טוב אז... זה הפרק הראשון שמסביר איך פיטר פן יכול בכלל להוליד ילדים אם אינו יכול לגדול. הפרק השני יכתב אחרי ההרשמה.

אלאדין פן- פרק 1 כבר לא ילד (תיכנסו לרציתי להוסיף)

29/11/2015 858 צפיות 16 תגובות
טוב אז... זה הפרק הראשון שמסביר איך פיטר פן יכול בכלל להוליד ילדים אם אינו יכול לגדול. הפרק השני יכתב אחרי ההרשמה.

פיטר פן אחז בידה בחוזקה, אהבת נעוריו מביטה בו בעיניה הכחולות ומשרה על ליבו תחושה קסומה. "וונדי". הגה את שמה בעדינות, וונדי, איזה שם רך. "כן פיטר." אמרה בעדינות. "בעולם שלכם, באיזה גיל אתם מתחתנים?" שאל פיטר בקול תמים ומסוקרן. וונדי צחקה בקול גדול לשמע שאלתו. "אנחנו מתחתנים כשאנחנו מבוגרים, בגיל עשרים, שלושים, לפעמים אפילו ארבעים." ענתה לאחר שנרגעה מצחוקה. "האם יש כאלה שמתחתנים בגיל עשר, או אפילו אחד עשרה?" שאל בקול מלא תקווה. "לא". אמרה וונדי. "אני לא מכירה ילדים שהתחתנו בגיל כה צעיר". פיטר נאנח בעצב.

"למה פיטר?" שאלה וונדי לאחר שתיקה ארוכה "מה מטריד אותך?"
"מפחיד אותי" החל פיטר להגיד "מפחיד אותי כי אני לא יוכל להתחתן ולהקים משפחה בגלל הקללה, עזרי לי וונדי". אמר בקול מתחנן והניח לדמעה לעטר את לחיו. "הלוואי ויכולתי לעזור לך פיטר- פן". השיבה "אבל אין ביכולתי לעשות דבר".
לפתע אחת מרוחות המזרח החלה להתחזק ולהתמזג עם רוחות אחרות. "פיטר?" זעקה וונדי והידקה את אחיזתה סביב ידו. הרוחות נהפכו למערבולת גדולה ואפורה שעקרה כמה עצים ממקומם. "החזיקי חזק". ענה לה בקור רוח. הוא הזיז את רגליו מצד לצד ואט- אט התרומם מעלה. בעודו מעופף באוויר, פיטר פן אחז בידה של וונדי ומשך אותה כנגד כיוון המערבולת.
לפתע אור זהוב החל לעטוף את חשיכת המערבולת. האור סינוור את פיטר פן וונדי והם עצמו את עיניהם בחוזקה. "פיטר פן!" שמעו קול נשי אשר לא התאים למצב כלל. "פקח את עיניך". אמר הקול. פיטר פן עשה כדברו ופקח את עיניו. "הילריוס". אמר כאשר ראה את האישה בעלת השיער הלבן והעיניים הזהובות, היא עטתה גלימה זהובה וארוכה, ובגדייה היו לבנים. "גם את ילדתי, פקחי את עינייך". אמרה האישה. וונדי עשתה כדבריה וגם היא נחשפה למראה המדהים של אישה זו. "פיטר פן, האם אתה זימנת אותי?" שאלה בקול מאיים. פיטר רק נד בראשו בחשש. "אל תשקר פיטר, אני שמעתי את ליבך קורא לי!" צעקה ורעם נשמע. "אנ… אני רק קיוותי לדבר מה, לא התכוונתי להעיר אותך". אמר בקול רועד. "פיטר פן, הערת אותי, הילריוס הקדומה על מנת לבקש משהו, ספר לי מה ואולי אמצא בך כאחד מתאים". פיטר חשב לכמה רגעים האם כדאי לו לוותר על הקללה האיומה או להמשיך עם חיו העגומים. פיטר פן חשב רגעים ספורים עד שהגיע להחלטה.
"הילריוס הקדומה". החל לאומר, בודק שוונדי עדיין איתו. "אני מבקש ממך, כי אוכל לגדול ולהיות מבוגר." אמר בהחלטיות.
"פיטר, מה אתה עושה?" שאלה וונדי בחשש. "מצטער וונדי". השיב "אני מוכרח". לפתע האישה החלה להסתובב סביב עצמה במהירות והאור הזהוב גדל. "פיטר – פן, בזאת אני מכריזה על ביטול הקללה!" אמרה בקול נמוך והאור המשיך לגדול. "פיטר- פן הילד שלעולם לא גדל, מהיום אתה פיטר- פן, בן העשר, אשר בשנה הבאה יחגוג את יום הולדתו האחד עשר!" לפתע המערבולת פסקה והשמיים חזרו להיות כחולים כאחד. כל העצים חזרו למקומם וארץ לעולם לא שקטה.
פיטר פן הניח לרגליו לנחות על גג אחד הבקתות. הוא מישש את פניו והתנגש בדבר מה עגול ואדום. "חצ'קון". לחש וחיוך נפרש בין שתי אוזניו. "פיטר". אמרה וונדי והביטה בו מופתעת, "מה עשית?"


תגובות (16)

מעולה!!!!
אני מת לדעת מי זאת ההילריוס הזאת!
התיאורים היו מאוד טובים, ומאוד מציאותים, הדבר היחידי שצרם לי זה האורך של הפרק, אבל סך הכל זה פרק ראשון, אז לא נורא.
אם שמת לב, שלחתי לך את הדמות שלי.
מצפה להמשך!!!

29/11/2015 17:15

הגבתי וכמובן דמות מעולה. תודה רבה!

29/11/2015 21:17

פרק ממש יפה… אני הייתי ממליצה להוסיף תיאורים, למרות הדמויות המוכרת – ועדיף שתפרידי שורות.
נ.ב. ראית מה כתבתי לך בהרשמה?

29/11/2015 22:19

פיטר פן הוא בן 13 לנצח. לא בן 10. וזה לא קללה. פשוט בארץ לעולם לא הזמן לא עובר. אם הוא יעזוב את ארץ לעולם לא הוא יוכל להתבגר. לגבי וונדי אל תשכחי שלפיטר פן יש המשך בו וונדי מתחתנת עם מישהו ויש לה שני ילדים ואז קפטן הוק חוטף את ג'יין בתה הבכורה במחשבה שזוהי וונדימ*אלה רק הערות על הסיפור המקורי את לא חייבת להתייחס אליהן

30/11/2015 01:12

    הלפ איזה לחץ, לא שמעת על פאנפיקים? לא חייבים להצמד למקור כל כך *_*

    30/11/2015 08:48

נשמע מעניין, תמשיך/י!

30/11/2015 08:49

    תודה רבה! ו… כן, אני אומנם מעוותת את הסיפור אבל…. תמיד יש את המקורי להיזכר בו:)

    30/11/2015 22:38

סליחה שלא שלחתי את הדמות עדיין, אני גרועה בעמידה בזמנים… אל תדאגי, אני אשלח אותהה בקרוב (אני מקווה.)
הפרק ממש נחמד, רק הייתי ממליצה לך לרדת שורה בכל פעם שמישהו אחר מדבר.
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

30/11/2015 15:22

    אה, ושכחתי לשאול: לפיות צריך להיות רק של בני אדם, או שהן יחיו בארץ לעולם לא וכל זה?
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/11/2015 15:36

מאוד יפה. אבל גם מאוד קצר :(
פיטר נשמע מאוד נחמד. זאת האגדה האהבוה עלי! חסר לך אם תהרסי אותה! סתם צוחקת ^^ סיפור שלך עיבוד שלך.
מי זאת הילריוס?
~הדמות בתהליכי כתיבה~
מחכה להמשך!

30/11/2015 17:25

סליחה שלא שלחתי קודם, פשוט לא היה לי זמן. מקווה שהיא יצאה ארוכה.
***
שם: ווינטר בלאק (Winter Black)
גיל: 16
מראה: לווינטר יש שיער שחור, חלק וארוך יחסית שמגיע בערך עד המותן שלה. היא שונאת להתעסק איתו, אבל לא רוצה לגזור אותו ולכן היא בדרך כלל תאסוף אותו בקוקו.
העיינים שלה אפורות כמו סערה, והגוון שלהן משתנה לפי האור. זאת אומרת שבאור שמש הן יהיו אפורות ממש בהירות, אבל בלילה כמעט שחורות. העור שלה בהיר מאוד והיא לא משתזפת כמעט בשום מצב.
הכנפיים שלה אפורות-בהירות עם מעט עיטורים לבנים שנראים רק כאשר מתקרבים אליהן ממש, הן שקופות כמעט לגמרי.
היא גבוהה מאוד בהשוואה לפיות אחרות (הגובה של פיות הוא כמו של טינקרבל או שהן כמו בני אדם רגילים? כי יהיה ממש קשה לדמיין אותה קטנה כמו טינקרבל… בעיקר עם האופי שאירגנתי לה PX)
כוח: יכולת לשלוט במזג האוויר, בעיקר במזגי אוויר חורפיים (יצירת ברקים, רוחות, סופות וכ'ו.)
אופי: ווינטר היא ממש לא פיה רגילה, ולכן היא שונאת את היותה פיה. היא אמיצה, קשוחה ותקיפה מאוד. היא מאוד מרדנית ולא מוכנה שיגידו לה מה לעשות כמעט בשום מצב.
היא ביקורתית, אבל בכלל לא קנאית, ותגיד את דעתה לא משנה מה הן ההשלכות. בנוסף, היא חצופה ולא אכפת לה מול מי היא עומדת, כך שהיא יכולה לרדת באופן חופשי על כל אחד.
לא כדאי לריב איתה, כי היא מתעצבנת מהר ויכולה לאבד שליטה על הכוחות שלה ולצלות בברק את מי שעומד מולה. גם במצבים בהם היא לא מאבדת שליטה על עצמה, סביר מאוד להניח שהיא תנצח בריב.
ווינטר היא לא מישהי שכדאי לפנות אליה כשמדובר בחידה מסובכת או תרגיל בחשבון, אבל היא מאוד אסטרטגית, ככה שהיא תמיד תדע מה כדאי לעשות והיא פועלת מעולה גם תחת לחץ (מה שלא קורה הרבה, כי היא לא נלחצת כמעט אף פעם.) היא מניפולטיבית וערמומית, כך שהיא יכולה לשכנע כל אדם לעשות כרצונה בעזרת מילים בלבד ולהגיע לנקודות הכי פגיעות שלו ולהשתמש בהן נגדו (היא משתמשת ביכולות האלו רק במצבים שדורשים את זה, לא בשביל הכיף.) לעומת זאת, את הדעה שלה קשה מאוד לשנות, מה שיכול להוות בעיה לפעמים.
היא לועגת לרומנטיקה, ומאמינה שהיא יכולה להסתדר בלי שום גבר בחייה. כשהיא תראה זוג מתנשק או אפילו מחזיק ידיים, סביר להניח שהיא תפלוט בדיחה סרקסטית, ואם אלו אנשים שהיא מכירה היא בטח תהמר בקול על כמה זמן היא חושבת שהם יחזיקו.
בעוד הפיות האחרות משתמשות בכוחות שלהן לעשיית טוב וכל השטויות האלו, ווינטר נהנית מלהבהיל פיות אחרות בעזרת ברקים פתאומיים או לבדוק כמה כוח סופה צריכה כדי להוציא עץ מהמקום. היא עושת צרות ידועה בקרב הפיות, והן שומרות ממנה מרחק.
כשהיא מוצאת מטרה היא מתמקדת עליה עד שהיא משיגה אותה, וכשהיא ממוקדת על מטרה קשה להוציא אותה מזה. היא לא תסכים לעזור למישהו בלי מניע או תמורה.
ווינטר היא לא הטיפוס הידידותי, כמו שכבר הובהר על ידי האופי שלה, אבל כאשר היא סומכת על מישהו ומחשיבה אותו כחבר, היא תהיה מוכנה לעשות כל דבר למענו. היא לא רגישה, אבל לאנשים ששיקרו לה או בגדו בה היא יכולה לנטור טינה לנצח. ווינטר היא טיפוס של עקרונות.
פחדים: ווינטר לא פוחדת כמעט משום דבר, אבל יש לה פחד רציני מנחשים. כשהיא תראה אחד, סביר להניח שהיא תצרח בקול ואז תצלה אותו בברק.
רקע: ווינטר לא יודעת מי היה אבא שלה, ואמא שלה תמיד אמרה לה לעזוב את זה. ווינטר הבינה שזה נושא רגיש ולא הציקה לאמא שלה יותר מדי בעניין, למרות שזה עדיין מעניין אותה. היא בטוחה שהוא נטש אותה ואת אמה, אך אין לדעת אם זה נכון (נתון לבחירתך.)
הדבר היחיד שהיא יודעת לגבי אביה הוא שגם הוא היה פיה (כי השד יודע איך כותבים פיה בזכר) וממנו היא ירשה את הכוח לשלוט במזג האוויר. למען האמת, היא ירשה ממנו גם את המראה החיצוני שלה, משום שהיא ואמא שלה לא דומות בכלל.
אמא שלה – ואני לא מאמינה שאני כותבת דמות כל כך לא טראגית – עדיין חיה, ואין איתה שום סיפור מיוחד.
ווינטר לא כל כך מקובלת בחברת הפיות האחרות ואין לה בעיה עם זה, כי רוב הפיות הן חינניות וחמודות, כך שאין לה ולהן שום דבר במשותף, וכמו שכבר פירטתי באופי – היא עושת צרות ידועה בקרב הפיות והן שומרות ממנה מרחק.
אמא שלה תמיד דוחפת אותה להכיר פיות ולהיות חלק מהן, אבל ווינטר מתנגדת בתוקף.
משהו להוסיף: אני לא רוצה שיהיה לה סיפור אהבה. בכלל.
אה, ואם אפשר שהיא תרמה את הדמות של בלאק או משהו בסגנון, כי יצא שהן פשוט הפכים מושלמים ^^
***
מקווה שהיא נכנסה! השקעתי בה חצי שעה מחיי.
קטניס אוורדין, סוף.

30/11/2015 21:41

תודה רבה על הדמות! תוכלי לעשות מראה כבן אדם? (זאת אשמתי שלא הוספתי…)

30/11/2015 21:58

    מה זאת אומרת מראה כבת אדם? היא יכולה לשנות צורה לבת אדם?
    טוב, אז כבת אדם היא פשוט נראית אותו הדבר כמו שהיא נראית כפיה, רק בלי הכנפיים והיא נראית בוגרת ממה שהיא בערך בשנה בגלל הגובה שלה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/11/2015 22:02

קטניס קודם כל – ווינטר בלאק!!! קוראים לה ווינטר בלאק!!!
לא אכפת לי אם זה מכוון או לא, אבל יאיי! -חיוך מפגר על כל הפנים-
קטניס, בכל מקרה, תודה.
עכשיו לדמות-
וואו! אני ממש אהבתי!
חבל שלא כל הפיות כמו הפיה הזאת! או לפחות יותר פיות כמו ווינטר.
היא כל כך – אני חושב שקטלנית זה המילה שאני מחפש.
ממש אהבתי!!!
כולם רוצים לפגוע בדמות שלי -בוכה מצחוק-(קטניס את לא הראשונה. לפחות את מבקשת שהיא רק תרמה אותה, הדמות הסדיסטית של פומה(הצילו!!!) פוצעת אותה שוב ושוב ושוב, ועכשיו היא מחפשת אחריה כדי לפצוע אותה שוב.)…
זה נותן הזדמנות טובה לעשות סצנה שתמלא את המקום החסר, אחרי שאמורה לא עשתה סצנת עינוי של אנג'י עם ג'ולס(מוחעחעח).

30/11/2015 22:04

    האמת שזה לא היה מכוון בכלל, אבל היא גם מרמה את הדמות שלך אז… למה לא?
    בלאק, הדמות החמדמדה הזאת פשוט מבקשת התעללות -,- (אפילו יותר מאנג'י.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    30/11/2015 22:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך