מזוודת הזמן האבודה – פרק 4

time machine123 27/09/2018 601 צפיות אין תגובות

דמעות עמדו בעינייה. היא לא האמינה למה שהיא רואה. האם זאת סבתא רבתא שלה שמעולם לא הכירה וראתה בחיים שלה.

מפל ניגשה לעברה ופשוט חיבקה אותה. היא לא יכלה להתאפק עוד.

" את רינה , האימא של סבתא שלי, אני לא מאמינה לכך שאני רואה אותך עכשיו. זה כמו חלום שמתגשם.

שמעתי עלייך רק ממה שסיפרו לי. אבל אף פעם לא ידעתי שאת כזאת יפה , עם עיניים בהירות. טוב , זה באמת לא חשוב הצבע.

הכי חשוב שאנחנו מצאנו אותך , את בטח לא הכרת את האח התאום שלי , אשד, תכירי זה הוא . איזה קטע , יש לכם את אותו צבע עיניים." קראה מפל בהתרגשות והיא לא הפסיקה לבכות שהם עכשיו פגשו את הסבתא הרבתא שלהם.

" אני אשד , תמיד תהיתי מי זאת הייתה הסבתא רבתא שלא הכרתי אותה מעולם.

והנה היום , אני רואה אותך פעם ראשונה.

אני לא מאמין שמצאנו אותך. יש לי כמה שאלות אלייך!" אמר אשד בקול סקרן והתקרב אליה כדי לחבק אותה.

" מי אתם? אני בכלל לא מכירה אתכם!" אמרה האישה הזקנה בבלבול.

" בת כמה הייתה אימא שלי כשנפטרת?" שאל אשד שוב והדמעות זלגו מעיניו.

" היא הייתה בת שבע, אימא שלכם הייתה קטנה מאוד ולא הבינה את המשמעות של המילה מוות. אני חושבת שלקח לה הרבה שנים כדי לעכל שנפטרתי. אי אפשר לתפוס מוות , זה קשה מאוד כשקרוב משפחה נפטר.

קשה מאוד היה לאימא שלכם להתמודד עם מוות בגילה הצעיר. רק שאימא שלכם הגיעה לגיל עשרים ותשע. היא התחילה לשאול שאלות לגבי מותי. וגם אז הוריה לא סיפרו לה שום דבר." אמרה רינה בת התשעים וארבע.

" וואו , אז היא לא ידעה שאת כבר נפטרת? " שאלה מפל בסקרנות והייתה צמאה לדעת עוד פרטים על סבתא רבתא שלה , רינה.

" אימא שלך אחרי שהיא ידעה את האמת לגבי מותי , היא נשאה לאבא שלכם , אהרון וגילתה שהיא מצפה לתאומים , בן ובת.

שזה אתם. הנינים שמעולם לא זכיתי להכיר." אמרה רינה בהתרגשות.

מפל הנרגשת ניגשה לחבק את סבתא רבתא שלה, רינה . היא מעולם לא הכירה אותה או ראתה תמונה שלה. רק שמעה עליה מהסיפורים שאימא סיפרה לה בבית.

לפתע היא לא הייתה מסוגלת לבלוע את הגוש שחנק את גרונה.

הדמות הלכה ונעלמה באופק מבלי להיפרד מאשד וממפל.

מפל עדיין הייתה המומה מכך שהיא ראתה את סבתא רבתא שלה לראשונה.

היא ניסתה לסדר את מחשבותיה. גפן בא לעברה וחיבק אותה חזק.

" אני שמח בשבילך שראית את סבתא רבתא שלך. היא נראית כמו שתיארת אותה יפה כזאת , עם עיניים בהירות , אצילית וגבוהה.

ובסוף העזת לשאול אותה שאלות , כל הכבוד לך , אני מאוד גאה בך. " אמר גפן וחייך לעברה. הוא התקרב אליה ונישק אותה ממושכות.

אשד הרגיש שהוא עמד להתפוצץ על גפן , שנישק את אחותו התאומה למול עיניו.

אבל הוא התאפק כי כפיר עמד לצידו.

" כן , שאלתי שאלות , את סבתא רבתא שלי. היא סיפרה דברים שמעולם לא ידעתי. נתחיל בזה שמעולם לא ידעתי שסבתא רבתא נפטרה כשאימא שלי הייתה בת בערך שבע וחצי, יותר מתקרב לשמונה ." אמרה מפל והביטה על גפן במבט בוחן.

" ואת שמחה שפגשת אותה?" שאל גפן את מפל בסקרנות.

" כן , מאוד. אחרת לא הייתי שלמה עם עצמי!" קראה מפל בביטחון.

" את יודעת מה? אני אהיה הפעם עדין איתך ועם גפן. הפעם אני לא עושה שום דבר כדי למנוע מכם להיות ביחד.

אני אומר לכם שמה שלא יהיה . לא משנה לי אם תפגע או לא תפגע בה.

מעניין אותי שאתם , שניכם תתחילו לצאת כזוג. " קרא אשד בהשלמה.

" תודה , אשד. איזה חמוד אתה!" אמרה מפל בהתרגשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך