puma161
העניינים מתחילים להסתבך... האמת שהפרק הזה היה ממש ספונטני, ההתחלה שלו נכתבה לפני כמה שבועות ואת ההמשך פשוט כתבתי בגלל רעיון שצץ לי, אז תסלחו לי אם נשארו לכם שאלות אחרי הפרק, הכל יתבהר בסוף. טד, טיילור, אלייז'ה, מורגן... באמת שאני אשתדל להסביר הכל בפרק-שניים הבאים. בכל מקרה, מקווה שנהניתם מהפרק :) אשמח לכל סוג של ביקורת. אה! וחדשות טובות, מצאתי משמעות לשם של הסיפור ^^

קרייסט פרק 10 "משהו לא בסדר"

puma161 07/10/2016 765 צפיות 6 תגובות
העניינים מתחילים להסתבך... האמת שהפרק הזה היה ממש ספונטני, ההתחלה שלו נכתבה לפני כמה שבועות ואת ההמשך פשוט כתבתי בגלל רעיון שצץ לי, אז תסלחו לי אם נשארו לכם שאלות אחרי הפרק, הכל יתבהר בסוף. טד, טיילור, אלייז'ה, מורגן... באמת שאני אשתדל להסביר הכל בפרק-שניים הבאים. בכל מקרה, מקווה שנהניתם מהפרק :) אשמח לכל סוג של ביקורת. אה! וחדשות טובות, מצאתי משמעות לשם של הסיפור ^^

למשך כמה שניות שלושתם פשוט ישבו שם ובהו בו, לא יודעים מה לעשות, עד שמורגן התרחק ממנו במהירות. הסיבה התבררה מיד לאחר מכן, עורו של טד התחיל להתמוסס ולחרוך את האדמה שמתחתיו. "אם אתן לא רוצות חורים בגוף שלכן אני ממליץ שתתרחקו גם כן."
קאיה וקארה מיהרו להתרחק גם הן. זה לקח כמה דקות, אבל בסופו של דבר טד התמוסס לגמרי ובמקום בו שכב נוצר בור. לא נותר ממנו זכר, פרט לעצם קטנטן וכסוף ששכב בתחתית הבור העמוק. "ידעתי…" מלמל לעצמו מורגן בעודו מתקרב חזרה.
"ידעת מה?" שאלה אותו קאיה. פרטים התחילו להתבהר לה פתאום.
מורגן לא ענה לה, הוא רק המשיך להתקרב את הבור ולא הסיט את מבטו מהעצם הבלתי מזוהה שבתוכו. כשהיה כבר ממש קרוב הוא שלח יד לתוכו בכוונה לשלוף את צורת המתכת הקטנה. "מה אתה עושה? זה מלא בחומצה." שאלה קארה בבלבול.
"מישהו חייב לעשות את זה, נכון? ולי זה כבר קרה פעם אחת, אז נראה לי שעוד פעם לא תזיק. חוץ מזה, אני צריך להראות לכן משהו." אצבעותיו נסגרו סביב העצם הקטן והוא הוציא את ידיו מתוך הבור. כשהיא היתה כבר לגמרי בחוץ, יכולו קאיה וקארה לראות שאצבעותיו מלאות בכוויות ומתחילות להתמוסס. כמה שניות עברו והעור סביב אצבעותיו כבר לא היה, אך מסיבה כלשהי העצם עדין היה כלוא בתוך קופסא בלתי נראית.
"וזה מוביל אותנו לשאלה אחרת: איך זה שאנחנו יכולות לשמוע אותך?" שאלה קאיה מבלי להירתע כלל ממה שראתה בזה הרגע. מורגן הביט בה וחשב שהיא מתחילה להבין.
"מי מתנדבת לגעת בזה?" שאל בחיוך והצביע על לחיו.
קארה לא ענתה, אבל התקרבה אליו וסטרה לו בחזקה. מורגן לחץ על לחיו בידו השניה בכאב. "למה זה היה נחוץ?" התלונן.
קארה חייכה. "זה לא. סתם היה כיף, וגם ענה על בקשתך." ענתה בקלילות. "עכשיו תסביר."
אזניו של מורגן שוב הזדקפו והוא הפנה בחדות את מבטו לכיוון המקום בו טיילור אמורה היתה לעמוד. היא לא היתה שם. "משהו לא בסדר…" הוא מלמל לעצמו והתחיל להתקדם לעבר אותו מקום, עובר דרך סבך העצים. שתיהן הביטו בו בבלבול ועקבו אחריו בעיניהן עד שנעלם לגמרי מטווח ראייתן.
"אבל… הוא לא הסביר." התלוננה קארה ונעמדה בשפיפות כמעט מיואשת, מתחילה ללכת באותו כיוון. התקדמותה נפסקה בבת אחת ברגע שנשמעה הצרחה.
"מה זה היה?" שאלה קאיה בבהלה והתחילה לרוץ לאותו מקום, שיערה הארוך מתנופף מאחוריה ועיניה נעוצות בהמשך הדרך. בליבה היא קיוותה שלא היתה זו צרחה של אחד מהם; מורגן או טיילור, כי אז המשמעות היתה שמשהו רע קרה. קארה התחילה לרוץ מיד אחריה ועקפה אותה תוך פחות משניה, תופסת בידה וגוררת אותה יחד איתה לאותו כיוון. אם קודם היתה מבולבלת, הרי שעכשיו העניים יצאו לגמרי מהשליטה שלא היתה בהם.
כשהגיעו שתיהן למקום ממנו נשמעה הצרחה, קאיה התחילה להבין. זה היה תוהו. היא ראתה את טיילור, באמצע מה שהיה אמור להיות סבכת עצים ועכשיו היה כלום, שרועה על גבה ובטנה שותת דם. מורגן עמד מעליה ובהה בה בעיניים קרועות מאימה.
"מה לעזאזל קרה פה?" הפרה קארה את הדממה בקול מלא אימה.
מורגן לא ענה, רק הניד בראשו והמישך לתלות בטיילור מבטים. עיניו נראו כאילו סערה מתחוללת בתוכן, כאילו הוא מריץ בראשו מליוני אפשרויות.
"קארה, לכי להביא את ערכת העזרה הראשונה ותקראי לטרנס, אני חושבת שהוא נח מספיק," פקדה קאיה, מנסה לשמור על קולה יציב עד כמה שיכלה בהתאם למצב. "מה שזה לא יהיה שעשה את זה, קודם צריך לדאוג לטיילור." היא גלגלה את שיערה הבוהק בלובנו ותחבה אותו מתחת לחולצתה הבהירה, במצבו החופשי הוא רק יפריע.
לקחו לקארה בערך חמש שניות להביא איתה את טרנס ואת הערכה, וקאיה התחילה לעבוד מיד. היא נזכרה ביכולת של טיילור לספוג לעצמה מתכות וחשבה לעצמה מה תוכל לעשות עם זה. "מורגן, אתה יכול להביא לי את הדבר הזה שהוצאת מטד?" ביקשה והרימה את מבטה אל מורגן.
הוא הפנה את מבטו לעברה, אך לא נראה ששמע אותה. "אין מצב. אני עדיין צריך להסביר לכם מה זה." מסתבר שמראה עיניים יכול לשקר.
היא נאנחה לעצמה וחזרה להביט בחור הפעור בבטנה של טיילור. זה לא נראה כמו פצע ירייה, ואם כן זו הייתה חייבת להיות פצצה. יכול להיות שטיילור נתקלה במישהו במהלך סיורה במקום… "מורגן, ראית משהו כשהגעת הנה?" היא נזכרה שהוא התחיל לרוץ לפני שנשמעה הצרחה, שעכשיו הבינה שהגיעה מטיילור.
מורגן המשיך לנעוץ בטיילור מבטים מוזרים ולא טרח להפנות שוב את מבטו לקאיה כשענה, "כן. אותה מחזיקה מטען נפץ ביד."
"ממה המטען הזה היה מורכב?"
"סגסוגת של כמה מתכות וגומי, למה?" שאל אותה בבלבול.
"וממה עשוי הכדור המוזר שהוצאת מטד?" קאיה התעלמה ממנו.
"ברזל מעורב בנחושת, אם אני לא טועה." הפעם מורגן פנה להביט בה.
קאיה לא החזירה לו מבט, היא שוב בחנה את פצעה של טיילור. "טרנס, מה כתוב על הקעקוע שלך?"
ההפתעה של טרנס מפנייתה אליו ניכרה בתשובתו, " איזה מהם?"
"זה שעל היד השמאלית שלך."
הוא עדיין ניסה להבין מדוע שאלה אותו את זה, אך בכל זאת בחן את ידו מול עיניו וקרא את הכתוב: "רעל ירוק ארגמני," השיב, ובאותו זמן קלט שידו כבר לא כואבת.
קאיה הנהנה, יותר לעצמה מאשר לו. "קארה, ממה עשויים החלקים הביוניים בגוף שלך?"
גם קארה הופתעה כשפנתה אליה, אך היא שמרה על קול יציב. "מעולם לא שאלתי, אני בקושי זוכרת מתי הרכיבו לי אותם, אבל נראה לי שהם מורכבים מכמה סוגים של מתכות ונוזל שמחליף את הדם, אה ויש בהם גם כמה רצועות גומי בשביל התנועה." היא לא ידעה שידעה את כל זה.
קאיה שוב הנהנה לעצמה. "תקפצי."
"מה?"
"מה ששמעת, תקפצי על הרגל הביונית או שתתני למורגן אגרוף עם היד, אבל אני מעדיפה את הקפיצה, ברשותך."
קארה רטנה ברוגז, אך בכל זאת עשתה כמבוקשה של קאיה. היא רכנה קדימה והתכוננה לקפוץ. היא הביטה בקאיה כדי לבדוק את תגובתה, אך גילתה שעיניה נעוצות במורגן. זה בלבל אותה, אך היא קפצה בכל זאת, קולטת שניה לפני שנורתה לאוויר את אוזניו של מורגן מזדקפות ואת מבטו ננעץ בה. "הבנתי…" שמעה את קאיה ממלמלת ברגע שחזרה לאדמה.
היא הבחינה במבטו של מורגן חוזר לקאיה, והפעם נראה בו עוד משהו חוץ מבלבול. חשש, אולי. "הבנת מה?" שאלה בלי לייחס לזה חשיבות רבה מדי.
"איפה אלייז'ה?" קאיה התעלמה ממנה.
"עדיין שוכב מתחת לעץ," הפעם היה זה טרנס שדיבר.
"אתה יכולה להביא אותו הנה?"
טרנס הביט בה במבט שואל, אך היא לא החזירה לו אחד, היא עדיין התרכזה בטיילור. הוא הנהן באנחה והלך להביא את אלייז'ה, חושב לעצמו על התנהגותה המוזרה. הוא גם לא ידע איך יביא לשם את אלייז'ה, הרי לא כדאי להרים אותו. צעדיו היו מהירים ועיניו תרו אחר העץ שראה אותו שוכב קודם מתחתיו. אחרי כמה דקות שלא מצא אותו הוא התחיל להילחץ. "אלייז'ה?" שאל את האוויר, סורק כל סנטימטר באור שכבר החל להחלש. תזוזה קטנה על האדמה משכה את תשומת ליבו, אך לא היה שם דבר פרט לאבנים וזרדים.
"ט – רנס?" שמע קול צרוד מימינו, באותו מקום שראה בו את התנועה. נוזל שקוף החל להרטיב את האדמה והתקדם באיטיות לעברו, כעבור כמה רגעים הוא שינה את צבעו לאדום כהה ואז חזר ונהיה שקוף. טרנס התחיל להתקדם לעבר מקור הנוזל ששיער שהיה דם, אך נתקל במשהו לפני שהספיק ללכת שלושה צעדים. גניחה כבדה נשמעה מתחתיו והוא השפיל את מבטו, זה היה המקום שראה בו את התזוזה, אך לא היה שם דבר. הוא סב על עקביו, אך לאחר רגע שוב שמע קול מתחתיו, "כאן. למטה."
האדמה רעדה בגלים לכמה שניות וקיבלה צורה אנושית. טרנס נאבק בצורך העז להקיא שנוצר בו פתאום. זה היה אלייז'ה, סכינים היו נעוצות בכפות ידיו וריתקו אותו לאדמה, ענף הזדקר מבטנו וחולצתו הוכתמה בדם ארגמני. "מה לכל הרוחות קרה כאן?" שאל טרנס, מבועת, ספק את אלייז'ה ספק את עצמו. מבטו השתהה לכמה רגעים על הסכינים והענף ואז, ללא כל מחשבה, הוא התחיל לרוץ חזרה לאחרים.
גוף מוצק הדף אותו אחורנית באמצע הדרך והתגלה כמורגן, אוזניו הכחולות זקופות ועיניו נעוצות בנקודה מאחוריו. "איפה אלייז'ה?"
טרנס חזר לעצמו במהירות. "הוא שוכב שם, אבל לא ליד העץ, נראה שמישהו הזיז אותו. יש סכינים שנעוצות לו בידיים ומשהו תקע ענף בתוך הבטן שלו." הוא לא ציפה שקולו יכיל כמות רבה כל כך של פאניקה.
מורגן לא נראה כאילו הקשיב למילה ממה שאמר. הוא התחיל לרוץ לעבר המקום בו שכב אלייז'ה הגוסס, וטרנס הזדקק לרגע נוסף כדי לקלוט שידו הימנית חסרה. אך לא דם ולא בשר קרוע נראו מכתפו, היא פשוט נעלמה.


תגובות (6)

אז אני הראשונה שמגיבה. הרעיון עם החומצה ממש מגניב.
עוד מישהו שרד חוץ מהם? כי אחרת מי היה יכול לפגוע באלייז'ה, אם כולם היו באותו מקום. פרק מעניין. אשמח להמשך :)

08/10/2016 15:05

    חומצה בכללי זה מגניב.
    אלו שאלות שאני לא יכולה לענות לך עליהן כרגע משתי סיבות: הראשונה היא שהתשובה היא ספוילר. השניה היא שאני עדיין לא יודעת…
    תודה רבה!

    08/10/2016 16:39

הו, משמעות לשם של הסיפור? זה חייב להיות טוב! XD

הערות:
*העניים – העניינים
*"תופסת בידה וגוררת.." – זה זמן הווה, וגם לי יש את הטעות הזו, אני כמעט בטוח שצריך לכתוב "כשהיא תפסה בידה וגררה…" או משהו בסגנון. אם כל הסיפור מסופר בעבר ופתאום מכניסים הווה, אני כמעט בטוח שזה משבש את הכתיבה ושזו טעות.
"חושב לעצמו על התנהגותה המוזרה.." שוב, על אותו עיקרון.
ואני חושב שאת צריכה קצת לפרט על מה בפרק הקודם, לא משהו רציני, שורה ,שתיים, בשביל שהקוראים יוכלו להתחבר ולהיכנס לעלילה.

וזהו, לא מצאתי עוד טעויות :)
~~~
ואו זה היה פרק אפל וגם מבלבל קצת. אני חושב שאני אקרא אותו פעם נוספת רק בשביל להבין מה הלך שם, תקני (ככה כותבים את זה? זה מרגיש לי כאילו אמרת לקנות אותיXD) אותי אם אני טועה –
אלייז'ה גוסס בגלל שיש בו מלא סכינים
מורגן (שמתחיל להתנהג בצורה ממש מחשידה ומוזרה) שהוציא מתוך טד קופסא שקופה? ~אני לא בטוח בחלק הזה.~
וטיילור שהבטן שלה התפוצצה.
ואו קרו בפרק הזה הרבה דברים XD
חיכיתי להברקה של קאיה בנוגע לכל מה שקשור לחבורה – לכולם יש עניין עם סגסוגת מתכת וגומי – שזה לא מחשיד פחות.
פרק מעולה, אני חושב שאני אקרא אותו שוב!

08/10/2016 15:21

אני לא יודעת מה אתה מגדיר 'טוב', אבל אני ממש אוהבת אותה ^^

*אני אתקן ~מקלדתארורהשמקשיםלאנלחציםבה~
*לדעתי זו לא טעות, אני לא זוכרת כרגע את ההסבר המדויק אבל אני יודעת שזה בסדר לכתוב ככה (או ששוב הטעו אותי בפעם העשירית השנה בערך -,-)
*כנ"ל לנתכב למעלה
*כל עוד אני אזכור מה קרה בפרק הקודם :)
~~~
אני מקווה שקריאה חוזרת תעזור לך :)
מתקנת-
באלייז'ה יש סכינים רק בכפות ידיים.
מורגן הוציא מתוך הבור שהיה פעם טד עיגול מתכת קטן כסוף. היד שלו זה הדבר השקוף שם.
טיילור החזיקה מטען נפץ שפוצץ את כל איור הבטן שלה.
כן, קרו בפרק הזה יותר מדי דברים כי… כמו שכבר כתבתי, הוא היה ספונטני לגמרי, מה שתככנתי בהתחלה ומה שיצא בסוף רחוקים אלפי קילומטרים אחד מהשני.
ההברקה של קאיה קשורה יותר במורגן, לא בחבורה עצמה (אני מקווה שלא יצרתי כאן ספוילר). עובדה שאצל טרנס לא היה אזכור למתכת או גומי – למרות שרציתי שיהיה, אבל אז התשובה הייתה ברורה מדי – אלא רעל ולקאיה עצמה גם אין שום קשר לאחד מהם. מחשיד בהחלט, על זה לא אחלוק.
אני ממש מקווה שלא יצרתי בתגובה הזאת איזה ספוילר מטורף, למרות שהייתי שמחה לדעת שיש למישהו איזה כיוון לאן העלילה תתקדם מכאן.
תודה רבה!!!

08/10/2016 16:49

אני הולכת לחרוג ממנהגי ולא אתמקד בבעיות ספציפיות בפרק, אלא במשהו גדול יותר שהפריע לי.
את אמרת שמי שישים לב לרמזים יתחיל להבין דברים מעכשיו, אבל זה פשוט לא קורה.
אני מניחה שבראש שלך הרמזים אפשריים לפענוח, ואולי הם באמת כאלו ואני סתם לא מבינה, אבל היה ברור שגם קאיה מתחילה לקלוט מה קורה פה. דברים מתחילים לצוף. אם דמות (ועוד דמות שהיא יחסית ראשית, כמו קאיה) מתחילה להבין דברים, אסור שלקוראים יהיה ספק. זה מרגיש קצת כאילו קאיה בעצמה מסתירה מאיתנו מידע, וכל זה רק בשביל לשמור על מתח.
הרגע הזה של ההבנה, מתי שהיא מתחילה לשאול שאלות והנורה נדלקת בראש שלה, היה אמור להיות מיינד בלואינג. הייתי אמורה להבין משהו שלא הבנתי קודם, אבל כלום לא קרה.
גם יוטה ציין שהוא נאלץ לקרוא את הפרק יותר מפעם אחת כדי לנסות להבין (מה שגם אני עשיתי, דרך אגב) – וזה פשוט לא עבד.

אני לא יכולה להגיד לך לשנות את מה שכבר עשית, זאת בקשה ממש מוגזמת, אבל אני רק רוצה שתוודאי שאת לא מכניסה את עצמך לתסביך – אם העלילה תמשיך להתקדם ולהתפתח לפני שהקוראים יבינו עד הסוף את לא תצליחי להביא אותנו לנקודת הבנה נורמלית בהמשך.
את כותבת מאוד מוכשרת ואני בהחלט סומכת עלייך שתצליחי להסביר את העניין בבוא העת, אבל לפי דעתי זאת הייתה טעות קטנה מצידך לגרום לדברים להתבהר בשלב הזה אם הם לא מתבהרים עד הסוף.

אני מניחה שניסית ליצור אווירה של מתח ולגרום לנו להבין בעצמנו – שזה טוב, אסור לתת את כל הפרטים ישירות – אבלהרגשתי כאילו צריך להיות ממש בתוך הראש שלך כדי לחדור לכוונה.
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי כמו שצריך ^^

~~~

חוץ מהבעיה שציינתי למעלה, שהיוותה בעיני קטע חשוב בפרק, הכתיבה שלך נשארה טובה ומפורטת. הרבה מאוד קרה – כולם נפצעים, יאיי – אבל אני חושבת שהעברת את זה לא רע בכלל.

~ולדמויות:
עם כל פרק החיבה של למורגן (שהייתה מאוד גדולה בהתחלה) פשוט יורדת, זה נראה כאילו הוא יותר ויותר נגדם. כן, ממזמן הבנתי שהוא לא רק מורגן החמוד וחסר הטאקט, אבל אני נוטה לא לחבב דמויות שמסוכנות גם לחברים שלהן.
קארה יצאה די טוב בפרק הזה, מתחילים לראות בה דברים שהם מעבר ל'קשוחה' ואני אוהבת את זה.
טיילר… טוב, קשה לי להגיד שאני עצובה שמטען נפץ פוצץ לה את הבטן (איזה חוסר לב XD)
מחכה להמשך~
קטניס אוורדין, סוף.

08/10/2016 20:45

    את לא מבינה כמה אני שמחה על התגובה שלך.
    אני מבינה את מה שאמרת על זה שצריך להיכנס לתוך הראש שלי כדי להבין דברים, אבל קראתי את הפרק הזה ואת הקודם בראש ריק והגעתי למסקנה שאפשר להבין מה קורה שם גם בלי להיות לי בתוך הראש. העניין הוא שצריך לשים לב לכל פרט, נגיד אני חושבת שטעיתי בחלק עם ההבנה של קאיה, כשהיא ביקשה מקארה לקפוץ מורגן לא הסתכל עליה – גם עליה – אלא למקום שאלייז'ה שכב בו. זו טעות שלי ואני חייבת לתקן אותה.
    בכל מקרה, אני אנסה מעכשיו להיות ברורה יותר, למרות שזה ממש קשה בהתחשב בכך שאפילו בשבילי העלילה עדיין לא ברורה.
    אני ממש אשתדל לתת הסברים בפרק הבא. באמת שכן.
    ~~~
    למה יאיי על זה שכולם נפצעים? למרות שאני לא יכולה שלא להסכים איתך, עכשיו אני צריכה להחליט אם אני רוצה להרוג אותם או לא. אבל נראה לי שסיפור עם ארבע דמויות בלבד הוא דיי משעמם, אז הם קיבלו עוד קצת זמן :)

    עכשיו אני ממש שמחה!
    אם החיבה שלך למורגן יורדת, מטרתי הושגה.
    שמחה שאהבת את קארה, אני ממש מפחדת להוס דמויות שאחרים כתבו לי.
    חוסר לב משווע -_-
    ההמשך בכתיבה…

    08/10/2016 21:27
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך