noel_collins
זוהי דעתי לעולם הרחב- אל תשתוק כשיש לך משהו מאוד חשוב להגיד, גם אם תחשוב שאחרים לא יקשיבו לך או יבינו עד כמה חשוב הדבר באמת. פשוט תנצל את הרגע, אולי תופתע לטובה.
אלוהים לא יעשה את הכל בשבילך. הוא לא ק י י ם בכלל, בשביל לעשות את זה!

אגב, צליל היא דמות מקורית שהמצאתי במסגרת פאנפיק שאפרסם בקרוב מאוד על האקסמן.

קולה של צליל.

noel_collins 28/07/2012 972 צפיות 6 תגובות
זוהי דעתי לעולם הרחב- אל תשתוק כשיש לך משהו מאוד חשוב להגיד, גם אם תחשוב שאחרים לא יקשיבו לך או יבינו עד כמה חשוב הדבר באמת. פשוט תנצל את הרגע, אולי תופתע לטובה.
אלוהים לא יעשה את הכל בשבילך. הוא לא ק י י ם בכלל, בשביל לעשות את זה!

אגב, צליל היא דמות מקורית שהמצאתי במסגרת פאנפיק שאפרסם בקרוב מאוד על האקסמן.

אני הייתי צליל, שמעו אותי ממרחקים.
עזרתי לתושבי העיר בכל פעם שנזקקו לי, נרתמתי למבצעים להצלת העולם מאחוות הרשע.
ומה קיבלתי בתמורה? שתיקה. צרידות בגרון.
איבדתי את הכוחות שלי בעזרת וירוס אחד, קטן ומטופש.
אולי לתמיד?
אני לא יודעת, אולם מה שאני כן יודעת הוא שאמשיך לעזור לתושבי הבירה וושינגטון להגיע לביתם בשלום, בריאים ושלמים, כל עוד אני חייה.
כי הצליל עוד ממשיך להדהד בתוכי. בתוכם.

בת שלוש-עשרה הייתי כאשר גיליתי שניחנתי ביכולות על-טבעיות, לעומת שאר האנשים סביבי, כך גיליתי; מאז ומעולם לא החשבתי את כוחי כדבר שכמעט אף איש לא ניחן בו מלבדי. ידעתי שבכולם, אפילו בפינה קטנה בגוף יש לכולם האפשרות להוציא את קולם ה ח ו צ ה .
אולם הם לא עשו דבר עם היכולת הזאת. אני הייתי צריכה לעשות זאת בשבילהם, או כך לפחות הרגשתי מחובתי האישית. הדעה חייבת להיאמר, השיר חייב להתנגן, העולם חייב לשמוע מה הקהל באמת חושב עליו- בעיקר דברים רעים, אפלים, רשעיים; מלחמה וניסיון להיות החזק, השולט; חוסר ההבנה שהש ו נ ו ת היא מה שמביאה אותך לידי ייחוד, המצאה, יצירתיות, אושר, אפילו בריאות.
ואני, שניחנתי ביכולת לצעוק את הידיעה ה״חדשה״ והמרעישה לכל עבר, ניצלתי את קולי.

אני צליל ווסט, ביתה של נואל קולינס-ווסט ו-וולי ווסט, חברת האקסמן החדשים, מזיזה דברים בעזרת הקול, הכל בכח הרצון, והלשון.
אולי אינכם יכולים להשתמש כמוני בגלים על קוליים, אבל זה באמת משנה? הקשיבו לעצתי והביעו את עצמכם: בסיפור, בשירה, במנגינה, באמירה ובעיקר בעשייה. עשו כך גם אתם.


תגובות (6)

הא…
בכללי אקסמן זאת אחלה סדרה!!
כלומר קומיקס…
ואמממ
בכללי הקטע הזה יצא ממש יפה! :)

29/07/2012 03:15

תודה רבה =>

29/07/2012 03:34

היי נואל ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים"

הכתיבה שלך מאד מאד יפה תמשיכי בבקשה בהצלחה ממני בקי ♥

29/07/2012 04:29

תודה רבה לשתיכן, אני מעריכה את זה מאוד.
ובאמת, האקסמן באמת שולטים!
Mutants are groovy ;)

29/07/2012 07:31

אלוהים. אלף, מכירה בקושי אקסמן, בית, ממש יפה :)
ויש לזה גם משמעות אמ…. נפשית.
בני האדם לא מוכירים בכשרונות שלהם.
טוב, רואים שאת כן :)
ברוכה הבאה :)
אלין <3 :)

29/07/2012 07:39

מי אמר שזה קשור ר ק לאקסמן? אני יודעת שאם מחפשים משמעות בדברים- תמיד מוצאים אותה… ותודה על המחמאה.

04/10/2012 13:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך