רכבת הזמן \ התנגשות הקרחונים-פרק 1

Bloddy bomb 15/03/2019 572 צפיות תגובה אחת

טליה אהבה יותר מכול להאזין למוזיקה העדיפה עליה בשעות הבוקר המוקדמות. היא נרדמה תוך כדי שהיא הקשיבה למילים של השיר שהיא כל כך אהבה.
כאשר טליה נרדמה, היא שכחה שהיא אמורה להיפגש עם לידור, החבר שלה.
בשעה שש ורבע, בהתראה לא מוקדמת טליה נקראה להיפגש באופן ממש דחוף עם החברים הכי טובים שלה, אבל היא לא ידעה למה היא הייתה צריכה לצאת מוקדם.
מה שהיא לא תיארה לעצמה שההתראה הזאת הייתה מזויפת ולא אמיתית, הסיבה האמיתית שהיא נקראה להיפגש עם החברים שלב הייתה בגלל שהיא הייתה צריכה למלא משימה סודית שקשורה לנסיעה בזמן, משימה שהיא הייתה צריכה למלא . טליה הגיעה לנקודת המפגש כאשר היא מבולבלת ובאותה העת היא הייתה שמחה על כך שהזדמן לה להיפגש עם חבריה הטובים.
" היי!" היא אמרה בקול שמח, אשר הסתכל עליה במבט משונה.
והיא לא הבינה בכלל למה הוא מביט עליה ככה.
תמרה , אהבה וקשת הביטו זו בזו ולא ידעו מה לעשות עם עצמן.
" תראי, כל מה שעלינו לעשות זה לעלות לרכבת הזמן ופשוט לנסוע ארבע עשורים מאוחר יותר, אני מדבר על משהו מאוד חמור עומד לקרות, ואני מדבר ממש ברצינות, ללא כל שמץ של צחוק." אמר אשר.
" רכבת הזמן? מה זה?" שאלה טליה בנימה מסוקרנת יותר מתמיד.
" אין עכשיו זמן ליותר מדי ברבורים מיותרים, בואי עכשיו איתנו. אנחנו צריכים לצאת לביצוע משימה ממש חשובה ." אמר אשר בזעם והתבונן בה במבט כעוס.
טליה הביט בו בפליאה ולא הבינה מה פשר הדחיפות.


תגובות (1)

אני מתפלאת מכושר הכתיבה שלך, באמת כל הכבוד, אל עף שהפרק קצר הוא מספק, המשכ\י כך!

22/03/2019 17:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך