the mad hatter
כתבתי את הפרק הראשון עם דמויות משלי , מקווה שתעקבו אחרי הסיפור בכל זאת . מי שעדיי לא הבין שייכנס לדף הפרופיל שלי ויקרא את 3 ההקדמות ותקצירים שעשיתי .

שווים פרק 1(לקרוא את רציתי להוסיף!)

the mad hatter 31/03/2016 693 צפיות אין תגובות
כתבתי את הפרק הראשון עם דמויות משלי , מקווה שתעקבו אחרי הסיפור בכל זאת . מי שעדיי לא הבין שייכנס לדף הפרופיל שלי ויקרא את 3 ההקדמות ותקצירים שעשיתי .

רובי :
להתעורר , להתלבש ,לאכול וללכת לבית הספר . כך עשתה רובי עד להיום היא לא ידעה שהכל הולך להשתנות . רובי מעולם לא הבינה את השיגרה ותמיד הסתקרנה , השליטים לא אהבו את זה . משפחתה של רובי לא אהבה אותה ,למה? כי היא הייתה שונה ובניו-אתונה אסור להיות
שונים! . רובי אהבה לשמוע מוזיקה שונה אבל מעולם לא הראתה סימנים למרד .

איירין:
לאיירין מעולם לא הייתה בעיה בעולמה המושלם , אפילו בתור אחת שנולדה בבית הילדים שהיה מקובל ברובע 18 , היא קמה ממיטתה במבנה שהוקצה לילדים בגיל 15-16 והלכה למקלחות . לאיירין היה פנים בצורת לב ,עיניים בצבע ירוק ושיער קצר ושחור לכולם היה שיער קצר בשביל השוויון . היא הגיעה למקלחות וכל הבנות הסתכלו עליה בהערצה ופינו לה את המקלחת . איירין חייכה בזחיחות .

אמט:
אמט הוא בן אדם שקט וחשדן , הוא לא בן אדם אהוב בכלל . אפילו ההורים שלו לא אוהבים אותו בגלל שהוא לא משתף פעולה . ברגע שיצא מן המקלחת הוא התלבש בבגדים שכולם לובשים בניו-אתונה ; חולצה לבנה ומכופתרת מכנס אפור נעליים שחורות וז'קט אפור כהה . הפנים שלו מאוד מתאימות לאישיות שלו ;פנים חדות עיניים אפורות ושיער שטני . הוא לא אוהב את ניו-אתונה היא תמיד נראתה לו יפה מדי .

ברקן:
ברקן הוא בגובה המושלם ועם הגוף המושלם והחשיבה הכי שונה ברובע שלו . למה ? כי הוא סקרן ויש לו דעה תמיד מסתכלים עליו כמוזר . עם הוא לא היה שונה מהחברה כל הבנות היו רוצות אותו . הוא לקח את תיקו ויצא לבית הספר .

אדם :
אדם הוא גבוה מידי ושקוף מידי עם רגש בעיקר כעס . הוא צועק , הילדים קוראים לו מופרע אבל יותר גרוע בכך שאבא שלו עזב בגלל סימנים למרד על השלטון . ברגע שיצא מביתו באו הילדים ה"נחמדים" ושאלו איפה אבא שלו או אם קר שם ואיך שלא הם קראו לו בשמו :ג'ירפה .
אדם לא הלך באותו יום לבית ספר .

רוני:
מבחוץ רוני נראת מושלמת . מבפנים היא תעשה הכל בשביל להיות מקובלת בחברה . אף אחד לא אוהב אותה הילדים ברובע שלה סתם משחקים בה . אבל היא רוצה שזה יפסק היא רוצה עמדה אבל היא פשוט לא יודעת איך . אבל היום היא תראה פריצת דרך .

חיילים במדים לבנים ניגשו אליה מקיפים אותה עם רובים טעונים , אבל היא לא היחידה . כך גם קרה לברקן מרובע 25 לאיירין מרובע 18 לאדם מרובע 34 לאמט מרובע 72 ולרובי מרובע 54. שם התחיל השינוי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך