Ghost Dog
Please forgive my bad language skills. This is my first time writing in hebrew in about 3 or 4 years, so please cut me some slack and forgive any mistakes that seem stupid. I have to use an on-screen keyboard also so ya know, sorry for typos and stuff I hope you like it and i hope to hear some feedback ;3 And YES, this is a re-written and out of context section from "supernatural" which i wrote 3 years ago.

Assignment

Ghost Dog 28/06/2016 626 צפיות תגובה אחת
Please forgive my bad language skills. This is my first time writing in hebrew in about 3 or 4 years, so please cut me some slack and forgive any mistakes that seem stupid. I have to use an on-screen keyboard also so ya know, sorry for typos and stuff I hope you like it and i hope to hear some feedback ;3 And YES, this is a re-written and out of context section from "supernatural" which i wrote 3 years ago.

הוא חבש את המסכה שלו וסגר את הדלת מאחוריו בשקט. הוא טיפס על גב סוסו ויצא בדהרה מן המקום, גלימתו הלבנה מיתנופפת מאחוריו. סוסו ניווט במיקצועניות בין גזעי עצים בתוך היער. נהמה קלילה של רוח נישמעה בזמן שהוא רכב במהירות, ולא עצר לרגע.

הוא חלף לידה כמשב רוח, רוכב על סוס לבן, היא הספיקה ליקלוט מפניו רק את מסכתו הלבנה ומבגדיו רק את גלימתו, שניראתה צחורה כל כך. היא היסתכלה עליו בסקרנות, בעניין בעודו רוכב. בעוד החלה ליצעוד חזרה למלון היא הסתכלה לאחור, כדי ליראות אם הוא עדיין שם. סוסו עמד במקום, צד גופו מופנה אליה, סוס גדול, יפהפה. רתמתו של הסוס מורכבת מעור בקר משובץ באבן חן כחולה שנחה על מצחו, מתחת לרעמתו השחורה. הרוכב הביט בה בעיניים אפורות-בהירות, בצבע הלבנה. הוא בחן אותה בסקרנות בעוד היא החזירה מבט חודר שחרג את גבול נשמתו. צרחה נישמעה מאחורי הנערה אדומת השער והיא הסתובבה במהירות חיננית לכוון האזעקה. שיערה האדמוני התנופף מאחוריה ונחת על גבה. הרוכב קלט בזק של אבן חן כחולה על השרשרת התלויה על צווארה ונשימתו נעתקה. אזעקת שווא, ילדה קטנה שאחיה הגדול הבהיל אותה. עיניה הירוקות שבו לחפש שנית את הרוכב המיסתורי, אבל זה כבר לא היה שם.

בעודו מניף את עצמו מן האוכף, אנחה נפלטה מבין שפתיו חסרות הצבע. מגפיו פגעו ברצפת האסם עשוי האבן והניפו ענן קטן, עשוי מאבק, אל חלל החדר. קול ההתנצחות הדהד וסוסו נחר. הוא התיר את אבזמי הרתמה של סוסו והחליק את הרתמה בעדינות מעל ראש הסוס. הוא טפח על צווארו של הסוס הלבן ותלה את הרתמה העשוייה עור משומן על הוו התלוי על הקיר לצידו. הוא החליק את עצבעותיו ארוכות-הטפרים על העור השחור. ידו נעצרה על האבן הכחולה, זו שיקפה את פני הים והגלים והוא עצם את עיניו ולרגע יכל לשמוע את קול הצעדים על החול. "לעזעזל איתך!" התפרץ לפתע. הוא זרק את הרתמה באגרסיביות על הרצפה והסתובב אל סוסו בכעס. החיה נרתעה ועיניה נפקחו בפחד. הרוכב הוריד את האוכף מגב הסוס ושחרר את החיה לאחו. "מדוע הייתה חייבת היא לפגוש אותו שוב, במקום הזה, כל כך רחוק מן הבית?" הוא תהה לעצמו ויצא בסערה מהאסם, טורק את הדלתות הגדולות בחוזקה.


תגובות (1)

את פשוט מדהימה!!!!

18/03/2017 15:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך