שונה

Mr.amateur 30/01/2017 657 צפיות תגובה אחת

"וואו וואו וואו , חכה , לאן אתה הולך?? , אתה ראית מה עשית להם שם?? , זה היה מדהים , אנחנו חייבים להישאר שם ולהרוויח עדו כסף…הוכל להיות מיליונרים!!" . "תשתוק כבר מטומטם , עכשיו אתה באמת צריך להיות בשקט ולהודות לגאגנו שהציל אותך" אמרה סקרדיאה לקרימבו , גאגנו התעלם מדבריו והמשיך ללכת לכיוון החללית , מה קורה איתם?? , הם רציניים? הריי אנחנו יכולים להרוויח שם הון…טוב , גאגנו יכול… אני חייב לשכנע אותו להישאר חשב לעצמו קרימבו.
"גאגנו , גאגנו , חברי…חכה שנייה…לאן אתה ממהר…תחשוב על זה שנייה…אנחנו הולכים לשם מגיעים להסכם שאתה תהיה לוחם קבוע תקבל את הכסף שלך והם יקבלו רייטינג ופרסום…זה לא משתלם??" , הוא ממש כפוי טובה אה? אני עכשיו הצלתי אותו משעבוד למקום המטופש הזה…והוא עוד מעז להגיד לי לחזור לשם . אבל אם חושבים על זה לעומק…אולי באמת עדיף לי לחזור לשם…גם ככה אין לי מספיק לשפר את החללית שתסיע את שלושתנו מרחק רב…ויש עוד למצוא את פלופ…אולי אני…?? , לא בחיים לא אחזור לשם להילחם , זה לא מי שהייתי ולא מי שאהיה . "קרימבו , אם אתה לא רוצה למצוא את עצמך אוכל את שאריות האוכל של המסעדה עם חתולי החלל , כדי שתסתום , ומהר" נזף בו גאגנו , "עשה זאת" צחקה לה סקרדיאה , "הא , הלוואי" גיחך לעצמו. "בסדר, בסדר , הבנתי , אתם לא רוצים אין בעיה…למרות ש…" , "סתום כבר!!" צעקו אליו.

"יכול להיות שאבא ואריסטו ידעו איפה גאגנו ולא סיפרו לי…או לאף אחד?? לא , לא יכול להיות…אני כנראה מתבלבלת , לא רק לאחים שלי קוראים אריסטו וגאגנו . אבל הם ממש נראים כמו אחים שלי , מה ?!?!" קולות המנחה נשמעים ברקע . "הם ממלכת רוקפקס?!?! , לא , לא יכול להיות…אלך לברר עם אבא" הרהרה לעצמה דורלי. "אבא…אתה שלחת את אריסטו למערכת השמש הנצחית??" שאלה דורלי , "לא…למה" ענה לה בחזרה , "אז מה זה אמור להיות??" , "וואו , שני הלוחמים האלה ממש דומים לאריסטו וגאגנו , הא מוזר מאוד ", "תפסיק לשקר כבר , אתה ידעת איפה גאגנו נמצא ולא אמרת לנו…ולמה שלחת את אריסטו בכלל? הריי אתה יודע שהיחסים בניהם לא הכי טובים" , "דורלי הפסיקי , אין לא מתכוון לדון בזה" , "לדון במה אבא?? זה הבן הקטן שלך נלחם בבן הבכור שלך , ואתה…אתה נותן לזה לקרות כאילו כלום??" , "חדל!!" רגז בה , "למה לא שלחת אותי לדבר איתו??" קולה של דורלי הביעה יגון , "כי ידעתי שתהיי רכה מדי אתו…אפילו תסכימי להצטרף לטיול המטופש שהוא עושה בחלל" , "טיול?!?! אתה חושב שהוא עושה טיול?? אתה חושב שהוא נהנה מהדבר הזה?? אתה גירשת אותו להזכירך" , "אז…לא חשבתי שבאמת ילך , או לפחות אחרי כמה ימים" , "למה שיחזור אם גירשת אותו…מה יש לו לחפש כבר כאן?? במחשבה שנייה…בחיים לא היה לו מה לחפש כאן…" . "דורלי , חדל . עכשיו , ברשותך אני צריך ללכת לישיבה בעיניי חלל" . אוי לא , עיניי חלל , הוא שוב מתכוון להוציא משלחת למסע השמדות…חבל שגאגנו לא כאן , הוא היחיד שהיה לו את האומץ לצאת נגד אבא…גאגנו…אני חייבת ליצור אתו קשר…


תגובות (1)

היי,
אני מבולבל לגמרי מטקסט.
כדי לעשות (התחלה של) סדר, אני ממליץ להחליט מי המספר.
האם זה נכתב בגוף ראשון או גוף שלישי… כי יש כאן את שניהם.
בהצלחה :)

31/01/2017 14:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך