מעלית הזמן-פרק שני

time machine123 26/12/2018 495 צפיות אין תגובות

אורן פחד מאוד שהסיבוב הזה יגרום לו לכאב ראש . הוא מעולם לא היה בחייו במעלית הזמן וחשב שיהיה לו משעמם.
הילה לעומתו נהנתה מכל רגע ולא רצתה כלל הבילוי הזה ייגמר.
בעודם מחכים שהסיוט הזה ייגמר וכל אחד מהם יוכל לעשות את הדרך לכיוון ביתו , כי כבר היה מאוחר וכל מה שמעניין אותם זה רק לישון ולהשלים פערים.
האורות הודלקו אבל החבורה גילתה שהבילוי במעלית הזמן נמשכת לאורך כל הלילה.
הילה קמה ממקומה רצתה רק ללכת הביתה אבל היא הבחינה שהיא לא יכולה לנתק את עצמה מהחגורה.
החבורה הביטה סביב בחוסר אונים מוחלט. מה קורה כאן? משהו ממש מוזר מתרחש והם לא הבינו מה קרה פתאום .
קינן הסתכל בדאגה על פני חברתו, ליעד שגם עדיין הייתה שרויה בהלם .
אף אחד מהחבורה לא ידעה שההרפתקאות הם מתכון בטוח לצרות.
"מה עושים? אנחנו נשארנו פה רק ארבעתנו . איך נחזור הביתה אם אין לי תוכנית ברורה מה אני עושה כדי להוציא אותנו מפה כמה שיותר מהר." אמר קינן כמעט בייאוש.
" אם אין לך תוכנית כלשהי. אז אני אפתור את התעלומה הזאת רק בעצמי" אמרה ליעד בנחישות.
" טוב, אינשטיין, יש לך רעיונות טובים או שאת פשוט אוהבת לבלבל את המוח. " קרא אורן וחייך חיוך מתוסכל.

קינן וליעד היו מיואשים ולא ידעו איך הם יכולים לפתור את התסבוכת שאליה הם נקלעו.

החבורה הייתה אובדת עצות. הם יצטרכו להישאר לישון פה לילה נוסף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך