אי של חלומות

athena 08/11/2020 507 צפיות 2 תגובות

לחלום-זה מה שאני צריכה.
לחלום, ללכת לאיבוד באי של דמיונות, של רעיונות, אי שלם של חלומות בו שום דבר ואף אחד מהחיים האמיתיים יכול להפריע לי.
המציאות מעצבנת, קשה ומרירה. אבל אני לא אזכור שום דבר מזה כשאטייל באי החלומות הפרטי שלי.
אני רוצה ללכת לישון ולהתעורר כשכל הזמן הקשה יגמר. אני רוצה להאמין, לשמוח, לרקוד עם אנשים דמיוניים וחיות מדברות שלעולם לא יוכלו להיות אמיתיים, אבל זה מה שהופך אותם לכל כך נהדרים.
אי שם בעולם יש מקום של חלומות. מקום של דמיונות וקסמים. מקום של שמחה ואנשים אהובים. מקום בו כל מה שאתה רוצה, תוכל להשיג.
ובמקום הזה, אתה אף פעם לא תבין שמה שקורה לך הוא לא אמיתי, וזה גם לא כל כך ישנה. באי החלומות תוכלי לשנות את המציאו, לשנות עשרות אירועים היסטוריים וחשובים שאף פעם לא היו צריכים להתקיים.
תוכלי לשנות את ההרגשה הרעה של כל אלה שמסתובבים באי הזה. אם כי קשה להאמין שיהיו שם כאלה.
תוכלי ללכת, ללכת קילומטרים שלמים כשמוזיקה באוזנייך ושביל של לבנים צהובות לרגלייך, כשחיות אגדיות מסתובבות לידיך.
תוכלי להעלים את כל הצרות שלך פשוט כך, כי לא תצטרכי לחשוב עליהם. הצרות לא ישנו כלום, האמת לעולם לא תחדור למחשבותיך, לא תראי את כל הדברים מהם את פוחדת.
לא תצטרך לחוות כאב או בכי באי הזה. שום שיברון לב ועזיבה של אדם קרוב לא יטרידו את מוחך.

אילו רק היה מקום כזה.


תגובות (2)

הי. אני מכיר את המקומות האלה, הרצון לברוח מהמציאות למקום טוב יותר. כתבתי על זה גם משהו, למרות שאי החלומות שלי הוא מקום קצת שונה משלך. לפעמים אני מדמיין שככה מרגישה אהבה, לא בהכרח זוגיות, אלא אהבה של חבר טוב (אני מניח שבזוגיות מוצלחת, בני הזוג הם גם חברים טובים). נראה לי שבמקום כזה, אתה יכול להיות אתה עצמך, בלי מגננות, ושם נוצר האי המבודד הזה מן המציאות, שבו אפשר להסתובב בטוח וחופשי.

08/11/2020 14:51

קדימה!

צרי את המקום הזה!

קחי מקלדת – והתחילי לצייר לנו את המקום הזה.

אנחנו רוצים פירוט מלא – איך קוראים לארץ הזאת? איך נראים היצורים החיים בה? מי שולט בה? או שמא חיים כולם בהרמוניה בלי צורך בשליט?

איך את נכנסת למקום הזה – דרך שער קסמים? דרך חלומות? באמירת לחש סתרים? בעד דלת של מחסן ישן? גם אנחנו רוצים למצוא את דרכנו אליה!

איך מזג האוויר שם? האם תמיד נעים שם? האם גם שם ישנן בעיות – אבל פחותות מהמציאות שלנו? עזרי לנו לחוש את האווירה שבה! הדבר בידיך!

אני חושב שהרבה מעולמות ספרי הפנטזיה התגלו על ידי אנשים כמוך, שחיפשו את הדרך לארץ החלומות שלהם, התעקשו והתאמצו – עד שמצאו אותה!

אכן, פעמים רבות, כאשר סוף סוף מצאו את עצמם על דשא מוריק ושמיים טהורים וזכים – גילו לפתע שגם בארץ ההיא לא הכול מושלם וורוד…

אך הם לא התייאשו! הם מיד אספו סביבם חבורת לוחמים, מנהיגים, גיבורים או סתם אנשים פשוטים – ואיתם יחד יצאו למסע לתיקון העולם הזה!

הלוואי שמתוך הרצון הזה נצליח לתקן גם את העולם שלנו!

תודה על הקטע מעורר החלומות לעתיד טוב יותר,
עומר

22/11/2020 02:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך