עיר של גיבורים (פאנפיק)- הרשמה :)

Amora 30/04/2016 1926 צפיות 133 תגובות

אוקיי, אז אני רוצה לנסות להתחיל את הרעיון הזה ^^
ולמי שלא קרא את התקציר, הנה הוא:
גיבורי על.
לאנשים הרגילים הם נראים כאלים (וזה מבלי לכלול את האלים האמיתיים מבניהם), אבל רבים יכולים לטעות. כמו כל אדם, גם המיוחדים, החזקים, העליונים- גם הם ייעלמו בסופו של דבר.
ונבלי העל, הם ממשיכים להתקיים, תמיד, ולא כולם מסוגלים לעצור אותם.
זו הסיבה שנפתח "פרויקט היורשים".
אנשים צעירים בעלי פוטנציאל גדול נבחרו להיות הדור הבא של הגיבורים המוכרים, אך מולם גם מתמודדים הדור הבא של הנבלים, וכל אחד מהם, אל אף דמיונו הגדול למורה שלו, מחביא אצלו מגוון רחב של הפתעות.
המלחמה הבלתי נגמרת בין הטוב לרע סוף כל סוף הגיעה לקיצה, והיא תסתיים ב-בום אחד גדול, ואחריו שקט.

וההסבר, למי שלא הבין:
דור גיבורי העל (מארוול בלבד, בגלל ההבנה שלי שאני לא מספיק בקיעה בגיבורים של די סי כדי לכתוב עליהם פאנפיק XP) פותח פרוייקט שנקרא "פרוייקט היורשים", ומטרתו לאמן חבורה צעירה יותר שתוכל להחליף אותם ברגע שזמנם ייגמר. היורשים, יכולים להיות נערים או אנשים צעירים (הילדים שלהם וגם לא, למשל, היורשת של איירון מן, שהיא תפוסה כבר, אם תהיתם XD היא לא הבת שלו), ויש להם את אותם כוחות ויכולות של הגיבורים שמאמנים אותם. אל תטעו, זה לא כמו "הנוקמים הצעירים"! בין היתר בגלל שלא קראתי את הקומיקס, והסרט היחיד שצפיתי בו שדמה לזה היה ממש גרוע אז אני לא חושבת שאקח משהו משם.
אוקיי, אז אם יש איזושהי שאלה, הערה, הארה, בקשה, אתם מוזמנים לכתוב ^^

והנה ההרשמה:
*שימו לב! אפשר לרשום דמויות לנוקמים, לארבעת המופלאים, לאקס מן וגם לנבלים!

שם+שם משפחה (לועזי בלבד):
גיל (13-25):
מין:
היורש/ת של (והאם הוא הבן/בת של אותו גיבור או לא):
מראה:
אופי:
עבר (אם יש):
הערות/הארות/בקשות/תהיות וכו':

זהו, מקווה שאצליח לפתח את הסיפור הזה כמו שצריך! D:


תגובות (133)

רגע, אני רוצה לראות עם הבנתי נכון, אם אני רוצה לכתוב את היורשת של הלפיד האנושי לדוגמה היא לא יכולה להיות עם כוחות של אש?

30/04/2016 18:49

    להיפך, היא אמורה להיות עם כוחות של אש, כי היא היורשת שלו, אז יש להם את אותם יכולות, וזה לא חשוב איך הם קיבלו אותם.

    30/04/2016 18:51

    אוקיי תשמרי לי את הדמות של היורשת שלו בבקשה :)

    30/04/2016 19:01

    אין בעיה :)

    30/04/2016 19:02

אוו אני נרשם!!

שם: מ'קאונאן (מ'ק) צ'רטר
גיל: 23
מין: זכר
היורש של הפנתר השחור והוא הבן שלו
מראה: עור שחום וגוף גדול ושרירי כמו אביו, עיניים חומות גדולות ופנים מסורטטות. יש לו שיער שחור מבולגן והוא מרבה ללבוש את השרשרת של אביו, ניב מוזהב של פנתר. הוא לובש רוב הזמן בגדים מכובדים, אך לפעמים גם בגדים דיי רגילים, ממוצעים.
אופי: הוא דיי שקט, מסתורי, מחביא בתוכו רגשות כלואים, לא מרבה לשתף אנשים במה שעובר עליו (עד שהוא פוגש מישהו או מישהי שגורם לו לספר לו את מה שיושב על ליבו). הוא פסימי וציני, כשהוא נפגע ממישהו נפשית – או שהוא כמעט יהרוג אותו במכות או יבליג לו על זה וימשיך לשתוק.
לא כמו אביו, הוא נקמן. אם מישהו פוגע בו פיזית או גורם לו לצלקת – מ'קאונאן יגרום לו להתחרט על זה למשך כל ימי חיו.
עבר: כשהיה צעיר, אביו אימן אותו להיות חזק ולא לתת לאף אחד לשבור אותו, הוא גם אימן אותו פיזית והפך אותו לנער עוצמתי ואיש מוכשר באומנויות לחימה. כשהגיע לגיל עשרים אביו נתן לו חרב שעיצב בשבילו (החרב, למען הסר ספק, עשויה מוברניום – המתכת שממנה עשוי המגן של קפטן אמריקה) וקרא לחרב – 'חרב הפנתר'.
הוא ידע שמתישהו הוא ייאלץ להחליף את תפקידו של אביו, טאצ'לה, ולהיות מלך וואקנדה והפנתר השחור של העם, הוא לא רוצה למלוך בשום אופן – אם כי להיות הפנתר השחור של העם לא יפריע לו –
טאצ'לה לא אהב את קפטן אמריקה בכל חיו וגם מ'קאונאן לא, הם שניהם חושבים שהוא יהיר מדיי והמנהיגות מעצימה את האגו שלו. ובגלל זה הוא לא אוהב גם את הבן/הבת/היורש/היורשת של הקפטן. (ואשמח מאוד אם יהיה קטע שהם נאבקים.)
משהו להוסיף: תתחילי ומקווה שהדמות תיכנס! XD

30/04/2016 19:09

    דמות ממש טובה! היא נכנסת כמובן ^^
    אוף, וכבר חשבתי שהוא יארח חברה לטסה (ככה קראתי ליורשת של איימון מן *-*), אבל הוא מתבודד כזה, אז מקסימום הוא יחבב את ההתנהגות שלה מרחוק.

    30/04/2016 19:17

אני יכולה לכתוב יורש/ת לדמות שהיא גיבורת על (או קרובה מאוד להיות כזו) מהסדרה של מארוול "סוכני ש.י.ל.ד"? (לדייזי, אם את מכירה, או ללינקולן [למרות שאני באמת לא סובלת אותו]) הם לא חברים בנוקמים/אקס מן אבל אני חושבת שבהחלט אפשר לסווג אותם בתור גיבורי-על.

30/04/2016 19:11

    הא, לא… וזה בגלל שהפסקתי לצפות בסדרה אחרי כמה פרקים של העונה השנייה אז אין לי מושג מי אלה… >.< עדיף גיבורי על יותר מוכרים כרגע.

    30/04/2016 19:14

זה כולל גם את DC?

30/04/2016 19:19

    לצערי לא… כמו שכתבתי, רציתי להכניס אותם, אבל אין לי את הידע המספיק בשביל זה (אבל אני כן יכולה להשוויץ בזה שאני די מבינה הרבה בבאטמן XP)

    30/04/2016 19:22

    חחח לא נורא (אני גם ממש אוהבת את באטמן)
    אני אכתוב את הבן של קפטן אמריקה אם אפשרי :)
    למרות שאני בכלל טים איירון מן..

    30/04/2016 19:23

    את טים איירון מן?? :ם
    אני ברור שטים קאפ (הלו, באקי, איך אפשר אפילו לחשוב שנית?), ולמרות זאת הדמות שלי היא היורשת של איירון מן XD
    הו, ותסתכלי על הדמות של יוטה, יש מצב שזה ייתן לך רעיון לאיזה קונפליקט ^^
    נ.ב- באטמן הכי שליטה מכל ליגת הצדק! למרות שהפינגווין ואיש החידות הם הכי טובים, אפילו יותר ממנו (כן, מה לעשות, הם פשוט מגניבים.)
    אוקיי. חפרתי. ביי.

    30/04/2016 19:26

    טים איירון מן לנצח! זה רק בגלל שאני חולה על טוני האמת.
    באקי חולה נפש ולמרות שהוא חמוד והכל אפשר לפתור הכל בדרך חוקית!!!!
    הדמות שלך היא הדמות של איירון מן? (~~מסוקרנת~~)
    כן, קראתי את הדמות שלו וכתבתי בהתאם, אל תדאגי, חפרי כרצונך.
    באטמן!!!

    30/04/2016 19:45

    אם ראית את הסרט, אז אל תגלי לי כלום! אני עדיין לא צפיתי בו XD
    ובאקי תמיד מושלם, לא משנה מה! אפילו כשהוא היה רוצח חסר לב בחייל החורף (הלו, הכותרת של הסרט היא הוא *-*)

    30/04/2016 19:52

    לא אגלה כלום. אבל טים איירון מן לנצח!
    לכי לראות מהר, סרט נהדר!!
    אני מתגעגעת לDC של פעם.
    אני גם מחבבת את באקי, אבל לא יותר מהחברות של טוני וקאפ.

    30/04/2016 19:54

    באקי זה לנצח 3>
    אני כנראה הולכת שבוע הבא ^^ (או השבוע, תלוי איך מסתכלים על זה)

    30/04/2016 19:58

    למרות שלטים איירון מן יש המון (אבל המון) גיבורים שאני הכי אוהב אני דווקא טים קאפ~
    מסכים איתו לגמרי! (ליאנה ראית את הסרט? וואו הוא אחד הטובים של מארוול עד עכשיו אם לא הטוב ביותר)

    30/04/2016 20:18

    היי, לא מדברים על הסרט עד שלא אצפה בו! :ם
    ואצל טים קאפ יש את באקי ואת פלקון, לעומת מכשפת הארגמן בטים איירון מן אז… יש יותר שאני אוהבת בטים קאפ (ובאקי! הוא הסיבה לה-כ-ל)

    30/04/2016 20:27

    בטים סטארק יש את סטארק! ואת האלמנה השחורה ו***ספויילר**
    .
    ספיידי.. אז.. כן. טים איירון מן.
    יוטה, סרט ממש טוב!! איך אתה יכול להסכים עם קאפ?!
    טוב, לא נדבר על זה פה כי אמורה לא ראתה.

    30/04/2016 20:32

שם: אריאל דאש(אבל כולם קוראים לה דאש)
גיל:19.
מין: נקבה.
יורשת של: הלפיד האנושי.
מראה: שיער שיש בו מליוני גוונים של כתום, אדום וצהוב, עיניים כחולות ושובבות בצבע של השמיים בקיץ, גזרה חטובה והיא די נמוכה ודי שטוחה אבל לא כמו קרש.
אופי: צעירה למנצח, היא אוהבת לעשות שטויות ובעיות, חסרת טקט וחוצפנית, יודעת לעמוד על שלה, מצחיקה בהתנהגות שלה(גם כשהיא לא מנסה להצחיק) זורמת כזאת, כיף להיות בחברתה, מאוד מאוד נלהבת, בדרך כלל מסתכלת על הצד החיובי, אוהבת את החיים והם אוהבים אותה, היא יפה והיא יודעת את זה, היא יכולה לדבר המון אבל גם יודעת להקשיב כשצריך, לא אחראית במיוחד, יש מצבים שבהם היא יכולה להיות מאוד שנונה אבל לרוב היא שומרת את חוכמת החיים שלה לעצמה, היא ממש אוהבת מוזיקה לטינית.
עבר: היא בת דודה די רחוקה של הלפיד האנושי(כאילו: הבת של אחות של אמא של בת דודה שלו.) אבל מאז שהם הפכו להיות גיבורי על מפורסמים והיא קיבלה את כוחותיה(אם צריך להמציא דרך תגידי לי^^) היא ממש מעריצה אותו, בגלל זה היא גם סוג של מחכה את ההתנהגות שלו ביוםמיום.
הערות: לא משהו מיוחד, הייתי ממש רוצה שהיא תתקבל וש(אם זו לא בקשה מוגזמת)יהיה לה סיפור אהבה קטן. אבל בבקשה תתני לה הרבה מקום בסיפור עם את מחליטה לקבל אותה.
נ.ב גם לי יש סיפור עם הרדמה ואין לי ממש דמויות"-_- אולי תוכלי להירשם ^^

30/04/2016 19:28

    היא נשמעת מעולה, אני אכניס אותה! ואל תדאגי, סיפורי אהבה בתוך סיפורי מד"ב ופנטזיה אלה הסיפורים הכי מעניינים XD סביר להניח שיהיו, אז אשמור לה מקום באחד כזה חחח
    (אוקיי, זה פשוט מצחיק אותי שברור שכשאדמיין את הסצנות בסיפור קפטן אמריקה והלפיד האנושי ייראו אותו הדבר, כי כריס אוונס XD אלא אם כן את רוצה שהיא תהיה קשורה ללפיד האנושי של מייקל ג'ורדן, החדש, ואז היא כנראה גם תהיה שחומה יותר)
    טוב, חפרתי.. אוסיף אותה לרשימת הדמויות שלי ^^

    30/04/2016 19:32

    לא לא לא היא קשורה ללפיד האנושי של כריס אוונס(אני נשבעת שרק בגלל שראיתי אותו בסרט התחלתי בכלל להתעניין בגיבורי על><)

    30/04/2016 19:35

    חחחח באמת? XD אני ראיתי את הסרט של קפטן אמריקה אחרי מלא זמן שצפיתי בארבעת המופלאים הראשון ובכלל לא זיהיתי XD בכללי לא זיהיתי אף אחד עד שהתחלתי להכיר שחקנים XD רק בגלל זה אני מכירה שחקנים XD
    ויופי, כי לא צפיתי בסרט החדש (למרות שהקונספט נשאר מגניב, אבל חבל לחדש משהו שלא צריך חידוש כי הוא מגניב גם ככה)

    30/04/2016 19:39

שם: טאי רוג'רס
גיל: 19
בן והיורש של: קפטן אמריקה! (סטארק לנצח רק אומרת)
מראה: טוב, במראה, טאי דיי עוקב אחריי אבא שלו. הוא בעל שיער בלונדיני, גבוה ורחב, יש לו הטרוכרומיה קלה בן העיניים, עין אחת כחולה ולשנייה יש הפרעות של חום, בדרך כלל לא ניתן לראות את זה ישירות, רק כאשר מביטים בו מקרוב, הוא מאוד שרירי ויש לו גומות חן מתוקות כשהוא מחייך וקעקוע כוכב על הכתף.
אופי: טאי הוא בחור נחמד מאוד סה"כ, הוא מנהיג בדמו ואסטרטג מעולה, הוא חם מזג, אפילו יותר מידי לפעמים אבל הוא יודע לרסן את עצמו כשצריך, הוא עקשן, אבל תמיד ישמע אחרים ואף פעם לא יתעלם גם כשיש דרים שנוגדים את דרך המחשבה שלו, אם זה לטובת כולם, אז זה לטובתו. הוא ציני מאוד, וסרקסטי, מה שגורם לו להיות במקרים מסויימים חסר טקט, אבל רוב הזמן הוא רציני וקשוב, הוא נאמן לחבריו מאוד ויעשה הכל למענם, לא כמו אבא שלו (!!!) הוא לא יעבור על החוק כשבמדובר באנשים מעורערים נפשית ותמיד ינסה למצוא את הדרך ההגיונית והטובה ביותר שתועיל לכולם, הוא לא נפתח מהר תחילה, וקשה לו לסמוך על אחרים. למרות שהרבה חושבים שכל מה שהוא זה 'המנהיג החזק' טאי דווקא מאוד חכם. הוא אוהב לקרוא ספרים רבים על ההיסטוריה ועל הביולוגיה ובקיא בנושאים רבים, אבל ההצטיינות שלו היא בעיקר אסטרטגיה וחשיבה מחוץ לקופסא.
עבר: (לא בטוחה מה לכתוב פה לעזאזל)
כשילד הוא לא ממש אהב את אבא שלו, הוא לא חיבב אותו יותר מידי, אך כשגדל למד והבין כמה אבא שלו הוא באמת גיבור ואיש טוב ודמות לחיקוי, והתעוררה אצלו אהבה גדולה אליו, הוא גדל עם הסטארקים (מרגישה כאילו אני כותבת דמות למשחקי הכס או משהו) ולמד מהם המון (אם זה אפשרי מבחינת עלילה, אם לא תשני) הוא למד מאוד מטוני :(או דמות אבהית אחרת בהתאם לתוכן של הסיפור)
ובזכותו הוא התחיל לקרוא ספרים בכלל. הוא בעימותים מאז שהוא זוכר את עצמו עם מ'ק הבן של הפנתר השחור והוא ממש שונא אותו, יש לו צלקת בגב מפעם אחת בה הם נלחמו וטאי תמיד ינשא אותה כאות לשנאתו ההולכת וגוברת אליו (למרות שאני ממש מקווה שהם ישלימו האמת)
משהו להוסיף: לא הדמות הכי טובה שלי אני מניחה אבל מקווה שהוא יכנס!!

30/04/2016 19:43

    דווקא דמות טובה, היא נכנסת :)

    30/04/2016 19:57

    הוו, טוב לדעת, הייתה לי הרגשה שהוא דומה מידי לקאפ.
    לגבי זה שאת הולכת לסרט, תביאי איתך טישו.
    רצוי ומומלץ

    30/04/2016 20:00

    :םםםםם
    טוב, גם שקוויקסילבר מת לא בכיתי (והוא הדמות האהובה עליי בכל אקס מן!) אבל זה בגלל שג'וס ווידון אמר שמישהו ימות, וחוץ ממנו כולם היו חשובים אז… הבנתי את זה לבד XD קשה לגרום לי לבכות. אני פולנייה, למען השם. אין לי רגשות.
    סתם סתם XD
    טוב, הוא קצת דומה, ודומה זה לא רע. להבדיל מהדמות שלי, שהיא ממש לא דומה לטוני XP

    30/04/2016 20:04

    ששששששש לא ראיתי את כל סרטי אקס מן!!! הוו וול.. טוב לדעת
    חחחחח זה לא סרט עצוב ממש, כי אנשים לא מתים בו, אם כי חברויות כן.
    הדמות שלך לא דומה לטוני??? חבל. אני מחבבת את טוני, צריך טוני.
    וואי האמת שהיה לי ממש כיף לכתוב את הדמות (בתור חנונית של דברים כאלה, זה באמת כיף) אולי אני אכתוב עוד אחת אם יתאפשר.

    30/04/2016 20:17

    בטח אין לי בעיה שתכתבי עוד אחת חחח
    הו, קוויקסילבר מת בנוקמים 2, לא באקס מן (הידד!).

    30/04/2016 20:23

    הוו נכון, הוא התאום של ההזויה ההיא שלא חשובה מספיק כדי שאני אזכור את שמה.
    האמת שאת העתיד שהיה (בסרט הזה הוא הופיע נכון? חחחח) זה אחד מהסרטים היחידים של אקס מן שראיתי.

    30/04/2016 20:30

    כן, הוא זה עם השיער הכסוף שהציל את מגנטו. וקוראים לה מכשפת הארגמן, והוא והיא הכי חשובים שיש כי הם הילדים של מגנטו! אני ממש מקווה שבסרט החדש של אקס מן ידעו את זה, כי היה לזה רמז בקודם *-*

    30/04/2016 20:32

    אעההה!! נכון.
    טוב אני גובלת באידיוטיות פה, אני אלך להשלים את סדרת אקס מן לפני שפאדיחות חדשות יצוצו.
    אני אולי אכתוב עוד דמות אחר כך (כי ממש בא לי)

    30/04/2016 20:34

    אם את רוצה לכתוב, תנסי לכתוב יורש של נבל, כי אין XD

    30/04/2016 20:39

עהאהעאהעהאהעהאהע אני יכולה לכתוב יורש ללוקי??? הוא הנבל האהוב עליי אחרי הג'וקר

30/04/2016 20:43

    זו תשובה שממש קשה לי לספק לך כי לוקי הוא הכי אהוב עליי ואני ממש קנאית לגביו XDDD לכן כרגע אני לא רוצה שיהיה לו יורש *-* אבל את יכולה לבחור נבל אחר, יש מלא מגניבים אחרים.

    30/04/2016 20:45

    מי לדוגמה?
    אני לא מצליחה לחשוב על משהו מגניב ממארוול שהוא לא הוא*~*

    30/04/2016 20:48

    ואוו הג'וקר. הוא באמת הנבל הכי אהוב עליי מכל הזמנים (לפחות הגרסה של האביר האפל.)
    אממ אמורה, אני יכולה לכתוב בת של גיבור/ה שהפכה לנבלית? (למרות שאין לי ממש חוש לנבלים טובים..)

    30/04/2016 20:52

    הממממ בוא נראה… יש את: דוקטור דום, נבולה (משומרי הגלקסיה), גולגולת אדומה, כל הנבלים מספיידרמן, המנדרין, חייל החורף (למרות שגם בנוגע אליו אני קנאית, ובתכלס הוא לא הכי נבל), כל הנבלים מאקס מן (למרות שבקטע של מגנטו זה יכול להיות מוזר, כי כבר יש לו 3 ילדים ואז אם אף אחד מהם הוא לא היורש שלו.. XD), נבלה (אבומניישן, מהענק הירוק)… לא כללתי את אולטרון, ת'אנוס, אפוקליפס וגלקטוס כי הם נבלים רציניים מדי כרגע XD
    את גם יכולה לחפש באינטרנט *-*

    30/04/2016 20:53

    ליאנה, הממממ זה יכול להיות רעיון. השאלה היא למה.
    אה, וצריך לזכור שלא כל היורשים הם הילדים שלהם! יש כאלה שנבחרו על ידם כדי להמשיך את המשימה. כמו הדמות שלי, למשל XD

    30/04/2016 20:55

    בעיקרון, ממש רציתי לכתוב את הבת המאומצת של הענק הירוק או הבת המאומצת של סוזן סטורם. אבל רציתי שהיא תהיה אפלה כזאת^^ הדמות שלך היא לא הבת של טוני? אין לטוני ילדים? O:

    30/04/2016 21:04

    לא, היא לא XD
    המממ זה רעיון סבבה ^^ האמת שיש לי כבר איזה רעיון לשלב את היורש של חייל החורף (אוקיי, נראה לי זה רשמי שכבר בניתי את היורש שלו, כי באקי פשוט מגניב), ואת היורשת של האלמנה השחורה (היי, אם מישהו רוצה לכתוב אותה, הוא מוזמן!)

    30/04/2016 21:07

    אוקיי אני כותבת את הבן/בת של דוקטור דום^^
    יש לך העדפה לאיזה מין כל שהוא?

    30/04/2016 21:11

אני כמו יוטה.
רוב האהובים עליי והמגניבים(סליחה טים קאפ. אבל מה שיש לכם להציע זה הוקאיי ופאלקון שטכנית אין להם בכלל כוחות על. לטים איירון יש את ספיידי(שקורע מצחוק בסרט) ואת האלמנה השחורה. בלאקווידו – אהמ רק השם שלי באתר אהמ-.) נמצאים בטים טוני. אבל אני מאמין יותר בשיטות של קאפ ובכלל אוהב את קאפ יותר מטוני.
ואחרי שראיתי את הסרט – הבנתי שטים קאפ מגניבה יותר ממה שחשבתי.
אולי לטוני יש עכביש אבל לקאפ יש נמלה או גורד שחקים.
בכל מקרה אני לגמרי בעד טים קאפ.
ולגבי ההרשמה(!) –
אמורה, אני לא יודע אם זה לא ברור מאליו, אבל אני ארצה לכתוב את היורשת/בת של האלמנה השחורה. ויש כל כך הרבה דמויות שאני רוצה לכתוב עליהם.
נחשוב על זה.
עצוב שאת לא מכניסה את די.סי. כי למרות שאני לא אוהב אותם יש להם את באטמן, והנבלים של באטמן אדירים. איש החידות, הפינגווין, הג'וקר ויש עוד המון מה להציע. אבל זה בסדר. כל עוד אני לא שומע על סופרמן בסיפור הזה ההקרבה שווה.
אז אני רוצה לכתוב את הבת של האלמנה(כבר אמרתי את זה). ושל מי עוד?
יש כל כך הרבה אפשרויות.
אני אחשוב על זה קצת.
כל מי שעוד לא ראה את הסרט שירוץ לראות!

30/04/2016 20:59

    היי, אני לא קראתי שום דבר מהתגובה שלך כי הבנתי שהיא מלאה ספויילרים!!! לא ראיתי את הסרט, אל תגלה כלום!
    היי בלאק, אגב בלאק ווידו, רוצה לכתוב את היורשת שלה? XP

    30/04/2016 21:08

אהההה אני מתפאנגירלית פה בטירוף! סוף סוף מארוול באתר!!! אוקיי, קודם כול, טים קפ לנצח (ראיתי את הסרט כבר פעמיים הוא מדהים)
דבר שני- ברור שאני כותבת דמות ועוקבת אחרי הסיפור הזה זה הולך להיות מדהים!
טוב. האהבה הכי גדולה שלי- קפטן אמריקה. אבל ראיתי שמישהו כבר עשה דמות לקפ. קקי. אני רציתי. טוב, כול הקודם זוכה. אז אני מניחה ש… היורשת של סטאר לורד.

שם: אלכסנדה פטרס (נקראת אלכס, בקיצור.)
גיל: 15
מין: נקבה
יורשת של: סטאר לורד (פיטר קוויל), לא הבת שלו או קרובת משפחה שלו באיזושהי דרך…
מראה: ג'ינג'ית, שיער קצר (כמו של בן), עיניים ירוקות.
אופי: היא טומבוי לגמרי, שונאת דברים נשיים. אוהבת מאוד חפצים ישנים ובגדי וינטג'. היא מקשיבה רק למוזיקה משנות השמונים. היא גיקית לחלוטין, אוהבת מאוד את כול גיבורי העל למיניהם ותמיד רצתה להיות כמוהם (אוקיי, מזכיר את קאמלה קאן, אני יודעת.). היא מאוד תחרותית ולא אוהבת להפסיד, צינית אבל רגישה יחסית.
עבר: את כל חייה היא בילתה בין בתי אומנה כי אימא שלה הייתה מכורה לסמים ואבא שלה נעלם ולא השאיר אחריו זכר. היא נחטפה, כמו סטאר לורד, על ידי חייזרים, והצליחה לשלוח אות מצוקה דרך החללית שלהם, ככה שסטאר לורד עצמו הציל אותה. אז הם התחברו, והיא כמו אחות קטנה בשבילו. הוא שם אותה כיורשת שלו ונתן לה את הקסטה האדירה עם ה- awesome mix tape vl. 1
הערות וכו': היא כזאת… לא בקטע של בנים או בנות יותר מדי. את יכולה לעשות אותה אייס, או דמיסקסואל, שזה יהיה חמוד מאוד. פשוט שלא תהיה בת עשרה טיפוסית שרודפת בנים/בנות. היא כזאת, מגניבה כזאת. כל מה שאני רוצה להיות בקיצור. אז כן. אני מקווה שהיא תתקבל, וגם אם לא, הרעיון אדיר :)

30/04/2016 21:10

    אמג אפילו לא סיימתי והיא נשמעת מדהימה! בעיקר בגלל שזו בול צ'ארלי מעל טבעי ואני חולה עליה! אוקיי, אני אמשיך עכשיו…
    המשכתי. שיואו, היא בדיוק כמו צ'ארלי! היא לסבית, והיא מגניבה רצח. רק… אני לא בקיאה בהכל, מה זה אייס או דמי?
    אה, וברור שהיא התקבלה ^^ אוי, נכון שזה יהיה גאוני שרוקט יהיה כמו ה"דוד" המעצבן הזה שהיא כל הזמן רבה איתו? (רציתי לרשום סבא, אבל רוקט לא זקן, אז.. 0-0)

    30/04/2016 21:14

    מזכירה לי אריה חחחחחחחחחח
    אגב, אמורה יש לך דמות שאת צריכה שיכתבו?

    30/04/2016 21:16

    #מחפשת תמונות להשראה לסיפור שומרת אנימציות של וונדה ופייטרו וחושבת אולי להוסיף להם יורשים… המממ..
    הממ בוא נראה… לא יודעת :ם
    אלה שחשבתי עליהן או שכתבו אותן אושיש להן משהו ספציפי שאני חייבת לבנות וכבר בניתי XD
    אמממ המממממ וואו זה קשה. אני צריכה מישהו שיהיה רע, גם XD כי הם יופיעו מתישהו, וכרגע יש לי רק אחד לצד הזה, והוא לא מבין המנהיגים שם.
    תחפשי נבלים של מארוול ותכתבי על אחד מגניב בעינייך :ם

    30/04/2016 21:19

    אומייגד כן רוקט הדוד המעצבן אבל המגניב שמביא לה ידיים פרוסטטיות של אנשים…. רגע זה הלך רחוק מדי. בכול מקרה, אייס זה א-סקסואל, כלומר אדם שאין לו משיכה מינית (יכולה להיות רומנטית, אבל לא מינית). דמי-סקסואל זה מישהו או מישהי שנמשכים מינית רק כשנוצר באמת חיבור רגשי עם אותו/ה בן/בת אדם.

    30/04/2016 21:22

    אהההה אז כן יש מצב שהיא כזאת. ויש מצב שגם אני כזאת, אני לא סובלת סקס XD
    אבל זו שיחה לפעם אחרת, ונראה לי שיתפתי יותר מדי… 0-0 או שהיא תהיה בי, שזה גם מגניב, כי היא לא שמה על אף אחד והולכת עם מי שבא לה לא משנה איזה מין הוא XD

    30/04/2016 21:24

    בי זה אדיר, זה מאוד מאוד אדיר. תעשי אותה בי! או פאנסקסואלית כמו דדפול XD אבל בי!

    30/04/2016 21:26

    איבדת אותי, מה זה פאנסקסואל? XD
    אכן, בי זה הכי מגניב! יש לי דמות שהוא בי בסיפור אחר (לא כתבתי את זה אפילו אבל אני יודעת שהוא כזה).
    הו, ואת מוזמנת לכתוב דמות של יורש של נבל אם בא לך.
    אגב, חסרים מהאקס מן, וזה יהיה מוזר, כי מגנטו מופיע בכריכה, אז מי שרוצה XD

    30/04/2016 21:28

    בקצרה- פאנסקסואל יכולים להימשך לכולם בלי קשר לזהות המגדרית של אדם. שזה מקסים.
    אממ וכן אני אקרא קצת קומיקסים של אקס מן כדי להכיר יותר טוב, אני פחות בקיאה בהם. אבל אין לי בעיה לכתוב דמות מהאקס מן. אולי אנג'ל? כי הוא כזה… חתיך. חחח סתם. או סקוט סאמרס. שהוא כזה… מצחיק ואידיוט. אז נראה :)

    30/04/2016 21:32

    מאוד מעניין אותי פשוט כל המגדריות וזה, אז אני קצת מבינה בזה.. לא יותר מדי XP

    30/04/2016 21:33

    חחח רוב הדברים שאני יודעת מאקס מן זה בעיקר מהסדרות (אקס מן אבולוציה שליטה! זו הסדרה הכי טובה אבר!)
    הו, דווקא מגניב יורש/ת של מיסטיק.
    אההה הבנתי ^^ גם אותי מגדריות מעניינת (וכל דבר שקשור במראה חיצוני וצבעים, תני לי כמה שיותר צבעוניות ואני איתך! בגלל זה אני ממש אוהבת את אקס מן, כי משחקים עם הדברים האלה) אבל אני פשוט הסתכלתי על הכל ואמרתי "נה, לא צריך לדעת הכל XD אז אני יודעת רק את הלהט"ב הבסיסי אפשר לומר (לסבית,הומו,טרנס,בי, אבל את בטח יודעת את זה XP)

    30/04/2016 21:36

התגובה שלי לא מלאה ספויילרים!
אולי היא כן?
אין לי כח לבדוק… אני די בטוח שאין ספויילרים.
אבל בתגובה היה כתוב שאני רוצה את הבת של בלאקווידו.
תודה.

30/04/2016 21:11

    רואה? קלעתי בול XD אז אם אתה כותב אותה, רק תעשה שהיא תהיה בצד של טאי (הבן של קפטן אמריקה, כי קאפ ובלאק ווידו הם אחלה שותפים. עדיין לא צפיתי בסרט החדש, אז אני עדיין תקועה על השני XP)

    30/04/2016 21:15

    הולך להיות מלחמת אזרחים בסיפור??
    אדיר.

    30/04/2016 21:17

    ברווררררר! עוד לפני שבניתי את כל העלילה, עשיתי כריכה לחלק השני שיקרא "מלחמת האזרחים" חחח. אז כן, יהיה שם חלק כזה.

    30/04/2016 21:20

    אהה כל כך הרבה בפאנדום של מארוול ולא ידעתי על זה אני מאושרת!!!

    30/04/2016 21:23

    את לא מבינה עד כמה אני מתפאנגרלת עכשיו!!! זהו אני לא אשן בלילה… הצד החיובי הוא שבטח יהיה לי חשק מטורף ומלא רעיונות להתחיל לכתוב את הסיפור XDDD

    30/04/2016 21:25

    האמת שאני גם ממש מופתעת! אני מקווה שתתחילי מהר^^
    גאד תהיה מלחמת אזרחים!!!!!! הורי!!

    30/04/2016 21:41

    כמובן שזה יקח בערך 15 פרקים עד אז, אם לא יותר (אם לא יהיה לי עוד רעיון כלשהו חחח), בדרך כלל זה בממוצע 15 פרקים לחלק.
    ואיך אני לא אשתמש ברעיון של מלחמת האזרחים, איך לא??

    30/04/2016 21:47

שם: אליה באנר
גיל: 20 וחצי
הבת המאומצת והיורשת של ברוס באנר (הענק הירוק)
אופי: מצד אחד, אליה היא מאוד אידאליסטית, והיא מאוד אמיצה, אך רק לעיתים רחוקות מוסרית. יש לה אמות מוסר מאוד מפוקפקות, והיא צינית מאוד. היא מרגישה מעין פחותה בגלל שהיא לא באמת הבת של ברוס והיא מרגישה כאילו בחר בה כיורשת רק כי הוא אימץ אותה, לא כי מגיע לה. היא דיי שונאת את הרוב היורשים, אבל בעיקר מאוד מאיומת מהם. היא נורא אגרסיבית כשזה מגיע לרמות מסויימות, ויכולה לעשות דברים שהרבה יחשבו שבכלל לא מתאימים ליורשת של גיבור. היא מאוד מינית ומושכת (וגם נורא פלרטטנית, מאוד כאילו) אוהבת לשחק באנשים אבל תמיד יודעת לא לשחק ברגשות עוד לא התאהבה והיא גם מונעת מעצמה להיות קרובה איכשהוא לדבר כזה. היא רואה את עצמה כמפלצת, משהו פגום. (לא בקטע המיוסר של ברוס) היא יכולה לעבור לצד הרע עם יביאו אותה לקצה שלה מבחינה נפשית רגשית ופיזית (אבל מהר מאוד תתעשת על עצמה, היא אמנם אנטי גיבורה בעלילה, אבל היא לא נבלית, לפחות לא להרבה זמן.)
מראה: יש לה שיער חום בהיר- בלונדיני, ועינים ירוקות זית. היא גבוהה מאוד ורזה, וטוב, דיי מושכת בגופה. יש לה המון צלקות על גופה אבל נוטה להסתיר אותן בבגדים שלה (לא שהיא מתלבשת כמו דתייה או משהו בסגנון, היא מאוד אוהבת להחצין את הנשיות שלה כי היא יודעת מה זה עושה לבנים)
רקע: טוב, נטשו אותה כשהיא הייתה צעירה, בת שבע בערך, היא זוכרת את ההורים הקודמים שלה ושונאת אותם בכל ליבה, היא לא נוהגת לדבר עליהם או על הזכרונות מהם אבל כל מה שהיא זוכרת זה אחו בוער, ואישה זקנה על כיסא מעץ, ואת הפנים שלהם. ברוס אימץ אותה כשהייתה בת עשר, עד אז היא עברה לבית יתומים ושם גדלה, לא היה לה כזה נורא בבית יתומים (זה לא שהתעללו בבה או משהו כזה) אבל היא תמיד קיבלה יחס כאילו היא לא תצא משם בחיים, כאילו היא םחותה מאחרים, הזניחו אותה שם לגמריי. ברוס אימץ אותה ודאג לכל רצונה (למרות שדאגה לא לבקש הרבה, ליד ברוס היא מאוד שקטנה ומופנמת.)
משהו להוסיף: היא אף פעם לא נכנסה לבריכה או לים, אז היא דיי מפחדת מזה, היא לא תיכנס בחיים והיא מונעת כל מגע עם מים (חוץ משתייה, כמובן.)
מקווה שהיא טובה מספיק!

30/04/2016 21:40

    הו, היא מעניינת *-* יש מצב היא תופיע קצת בפרק הראשון (זה פרק פתיחה והכל, היא תופיע יותר אחר כך)

    30/04/2016 21:45

    אז זה אומר שהיא התקבלה??
    מתי את מתחילה? זה ממש כיף לקרוא את הדמויות פה^^
    אני מרגישה ככ חנונית חחחחחחחחחחחח

    30/04/2016 21:49

    אבל רגע, איך היא תהיה היורשת שלו אם אין לה את היכולות שלו? או שיש לה? :םם הלפ מי וויט דיס.

    30/04/2016 21:49

    חנוניות זה מגניב! חוץ מהחנונים של מועדון החנונים, הם מפגרים רצח XD
    אמממ בתקווה אתחיל לכתוב מחר, ובתקווה אפרסם את הפרק הראשון בחמישי ^^ (חיי כחיילת צפונית. לפחות יש מלא זמן לכתוב! וואו, אני מקווה שלא אשכח לרגע את "מצוד הנבלים" XDD אחרי הכל, כרגע הוא יותר חשוב, זה הספר האחרון!)

    30/04/2016 21:50

    חנוניות זה שולט! באמת. וואו שכחתי לגמריי שאת חיילת. במה את משרתת אם יותר לי לשאול?
    או שיט. שכחתי מזה.
    אוקיי. אז אולי ברוס אימץ אותה כי שהייתה צעירה היא גם נחשפה לקרני גמא? אולי גם בגלל זה נטשו אותה!

    30/04/2016 21:53

    רעיון נהדר! :ם כי בסדרה על האלק יש שם מלא ענקים, וזה מאוד מוזר 0-0 זה אומר שהוא לא היחיד XD אולי יש לה גם חלקים ירוקים בגוף שלה חוץ מהשריטות שהיא מסתירה?
    אכן, חנוניות זה לשלטון ועכשיו סוף כל סוף מבינים את זה!
    אני טכנאית אופטית *-* זה אומר שאני מתקנת מכשירים שכוללים עדשות ולייזרים, ואני במכשיר הכי שווה אז קל לסיים איתו וזה אומר שיש המוווןןן זמן פנוי XP

    30/04/2016 21:55

    אפשר שיהיה לה חלקים ירוקים, זה יהיה מגניב, שיראה כמו מכות (אבל לא על הפנים, בעיקר על הגב או הידיים.) חחחח אנחנו עוד נשלוט בעולם!!
    וואי טכנאית אופטית! קיבלתי את זה במנילה, טוב לדעת שזה נחמד וטוב.

    30/04/2016 21:59

    זה תלוי, אם זה דרג ב' זה מומלץ מאוד (זה המעבדות, זה תפקיד של יומיות, זה אומר שיוצאים כל יום הביתה. אני לא כי אני צפונית, זאת אומרת גרה בצפון, אז אני לא יוצאת, אבל זה שווה את זה כי הבסיס בצפון היה עושה לי את המוות ממה ששמעתי מכמה בנות ששם). אם זה דרג א' זה פחות מומלץ, אלא אם כן את אוהבת גדודים XP

    30/04/2016 22:01

    דרג? ???? לפי מה שהבנתי זה קשור רק למיונים נכון? כי לא שלחו לי שום דרג חחחחח
    למה הכוונה גדודים? שטח? זה דווקא נשמע נחמד אין לי בעיה עם שטח.

    30/04/2016 22:05

    לא זה לא קשור למיונים XD ו"דרג" זה סתם מילה, בכללי ההבדל זה שבגדודים את בודקת כל מכשיר שבא ואם את יכולה לתקן (לא כולל פירוק) את מתקנת, ואם לא שולחת לסדנא, שזה דרג ב', ששם כל אחד בעמדה שמתקנת משהו ספציפי.
    אם אין לך בעיה עם גדוד אז לכי על זה XD למרות שבעיניי יותר כיף בדרג ב'. בעיקר בזה של המרכז חחח.
    יש גם דרג ג' ו-ד' אבל זה לנגדים ואנשי קבע, אז אין סיבה לבהלה. (לפחות ממה שהבנתי. בכל מקרה אני נשארת בעמדתי שלי ונהנית לי. מחכה שהזמן יעבור.)

    30/04/2016 22:07

    אני פשוט אמלא הכל ואקווה לטוב ביותר אני מניחה _לא מבינה כלום בצבא..) אבל טוב לדעת שאת עושה שירות כיפי! לגבי המלחמת אזרחים- זה רעיון ממש טוב!! אם כי אני לא הייתי רוצה טוני נגד קאפ שוב (למרות שאני לא בטוחה עם טסה וטאי יהיו חברים טובים בכלל כמו קאפ וטוני)

    30/04/2016 23:37

    אולי עדיף שתמלאי רק את מה שאת רוצה לעשות XD טוב אני עדיין לא יודעת מי יהיה נגד מי ולמה, אבל נגרום לזה לקרות חח

    01/05/2016 06:19

ישששש בא לי לכתוב עד דמות אז כבלי דמות של יורש של נבל:)

שם: איידן ואן דום.
גיל: 21.
מין: זכר.
יורש של: דוקטור דום.
מראה: שיער שחור-חום כהה פרוע כזה, עיניים כחולות בגוון ספיר, מבנה גוף מפותח והוא מרכיב משקפיים(אבל בסגנון של קלרק קנט בסרט של שחר הצדק).
אופי: מאוד דעתן ולרוב לא מקשיב לדבריהם של אחרים, מסרב להודות שהוא טועה, אף פעם לא חוזר בו, יש לו פחד מאבא שלו והוא היחיד שהוא באמת מקשיב לו, לא ממש נאמן ומאוד ערמומי ומניפולטיבי, לא חושש לדרוך על אחרים בדרך לפסגה, מאוד כריזמטי ובעל כושר מנהיגות.
עבר: מאז ומתמיד הוא פחד מאביו פחד מוות, הוא עושה את כל המאמצים שהוא יכול כדי לרצות את אביו אבל זה אפעם לא מספיק(כי אבא שלו כזה מניאק"-_-) הוא לא מכיר את אימו ולא שמע עליה מעולם.
הערות: הייתי רוצה שבאיזה שהוא שלב הוא יעמוד מול אביו(לא ממש אכפת לי עם אחר כך הוא יהיה טוב או ימשיך להיות רע ופשוט ישטלת לו על החברה או משהו העיקר שזה יקרה מתישהו^^).

30/04/2016 22:09

    הממממ הוא יכול להיות הלידר של יורשי הנבלים ^^ נייס. אכניס אותו D:

    30/04/2016 22:11

    יששש ^^

    30/04/2016 22:14

שם: בלה רומנוב.

גיל: 17.

מין: נקבה.

היורשת של: האלמנה השחורה. והבת שלה. מי אבא שלה? אין לי ממש רעיונות.
תעשי מה שבא לך. בכלל, האלמנה נראית לי פמיניסטית מדי כדי שיהיה לה בעל – כאילו היא לא צריכה בעל. אני מת על האלמנה. כבר אמרתי את זה?
מראה: שיער חום – ג'ינג'י(ערמוני) שגולש עד לאמצע גבה. עיניים אפרפרות עם נגיעות של חום, לא משהו בולט כל כך. אבל מקרוב, העיניים שלה מסקרנות למדי.
היא רזה וגבוהה ויש לה עמידה זקופה. היא גמישה ואתלטית מאוד.

אופי: בוא נתחיל מהמשפט לחיים שלה, כי הוא מסביר אותה בצורה(אולי) הטובה ביותר. "המטרה מקדשת את האמצעים." עכשיו יהיה קל יותר להתחיל.
היא, מצד אחד בן אדם קר. שלא מרבה להיפתח ולדבר עם אנשים.
היא סגורה ומאוד חשאית ומסתורית. את דרכי הפעולה שלה היא שומרת לעצמה.
ואין דבר יותר חשוב מהשגת המטרות שלה(בעיניה). מה שאומר שהיא לא בוחלת באמצעים על מנת להשיג אותם.
מצד שני, בחברת האנשים הקרובים אליה, היא נפתחת.
היא נהיית חמה, קלילה וזורמת. היא אמנם לא מרבה לדבר על עצמה, אבל מצליחה לגרום לאנשים האחרים לשתף אותה בפרטים עליהם ולתת להם הרגשה שהיא עשתה בדיוק את אותו הדבר, רק שהיא לא.
כמו אליה(הדמות של ליאנה) היא גם מינית,מושכת ופלרטטנית. אך בניגוד לאליה, שלא אוהבת לשחק ברגשות, לבלה זה לא מפריע. לא אכפת לה אם היא שברה למישהו את הלב, מבחינתה, הם יתבגרו עליהם. אה והיא בי. ככה שהיא משחקת גם ברגשות של בנים וגם ברגשות של בנות.
אה והיא די נמנעת מלשתות אלכוהול, כי אחריו היא נהיית פתוחה מדי ומספרת ומשתפת דברים שהיא לא צריכה לספר. והיא נהיית מסטולה כזאת, וצוחקת מדברים טיפשיים.
היא לא מרגלת כמו אמא שלה, אבל היא לוחמת מעולה בקרב פנים אל פנים, או בשימוש בנשק חם. והיא אמנית תחפושות ויודעת להוציא מידע מאנשים. ומבחינת כוחות על – יש לה מערכת חיסוני מוגברת וכושר פיזי מוגבר כמו לאמא שלה.
היא(ואמא שלה) לא הגיבורה הקלאסית, אבל היא יודעת לעשות את הדברים הנכונים ולבחור את הבחירות ה"הרואיות" כשצריך.
אבל היא יודעת להיות גם "נבלה" לפעמים. במידה הנכונה.
אף פעם לא ברור באיזה צד היא באמת, וקשה לבטוח בה. אבל בסופו של דבר, היא משרתת רק את עצמה.
דבר אחרון – היא מאוד פמיניסטית.

עבר: אמא שלה גידלה אותה לבד, והיא מאוד מעריצה ומעריכה אותה על כך.
היא משתדלת תמיד להרשים את אמא שלה ולחקות אותה.
אמא שלה מתרשמת ממנה בכל מקרה, אבל זה לא תמיד מספיק לבלה.
היא בידידות קרובה(לא רומנטית.) עם הבן של קאפ. ואם אפשר, שלא תסתדר עם כל סטארק שעומד להיות בסיפור שלך.

משהו להוסיף(הקטגוריה שלך פשוט ארוכה מדי): זהו אני מניח. מקווה שאהבת ושלא שכחתי משהו. ושהיא תתקבל כמובן.

30/04/2016 22:30

    היא נכנסת, ברור! רק יש מצב יקראו לה בשם אחר שהוא לא בלה? אני פשוט מרגישה שיש יותר מדי בלה וזה כבר שם חרוש חח אם סה ממש חשוב אז לא נורא, אבל אני מעדיפה.

    30/04/2016 22:36

לא בלה?
חבל, אני אוהב את השם.
בוא נראה…
הייזל 'נאט' רומנוב.
שזה מצחיק כי הייזלנאט זה אגוז לוז.
בבקשה תקבלי את השם הזה. אני אוהב אותו.

30/04/2016 22:43

    חחחח אממ הייזל זה אחלה (למרות שעשית דמות עם השם הזה אבל ניחא). אבל אף אחד לא יקרא לה הייזל נאט XD

    30/04/2016 22:45

לא. לא תכננתי שיקראו לה הייזלנאט.
אבל נאט זה כינוי של נטשה, ובגלל שהיא כזה מיני אמא שלה, קוראים לה נאט גם לפעמים ככינוי.
והייזל נאט זה אגוז לוז. אז זה מצחיק.

30/04/2016 22:47

    חחחחיח כן XD

    01/05/2016 06:19

הו תשמרי לי את היורש של הגולש הכסוף!! (כשאכתוב אותו – זה יהיה בסדר גם להכניס שהוא אוהב את גלאקטוס וכך הוא נחשב נבל ~ואז גלאקטוס יהיה חייב להיכנס לסיפור! ואני אעזור לכתוב אותו אם תצטרכי ^^-) ואם לא אז תשמרי לי את היורש של קרוסבואנוס (ככה כותבים את זה? כאילו מרסק העצמות מהסרט 'מלחמת האזרחים' [אני הרי פחות בקיא בקומיקס] הוא האויב של קפטן אמריקה למקרה שלא ידעת~) אני אשמח לעשות את שניהם ^^

01/05/2016 06:34

    אהמ מה אמרתי על ספויילרים?? בכל מקרה הוא גם הופיע בסדרה ובחייל החורף, אז יש לך מזל! הממ אני האמת פחות בקיאה בגולש הכסוף אז יש מצב שלא יהיה לי מושג מה לכתוב עליו חחח

    01/05/2016 15:27

אני היחידה כאן שאין לה מושג במארוול או כל דבר דומה? אני מניחה שכן -_-
טוב. הייתי שמחה לכתוב דמות אבל, כמו שכבר הבנת, אין לי מושג בזה…
אולי אקרא את הסיפור, אם לא צריך בשבילו ידע קודם.
ובנימה זו: צריך ידע קודם לסיפור?

01/05/2016 15:24

    אממממ אולי צריך ידע קודם… כי יכולים להיות דברים שמי שלא מכיר לא יבין.. אבל אני אשתדל להכניס הסברים תוך כדי, אז את מוזמנת לנסות בכל זאת ^^
    הו פומה את בטח מרגישה כל כך מסכנה עכשיו שאין לך מושג על מה כולם מדברים חחח

    01/05/2016 15:29

    אמממ לא. לא ממש. זה גם לא נושא שמעניין אותי במיוחד כך שאין לי איזו בעיה רצינית עם הבורות הזאת ^^

    01/05/2016 16:27

    יותר טוב ככה חח

    01/05/2016 16:38

מארוול זה אלוהי. רק רציתי לציין. ואני מתה לכתוב עוד דמות, מה חסר לך? אם בא לך יורש של נבל/גיבור ספציפי אז אין

01/05/2016 16:55

    חחחח אמממ אתם מוזמנים לכתוב דמויות של נבחים כי סה קצת חבר, או של אקס מן! אב אני לא יכולה להבטיח שאכניס את כולם תלוי איך זה יסתדר ^^

    01/05/2016 17:01

אין לי בעיה* דאממיט אפליקציה

01/05/2016 16:55

אני גם רוצה עוד דמות

01/05/2016 16:59

אוף פספסתי:<
בטוח נגמרו כל הדמויות הטובות…

01/05/2016 17:15

    את יותר ממוזמנת לכתוב אחת! :) אני בטוחה שתמצאי מישהו יש הרבה דמויות טובות ^^

    01/05/2016 17:17

    תס תכתבי דמות לת'ור! הוא גם ממש מגניב. הוא אל!

    01/05/2016 17:18

    אוי ואבוי ת'ורXD (הרבה בדיחות פרטיות עליו)
    אני ברצינות לא אצליחXDD

    01/05/2016 17:58

    חחח את יכולה מה שבא לך ^^ בתכלס אם יש תור אז גם חובה לוקי אבל כמו שאמרתי אני קנאית לגביו אז אני לא רוצה דמות שלו כרגע חחח

    01/05/2016 18:00

    את יכולה לעשות להוקאיי (למרות שהוא דיי מעצבן, אבל היי אולי היורש שלו לא!) או וור משין או לוויז'ן! שהוא גם מגניב אבל הזוי, ואדום.

    01/05/2016 18:22

ממש אין לי כוח לקרוא 100 הודעות בשביל לבדוק משהו קטן אז אני פשוט אשאל – אני יכולה לעשות את היורשת של מכשפת הארגמן? אגב, את מכירה את דייזי, פשוט אין לך מושג שככה קוראים לה.

01/05/2016 18:10

    האמת שדווקא לה תכננתי משהו… >.<
    ולא נראה לי שאני יודעת מי זאת דייזי. אלא אם כן ראיתי אותה והיא פשוט הרגישה לי לא חשובה אז שכחתי אותה.

    01/05/2016 18:13

דייזי זאת סקיי. היא שינתה את השם בתחילת העונה השלישית :) ואין בעיה, אני אחשוב על מישהו אחר.

01/05/2016 18:20

    אהה טוב אני הפסקתי בתחילת העונה השנייה. (זה הפך למשעמם) ואני גם לא אוהבת את סקיי אישית (רק פיצסימונס!)
    אוקיי יש זמן ^^

    01/05/2016 18:49

    העונה השלישית ממש טובה, כדאי לך להמשיך! ואני ממש לא אוהבת את השם דייזי, מעדיפה סקאי באופן אישי XP

    02/05/2016 19:45

    דייזי זה לא שם כזה יפה XP
    אהה לא נראה לי יהיה לי כוח לזה חחח אני קצת וויתרתי על להמשיך.

    02/05/2016 19:47

פיצסימונס זה מדהים. פיצימונס ומיי ואנדרו (אין לי מושג מה שם השיפ שלהם). סקיי באמת מעצבנת. דייזי פחות (אני אשכרה מתייחסת אליה בתור שתי דמויות נפרדות). והלוואי שהייתי יכולה לעשות על ריינה. לא משנה. (למרות שאני מתה על ריינה).
המ… מה לגבי היורשת של הוקאיי?

01/05/2016 19:04

    המממ הוקאיי זה אחלה. למרות שאני מדמיינת שיהיה לו יורש ולא יורשת חחח וגם נדמה לי שיש יותר בנות מבנים ואני לא רוצה שיהיה הפרש גדול מדי

    01/05/2016 20:46

זה לא נורא משנה לי, פשוט הרבה יותר קל לי לכתוב בת. אם זה חשוב אני יכולה לעשות גם וגם ותבחרי מביניהם.

01/05/2016 20:57

    המממ כן את יכולה לכתוב שניים. רק שלא יהיו בול אותו הדבר חח

    01/05/2016 21:04

גמרתי את הבן אבל אני לא יודעת אם אני אספיק לסיים את הבת היום, לכתוב פה את הבן או לפרסם את שניהם ביחד מחר?

01/05/2016 21:29

    עדיף את שניהם :)

    02/05/2016 08:00

שם: אדם ברטון
גיל: 19
מין: זכר
היורש של: הוקאיי (+הבן שלו)
מראה:שיער קצר בצבע חום בהיר, עיניים אפרפרות-כחולות. הוא לא גבוה מאוד אבל גם לא נמוך. יש לו מראה שובב מעט, העיניים שלו נמתחות לחריצים קטנים כשהוא מחייך והעור שלו כהה משמש ומצולק מעט. יש לו שרירים, פחות או יותר, מכיוון שהוא מסתמך יותר על יכולות הכיוון שלו מאשר על החוזק הפיזי.
אופי: הוא אוהב לצחוק ולהצחיק. לרוע המזל, את חוש ההומור שלו הוא ירש מאבא, כך שהבדיחות שלו לא מצחיקות אף אחד, אף פעם. יש לו כישרון להרגיז אנשים ובאותה המידה להתחבב עליהם, אם הוא רק רוצה. ברוב המקרים הוא לא. הוא נאמן מאוד לחברים שלו, יש לו זיכרון טוב מאוד אבל הוא לא נוטר טינה. הוא פשוט יזכור את מה שנעשה לו, ולא יחזור על המעשים שהובילו אותו אותו למצב הזה. ואם זה בגלל שהוא נתן אמון באיש מסוים, הוא פשוט לא יחזור לסמוך עליו. הוא אוהב למתוח אנשים, וזאת אחת הסיבות שיש מספר אנשים שלא ממש מחבב אותו; המתיחות שלו לא אכזריות אבל כן מעצבנות במיוחד. הוא לא חכם מאוד אבל גם לא טיפש, ויכולות האילתור הנרחבות שלו מחפות על כל אי-חוכמה רגעית. לפעמים הוא מדבר בלי לחשוב, ואחר כך מתחרט על מה שאמר. הוא לא יהסס להתנצל אם הוא חושב שהוא עשה את הדבר הלא נכון או פגע באדם מסוים, אבל אם הוא חושב שהמעשים שלו היו מוצדקים שום דבר לא יכול לשכנע אותו אחרת. את יכולות הקליע למטרה הוא ירש, כמובן, מאבא שלו, ואף אחד עדיין לא הצליח לקבוע מי מהם מכוון טוב יותר. אחת המטרות שלו בחיים היא להפוך לקשת טוב יותר מאבא שלו, בעיקר משום שהמשימה נראית לו בלתי אפשרית. זה אחד הדברים שמניעים אותו להתאמן כמה שיותר, ולנסות להפוך לכמה שיותר טוב.
עבר (אם יש): אדם גדל תחת ההבנה שהוא שיך לצד של ה'טובים', אבל גם הטובים לא תמיד היו טובים ולא תמיד יהיו כאלו, ולפעמים צריך לעבור על החוק, או לתמרן בזהירות מסביבו בשביל שיוכלו למלא את תפקידם.
הארות/הערות/תהיות: את יותר ממוזמנת להחליף לו שם, אני פשוט כמעט לא מכירה שמות לבנים שיכולים להתאים לו, ולא הצלחתי למצוא שם שאני אחשוב שהוא מתאים.

שם: היילי ג'ונסון (היא לפעמים תציג את עצמה פשוט בתור 'לי')
גיל: 17
מין: נקבה
היורשת של: הוקאיי (לא הבת שלו)
מראה: שיער חום כהה, גלי מעט, שגזור מעל לכתפיה בתסרוקת קופצנית, תווי פנים שדוניים מעט ועיניים חומות. נמוכה ורזה, חזקה באופן שלא תואם את המידות שלה. יש לה שיניים לבנות מושלמות שנחשפות בכל פעם שהיא מחייכת, וכשהיא מזעיפה פנים ההבעה שלה נעה בין משהו חמוד להפליא לבין הבעה של אל-תתעסקו-איתי-אחרת-לא-תבינו-מה-נפל-עליכם. יש לה עור בצבע מוקה שנוגד את הארשת שמשרות הפנים השדוניות שלה. העיניים החומות שלה הן החלון לנשמה שלה, במלוא מובן המילה. אפילו שיש לה פוקר-פייס מושלם, אם היא כועסת מספיק אפשר יהיה לראות את זה דרך העיניים שלה. פעם אחת אפשר היה לתאר אותם בשלוש מילים פשוטות: 'השערים האפלים לגיהינום'.
אופי: היא חכמה וחריפה, שנונה וצינית מאוד. היא מסוגלת להגיד בדיוק את המשפט שיגרום לחבורת אנשים לאבד את כל הרצון והמורל שלהם, אבל בדיוק באותה המידה לחזק אותם לקראת משימה. היא לא יודעת לתחמן אנשים אבל כמעט אף פעם לא נופלת קורבן לתחמונים של אחרים. יש לה זיכרון מושלם והיא נוטרת טינה, קשה לה מאוד לסלוח לאדם שפגע בה והיא לעולם לא תפגע במישהו שיקר לה. הוקאיי הוא המנטור שלה, והיא מעריצה ומכבדת אותו, למרות שלפעמים היא מרגישה שהיא המבוגר האחראי מביניהם. יכולות הקליעה למטרה שלה מופלאות, למרות שהוקאיי היה ויהיה הטוב מביניהם. היא תמיד תמשיך להתאמן בניסיון להשתפר, משום שאין הרבה דברים בעולם שחשובים בעינייה כמו ההערכה שלו. היא עקשנית כמו פרד; ברגע שהיא החליטה לעשות משהו, שום דבר לא ישכנע אותה אחרת. היא חברה טובה ואימפולסיבית מאוד, ולא תהסס לצאת לפעולות מטופשות ומסוכנות להחריד על מנת להגן על חבריה. קשה להתקרב אליה באמת, למרות שלמרית עין היא פתוחה וחופשית מאוד. מעטים האנשים המכירים אותה באמת, בגלל שקשה לה לחשוף את עצמה לחלוטין בפני אנשים שהיא לא מכירה. יש לה הומור עצמי גבוה ומעטים הדברים שמרגיזים אותה באמת, אבל כשהיא מתרגזת היא מסוגלת להתפוצץ כמו הר געש עד שיגמר לה הדלק והיא תנעץ מבט קפוא באדם שהרגיז אותה ותצא בלי לומר מילה. כשהיא כועסת היא מסוגלת להיות אכזרית מאוד, והשנינות ואוצר המילים העשיר שלה מפגינים נוכחות פעם אחר פעם באירועים כאלו.
עבר (אם יש): היילי לא גדלה ברחוב, אבל גם לא בשום מקום אחר. באופן רשמי היא גדלה אצל דודה שלה, אבל השנאה ההדדית ביניהן גרמה לכך שהיא הייתה יוצאת מהבית כמה שיכלה. הפעם הראשונה שנפגשה עם הוקאיי הייתה כשהיא ניסתה לכייס אותו בזמן שיצא לקניות. הוא תפס אותה, כמובן, אבל למרבה המזל, למרות שהתרגז מאוד, הוא נתן לה ללכת אחרי שהבטיחה שלא תעשה את זה יותר. בפעם השנייה הוא ראה אותה בפינת רחוב, מפגינה את יכולות הכיוון שלה אל מול קהל סקרן של אנשים בתמורה לכסף. היא לא באמת הייתה זקוקה לכסף הזה, אבל ככה היא העבירה את הזמן. הוא זיהה בה פונטיציאל והחליט לקחת אותה תחת חסותו, לאמן אותה ולטפל בה. כך עברו שנתיים מחייה (זה קרה כשהיא הייתה בת 15)
הארות/הערות/תהיות: אין :)

02/05/2016 08:26

    שניהם ממש טובים אני לא יודעת מה לבחור חחח אותי יהיו את שניהם ואז אדם ירצה להיות היורש שלו אבל הוקאיי לא ירצה.

    02/05/2016 08:42

שם ושם משפחה: גייל גרייס.
גיל: 18
מין: זכר
היורש של: דרדוויל. ולא הבן שלו.
מראה: שרירי וגבוה. עור שזוף. את פניו הוא בד"כ מסתיר עם כובע כלשהו ומשקפי שמש. יש לו שיער חום בהיר מפוזר ועיניים חומות בהירות עם ניצוץ אדום ומיוחד.
יש לו כמה צלקות על הזרועות, הבטן, הגב ועל הלחי הימנית קצת מתחת לעין ועד לסנטר.
אופי: רודף צדק ומוכן לנקוט באמצעים קיצוניים כדי להשיגו. הוא ידאג להשיג אפילו את הצדק הקטן ביותר וילחם בכל פשע, גדול כקטן, רצח או אפילו סתם התעללות במישהו בגלל היותו שונה. לא מוכן לוותר על העקרונות שלו, והוא תמיד הולך בעקבותם. העקרונות שלו – צדק מעל הכל. להגן על החלש. להילחם בפשע ולמגר אותו. הוא לא מתרכך, מתלבט או מהסס. אף פעם. כשהוא מחליט החלטה, הוא עומד מאחוריה. הוא מבין מצבים מהר, והוא חכם, אבל בוא נגיד שבבית ספר הוא לא היה מצליח כל כך. יש לו נטייה לשפוט ולהדביק 'תוויות וכינויים' לאנשים. קשה לו להודות בטעויות. הוא די שובניסטי. לא רואה בבנות יריבות שוות ערך.
יש לו זיכרון טוב והוא לא שוכח לסגור חשבונות כשצריך.
הוא נאמן, אמיץ, מנהיג וחסר פחד. אין לו מה להפסיד והוא בא תמיד בגישה של הכל או כלום. הוא נוטה לעצבן את רוב הבנות אך גם לגרום להן לחבב אותו בו זמנית. הוא לא הגיבור הטיפוסי, כי הוא לא מהסוג שיביא פושעים למשפט, והוא לוקח את החוק לידיים. לא מרבה לדבר, אבל יודע לתת נאומים טובים כשצריך כאלה. אוהב אתגרים.
לא מתבייש מכלום. די פסימי.

רקע: בגיל 7, הוא הותקף ע"י שודד ודרדוויל הציל אותו. גייל עקב אחריו ולאחר שדרדוויל ניסה לגרום לו לעוף ולעזוב אותו וזה לא עבד. הוא נתן לו להישאר(הוא גר לפני זה באיזה בניין נטוש עם עוד כמה ילדי רחוב). דרדוויל התחיל לאמן אותו באומניות לחימה אך מעולם לא נתן לו לבוא איתו, כי לא רצה לסכן אותו.
בגיל 16, גייל התחיל לפעול לבד בסמוי, בלי ידיעת דרדוויל.
וזהו. בשנתיים האחרונות הוא נלחם בפשע ועוזר לדרדוויל בלי ידיעתו.
לא נעים לו לשקר לדרדוויל, אבל זה הכרחי מבחינתו.

משהו להוסיף: חולה סכרת נעורים.
אפשר לכתוב עוד דמות?

02/05/2016 22:53

    חחחחח אתה חולה דמויות הא? אבל רק שתדע שלא לכולם יהיה אותו "זמן מסך" כן? אמממ הייתי רוצה שיהיו עוד יורשים לנבלים כי בינתיים יש לי איזה שלושה וחצי חח רק לא את לוקי, הוא לא מופיע, לפחות לא כרגע

    03/05/2016 07:27

חולה?
אהמ.. אני מניח שכן.
ולא אכפת לי זמן מסך. חשוב לי שתהיה דמות אחת מרכזית לפחות, ולא אכפת לי שהשאר יקבלו פחות זמן. רק אזכור אליהם עושה אותי שמח.
אז… איזה נבל?
חשבתי לעשות למיסטיק, אבל היא יותר מדי מזכירה לי את האלמנה(מה שאומר שאני אוהב גם את מיסטיק, אם לא ידעתם) אז ויתרתי.
ואין לי מושג.
יש לך אולי מישהו שאת רוצה?

03/05/2016 15:06

    אמממ לא יודעת האמת XP פשוט זה די מוזר ולא הגיוני שיהיו כל כך הרבה גיבורים ופחות מדי נבלים.. תחפש באינטרנט נבלים של מארוול ותבדוק איזה נשמעים מעניינים.

    03/05/2016 15:20

טוב

03/05/2016 15:22

אני עכשיו כותב לך בן/בת של נבל..
אפשר עדיין?

05/05/2016 14:04

    כן, בטח :)

    05/05/2016 14:06

למה כתבת את הפרק הראשון ומחקת אותו הוא היה כללכך טוב???

05/05/2016 17:42

    כי אני החלטתי לפרסם אותו מאוחר יותר היום, כשיסתיים יום השואה. אל תדאגי הוא יתפרסם חח הו ותודה אשמח מאוד שתגיבי עליו כשאעלה אותו ^^

    05/05/2016 17:59

שם:אוון מאלקור
גיל:23(במישור הגשמי)
מין:זכר
היורש של: מלך הצללים(פארוק)לא בדיוק יורש.(ראי בעבר)
כוח:טלפטיה,דיבוק(יכול גם לרפא פצעים פיזיים),שליטה באנשים.
מראה:מאחר והוא כל הזמן מחליף גוף(הוא הרג את הגוף המקורי שלו כדי להשתחרר מכבלי הגוף.)
אופי:אכזרי,איטי קליטה(באופן אירוני) בכל הקשור בלהבין בדיחות,אדיש וציני,ולא אנושי באופן כללי.פתיל קצר,פזיז,אבל יחשוב טוב טוב על כל צעד בקשר למטרה שלו,לרוב נותן לתאווה להשתלט עליו,הורג את מה שגורם לו כל רגש,מקשיב לקול ההיגיון רק כשעוזר לו להגשים את מטרתו.לא יכול להרגיש אהבה או חיבה.מתחזק כשאנשים מסביבו מרגישים פחד.
עבר:אוון הוא יצור מהמישור האסטרלי עצמו והמטרה שלו במישור הגשמי היא להרוג את פארוק לתמיד לקחת לו את הכוחות לתפוס את מקומו בתור מלך הצללים ולכבוש את העולם.הוא יעשה הכל כדי להשיג את המטרה הזו.יש החושבים שהוא הבן של פארוק אבל לשיקולך אם זה נכון.הוא עצמאי מאוד אבל יצטרף לקבוצה אם הכרחי.ב23 השנים שלו במישור הגשמי הוא התעסק בלשכלל את כוחותיו לשלמות(עוד פעם,לעזור לו להגשים את מטרתו).
הערות:אם חסר משהו תגידי.
אני אשלים במוצ"ש..

06/05/2016 19:02

    אוקיי יש בעיה איתו, אין לי מושג מי זה פארוק.. (או שכן ושכחתי שקוראים לו ככה?) בכל מקרה, לא נראה לי שאוכל להשתמש בו

    06/05/2016 19:06

שם + שם משפחה (לועזי בלבד): הוגו לאשטון (Hugo Lushton)
גיל: 21
מין: זכר
היורש של: המכשפת (הבן שלה)
מראה:
יש לו שיער בלונדיני ועיניים ירוקות עם מעט גוון כחול מסביב. גבוה, פנים ארוכות (בצורה פרופורציונאלית. תמיד אני מרגיש שיחשבו שפנים ארוכות *מדי* בקטע מוזר וארוך מדי), וסה"כ מאוד יפות. אז אני אהיה קצת קיטשי ומודל-היופי שהוא גם גבוה וגם שרירי אבל זה-מה-יש. עור די בהיר.
יש לו קצת נמשים, ממש מעטים על הפנים ובעיקר על הידיים שלו.
הוא תמיד נראה מאוד מסודר ומתוקתק – הולך זקוף, לבוש תמיד חליפה ירוקה כזאת או אחרת שנראית איכותית, ואם לא חליפה אז ג'ינס והחולצה הירוקה הכי יפה שיש לו.
אופי: יהיר. מסוגל לעבוד בשיתוף פעולה עם אחרים, אבל בדר"כ הוא לא ממש רוצה. אם יש לו את האפשרות אז הוא יטפל בדברים בעצמו ולא יחכה שאחרים יטפלו בשבילו. לפעמים חסר טקט? זה די בכוונה אבל לא ממש אכפת לו מהאנשים שהוא חסר טקט כלפיהם. בטוח בעצמו. יצירתי בפתרונות שלו, ללכת על המובן מאליו נראה לו טיפשי ו.. מובן מאליו. לא נלחץ בקלות.
עבר:
הוגו הוא בן יחיד לאם ממורמרת ודחויה. אבל משום מה הוא יצא בסדר. בסדר בקנה המידה שלה. הוא יצא ממש רע. ליטרלי, רע.
כל תשומת הלב שלה הלכה אליו. אליו ולת'ור. כמובן שהקראש הלא ריאלי הזה גרם להוגו לפקפק בשפיותה כמה פעמים.
היא למדה אותו את דרכיו. בדיוק כמוה, הוא מכשף, יש לו את אותה הילה ירוקה של כדור קסם כשהוא מפעיל קסם. הוא יכול לשלוט באנשים אם הוא מספיק קרוב אליהם, כדור אש של קסם, להרים דברים עם הכישוף שלו וכו'. כל מה שאמו יכולה.
אבל מהר מאוד הוגו גילה יחד עם אמו שיש לו כמה יכולות חדשות שלאמו אין. אמו יכולה לזמן יצורים מעולמים אחרים, כשהוא יכול לייצר אותם, אבל זה לוקח לו יותר זמן וכוח.
עד גיל 13 הוא היה רק באסגארד, ורק אז גילה ע"י המכשפת לראשונה על העולמות האחרים באחד המסעות שלה. כשגדל יותר ויותר, הביקורים שלו בעולמות האחרים נהיו תכופים יותר ונהיו יותר ויותר לבדו. הוגו מסתובב, מגלה את העולמות וקושר קשרים שיודע שיוכלו לעזור לו אחר כך. כמובן שהוא מנצל את כל מי שהוא קושר איתו קשר. אין לו שום עניין לעזור לו בחזרה.
הוא שמע רבות על העולם של אסגארד בעיקר מסיפורים. בעקבות הנידוי של המכשפת מאסגארד, היו פעמים מעטות מאוד בהן יכל להתגנב לאסגארד ולראות טיפה ובלי להיתפס. בת'ור הוא מזלזל, ומאמין שללא הפטיש הוא חלש.
את לוקי הוא משתוקק לפגוש, וגם אם יפגוש את אחד הילדים שלו זה יהיה תענוג מספיק גדול. זה אולי יהיה האדם הראשון שיכנס איתו לשיתוף פעולה מרצונו המלא. (רמזרמז)
אמו סה"כ גאה בו. היא לא יכולה לצאת ולהיות מרושעת בעולמות, אבל הוגו עושה את זה בשבילה.
(אפשרות להתחלת הסיפור מבחינת הוגו: הוא מסתובב במידגרד, כדור הארץ, תחת חזות סמויה כדי שלא יזהו אותו. לאיזה מטרה שתרצי, פשוט נשמע לי הגיוני שהוגו יטייל בלי סיבה, יחפש דברים לעשות\לקלקל מרוב שעמום.)
הערות/הארות/בקשות/תהיות וכו': נקווה שיצא טוב. אעאע דמות מרושעת ראשונה שלי!

09/05/2016 20:06

דמות אחת אחרונה :)

שם: ג'ואי וילסון.
גיל:20.
מין: זכר.
יורש של: פאלקון.
אופי: ליצןכזה,

22/05/2016 13:07

    ליצן כזה, מתקשה להיות רציני לזמן ממושך, יש לו הפרעות קשב די קשות והוא ממש לא מרוכז, מצד שני הוא ממש אתלטי וטוב ברוב סוגי הספורט וממש טוב בעבודת צוות. הוא לא ממש טוב בשיחות על רגשות וגם לא ממש הבנאדם המאים לבקש ממנו עצה אבל הוא תמיד ינסה להקשיב ולהיות חבר(לללא הצלחה רוב הזמן).
    מראה: עור שחום שנוצץ כשהוא מזיעה, עיניים שחורות וגם שיער שחור קצוץ, הוא מאוד גבוה וגם שרירי, הוא מאוד גאה במראה שלו ולא יהסס להשוויץ בו.
    רקע: הוא בן דוד של סאם, האבות שלהם אחים אבל בעקבות מריבה במשפחה הקשר בינהם נותק כשהיו צעירים. כשג'ואי הגיע לגיל עשרים הוא חידש את הקשר עם סאם מפני שרצה לעבור לניו יורק כדי להתקדם בתחום הספורטיבי, מפה לשם סאם צירף אותו לצוות של היורשים בתור היורש שלו.
    הערה: הוא מסתדר ממש טוב עם הבן של קפטן אמריקה והם מתחרים בינהם(בצורה בריאה כמובן)
    נ.ב טים קפ לנצח נצחים!!!!

    22/05/2016 13:33

היי, אני מקווה שלא מאוחר מדי לעשות דמויות. אבל הנה דמות של נבל:

שם: ברגנוס מוביריון
גיל: כ- 110 אבל נראה כבן 30 מקסימום (הוא פשוט לא בן אדם)
מין – בן
יורש של: ת'אנוס (פאם פאם פאאאאם)
אופי: רצחני. אין דבר שהוא אוהב יותר מלהשמיד את האויב שלו. בנוסף הוא גם קצת מרדן.
מראה: הוא נראה כמו ענק כחול שרירי במיוחד שגובהו כ-2 מטרים. אחת העיניים שלו עיוורת ויש לו צלקת ענקית על יד שמאל, סימנים מההתמרדויות שלו נגד ת'אנוס.
רקע: ת'אנוס כבש את הכוכב שלו כשהוא היה בן 50 וקצת והוא ניצל את ההזדמנות, מרד בכוכב שלו והצטרף אל ת'אנוס. ת'אנוס אימן אותו להיות לוחם אדיר כמו שהוא היום ושלח אותו לכדור הארץ להשמיד את הגיבורים החדשים.
הערה: את יכולה לשנות בו מה שאת רוצה. מקווה שזה טוב.

05/06/2016 14:54

אני מוכנה לקבל עוד דמות, אבל ממש עדיף שהיא לא תהיה יורש של תאנוס או אולטרון או גלקטוס או אפוקליפס או כל נבל אחר שהוא ממש חזק עד שלאף אחד לא יהיה סיכוי מולו חח..

05/06/2016 14:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך