VNKL
אשמח אם תכתבו הערות בתגובות, ותדרגו כמה אהבתם את הסיפור. זה מאוד יעזור! תודה :)

ינשוף בודד

VNKL 16/05/2019 2143 צפיות אין תגובות
אשמח אם תכתבו הערות בתגובות, ותדרגו כמה אהבתם את הסיפור. זה מאוד יעזור! תודה :)

ינשוף בודד עף בלילה. מחפש חברים ינשופים איתם הוא יוכל ליהנות.
הינשוף הבודד מסייר בין עצי היער, וכל עץ שהוא נתקל בו, נכנס הוא אל תוכו ומחפש ינשוף.
אבל בכל לילה הינשוף הבודד מתאכזב ולא מוצא אף ינשוף אחר.
לילה אחד, הינשוף הבודד נכנס אל תוך עץ אורן כהרגלו, וראה סנאי ישן בתוך העץ.
הינשוף עמד לצאת מהעץ, אך לפני שיצא, נשמעה קריאה מאחוריו. זה היה הסנאי.
הוא שאל אותו האם הינשוף הבודד ראה איזה סנאי בסביבת היער שיוכל לארח חברה לו. הינשוף הבודד ענה שלא, אבל הציע לסנאי לעזור לו לחפש.
הינשוף הבודד יצא מתוך העץ, והתחיל לעוף בין כל העצים במטרה למצוא לידידו, סנאי חבר.
הוא עבר בין עץ לעץ, חיפש בכל מקום במטרה למצוא סנאי, אך לא מצא.
לאט- לאט הינשוף הבודד התחיל להתייאש יותר ויותר עד שנשכב על האדמה ונאנח אנחה כבדה.
היה לילה קר, והוא לא ידע איפה הוא נמצא כבר. הוא כבר היה מיואש.
לפתע, הינשוף הבודד שמע צעדים בקרבת מקום, ומיד הוא ועף לשם.
הוא ראה ינשוף אחר הולך על האדמה עם הגב אליו. הינשוף הבודד חייך, הוא לא האמין למראה עיניו. הוא קרא לינשוף, והוא הסתובב. הוא שאל לשמו, וגילה ששמו הוא הינשוף הגיבור.
הם התחילו לדבר, ועפו מעל העצים וטיילו ביער. לינשוף הבודד היה כיף מאוד, והוא הרגיש טוב שהיה לו חבר ינשוף.
לפתע, הינשוף הגיבור אמר לחברו שהוא חושב שהוא ראה משהו רץ על האדמה, והתחיל לנחות, ואחריו גם הינשוף הבודד, סקרן לראות מה חברו ראה.
הינשוף הגיבור נחת על האדמה, ורץ לכיוון מסתור בתוך עץ. לאחר שהגיע, הוא חזר כשבתוך מקורו תלוי סנאי, מנסה לברוח.
הינשוף הגיבור אמר לחברו שהוא הולך לביתו לאכול אותו ואם הוא רוצה הוא יכול להצטרף אליו לארוחה- ארוחת סנאי משובחת. הינשוף הבודד לא חשב אפילו לרגע, אלא פשוט חטף את הסנאי ממקורו של הגיבור, והתחיל לברוח.
הינשוף הגיבור התחיל בכעס לעוף אחריו ועמד לתפוס אותו.
הינשוף הבודד לא ידע מה הוא עושה, הוא התחיל לעוף במרחבי היער, כאשר לפתע הוא הבחין בעץ אורן. העץ הזה יכול היה להיות סתם עץ, אבל הינשוף הבודד מיד החל לעוף לעברו, בתקווה שזהו העץ בו גר הסנאי.
כאשר הוא נכנס אל תוך העץ, הוא לא ראה אף אחד. הינשוף הגיבור נכנס גם הוא אל העץ וקרא לו להחזיר לו את הסנאי שהרוויח ביושר. הוא חשב שהינשוף הבודד מנסה לגנוב לו את הארוחה.
הינשוף הבודד ניסה להסביר לגיבור שהוא רוצה למצוא חבר לידידו הסנאי, ושהוא ממש רוצה לעזור לו. הגיבור הבין, והחליט לעזור לחברו למצוא את ידידו הסנאי.
הם ראו עוד שני עצי אורן בסביבה, והחליטו שכל אחד מהם יעוף ויבדוק אם הסנאי גר שם.
הינשוף הבודד עף לכיוון עץ האורן, הסנאי הזר במקורו חושב שהוא רוצה לטרוף אותו , והתאכזב לגלות שידידו הסנאי לא נמצא שם, ועף אל עץ האורן שהגיבור עף אליו.
כאשר הינשוף הבודד נכנס אל תוך העץ, הוא לא ראה אף אחד, כשלפתע מישהו קפץ עליו מאחור, ונשך לו את הכנף. זה היה הינשוף הגיבור, שבזמן שהינשוף הבודד היה מרותק לאדמה, חטף ממנו את הסנאי הזר, וצירף אותו אל ידידו הסנאי אל תוך השק, ועמד לקחת אותם לביתו.
הינשוף הגיבור עמד לעוף, אבל הסתכל על הבודד במבט מרחם, והחליט לתת לו עוד הזדמנות, לבוא איתו לביתו ולהצטרף איתם לארוחה, בתנאי שהוא מוותר על עזרתו לידידו הסנאי, ובמקום זה יאכל אותו.
הינשוף הבודד לא רצה לאכול את הסנאי, אך רצה חבר ינשוף, אחרי כל כך הרבה זמן שחיפש ינשוף חבר, אולי עדיף לנצל את ההזדמנות?
הבודד החליט להצטרף אל הגיבור לארוחה, והגיבור חייך. הוא עזר לו לקום, ומיד הבודד נשך את הגיבור בכנפו, והחל לעוף כשהשק מלא הסנאים במקורו.
הסנאים עדיין יללו שם במחשבה שעומדים לטרוף אותם, והוא עף כשאחת מכנפיו פצועה למקום בטוח.
כאשר הגיע למקום בטוח, הוא הניח את השק ושיחרר את הסנאים. הם הופתעו לגלות שהוא לא הינשוף הגיבור אלא הבודד. לאחר שהם שמעו את כל הסיפור, הם חיבקו אותו והיו כל כך שמחים ביחד והזמינו אותו לארוחה בבית אחד הסנאים.
בזמן הארוחה, הינשוף הבודד חשב לעצמו, אמנם הוא עדיין לא מצא חבר ינשוף, אבל הוא מצא חברי אמת, וזה העיקר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך