לסיפור הזה יש כמה חלקים... תכף יגיע החלק הבא....

סיפור (פרק 1)

30/07/2012 609 צפיות 2 תגובות
לסיפור הזה יש כמה חלקים... תכף יגיע החלק הבא....

יוסי המשיך לרוץ במסדרון. הוא בקושי ראה משהו- הכל היה חשוך כל כך. פתאום, המסדרון נראה לו ארוך יותר משחשב. הוא מעד על כמה צינורות שהתנתקו מהקירות. האורות התחילו להבהב.לפחות עכשיו הוא ראה משהו… אני חייב להעיר את האחרים! אני לא רוצה שיקרה להם כלום, הם חפים מפשע! הוא מלמל בשקט. הוא הסתכל אחורה, ושם הוא ראה דמות אפלה שמתקרבת לעברו. יוסי רעד בשקט ועורו החוויר. "אוי לא! זה הוא, זה הוא, הוא יהרוג אותי… זה בטח הקפטן!" ואז, הדמות התבהרה קצת. הוא ראה שהיא הייתה נמוכה, עם שיער קצר. הוא ראה שביד האחת היצור כנראה החזיק בובה כלשהי ו… רגע רגע רגע! בובה כלשהי?! נמוך?! יוסי טמן את ראשו בין כפות ידיו. "רון, תחזור מיד למיטה! אתה לא מבין שאני עסוק?!" הוא צרח. רון, אחיו הקטן והשמנמן, עמד שם בפיג'מה ועם דובי ביד, והתחיל עם הפאפי פייס שלו. "די רון! אתה לא מבין שזה מסוכן מדי בשבילך?!" יוסי אמר, הפעם יותר בעדינות, כי הפאפי פייס של רון יכול לעבוד על כולם, אפילו על אנשים קשוחים כמו יוסי. דמעות התחילו לעלות בעיניו הגדולות והכחולות של הילד בן השלוש. זהו, יוסי כבר לא יכל לעמוד בזה. הוא נאנח, לקח את רון החצי בוכה בידיו, והמשיך לצעוד לעבר החללית. אני לא מאמין…. הוא חשב לעצמו. אני כבר בן 15, ולא מסוגל להתנגד לילדון בן 3?… הוא התבונן באחיו, שצחק בקול התינוקי שלו ומשך בשער הבלונדיני של יוסי. וכך, הם המשיכו לצעוד לעבר החללית. אבל מה שיוסי לא ידע, זה שמישהו באמת עוקב אחריהם…..

<המשך יבוא!!!>


תגובות (2)

תמשיכי! :) וזה מזכיר סיפור אחד שכתבתנו בכיתה… :)

01/08/2012 00:07

כן… מזה קיבלתי את ההשראה :P

01/08/2012 00:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך