מזוודת הזמן האבודה – חנות המזוודות הקסומה והמוזרה- דמויות.

time machine123 21/09/2018 542 צפיות אין תגובות

אשד סיאני – בן שלוש עשרה. אחיה התאום של מפל , שניהם מצטרפים לחבורה כשהם יום אחד מגלים בחנות מזוודות שישנה מזוודת זמן מסוימת שמאפשרת לנסוע בזמן ולהכיר את הסבתא הרבתא שהיא מעולם לא ראתה והכירה.

אשד ומפל מחליטים לנסות לאחר שסקרנותם גוברת לגבי החנות המזוודות המוזרה.

אשד תמיד היה ילד סקרן שהיה אוהב לחקור כל דבר ולדעת כל דבר שנמצא מסביבו.

מפל סיאני – אחותו התאומה של אשד , כבת שלוש עשרה הצטיירה כילדה סקרנית בדיוק כמו אחיה התאום אשד, שאוהב לחקור כל דבר ולגלות כל מיני דברים מעניינים ומפתיעים .

היא מכירה את גפן ומאז הם נהיו לחברים טובים.

גפן דהרי- ילד כבן ארבע עשרה . כשהוא מכיר את מפל לראשונה , הוא מתאהב בה עמוקות אבל מפל מעדיפה שהם יהיו רק חברים טובים.

אבל בסופו של דבר , האהבה תמיד מנצחת.

הוא היה ילד סקרן וחוקר , ורוצה לדעת כל דבר.

מצטרף לחבורה ומסתקרן עמוקות לגביי חנות המזוודות המוזרה. הוא לא אמר שום דבר למשפחה שלו כאשר הוא מצטרף לחבורת הנערים והנערות בני גילו.

דביר זוהר- נער כבן חמש עשרה. גם הוא מאוהב במפל. אוהב להציק לאנשים.

אבל מפל מעדיפה את גפן ולא אותו. הוא עצוב מכך שמפל לא מרגישה מה שהוא מרגיש כלפיה.

כאשר הוא מגלה שישנה מזוודת זמן . הוא גם רוצה להצטרף לחבורת הנערים והנערות שנוסעת להכיר את הסבים והסבתות שהם מעולם לא הכירו.

כפיר דהרי- נער כבן חמש עשרה , אחיו התאום של גפן. גם דלוק על מפל אבל מפל מבהירה לו שהיא מעדיפה שהוא יהיה ידיד טוב שלה וזהו.

כפיר מתעניין מאוד בסרטי מדע בדיוני וזה הז'אנר המועדף עליו מכל הז'אנרים האחרים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך