Who Is Mia Anyway
מקווה שתרשמו ^^

תיכון דם – הקדמה והרשמה

Who Is Mia Anyway 03/09/2014 629 צפיות 2 תגובות
מקווה שתרשמו ^^

הם אולי הדבר היפה ביותר אשר קיים בקרסון סיטי, ואולי בעולם או בגלקסיה כולה.
הם אולי הדבר הנדיר ביותר שקיים, כל כך נדירים ואולי אפשר לומר, לא מציאותיים.
אך האם הם באמת לא מציאותיים?
הם חשבתם לרגע שזהו מה שתרצו שהם יחשבו, שתחשבו שזן בדיוני שכזה לא קיים, אך בזמן שאתם חושבים ככה הם מתהלכים בעולם. הם יכולים להיות כל עובר ושב ברחוב, כל מוכר, כל שכן, ואולי, החבר הכי טוב שלכם.

שיילין בת השבע עשרה לומדת כמו כולם בבית הספר 'גוור' אשר נמצא בקרסון סיטי. היא, לעומת שאר תלמידי בית הספר המתבגרים, חובבת קומיקס, מה שבכלל לא אופייני למתבגרת בגילה. שיילין מאמינה בכל סיפורי הפנטזיות והמדע הבדיוני, היא טוענת שיש אנשי זאב, ויש כוחות על טבעיים ויותר מכל היא מאמינה בנכוחותם של ערפדים.

מה קורה כששיילין מגלה ערפדים במונה עייניה, בבית הספר שלה? חכו ותגלו.

עכשיו להרשמה!
שם: אם הם ערפדים ↓ אז עדיף בלי שמות משפחה כי יש כמה שאצרף אותם בתור משפחה, זכרו זאת בהרשמה.
ערפד טוב/ ערפד רשע/ ציידי ערפדים/ בני אנוש:
גיל: בהתאם לדמות שבחרתם ↑
מראה:
אופי:
רקע: וואם בחרתם בערפדים, גם אם הם טובים וגם אם הם רעים תציינו מה הם חושבים על בני אדם, האם הם אוהבים להיות בחברותם וכו…
משהו להוסיף: מחלה/אהבה/חולשה/אלרגיות/ או מה שלא עולה לכם בראש


תגובות (2)

שם: לואיס
ערפד טוב
גיל: 150
מראה: שער שחור עיניים ירוקות שרירי ושזוף
אופי: נחמד אוהב לעזור ושונה לפגוע ולגרום כאב למישהו
והוא אוהב להיות בחברת בני האדם ומאוד מעריך אותם

03/09/2014 17:24
uta uta

שם: קיילטו
גיל: 27
מראה: קרחת עם צלקת בצורת שריטה מטפרים, שרירי וטיפה מלא, הוא לובש רוב הזמן בגדים צבאיים
אופי: חסר רחמים, שונא ערפדים וכל היצורים שקיימים, מוכן להקריב את הבת שלו בשביל לראות עוד ערפד מת. חכם ותחמן, רשע.
משהו להוסיף: אני כותב עכשיו את הבת שלו

שם: ב'טני
גיל: 18
בת אדם
מראה: שיער בלונדיני חלק ועיניים כחולות, רזה ושפתיים דקיקות, טיפה חיוורת.
אופי: ההפך מאביה, אכפתית, שונאת להתעצבן, רואה כל דבר כמשהו טוב למשל אם היא מקבלת 50 במבחן אז היא מניחה שהיא צריכה ללמוד טוב יותר, טובת לב.
משהו להוסיף: פליזז שהיא תתאהב בערפד ואז אביה יגלה את זה וינסה לעצור אותם, יש אישור להרוג אבל רק מיד שהיא והערפד מתאהבים בטירוף.

03/09/2014 17:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך