מרווה שתהאבו

The Dark Lord פרק 1'

23/06/2015 692 צפיות 2 תגובות
מרווה שתהאבו

הוא הסתובב ברחוב שכולו לבוש שחור. רק את עינייו חסרות החיים מציצות החוצה. סוקרות את המקום סביבו. רציתי לברוח. לרוץ מפניו אבל לא יכולתי. כאילו רגליי ננטעו בקרקע נמנעו מלזוז. צלילי נקישות נישמעו כשצעד עליי. הוא הוציא את גלימתו השחורה ממנו. ואת כיסויי הפנים. הוא חשף בפני את פניו האפלות. פיו היה חסר. במקומו היה רק דם. אין לי מושג איך שמעתי את דיבורו, כקול בראשי. "את יודעת מה זה?" הוא היראה לי את צדו השני של פרצופו. הוא היה שרוט שריטות רציניות. עינו אחת הייתה שחורה ועינו האחרת חומה כהה,קרחתו היתה מלאה שריטות אף היא."אני עוד אנקום בך" חיוכו האפל הקפיא אותי. הוא החזיק לי בידי בכוח. נרתעתי מהמגע שלו. ידו הייתה כבוערת על עורי. הוא משך אותו לצידה של סימטה אפלה. "אל תדאגי זה לא יכאב" אמר ושלף את סכין הקצבים שלו. רעדתי. פחדתי. וקיוותי שזה רק חלום ואני יתעורר ממנו מהר.
זה הירגיש לי כול כך אמיתי. הוא הניף את סכינו וחתך לי פס לאורך ביטני. כשהיתעוררתי מיטתי היתה רטובה. לא ייחסתי לזה חשיבות כל כך. חיקיתי עד לבוקר. בבוקר ראיתי פס אדום המיתנוסס לאורך בטני. זה לא כאב. גיצים שחורים יצאו ממנו.

באותו רגע ידעתי. הכול לא ההיה כפי שהייה


תגובות (2)

אני לא אגיב-,-
טוב הגבתי..
אבל עדייןןן!!
דיי!!
טוב זהו אני לא מגיב-,-
טוב נו כבר הגבתי
סדיסטיות יתררררררררררררררררררררררררררררררר

23/06/2015 11:48

אני אתחיל מהביקורת ואז אעבור למחמאות.
יש לך קצת בעיות הקלדה, בדרך כלל זה לא היה מפריע לי אבל יש לך יותר מהרגיל..
יש לי גם קצת בעיות עם הניסוח שלך. אי אפשר להוציא ממישהו גלימה, זה פשוט לא אפשרי – אז שימי לב מה את כותבת. ואי דבר כזה עין שחורה, עין שחורה היא בעצם עין חומה ממש כהה- אז כשאת אומרת שעין אחת הייתה שחורה (כאמור, חומה כהה) ושהעין השניה חומה כהה זה מאבד מהטעם. הייתי ממליצה לך לשנות את הניסוח או הפרטים.
מחמאות: את כותבת ממש יפה. אין לך כתיבה ירודה, בעיות תיאור או בעיות המשכיות.
בסך הכל אהבתי וגם דירגתי.
ההמלצה הכוללת: לשים לב למה שאת כותבת ולניסוח, כי בסך הכל השאר ממש בסדר.

23/06/2015 15:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך