HorseMan
אהבתם את הרעיון של חיילים בשלט רחוק?

פרק רביעי – אפילו גיקים משרתים

HorseMan 12/08/2015 581 צפיות אין תגובות
אהבתם את הרעיון של חיילים בשלט רחוק?

15:38 אחר הצהריים, 26 בינואר 2086, כביש A1A פינת ה-69, מיאמי ביץ', פלורידה, ארה"ב.

הם היו שלושה. לות'ר, מרטין ומייקל, הם תקפו בשיטת יורה-טוען-יורה. כשכל פעם אחד טוען ושניים יורים. האקראמאנים התקדמו בקצב מחריד, ומיאמי ביץ' נכבשה כמעט לגמרי. לפתע החשיך מסכו של לות'ר, "לעזאזל!" קרא, "פוצצתי".

שלושתם שירתו ב'חיל הגיימרים', שהוקם בשנת 2074, לאחר מלחמה כושלת עם אבידות רבות מול סין, עקב המלחמה, פיתחה ארצות הברית טכנולוגיית חיילי דמה המופעלים מרחוק בידי גיימרים מקצועיים.
מרטין, לות'ר ומייקל שירתו יחד בחיל הגיימרים מאז הקמתו, ונחשבו לחיילים הכי טובים בו. יחד הם המציאו את סיסמת החיל: 'אפילו גיקים משרתים'.
החיל הוא אחד החילות המוצלחים בצבא ארצות הברית, עם דיליי של אלפית השנייה וכמעט 100% הצלחות מבצעיות (רק כמעט, כי אפילו מחשבים מתקלקלים לפעמים).
עכשיו, בעת מתקפה אמיתית על שטחה של ארצות הברית, הזדמן להם בפעם הראשונה להילחם באמת.
התוצאות היו מרהיבות, 0 אבידות בנפש, 0 פצועים ו-0 שבויים אבל ציוד פגוע בשווי 1,000,000,000,000 דולר אמריקאי (שערכו ירד קשות לאחר המשבר של 59').

לות'ר לחץ על כפתור ה'respawn', ומסכו החל להציג נתונים. הוא פיקד על רובו-טנק בעל 250 כ"ס וכוח אש ששוה לכוח של פלוגה שלמה. הוא החל להתקדם לכיוון הצומת, בעודו מחסל כל יריב בו הוא נתקל. המטרד העיקרי בלחימתם היה הכוחות שהתמקמו במגדל שממולם, הם הסבו להם 'אבידות' גדולות.

בגלל המחסור בחיילים (עקב וירוס שפעת מרגיז, שתקף את היחידה בגלל בריאות כושלת של גיימרים) הם החלקו לכיסי התנגדות של שלושה חיילים לכיס. כיס ההתנגדות הסמוך אל לות'ר, מרטין ומייקל סבל הרבה יותר. עקב לוחמת סייבר מוצלחת של האויב ופשלה של המתכנתים, שניים משלושת החיילים יצאו מכשירות. ג'ופרי נאלץ לפקד על שני חיילים וטנק בו זמנית, וזה היה קשה אפילו בשבילו (ג'ופרי זכה באליפות העולם לגיימרים בקטגורית first person shooter לשנת 82'). בעוד שני חבריו ליחידה מנסים להתגבר על וירוס ה'מקרנה' שתקף את מחשביהם, תקף ג'ופרי רכב זעיר של האקראמאנים. אפילו שמעולם לא התנסו בלחימה מול אויב בגודל כזה (גובהם המרבי של האקראמאנים הוא בסביבות ה-90 ס"מ), הם הצליחו להתאים את עצמם ללחימה מהמותן.

במיאמי ביץ' נשארו עוד 7 כיסי התנגדות, ועוד 49 בכל המטרופולין. הכוחות האקראמאנים השיגו אחיזה איתנה בשטח, החלו לחדור לעומק היבשה.

בזמן שהכוחות האמריקאים נהדפים אל עומק היבשה, ישבו באיסלנד נשיא אאכ"א וסגנו, והחליטו שזאת הייתה טעות להתנדב להיות שגרירי קירגיזסטן באאכ"א, ושהם היו צריכים להישאר ולחרוש את השדות בארץ מולדתם.

בצד השני של העולם, ישבה פלוגת המחץ השלישית סנטיאגו במטוס עתיק מדגם 'בואינג C-7 גלובמסטר' ותהתה האם הם בכלל ישרדו עד ארוחת השבת, והאם היה כדאי לכתוב מכתבי פרידה לפני שעלו למטוס.

דאגר אקארק ישב בחדרו הקטן. התקרה הייתה גובה 1.20 מ' בלבד, אבל זה לא הפריע לו. המפקד הכללי של הכוחות המזוינים של אקראמאן חייך, כי ניחוח הניצחון זלג אל אפו הפחוס…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך