פמינאציה

Untitled 21/06/2019 674 צפיות 2 תגובות

רקע:
במדינה מטריארכלית עתידנית, אשר הוקמה על ידי המוני נשים בארצות הברית, מתרחש שלטון מטריארכלי, אך נשים אלו מכנות שלטון זה "דמוקרטי פמיניסטי שיוויוני". ארצות הברית תמכה בהקמת מדינה זו, תחילה בתור ניסיון להראות אמפתיה וחמלה כלפי נשים אלו, אך גם בגלל הלחץ ההולך והגובר של נשות העולם וארצות הברית בפרט. המדינה ההתחלתית החלה בהדרגה לקבל יותר ויותר ריבונות ותמיכה משלל מדינות עד שהצליחה להתנתק מארצות הברית. כל שנה נוספו יותר ויותר חוקים ונכתבו ספרים על החוקים החברתיים במדינה המודרנית הזו. סוציאולוגים רבים חשו את הצורך לבקר במדינה זו ולחקור אותה, אך הגישה ניתנה רק לנשים חוקרות. מדינה זו הייתה בעלת רוב נשי ובטענה שהיא עושה "אפליה מתקנת" ביצעה מספר פעולות אשר נשארו בגדר תעלומה לעולם, אך השמועות על אופיין האכזרי של פעולות אלו התפשטו כאש בשדה קוצים.
מדינה זו הפכה לאחת המדינות בעלות ההון הגדול ביותר עקב תרומות רבות מנשים ברחבי העולם וההתעקשות של חברות מסויימות להעסיק נשים משם כדי להביע תמיכה. הכניסה למדינה הייתה מלווה בבדיקות קפדניות והיציאה הייתה קשה אף יותר. לאחר עשור, המדינה הוכרה על ידי רוב הארצות והמוסדות הלאומיים וקיבלה לגיטימציה לפעול כרצונה.


תגובות (2)

נשמע סיפור מגניב. יהיה המשך?!

30/07/2019 14:52

אם אם אני לא אישה אני לא יכול להיכנס למדינה?

30/10/2021 13:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך