אני יודע שנעלמתי לתקופה ארוכה למדי, אבל עכשיו אני אנסה להיות פעיל שוב באתר, עם סיפור חדש ובדיוני.
שימו לב שחלקים מהסיפור יכולים להיות קצת לא מובנים כי הם משתמשים במונחים מדעיים.

הסיפור, למעשה, מתאר תגליות ותאוריות עתידניות ( שאני לא מצפה שהן יתממשו ),
אך פותחות את הראש לחשיבה אחרת.
הפרק הראשון מדבר על מקור אנרגייה חדש הנגלה בשנת 2036, ובהמשך הפרק ( כמו בכל פרק פוטנציאלי אחר לסיפור ) מתוארים התרומות של התגלית.

אני אשמח אם אמצא כמה חובבי מדע בדיוני / קוראים שנהנו מהסיפור וגילו שעולם המדע הבדיוני הוא לא נורא כמו שחושבים שהוא.
אני אפרסם את פרק 2 בקרוב, ואם יהיו לפחות זוג קוראים המעוניינים לקרוא עוד פרקים מהסיפור - אני אכתוב עוד כמה.

*תודה לאור על שבחר את המילה "אנרגייה אוראֵהבוראלית".

"ספר התגליות והתאוריות" פרק 1: הזוהר הצפוני

27/02/2012 854 צפיות 9 תגובות
אני יודע שנעלמתי לתקופה ארוכה למדי, אבל עכשיו אני אנסה להיות פעיל שוב באתר, עם סיפור חדש ובדיוני.
שימו לב שחלקים מהסיפור יכולים להיות קצת לא מובנים כי הם משתמשים במונחים מדעיים.

הסיפור, למעשה, מתאר תגליות ותאוריות עתידניות ( שאני לא מצפה שהן יתממשו ),
אך פותחות את הראש לחשיבה אחרת.
הפרק הראשון מדבר על מקור אנרגייה חדש הנגלה בשנת 2036, ובהמשך הפרק ( כמו בכל פרק פוטנציאלי אחר לסיפור ) מתוארים התרומות של התגלית.

אני אשמח אם אמצא כמה חובבי מדע בדיוני / קוראים שנהנו מהסיפור וגילו שעולם המדע הבדיוני הוא לא נורא כמו שחושבים שהוא.
אני אפרסם את פרק 2 בקרוב, ואם יהיו לפחות זוג קוראים המעוניינים לקרוא עוד פרקים מהסיפור - אני אכתוב עוד כמה.

*תודה לאור על שבחר את המילה "אנרגייה אוראֵהבוראלית".

הייתה זו שנת 2036.
שנה של קידמה טכנולוגית, למרות שהאנושות לה התקדמה בהרבה עד אז במאה ה-21;
בסופה של השנה גילתה האנושות את אחת התגליות הגדולות ביותר.
התגלית גולתה בעזרת לווין הניסויים השלישי של האיחוד האירופאי, ששוגר בסוף שנת 2035.
מטרתו הייתה לבצע ניסויים רבים בחלל, כדי להעשיר את הידע האנושי.
לאירוע התגלית של שנת 2036 קוראים גם "הסופה הרועשת מכולן".

ביום ההוא, למעשה, פרצה סופה סולארית מהשמש עקב התכת המימן להליום, משהו שקורה כל הזמן – רק שהפעם לווין הניסויים בא לידי ביטוי ברגע אמת:
חלק קטן מהסופה הגיע לכדור הארץ, ובעת ההגעה לאטמוספירה נוצר הזוהר הצפוני והיפה.
הלווין ניסה לגדל צמחים באזור הזוהר הצפוני – ולמרבה ההפתעה הם גדלו באופן מהיר כל כך, מעל לחמישים פעמים ממהירות גדילתם בכדור הארץ !
התגלית הגדולה הזו, למעשה – הייתה תהליך שנוצר עקב סופות השמש, והאנרגיה שהוא פולט היא אורגנית לחלוטין, כמו של השמש, רק שהיא משפיעה במהירות רבה בהרבה !
עקב הידיעה שניתן לנצל את האנרגיה הרבה הזו – האנושות החמדנית הבינה מיד שזהו מקור לעידן חדש, אנרגיה זו יכולה לחדש כל דבר שקיים ולהפוכו לטוב יותר.
כמעט מכל מדינה בעולם שוגרו לוויינים כדי להקיף את השמש ואת כוכב הלכת חמה, כדי לקלוט כמה שיותר מהאנרגיה המופלאה הזו, אך לאחר שסופה גדולה התרחשה בשנת 2037 – הלוויינים היקרים שהיו מסוגלים גם לחזור חזרה לכדור הארץ במצב טוב כדי להביא ממקור האנרגיה הזה, היו מבוזבזים.
הסופה שהתרחשה לא הייתה כמו הקודמת – פשוט חלקיקים רגילים של מימן, בלי אף מקור מיוחד של אנרגיה.
לאחר האכזבה הגדולה הזו – אנשים התחילו להעמיק בנושא עם כל הידע הנוכחי שהיה,
עד שבשנת 2040 לווין ניסויים נוסף קלט סופה סולארית, שהגיעה לאטמוספירה ויצרה זוהר צפוני.
למרבה הפתעתם של המדענים – הלווין הפעם קלט בדיוק את אותו מקור אנרגיה חזק שקלט לווין הניסויים השלישי של האיחוד האירופאי.

לאחר חקירה מעמיקה בנושא, וקליטה של כמויות גדולות יותר ויותר של הזוהר הצפוני,
קיבלה האנרגיה הזו את שמה כ "אנרגייה אוראֵהבוראלית", והאנושות הצליחה להבין איך להשתמש בה בצורה יעילה;
חלקיקי המימן המתפרצים בסופה סולארית טעונים בקרינה רבה מהשמש, וצורתם פלזמטית,
ואחרי התרכבות של הסופה עם חמצן – היא פועלת כמקור אנרגייה חזק.

מאז אותו היום – האנושות תדלקה את מכוניותיה החדשות עם אנרגייה אוראֵהבוראלית,
יצרה עם האנרגיה חשמל ומכונות חדשות שלא היו יכולות להתקיים ללא מקור הנעה חזק כל כך.
אך מטרתה לסיוע האנושי התממשה בשנת 2045 – כששיגרו גששיות היכולות להגיע לנפטון בתוך פחות משנה אחת, קפיצה משמעותית בחקר החלל.

מועדים חשובים שבהם האנרגייה האוראֵהבוראלית באה לידי ביטוי:
~~
בשנת 2053 גילו את כוכב הלכת התשיעי למערכת השמש, שהיה זהה כמעט לחלוטין לגודלה של חמה.
השם שאליו זכה כוכב הלכת החדש היה נמסיס, נקרא על שם ננס אדום פוטנציאלי למערכת השמש, שהתגלה כלא אמיתי.
בשנת 2054 הצליחו לשגר את האדם הראשון בחללית המונעת באנרגיה הזו.
בשנת 2059 דרך האדם הראשון על פלוטו.
בשנת 2061 הצליחה האנושות תא פלזמטי להצמחת ייבול בעזרת האנרגייה.
בשנת 2071 הומצא המשגר הקוואנטי הראשון למרחק של מעל לקילומטר, לעצמים עד מסה קרובה ל – 100 קילוגרם.
בשנת 2078 האנושות הצליחה להוביל את הגששית הראשונה אל מערכת השמש הקרובה ביותר ( אלפה סנאטורי ).

בשנת 2085 הצליחו להאיץ קרן אור למהירות של 500,000 ק"מ לשנייה, דבר שסתר את תורת היחסות.
בסוף שנת 2085 הצליחו להאיץ קרן אור למהירות גבוהה ממיליון ק"מ לשנייה, וכך הצליחו לשלוח מסרים לחלל.
בשנת 2103 קיבלו האנושות את המסר הברור הראשון מחוצנים, עקב המסר שנשלח בשנת 2085.


תגובות (9)

שלום לכולם,
לאלו שזוכרים אותי ולאלו שרק לאחרונה הצטרפו – חזרתי :)
אני אשמח אם תגידו לי מה דעתכם על סוגי סיפורים כמו זה שפורסם הרגע.

28/02/2012 09:34

ברוך שובך סהר! D:
זה נשמע ממש ממש מעניין! הרבה יותר טוב משיעורי אקולוגיה חחחח

28/02/2012 09:41

ברוך הבא חזרה, סהר! את זה כבר נתת לי לקרוא וכבר הגבתי לך אישית.

28/02/2012 09:47

תודה לך,
את חושבת שכדאי לי לפרסם עוד פרקים של הסיפור?
יש כאן אנשים שמעוניינים בזה?

28/02/2012 09:59

וואו.
ממש אבל ממש אהבתי..
ואני אני אני מעוניינת, אני!!!
חחח ו"אנרגייה אוראֵהבוראלית" הזאתי…
חח הייתי חייבת לפרש אותה.. כי לא סתם בן אדם יבוא וימציא כזאת מילה בלי תוכן…
ומה שיצא לי זה בכלל אור, אוהב וראלית… אני יודעת שזה שטותי אבל הייתי חייבת לנסות..
אשמח להמשך!! ת'אמת לא…
אני דורשת המשך!!
זה מעניין בטירוף! :)

28/02/2012 10:09

את האמת שאור הוא זה שחשב על השם הזה,
הוא ממש טוב בדברים האלו !

28/02/2012 10:25

היי סהר אני בטוחה שאור טוב בעניני שמות אך גם אתה אינו פחות ממנו,
ברכות לרגל 60 היצירות שהעלת עד עתה וכמובן עוד ידך נטוייה תמשיך לכתוב ואשמח להגיב
תודה ושבוע נפלא ממני בקי ♥♥♥

03/03/2012 09:43

תודה רבה בקי, שיהיה גם לך שבוע טוב.

03/03/2012 14:42

אני מאוד נהנתי לקרוא את הסיפור, ואני בהחלט פריקית של מד״ב, ככה שהבנתי הרבה ממה שניסית למסור בטקסט היפה שלך.
תמשיך להיות יצירתי ומגניב, ותמשיך לכתוב! 

20/05/2012 06:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך