NealvsHook
הכל בגלל חלום שחלמתי. התחלתי לכתוב אותו... אם תהיה התעניינות, אולי אני אפרסם אותו כאן D: אני מתכוונת שהוא יהיה במשלב גבוה, בסגנון הספרים של אסימוב. ואנשים שעוד זוכרים אותי - כן, גם אני התגעגתי אליכם~

רעיון לסיפור מדע בדיוני (חלום שחלמתי)

NealvsHook 21/11/2014 1279 צפיות 5 תגובות
הכל בגלל חלום שחלמתי. התחלתי לכתוב אותו... אם תהיה התעניינות, אולי אני אפרסם אותו כאן D: אני מתכוונת שהוא יהיה במשלב גבוה, בסגנון הספרים של אסימוב. ואנשים שעוד זוכרים אותי - כן, גם אני התגעגתי אליכם~

אני כותב את זה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מידי.
מצחיק. בהתחשב בכך שיש לנו מכונות זמן, אף פעם לא מאוחר מידי. תמיד אפשר לחזור אחורה וקדימה, לתקן עוולות עולם ולגרום לעוולות נוספות ופרדוקסים אינסופיים.
וזאת בדיוק הסיבה שבגללה אני מזהיר אתכם.
אם תקראו את זה, יש סיכוי שכל זה לא יקרה בכלל. ואם זה לא יקרה בכלל, איך ההודעה הזאת תגיע אליכם? מכונות זמן גרמו לי לשנוא פרדוקסים. זה כאב ראש אינסופי, שסותר את עצמו שוב ושוב ושוב. אני מקווה שכל זה לא יקרה בכל זאת. זה אומר שגם אני לא אהיה קיים… או שכן? בכל מקרה, הפרדוקסים הרסו את חיי, ואני ומשפחתי הרסנו אותם עוד הרבה לפני כן. אפשר להגיד גם שהרסנו את האנושות כולה, דנו אותה לפרדוקס נצחי.
והתפקיד שלכם, אנשי ההווה – הוא למנוע את זה בכל מחיר.
בגלל זה אני אספר לכם את הסיפור שלי (או שהוא בכלל לא קיים? לעזאזל) בתקווה שהאנושות תחזור לסדר הרגיל של הדברים.
כל מה שנותר לי הוא לסמוך עליכם.


תגובות (5)

אני המומה.
הפתיחה הזו, היא בדיוק כמו שאני אוהבת, מלהיטה, מרתקת, לא מובנת (במובן הטוב של המילה), כזו שגורמת לי לרצות לקרוא את כל הספר בשעתיים.
זה היה מרתק, מדע בדיוני בשיאו.
מצד שני אני גם קצת עצבנית, כי לא ציינת האם יש המשך, או שזהו סתם רעיון שזרקת לאוויר.
תודה לך, בכל מקרה, על שנתת לי שתי דקות של נחת ביום המתיש הזה.
בראבו.

21/11/2014 22:31

    מצטרפת לדבריה. זה מדהים. הייתי ממש שמחה לקרוא ספר כזה.

    21/11/2014 23:01

    הפכתן אותי למאושרת ^0^
    אני שמחה שאהבתן את זה, אין הרבה אנשים ששומעים חלומות שלי ואוהבים אותם. המף.
    אני מתכוונת לכתוב אותו, למרות שזה בטח ייקח המון זמן. אולי עוד… מי יודע… שלוש ארבע שנים הספר יהיה מוכן ואני אוציא אותו לאור ואז תקראו. תזכרו אותי ^^

    21/11/2014 23:23

נשמע יפה, אבל עשיתי לי כאב ראש אם הפרדוקס הזה. ואם כבר מדברים על חלומות איזה קטע! אה חולם על פרדוקסים ואני חולמת שאני ואחותי בסופר בוחרות לבלו חצי שעה, וזה באמת הרגיש כמו חצי שעה! :-\ העולם לא פייר!

21/11/2014 22:54

    העולם רעעעעעעעע
    סתם, אבל יעזור לדעת שהשינה שלי הייתה סיוט? XD קמתי כל חמד דקות, התהפכתי במיטה וחזרתי לישון. אני לא בטוחה שהחלום הזה היה שווה את זה '-'

    21/11/2014 23:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך