חרב האסונות של ארץ עוץ (מצוד האגדות)- רעיון לסיפור קצר

Amora 28/04/2016 850 צפיות 2 תגובות

(בדיוק עברתי ושכתבתי בווטפאד את הסיפור הקצר על מצוד האגדות, "מה שקסם יכול לעשות בעולם האגדות", אם מישהו הספיק לשכוח חחח ויצא לי להיזכר שכריס ונואר הלכו למשימה כלשהי מסיבה מסוימת. אז אמרתי לעצמי- היי, מה באמת יכולה להיות הסיבה שהם ילכו? אז הנה הסיבה.)

המסע של אנג'י בעקבות קללת הנצח בהחלט היה סיפור ששווה לשמוע, אבל בואו לא נשכח איך הוא התחיל, ומה היה הרצון הראשון שלה לעשות באותו יום-
מסעם של כריס ונואר אל הלא נודע, שלא התגלה בפני אף אחד מלבדם.
האמנם?
ימים אחדים לפני, כריס שמע על הנשק הקסום והחזק שפעם היה בנשקייה העתיקה שמתחת לביתו, ארמון הזהב, הנקרא "חרב האסונות". כיאה לנסיך ולגיבור, משהו אמר לו שהוא חייב למצוא אותה ולהחזיר אותה לשם, למקומה הבטוח.
הוא לוקח את נואר איתו, ושניהם יחד מגיעים למקום בו היא נראתה לאחרונה- ארץ עוץ.
המסע הזה יכול להיות קל מאוד אילו רק יצליחו לשכנע את האחת שהם מכירים משם לשתף איתם פעולה, אבל, כמובן, רק השכנוע עצמו עלול לקחת זמן רב, זמן רב שאין להם, אם הם רוצים לחזור הביתה בזמן, לפני שמישהו ישים לב שבכלל נעלמו.

ואפילו הכנתי כריכה, כי אני משועממת שאוהבת לעצב כריכות-
כריכהחרבהאסונות


תגובות (2)

היית יכולה לפתח טיפה יותר את ההרשמה ולמסור עוד פרטים.
היא יצאה קצת צולעת…
אבל אני אתייחס לרעיון – כל דבר שקשור בעוץ(/אוז) או בארץ הפלאות צריך להיות טוב.
אני מניח שבכריכה, הוקאיי אמור להיות כריס, זאת שלידו(מצד שמאל) אמורה להיות נואר.והיא מוכרת לי. למה היא מוכרת לי?
והבולטת ביותר בתמונה תהיה איזי?
לא יודע.
סך הכל נשמע רעיון טוב.
רק שימי לב שאת לא מעמיסה על עצמך יותר מדי פאנפיקים, סיפורים קצרים וסיפורים בכלל.
חג שמח!

28/04/2016 17:18

    כרגע זה רק רעיון, כרגע אני לא כותבת אותו. אל תדאג, אני כותבת סיפור אחד בכל פעם (נמאס לי שיש לי יותר מדי לכתוב חחח)
    אמממ איזו הרשמה? יש מצב שהתכוונת להקדמה? טוב, זה רעיון כללי, ועדיין לא חשבתי עליו עד הסוף, אז כנראה שבגלל זה הוא די צולע, מה שנקרא.
    אמממ וכן, אתה צודק בקשר לדמויות (ואין לי מושג מאיפה אתה מכיר אותה, אני מלא מכירה XD), רק שאיזי לא ממש נראית ככה, וגם לא המכשפה המרושעת, אז אין לי ממש מושג מי היא (למרות שכריכה לא חייבת להיות בול לסיפור, רק להעביר את המסר).
    תודה רבה ^^

    28/04/2016 17:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך