סיפורו האמיתי של אברהם אבינו

29/11/2020 430 צפיות תגובה אחת

… ראיתי גבר שמוליך ילד קטן בידו. ידעתי מיד שזה אברהם אבינו ויצחק שהולך לשחיטה. עקבתי אחריהם, הם הלכו והתקרבו להר גדול. זיהיתי אותו כהר המוריה בו יעלה בקרוב יצחק לשחיטה על ידי אביו . אברהם עלה להר כולו נוטף זיעה. עתה הוא נשא את יצחק על ידיו. ידעתי שברגע שהוא יעלה לפסגה הכל יסתיים. ההר היה תלול מאוד אבל לא חששתי ליפול כי אני לא פה ולא שם. אברהם ויצחק עלו לפסגה. כשהגעתי יצחק כבר היה שכוב על המזבח. אברהם לקח את המאכלת ורצה לשחוט את בנו. שום קול לא נשמע מהשמיים. שום קול לא אמר לו לא לשחוט את הנער. ידעתי שזה תפקידי. התחבאתי מבעד לשיח שמצאתי. צעקתי בכל כוחי: אל תפגע בנער ואל תעש לו מאומה כי ידעתי כי ירא אלוקים אתה. אברהם שמע אותי ולא שחט את יצחק. הוא הסתכל ימינה ושמאלה אבל לא ראה אותי. עקבתי אחריו לראות מה הוא יעשה. הוא שוב הרים את המאכלת כדי לשחוט את בנו. ברגע זה זינקתי עליו ונאבקתי בו. המאבק היה קצר אבל הצלחתי להכניע אותו. הרחקתי את המאכלת מידו והוא בכה. הרגעתי אותו ואמרתי לו: אני יודע שאתה הוזה הזיות שאלוהים מדבר אתך אבל אתה תהיה אב לעמים רבים כפי שאתה כבר יודע. אברהם הודה לי ואמר לי: אבל כבר בניתי מזבח, מי ישחט בו? ברגע זה שמעתי רשרוש בשיחים. בהיותי ציד הייתי מעולה בציד. תפסתי את החייה שהייתה שם. זה היה אייל גדול. הבאתי אותו לאברהם ואמרתי לו: אותו תשחוט! ברגע זה נעלמתי באור זוהר.
הסיפור הבא: איך נהפכתי למשה רבינו?


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 18:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך