Amora
אז האפילוג הזה הוא בעצם פתיחה כלשהי ל"שושלת המפלצות", אבל בגלל שכרגע אני בשוונג של לכתוב בסגנון חדש ולנוח קצת מכל רעיונות הפנטזיה מרובי הדמויות, כנראה שלא יתפרסם בהקדם. אבל היו סבלנים :) כנראה שלפני שאכתוב אותו אפרסם הרשמה, כיאה לסיפורים מהסוג הזה.

מצוד הנבלים- אפילוג

Amora 10/12/2016 850 צפיות 6 תגובות
אז האפילוג הזה הוא בעצם פתיחה כלשהי ל"שושלת המפלצות", אבל בגלל שכרגע אני בשוונג של לכתוב בסגנון חדש ולנוח קצת מכל רעיונות הפנטזיה מרובי הדמויות, כנראה שלא יתפרסם בהקדם. אבל היו סבלנים :) כנראה שלפני שאכתוב אותו אפרסם הרשמה, כיאה לסיפורים מהסוג הזה.

מצרים העתיקה, חשופה בחול ונשלטת על ידי מלכים. הרבה סיפורים הגיעו ממקום זה, סיפורים על ניסים ונפלאות, קסם. תכשיטים עשירים נקברו עם גופות השליטים, אלה עלו השמימה כדי להתחיל מחדש.
סופות רועמות במדבר צחיח, נראה כאילו דבר אין שם.
שיירת עבדים עברה שם בדרכה לארמונו של הפרעה החדש. דבר נוצץ בהק כשמש היוקדת, נחשף עבורם מתחת לחול והתגלה על ידי אחד מראשי המשלחת. הוא ניגש לבדוק מה זה היה. ידו הכהה חפרה פנימה, הוציאה את תכשיט הפז הכחול שהתחבא מפניהם ככה, תוך כדי טעמה את גרגירי החול.
"תראו!" קרא בשפתם ומיהר לחזור אל השאר. "אוצר!"
"זו רק טבעת." שותפו אמר.
"ומה טבעת כה איכותית עושה במקום שומם כזה?" הוא שאל אותו. "אתום-רע שלח אלינו את המתנה הזאת. עלינו לנצור אותה."


תגובות (6)

מצרים??????? מה?????? 0_0
אפילוג מגניב(ומוזר) בהחלט!
אז איזה סיפור(באיזה סגנון) את מתחילה בקרוב? תהיה הרשמה?
זזתי להגיב על עיר של גיבורים(סוף סוף נזכרתי).

10/12/2016 20:52

    "שושלת המפלצות" נשמע מוכר? ^.^
    חחח סבבה :)

    10/12/2016 21:13

אבל אמרת שאת לוקחת הפסקה מהסגנון הזה(מצוד הנבלים{אגדות} ושושלת המפלצות) ומתחילה משהו חדש בסגנון אחר.

10/12/2016 21:21

    נכון, אבל האפילוג עדיין אפילוג ^.^ פשוט ייקח זמן עד שאכתוב את הסיפור הזה.

    10/12/2016 21:30

אוף. ציפיתי לג'ולס וקארי או משהו -,-
טוב נו. גם מצרים זה טוב.
~~~
אני אגיב עכשיו על הפרק הקודם:
למרות החמלה של ארתור בסוף אני עדיין לא סובלת אותו, ועכשיו אפילו יותר כי הוא קלט את זה רק אחרי שווין אמר לא שהוא רע.
ומכאן נעבור לנושא אחר- למה הרגת את ווין? למה לא הרגת את ארתור או משהו? או את איב? כן, אם היית הורגת את איב זה היה מצוין, אבל אז גם לא היה הפילי אבר אפטר וזה לא היה טוב.
דרך אגב, הסוף הרגיש לי יותר מדי וואנס… לא שאני מבינה בזה יותר מדי ~עונהשניהבקושי~ אבל עדיין.
מצד אחד חבל לי שנגמר, אבל מצד שני באמת נראה שזה התחיל להימאס עליך. אז טוב סיום סביר מאשר המשך גרוע.
מזל טוב!

10/12/2016 21:27

    כן, כזה ארתור.. והוא גם אמר את זה כי אדוארד מת והוא הבין כמה החיים של ריס חשובים בעצם. אולי זה לא היה ברור, או שפשוט אפשר להבין את זה איכשהו? XD
    למרות שזה היה יכול להיות מאוד פואטי שהוא הנבל היחיד ששרד, רציתי שהוא יהרוג את עצמו כמו האחרים (שימי לב שבתכלס כל אחד מהנבלים הראשיים גרם למוות שלו ולא הרגו אותו), והוא במילא היה מת כי הוא גסס.
    תהיתי אם להרוג את ארתור אבל הוא היה צריך לזרוק את הטבעת (כן, זה חשוב) לעולם אחר, ואת איב פשוט לא רציתי להרוג XP אבל הרגתי את אדוארד, זה גם משהו~
    הממ כן, זה בהחלט יצא בסוף כמו וואנס.. יש שם מלא קיטשיות. לפחות זה קרה רק בסוף. הממ וכן, לפחות זה לא סיום שיטי מאוד כמו ב"שלח לי מלאך" XD

    10/12/2016 21:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך