זה החלק האחרון של הסיפור.

סיפור (פרק 5)

31/07/2012 828 צפיות 4 תגובות
זה החלק האחרון של הסיפור.

כולם עמדו ככה סתם, עצמו עיניים, ולא קרה כלום. יוסי פקח עין אחת. אולי הוא מת בכלל? הוא הסתכל מסביבו וראה שכולם עומדים ומצפים לכלום. ואז, רון הקטן חשב לעצמו ש-איזה-כיף-כולם-עובדים-על-יוסי-ושום-דבר-לא-קורה,ואז החל לצחוק צחוק ילדותי וחמוד שתמיד גורם לכל הסבתות הנחמדות ברחוב לחייך ולתת לו עוגיה.רון צחק וצחק, ולפתע, יוסי שמע נהמות כאב מאחורה. הוא ראה את הקפטן הענקי מתפתל מכאבים ומתעוות, והחייזרים עמדו שם כדוממים. הוא הסתכל על הקפטן בתדהמה. הוא סתם את פיו של התינוק, ואז הקפטן חזר למצבו הרגיל, והחייזרים המשיכו ללכת לעבר יוסי. יוסי נתן לרון להמשיך לצחוק, והקפטן המשיך לסבול. "שיט!" צעק וילסון. "לחצתי על החלק הלא נכון של הכפתור! חייבים לחסל את התינוק!" אך אף אחד לא הגיב. הוא הביט ברון הצוחק במבט מלא זעם. על הפוסטר נוספה עוד תמונה- תמונה של ילדון קטן ושמנמן. יוסי רץ עם התינוק הצוחק בידיו, ישר אל מול הקפטן המחריד. הקפטן, שעורו היה זוהר ופניו השתנו מרגע לרגע לכל מפלצת מזוויעה שתחשבו עליה, השתעל, השתנק, לחץ על כפתור סגול בחגורתו ונעלם, החייזרים המוזרים איתו. וילסון פשוט עמד שם ובהה ביוסי במבט אבוד. "אתה לעולם לא תצליח למצוא את הקפטן! הוא כל יכול! הוא יותר חזק ממך, יוסי, ואין לך אפילו סיכוי קלוש!" צעק וילסון, לחץ גם הוא על כפתור בחגורתו ונעלם. "טוב נו, רון, יש לנו חללית משלנו, סוף סוף, רק אל תספר לאימא!" אמר יוסי ועל פניו עלה חצי חיוך. "אתה יודע מה, רון, אני ממש שמח שבאת." הוא אמר. הילד הקטן חייך, הניח את הדובי שלו בצד ואמר: "גם אני." ומאז, יש רק שתי תמונות על הפוסטר שתלוי על התקרה: וילסון והקפטן.


תגובות (4)

בובו, סיפור יפה. אבל כדאי לפרסם פרקים לא כול הזמן, אלא פעם ב….. יום פרק אחד. משהו כזה. שיעניין את כולם.
והסיפור ממש יפה!
ממליצה על פרקים טיפל'ה ארוכים יותר,
וברוכה הבאה לקהילה!
אלין <3

01/08/2012 00:10

אוקיי :)

01/08/2012 00:11

היי בובו,
קראתי את כל הפרקים של הסיפור, ויש לי כמה המלצות לתת לך, שעלולות לעזור לך בהמשך (וגם אם לא, לא נורא).
אז ההמלצה הראשונה, שאני חוזרת עליה בפני קהילת הכתיבה כולה… תיאורים. תיאורים. ועוד תיאורים. אתה כותב את העלילה כמו שהיא, כמעט ללא תיאורים, מה שהופך את הקריאה לפחות מהנה. תן לעצמך להשתפך: לתאר איך הדמות אומרת את מה שהיא אומרת, איפה היא נמצאת ואיך היא מרגישה. זה מה שהופך קריאה לאמיתית, מושכת ושואבת, מציאותית.
ההצעה השנייה היא להאט את העלילה (חברה מאוד טובה של התיאורים). פיתוח עלילה הוא חלק מאוד חשוב בכתיבת סיפורים. המטרה היא לתת לעלילה לזרום בקצב שלה, הקצב ההגיוני שלה, ולא לרוץ מאירוע לאירוע.

לא תמיד אנחנו יודעים איך "להתאמן" על כתיבה מלבד לכתוב, אז הנה אני נותנת לך מטלה שאתה מוזמן לנסות בבית. אני בכוונה מציעה לא לכתוב זאת במחשב.
קח שלושה דפי נייר גדולים, ועט אחד, ותכתוב איפה אתה יושב, תתאר את המקום. את הכיסא, את השולחן, איך הם נראים, את הצבע של הקירות, את הריח של האוויר… ולאט לאט תיתן למה שיש לך בראש באותו רגע להיכתב. כל מחשבה שעוברת לך בראש, כל דבר שהוא, תכתוב על הנייר. אם אתה רוצה, יש אצלי ברשימת הסיפורים סיפור כזה, שנקרא הזכות לכתוב, זו דוגמה, אבל עדיף שקודם תתחיל לבד כדי לא להתקבע.

הרבה בהצלחה, ותמשיך לכתוב ולהתאמן.

01/08/2012 02:33

אוקיי, תודה

01/08/2012 02:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך