תגיבו מעלה פרק 1.
זה רק על הדמויות וכמה דברים.

מעמקים – הקדמה!

20/08/2013 700 צפיות 4 תגובות
תגיבו מעלה פרק 1.
זה רק על הדמויות וכמה דברים.

שמי הוא ג'ייד. אני בת-ים.
השער שלי בצבע טורקיז, כמו צבע הממלכה בה אני הנסיכה. הוא ארוך, והוא מגיע לי עד לברכיים. הוא גלי. הבגד שלי הוא חולצה חסרת כתפיות, שחצייה כהה וחציה שקוף. למעשה, יש כתפייות, אך מיוחדות. יש לי שרשרת עם יהלום בצבע טורקיז, המכיל חתיכה קטנה משערי. היהלום דבוק לבד. ומן הסתם, יש לי זנב טורקיז עם שרשרת מכוסה יהלומים טורקיזיים.

הממלכות השכנות הן:
הממלכה סגולה, הממלכה הלבנה והממלכה הצהובה.
חברתי הטובה ביותר היא מהממלכה הסגולה. היא הנסיכה שם.
השער שלה עד לישבן, והוא סגול-לילך.היא לובשת גופייה סגולה עם כתפיות דקות, משובצות פנינים בצבע סגול בהיר, כמעט לבן.הזנב שלה סגול-ורוד. גם לה יש שרשרת, כמו שלי רק בסגול, ועם חתיכה משערה שלה. קוראים לה מג.

אז לפני הסיפור כדיי שאציין עוד כמה דברים:
אנחנו גם יכולות להפוך לבנות-אדם רגילות. כאילו עם רגליים וכל זה.
אבל אם יקחו את השרשרת, הרי ההכוח הוא ביהלום, נאבד את היכולת וניתקע לנצח בצורה בה נהייה.
רק אם יחזירו לנו את השרשרת נוכל להמשיך להשתנות.

ויש גם בים הגדול, ממלכות רעות. הממלכה השחורה. היא מכילה כל מיני יצורים איומים ומרושעים, שרוצים ברעתם של בני מיני, ובכלל.

שאנחנו הופכות לבנות-אדם אנחנו לובשות:
אני – שמלת חוף בסגנון החולצה שלי בים, רק בלי השקוף, כלומר הכל כהה.
מג – שמלת חוף בסגנון החולצה שלה בים.

ואנחנו גם יכולות להחליף בגדים, כמובן!

אנחנו יכולות להחליט מתי להשתנות, כלומר, אנחנו יכולות להנות במים גם שאנחנו לא בנות-ים.
זהו בערך, כל מה שצריך לדעת.
או, וכמעט שכחתי!
נסיכות הממלכה כבר מיועדות למישהו, אנחנו לא מחליטות עם מי להתחתן.


תגובות (4)

הרעיון עצמו ממש נחמד, והכתיבה מתוקה.
הייתי ממליצה פעם הבאה, לוותר על ההקדמה, ועם באמת לעשות אותה, לכתוב יותר בסגנון של.. אמ,
"ג'ייד היא בת ים מהממלכה הטורקיזית (?), לא אחת פשוטה- אלא נסיכה. היא מוקפת בממלכות השונות…"
וכן הלאה.
ואת הפרק הראשון- את הדברים שכתבת אפשר לשלב תוך כדי הפרק. זה יותר איכותי ונוח לקריאה, וגם עוזר לקורא להתחבר יותר עם הדמות.
-תזכרי: הקורא לא בראש שלך!-
בהצלחה (:

20/08/2013 12:30

תודה :)

20/08/2013 12:41

מאוד יפה, תמשיכי במהירות!

20/08/2013 13:39

ממשיכה :)

20/08/2013 13:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך