רכבת הזמן \ התנגשות הקרחונים-פרק 3

Bloddy bomb 16/03/2019 465 צפיות אין תגובות

טליה נשמה לרווחה כי היא חשבה כבר שהם טרם הגיעו לקרחונים.
אשר שהם חייבים לבצע את המשימה יהיה אשר יהיה.
כי היה להם זמן מוגבל לבצע את המשימה הזאת.
" זה לא הזמן להתבטל, תמרה. בואי פשוט נעשה את המשימה הזאת עכשיו ודי עם הויכוחים האלה שלא יובילו אותנו לשום מקום." אמר אשר בטון כעוס.
" לא, אני לא רוצה לבצע את המשימה. אני צריכה את שנת היופי שלי ואתה לא תמנע ממני לחזור להווה." אמרה תמרה בתסכול.
היא לקחה נשימה קלה וניסתה להתעודד ככל שיכלה.
" אנחנו חייבים להתקדם, אחרת האסון מאוד קרוב מלקרות . אנחנו ממש עוד מעט מגיעים לאנטרטיקה. תמרה, תקשיבי אבל הפעם מאוד ברצינות." קרא אשר בהרהור והיה קרוב מאוד להתייאש כי הוא היה בטוח שהוא לא יצליח במשימתו.
" את חייבת להתעשת, בסדר? אם לא בגללך זה עלול לקרות ממש בקרוב. את יודעת על מה אני מדבר , על התנגשות הקרחונים. זה נשמע מוכר? הקרחונים אמורים להתנגש ויגרם נזק בלתי הפיך לכדור הארץ." אמר אשר ברצינות וכחכח בגרונו כדי שהוא יוכל להמשיך לדבר.
" השנה היא 4030, אותה השנה בה האסון אמור לקרות." אמר אשר ואז שתק כי לא היה לו מה לומר כדי לשכנע את תמרה.
" אני לא הולכת אתכם לשום מקום, אני את שלי אמרתי." הוסיפה תמרה בעקשנות ולא הייתה מסוגלת לשנות את דעתה.
" יודעת מה? תעשי מה שאת רוצה!" הוא אמר והחליט לנטוש אותה שם לבדה, שתעשה מה שהיא רוצה.
" לא, אל תלכו עדיין!" קראה תמרה בייאוש, " אני הולכת אתכם עד הסוף, זאת אומרת אני עוד רוצה לבצע את המשימה בכל זאת." קראה בנחישות.
" מה קרה? למה שינית את דעתך? " שאל אותה כי לא היה כל כך בטוח שהיא אכן סגורה על עצמה.
טליה היה בטוחה שמדובר במשימה בלתי אפשרית לביצוע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך