תגיבו בבקשה!

סיפורו של מגנוס חלק שני

23/11/2013 611 צפיות אין תגובות
תגיבו בבקשה!

לוסיאן ומגנוס הקימו חבורת זמרים נודדים יום אחד הם נשלחו לנגן בשביל מלך ובאמצע המסע הם עברו ליד כפר שרוף והמשיכו. כאשר ניגנו למלך וקיבלו את סכום כספם הנכבד הציע להם המלך להישאר אך הם סירבו. בדרך חזרה מגנוס התענין בכפר השרוף והתקדם לעברו. בכניסה אל הכפר הוא ראה שלט שכבר כמעט התפורר ועליו כתוב אלפרון. מגנוס נזכר מיד מה קרה לו בילדותו ונכנס אל הכפר בתקווה למצוא מישהו חי. כאשר שהבין שאין אף אחד חי בכפר הוא נשבע לנקום באורקים גם אם זה הדבר האחרון שהוא יעשה. הוא שאל את חבריו עם יצטרפו למסעו אך רק לוסיאן בא לעזרתו. לוסיאן ומגנוס החליטו להתאמן ושוב לחזור לבית הספר לטרובדורים. כאשר ראו המורים שלוסיאן תלמיד מצטיין הציעו לו ללמוד מקצוע יוקרה והוא בחר ללמוד להיות דרוויש. לוסיאן התקדם ומגנוס נשאר בכיתה הרגילה כאשר לוסיאן סיים ללמוד להיות דרוויש יצאו מגנוס ולוסיאן לחיפושים אחר מפקדת צבא האורקים. הם חיפשו ועברו חודשים, עד שיום אחד שמעו צרחות שמגיעות מכיוון עיר. הם הלכו לעיר וגילו שהגיעה כנופית אורקים לשדוד את המקום. מגנוס נזכר במה שקרה לכפרו ותקף את כנופיית האורקים עם חברו לוסיאן. לאחר שניצחו מלך העיר הודה למגנוס וללוסיאן על עזרתם והזמין אותם לארמונו לשיחה על האורקים. כאשר הגיעו לארמון ראו עד כמה הוא יפה הקירות מצופים מבחוץ בזהב ומבפנים בכסף ועליהם אבני חן יקרות וכאשר הגיעו לחדר המלך ראו שלושה כיסאות מזהב המלך התיישב על כיסאו וסיפר למגנוס ולוסיאן שבפעם הראשונה שצבא האורקים תקף הוא הרג את אשתו ובנו היחיד ומאז צבא האורקים בפיקודו של האורק ת'ראל שולח כל כמה זמן כנופיית אורקים לקחת אוצרות מהעיר ומי שניסה לתקוף אותם הם היו הורגים אותו ומבקשים יותר אוצרות יקרים וזהב. לאחר שסיפר להם המלך את הכול הוא ביקש את עזרתם לברר על צבא האורקים כל מה שאפשר ולתקוף ולהשמיד אותו. מגנוס ולוסיאן שמלחתחילה חיפשו אחר צבא האורקים במטרה לנקום בו הסכימו למשימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך