RON11
העלילה מסתבכת...
מקווה שאתם אוהבים:-/

עד לנצח פרק שלישי / תהיו נחמדים ותגיבו

RON11 26/07/2013 1066 צפיות 31 תגובות
העלילה מסתבכת...
מקווה שאתם אוהבים:-/

ג'ן נשמה נשימה עמוקה והתנשפה אך הדבר לא שינה את העובדה שהדמעות המשיכו לרדת בקצב לא אנושי,היא שמעה לפתע דפיקה קלה מכיוון הדלת, חשבה שריי החליט לחזור אך מהר מאוד הבינה שזה רק ג'רמי אחיה התאום.
"ג'ני? משהו קרה?"שאל וישב קרוב אליה, ג'ן נאנחה והניחה את ראשה על ברכיו הוא ליטף את שיערה הרך עוד כמה דמעות קטנות זלגו מעייניה אחת, אחת צנחו אל המיטה ונספגו בה, כטיפות דם הנספגות באדמה לאחר קרב. כו הכאיב לה שריי דחה אותה כך ונעלם מהאופק בלי לבדוק שהיא בכלל בסדר. ולמרות הכל היתה בטוחה שהוא עדיין אוהב אותה. גופה רעד, לחייה להטו ממבוכה, היא חשה כי הכאב משתלט עליה צורב בליבה הפגוע. ג'רמי הבחין בכך הרים את ידו וניגב את הדמעות באצבעותיו הרכות והעלה בשפתיה המלאות חיוך קטן. למרות הכאב שחשה השהות של ג'רמי לידה הוסיפו למצב-הרוח, זאת לא היתה הפעם הראשונה שראה ג'רמי את ג'ן במצב הזה זה כמעט אף פעם לא הפוך.
"רוצה לספר לי מה קרה…"ביקש, ג'ן סובבה את מבטה אליו נאנחה וסיפרה לו הכל, מהרגע שריי נתקל בה ברחוב ועד לרגע שזרק אותה בלי לחשוב על הכל, ג'רמי החליף את הבעות פניו לפי המצבים המוזרים שהיו במשך הסיפור, ג'ן העדיפה להחסיר כמה פרטים קטנים שבהם היא וריי נמצאו במצבים אינטימיים שונים, אך סיפרה לו את כל השאר שהיו מופרכים לא פחות.
~~~*~~~
מבחירה הראשונה התקשה להאמין למעשיות שסיפרה לו ג'ן אך מהבחינה השניה חשב שיש אמת בדבריה הרי איך קרה ששמעו במהדורות החדשות על אנשים שנמצאו עם נשיכה בצווארם ונעלמו לאחר מכן, עולמינו הוא עולם שבו חיים שדיים! ערפדים? פיות? ומכשפים! הכל היה מוזר בעיניו, אך לאחר שהוכיחה לו ג'ן סופית שהכל אמת בדבריה ג'רמי השתתק ואז החל לצחוק,
"אני לא מאמין שלא סיפרת לי" אמר והעלה חיוך מטופש על שפתיו, ג'ן התרוממה מהשכיבה על רגליו.
כשהסתכלה עליו ג'ן ואמרה בסמכותיות שזהו דבר בכלל לא מצחיק הוא החל לצחוק בצורה בלתי נשלתט עוד יותר וכששאלה אותו למה הוא צוחק הוא אמר לה שהוא דימיין במוח שלו מה הבחור ההוא היה עושה איתה.
"פאק אתה כזה לא מצחיק ג'רמי!" אמרה ברצינות חסרת החיים, ג'רמי הרים את ראשו ונעץ את מבטו בה.
"העובדה שאני לא לוקח את כל זה ברצינות לא הופכת אותי ללא מצחיק" אמר, ג'ן גילגלה עינים.
"עצם העובדה שאתה לא לוקח אותי ברצינות מעצבנת אותי-"אמרה ברוגז.
"מישהו היה לוקח את זה ברצינות? הרי ברור שאני לא האחרון שזאת צורת הביטוי שלו לדבר הדפוק הזה" אמר ג'רמי מביט בעייניה הגדולות והחכולות של ג'ן הזהות הדיוק לעינים שלו.
"מה אתה חושב שכדי לעשות?"שאלה ג'ן.
"לאכול,-" אמר, "מה יש לאכול אמא הכינה משהו?" שאל.
"ג'רמי!" צעקה כדי לקבל מעט תשומת לב.
"ג'ן?" הוא שאל כדי לעצבן אותה יותר ויותר, ג'ן חייכה אליו חיוך מעוצבן ומזויף ביותר ג'רמי חייך חזרה והחליק על הלחי שלה נשיקה קטנה.
"רוצה פיצה? יאאלה עלי אני מזמין." אמר כאילו כלום.
"ג'רמי! בבקשה תקשיב לי כבר!"צעקה שנית, חשבה כמה נחמד שיש לה אח כזה קשוב.
"מה…"מלמל באדישות.
"מה לעשות!"צעקה בשאלה.
"לאכול?"אמר "רגע על מה את מדברת?"שאל.
"על מה אני מדברת! על מה אתה?"שאלה ג'ן הממורמרת.
"אוכל…"מלמל נבוך ומלא ברגשי אשמה.
"הקשבת למה שאמרתי?"שאלה משתדלת להשאר סובלנית.
"עיבדתי אותך בנתקלתי בו ברחוב…"אמר בקלות.
"מה!" צעקה.
"סתם-סתם…"לגלג. "שמעתי הכל, עזבי את כל השיט הזה ובואי נלך כבר לאכול אני רעב-מת!" הרגיעה ג'רמי בדרכו המיוחדת.
"לא, יש בצפר דביל אנחנו גם ככה מאחרים" אמרה.
"אין לי חשק-"אמר ג'רמי ונמרח על המיטה "סורי אחות, אני גמור בצפר לא באלי בטוב עכשיו…"אמר ועצם את עיניו באיטיות.
"קום כבר! נו כבר ג'רמי! צריך ללכת אמא תהרוג אותנו!" אמרה ג'ן בעוד שהיא מכניסה ספרים אל תיק בית הספר.
"המיטה שלך כזאת נוחה, בואי נחליף!"אמר נלהב.
"ג'רמי אני הולכת אתה בא או לא?"שאלה בזעם.
"נו יא חננה! את פקינג יצאת עם יצור מאחורי הגב של אמא ושלי ואת מפחדת להבריז יום אחד מהלימודים?"הוא שאל. לועג לג'ן.
"-אני ממש לא חננה!-והוא ממש לא יצור!-ואני לא מפחדת, פשוט הבגרויות קרובות ואני לא רוצה להכשל כמוך דביל!-וממש לא באלי על העצבים של אמא עכשיו…"אמרה ג'ן מבהירה כל נקודה.
"כמו שאמרתי, ח~נ~נ~ה" המשיך ג'רמי ללעוג לה, "טוב לכי אני נשאר" נאנח במיסכנות.
"טוב בסדר אני נישארת נודניק!"אמרה, מפיו של ג'רמי נפלט צחוק מתגלגל שהדביק גם את ג'ן הוא חיבק אותה בחוזקה, היא השעינה את ראשה הקטן על חזהו הרחב, למרות כל הפעמים שעיצבן אותה ג'רמי היא אהבה אותו יותר מכל לא רק בגלל שהוא אחיה אלה גם בגלל שהוא האדם הכי קרוב עליה בעולם, יותר מאמא ומכל חברה שהיתה לה, הוא עבר איתה את התקופות הכי קשות בחייה. התקופה לאחר מות אביהם, תקופת החרם החברתי שארגנו עליה ילדי כיתתם בסוף בכתה ה', הפרידה מהחבר הראשון שלה, המריבות הקטנות שניהלה עם חברותיה, הכל.

~~~*~~~
"תירס?"צעק ג'רמי.
"לא… רק זייתים שחורים" ענתה מיד ג'ן, ג'רמי חזר מן הדלפק נושא עמו מגש פיצה חם ומגרה.
הם נטלו אחד,אחד משולש.
"מה רצית לומר קודם בבית?" שאל ג'רמי מחייך ותולש עוד משולש מהמגש, קורעה אותו בנגיסה עם שיניה החדות.
"אני מבואסת, אני אוהבת אותו אבל אין מה לעשות הקשר שלי איתו אסור…"אמרה ג'ן שעיבדה את התיאבון, ג'רמי נגס שוב במשולש שבידו,
"אסור בגלל שאת אנושית, זה לא חייב להיות ככה…"אמר ג'רמי בערמומיות בעודו משלב את ידיו.
"אני לא חושבת שהבנתי למה את מתכוון,"אמרה ג'ן המבולבלת.
"אני לא מבין מה הבעיה, אסור לו לצאת איתך כי את אנושית אז מה הבעיה אל תהיה אנושית…"אמר ג'רמי וחייך מרוצה מעצמו.
"אני לא קוסמת אתה יודע,-"אמרה ג'ן והניחה על השולחן את משולש הפיצה הנגוס שהיה אחוז בידה.
"אוי, נו מה לא ראית סרטים על זה!"אמר ג'רמי המיואש "אפשר ינשוך אותך ערפד את לא תהיה אנושית
ואז את תכלי להיות עם הדביל ההוא…"נאנח, ג'ן נשארה פעורת פה,
"איך לא חשבתי על זה!"קראה, ונשקה למצחו של ג'רמי.
"לך הביתה אני כבר אבוא…"הכריזה בשמחה והחלה להתקדם בצעדים לעבר היציאה.

~~~*~~~


תגובות (31)

לא קראתי את הכול וזה הפרק הראשון שאני קוראת (שהוא שלך). סיפור מדהים, ממש ירדת לפרטים. תמשיך לכתוב. אני יודעת עד כמה זה מעצבם שקוראים את הסיפור ולא מגיבים ולא מדרגים…. אז גם הגבתי וגם דירגתי! :) אשמח אם תקרא סיפורים שלי :)

26/07/2013 15:32

אעאעאע זה מושלם ! (:
תמשיך ^^

26/07/2013 15:34

והו, תודה למה לא אני אקרא…
אם את רוצה תקראי גם את הפרקים הקודמים…

26/07/2013 15:35

תודה:))))

26/07/2013 15:36

מהממם לא ידעתי שמשהו יכול להיות כל כך כשרוני! תמשיך

26/07/2013 15:46

חמודה, תודה :)))

26/07/2013 15:53

מעכשיו אני אקרא את הסיפור. וואו הוא נורא מזכיר לי איזה ספר שקראתי.

26/07/2013 16:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם לי, על איזה ספר מדובר?
אולי זה אותו ספר^^

26/07/2013 16:07

תאמין לי זה לא זה סדרה ליתר הדיוק בני האלמוות. יש שם שש ספרים בנתיים יצאו רק חמש. לנצח, ירח כחול, ארץ הצללים, להבה אפלה וכוכב לילה

26/07/2013 16:09

חחח מכיר..

26/07/2013 16:11

מן הסתם…

26/07/2013 16:12

המשך ^-^
אינלי כוח לקרוא את שאר הפרקים , אני אקרא מחר -,-

26/07/2013 16:32

חחחח העיפות גמרה על כולם..

26/07/2013 16:35

איזה קטעים וכנ״ל בנוגע לעייפות כתבתי מכוחותי האחרונים את הפרק של היום ואיך זה שאתה מכיר אותם?!!! קראת אותם?!!!!!

26/07/2013 16:39

פדיחות,אבל בערך..חחח

26/07/2013 16:41

למה פדיחות?

26/07/2013 16:43

זה ספרים לבנות..
חברה שלי קראה אותם

26/07/2013 16:45

חחח זאת בהחלט פדיחה אבל גם אני לא בת שאוהבת וורוד. (אני שונאת וורוד הוא מעצבן לי ת׳עניים) איך בכלל קראת את זה? לא צחקו עליך?

26/07/2013 16:48

טפו ורוד , אבל זה לא מה שימנע ממני לראות מיראי ניקי XD

26/07/2013 16:51

לא ממש קראתי אבל, חברה שלי קראה את כולם ובכל פעם שאני בא לבית שלה היא מספרת לי על הספרים ההלו ומראה לי קטעים וכל זה..

26/07/2013 16:52

אני מעדיפה אנימה יותר טובה כמו deth note or vampire knight לא אוהבת את ניקי או משהו בסגנון -_-

26/07/2013 16:53

מיראי ניקי*
תראי וומפייר נייט\קורושיטסוג'י

26/07/2013 16:54

אוי אני יודעת מה עברת חברות שלי רצו לדעת הכל ברגע שגילו על דברים בספר fricks

26/07/2013 16:54

אהה חשבתי ניקי הכבשה המעצבנת והתמימה הזאת חחח אופס

26/07/2013 16:55

~הזדהות~

26/07/2013 16:55

אהבתי את הסיפור… סיפור ראשון שאני קוראת והוא מדע בידיוני ;)
וזה איבדה לא עיבדה… :/
תמשייייייך ! :)

27/07/2013 12:19

תודה לך ^^

28/07/2013 06:05

אמממ טוב אני נחמדה לא ^-^
תקשיב אתה כותב מאוד יפה אהבתי את הסגנון של הכתיבה שלך דורי ,
תמשיך ככה הסיפור נשמע מאוד מעניין קראתי עכשיו את כול הפרקים ומאוד מאוד אהבתי מחכה להמשך..
ואתה יודע מה אני מבקשת סלחה על מה שהיה למרות שלא אני אשמה אבל לא נורא מקווה שאתה סולח לי
אוהבת שרית

06/08/2013 00:22

שרית? וואו את ממש משווקת את עצמך כנחמדה הא?

10/08/2013 16:49

נו אתה מתכוון להמשיך אי פעם??

16/08/2013 03:37

זה מושלםםםם תמשיך מידדד

11/11/2013 06:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך