E8
בהצלחה

מה לכתוב – גרסת ADHD

E8 30/06/2017 679 צפיות 4 תגובות
בהצלחה

המזגן על 23 מעלות, קר ונעים בחדר מבולגן לחלוטין עם כלים מלוכלכים שבתוכם עוד עצמות מהארוחה האחרונה, תמיד אני יכול לומר שאכפת לי מחיות בגלל שאני משאיר להם אוכל, לא פלא שאני מתעורר לפעמים בגלל עכבר חמוד שהתבלבל ביני לבין חפץ דומם.
אפילו חיות לא מבדילות! קורע מצחוק, אני מסתכל בפלאפון שבקושי עובד לי ואם אני מזיז אותו מהזווית שהטעינה עובדת אני כנראה ברבע שעה הקרובה עומד לנסות להחזיר אותו לטעינה, השעה אחד חמישים בלילה יום שישי, מבחינתי עדיין יום חמישי אבל, אני צריך להתעורר עוד אמ.. שבע שעות? כן, משהו כזה – לצאת עם סבא שלי לשוק המלוכלך שערבים צועקים בו "פצצה בחמש שקלים! פצצה בחמש שקלים! לפוצץ את היהודים! סכין בשקל סכין בשקל! לתקוע בליבם" – אני נשבע שאני לא גזען, כאילו אני חצי ערבי בעצמי, אם אתם מחשבים תמני כערבי, חלק כן, אני משתמש בזה לפעמים כטענה שאני אוהב ערבים, אבל תאמת אין לי בעיה איתם, כאילו הם נחמדים וזה, עד שהם הביאו לך שווארמה לא טעימה ואז אתה חולה במפתיע כמה ימים אחרי, לא נורא לפחות הערבי עזר לי להוריד כמה קילו בעקבות המחלה, על מה הייתי אמור לדבר? כן כן, כתיבה ומה לכתוב, רציתי לעשות את הקטע הזה כמשהו כזה של "ואו תראו כמה הוא מביע את הרגשות של הכותב בזמן המחשבה על הקטע לפני שנכתב" אבל זה הפך ל "אין לי מושג על מה הוא מדבר? הוא לקח רטלין היום?" לא לא לקחתי, לא אוהב לקחת, גורם לי להרגיש מגעיל, אף על פי שהמורה שלי לנהיגה שימח שמו אומר שאני נוהג יותר טוב עם רטלין, אבל נראה לי שהוא סתם אומר את זה כי הוא כל הזמן בטלפון וצחוק מסרטונים בפייסבוק ואז מתחיל לצרוח עליי אקראית כי "עשית את הפנייה הזאת יותר מדי חדה" בעוד שאני נשבע שעשיתי אותה מושלמת, הסתכלתי אחורה, קדימה, על הכביש, ועשיתי פנייה מושלמת! אבל לא.. לא! הוא היה צריך לתת הערה אקראית כדי לתת לי לחשוב שהוא מלמד אותי, יום אחד אני אפגע באוטו מצד ימין, חזק מאוד, בסדר, באמת אני קצת ערבי – להרוג זה בדם שלי.
אה כן אני בחדר שלי, עם מזגן ובלה בלה בלה עכברים, אני חושב על זה שעוד יומיים יש לי את ה"פרום" המדהים ששילמתי 350 ש"ח ויש לי לפחות בת זוג ידידה "קרובה" שלי, כאילו שיש מישהו קרוב אליי, אף אחד לא מכיר אותי, אה הנה מחשבה דיכאונית, יאאלה נכתוב שיר שאף אחד לא מבין ונקרא לעצמנו עמוקים.
#תקראו_דם_המטפטף_לתוך_עצמו_והסיפורים_הקשורים_יש_רשימה_מסודרת_בכל_דם_המטפטף_לתוך_עצמו_אוי_איזה_האשטג_ארוך_מוות


תגובות (4)

עושה לי חשק לרסס בגדול "الله هو اكبر" על כל הקירות בשכונה ולברוח

30/06/2017 02:25

כתוב טוב

30/06/2017 05:21

אתה תימני. אתה קמצן מדי בשביל לקנות בשוק פצצה בחמש שקלים או סכין בשקל. סיפור לא הגיוני…

30/06/2017 13:49

חחחח אהבתי! השתפרת בן אדם!

30/06/2017 16:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך