רכבת הזמן \ טביעת הטיטניק- פרק 4

Bloddy bomb 21/03/2019 569 צפיות אין תגובות

אשר היה נבוך ולא ידע מה לעשות מרוב ביישנות. טליה מאוד מצאה חן בעיניו. בזה הוא היה חייב להודות לחלוטין.
אבל הוא לא היה בטוח אם הוא רוצה לצאת עם הקשר הזה החוצה ושכולם ידעו שטליה היא בת הזוג שלו.
" מתי התחלתי להבין שמצאת חן בעינייך? כשחזרנו הביתה , הבנתי שאני לא יכול להסתיר את רגשותיי ושאולי כדאי להגיד לך את מה שאני באמת מרגיש.
אבל דווקא כשרציתי להגיד לך שלא תקפצי מים , ותשכחי שאנחנו עדיין בתוך משימה מאוד חשובה. אז אני רוצה להגיד לך שאני ממש אוהב אותך." קרא אשר בהרהור וחייך לעצמו מתוך שמחה מחודשת.
" טוב , אני מאוד שמחה לשמוע את זה." אמרה טליה וחייכה אל אשר.
תמרה התקרבה אליהם וחיבקה כל אחד מהם בתורו ואיחלה להם המון בהצלחה בדרך החדשה והמשותפת שלהם כזוג בפעם הראשונה.
" איך אני שמחה בשבילכם." קראה תמרה בחיוך ועיניה נצצו מרוב אושר עילאי.
" תודה , תמי. " אמרו טליה ואשר באותו הזמן ביחד.
" אני רוצה ששניכם תהיו מאושרים, למרות מה שקורה אצלי בבית. ולמרות שאני צריכה להתאבל על כך שההורים שלי התגרשו. אני מלאת תקווה שהכול עוד יתהפך לטובה.
אז מה אנחנו צריכים לעשות עכשיו?" שאלה תמרה בחיוך סקרני.
" דבר ראשון , עלינו למצוא את הקברניט. דבר שני, להזהיר אותו מפני הסכנה המתקרבת. זה רק עניין של זמן עד שהאונייה הזאת תתטבע." הסביר אשר בקצרה ופניו הרצינו שוב.
" אז מה נעשה? כולם פה אנשים מאוד עשירים בניגוד לאיפה שאנחנו באים. איך בדיוק נזהיר אותם?" שאלה תמרה ולא חייכה בכלל הפעם.
" לא יודע בדיוק איך . אבל אנחנו נצטרך להיות מאוד זהירים עם כל צעד שנעשה, גם אם הוא קטן.
אחרת עלולים לגלות אותנו , וזה יהיה ממש לא נעים." אמר אשר בחצי לחש, נזהר שלא ישמעו אותו.
" אשר, אני ממש מפחדת." קראה טליה , שהייתה אחוזת אימה יותר מתמיד.
" אין לך מה לפחד. אם נעשה את המשימה בזהירות. אנחנו חוזרים כבר בימים הקרובים לבית ובחזרה להווה." אמר אשר בחיוך מבטיח.
" אנחנו בכלל לא שייכים לפה, אז מה יש לנו לעשות בכלל?" שאלה קשת בכעס.
" זה נכון שאלה אנשים שבאו ממעמדות שונים, אבל היי , בוא נשתה לחיים , לחיי היוקרה והעושר." התבדחה תמרה.
בזמן שהחבר'ה דיברו ביניהם , תמרה הייתה היחידה שדמות בלתי מוכרת , שאותה הם מעולם לא ראו הופיעה לה משום מקום


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך