Amora
אוקיי, אז ככה, אני ממש רוצה לשמוע מה דעתכם עד עכשיו, מה תרצו שירצה ומה אתם חושבים שיקרה (חוץ מרפאנג'י, כמובן), כי אני רוצה לשמוע על הרעיונות שעולים לכם לראש, כי לפעמים זה נותן לי רעיונות למה לכתוב (או אפילו, אני אכתוב את הרעיון שלכם P:) אז אשמח מאוד לשמוע D:

מצוד הפלאות: פרק 4- אין מנוחה לרשעים המופלאים (+תקראו את הרציתי להוסיף)

Amora 31/12/2015 722 צפיות 12 תגובות
אוקיי, אז ככה, אני ממש רוצה לשמוע מה דעתכם עד עכשיו, מה תרצו שירצה ומה אתם חושבים שיקרה (חוץ מרפאנג'י, כמובן), כי אני רוצה לשמוע על הרעיונות שעולים לכם לראש, כי לפעמים זה נותן לי רעיונות למה לכתוב (או אפילו, אני אכתוב את הרעיון שלכם P:) אז אשמח מאוד לשמוע D:

"אתה- גם לא מפה?" אנג'י הסתקרנה לשאול והתקשתה להאמין למשמע אוזניה. זאת אומרת, אדם נוסף הגיע לפה באותה הדרך? לפניהם?
לפני חודש. כמעט.
"לפני חודש," כריס נזכר ופנה מיד לאנג'י. "לפני חודש הכל התחיל, באמת."
אנג'י נזכרה גם היא. "אז מרלין ביקש מאמא של איימי להחביא את אקסקליבר." היא אמרה.
"תסלחו לי," גראנד הוק, הפיראט המפוקפק שפגשו, שמע את דבריהם, וכמובן, לא הבין דבר. "אבל לא מנומס לדבר על נושאים זרים באמצע שיחה."
"אני מתנצלת." אנג'י פנתה אליו. "אבל מצאנו הסבר למה לא הגענו לפני כן."
"הייתם צריכים להגיע לפני כן?" הוא שאל אותה בגבה מורמת.
"לפי הנבואה הראשונה." היא הסבירה.
"נבואה?" הוא גיחך והעליב את אנג'י מעט. "אילו דברים מוזרים יש בעולמות אחרים."
"עולמות אחרים?" כריס כיווץ את עיניו בבלבול. "אתה-"
"לא הגעתי מהמקום שלכם." הוא ענה על שאלתו הצפויה. "ואין לי צורך מוזר לומר מי ההורים שלי." הוסיף.
"אז מאיפה הגעת?" אנג'י שאלה במעט חשש.
"טוב, האם יצא לכם לשמוע על 'ארץ לעולם לא'?" הוא שאל בטון מתגאה, ומבטיהם השיבו לו לשלילה. "זה המקום בו אף אחד לא מתבגר. וזה מקום בלי נבואות."
"ל-לא." אנג'י השיבה.
"חבל." גראנד אמר. "יש לי הרגשה שהייתם אוהבים להיות שם."
"בכל מקרה," כריס מיהר לעצור את שיחת החולין שהתחילה בניהם. "אם הגעת לכאן, אתה גם יודע איך לחזור?" הוא קיווה מאוד בליבו.
"אם הייתי יודע, אתה חושב שעדיין הייתי פה?" גראנד העלה בפניו הערה חשובה. "אני לא אוהב את המקום הזה בדיוק כמוך."
"יצא לך להגיע לארמון מתישהו?" כריס הוסיף לשאול, מנסה למצוא שימוש יעיל אחר להכרה בניהם.
"לארמון? מה יש לך לעשות בארמון?" גראנד שאל אותו בחזרה.
"חברה טובה שלנו נמצאת שם. בכלא." אנג'י השיבה לו בתנוחה נחושה. "ו-ועוד מישהי." היא נזכרה גם באיימי, והסמיקה בבושה כי שכחה.
"מה אתם אומרים." גראנד אמר בהבנה. "גם חבר טוב שלי נמצא שם."

בדרכם להבין מה עליהם לעשות כדי לצאת מהעולם המשונה בו נתקעו, איב ורפאל נעצרו מהליכתם, והפעם, מסיבה אחרת לגמרי, שונה אך גם די מוכרת.
"אתה מרגיש את זה?" איב שאלה את בן בריתה.
"איך אפשר שלא?" הוא שאל כעונה לב בוודאות.
שניהם הרגישו את התחושה האפלה והמכושפת שערפלה את האוויר סביבם, ואת חושיהם שלהם. זו הייתה תחושה חזקה. לא היה מוגזם לומר שהייתה חזקה משניהם גם יחד.
"מה- זה?" איב השתעלה בעקבות העשן הירוק שהחל לכסות את קרקעת האדמה החומה עד שכמעט ואי אפשר היה להבחין בה.
"זו- אני!" קול חרוך, נשי וגבוה הציג את עצמו בפניהם, אמנם כל מה שיכלו לראות היה דמות שחורה ומטושטשת, שהייתה עטופה בערפל הירוק שעלה למעלה והאפיל את האוויר כמעט לגמרי. לראות משהו במצב הזה היה יכול להיקרא נס. "מי אמר כניסה דרמטית, ולא קיבל?"
"לא אנחנו." רפאל הפציר בעודו ממשיך להשתעל. "תפסיקי את הערפל הזה!" הוא קרא, והדמות נאנחה באכזבה. הוא הרס את כל הכיף שניסתה לעשות לעצמה.
היא הניפה את ידה בסיבוב והערפל נבלע ונעלם, והשאיר את שביל העשבים כפי שהיה לפני התצוגה שלה. הדמות, הבחורה, התקדמה אליהם בצעדים בוחנים במגפיה השחורות והגבוהות.
איב ורפאל הרימו את מבטם אליה ונדהמו מהמראה הלא שגרתי שלה. מלבד שמלתה השחורה, הרזה והארוכה, ושיערה האדמוני הבהיר הקלוע בצמה צדדית ופשוטה, היא התגנדרה בגוון עור ירוק, כהה וחלק.
"מכשפה ירוקה!" רפאל נבהל באיפוק. במשך כמה שנים טובות אף אחד לא הצליח להפתיע אותו, ועכשיו, תוך שעה, זה קרה פעמיים.
"שדון ופיה אפלה." היא הציגה את עצמם לפניה כפי שעשה, ולא נראתה מבוהלת או מסוקרנת כל כך.
"לא סתם פיה אפלה." איב התעקשה לומר. "אמא שלי היא-"
"אל תטרחי." רפאל עצר אותה מלהמשיך. "אני לא חושב שזה ישנה לה."
"בהחלט לא." המכשפה הסכימה. "ואני בטוחה שאמא שלך לא משתווה בכוחה לאמא שלי. היקרה שלי, 'המכשפה המרושעת מהמערב'."
"אפילו השם נשמע מאיים." רפאל הסכים איתה, והרגיש את איב עוד יותר.
"אתה צודק." המכשפה חייכה. "אבל אל תחשוב שאני לא יודעת שאתה לא באמת חושב ככה, ושאתה רק מנסה לגרום לי לחבב אותך." היא ניפצה את האשליה שלו. "אבל, טוב, זה פועל."
רפאל חייך בסיפוק.
"לא בשבילי." איב רטנה בשקט ושילבה ידיים בעצבנות, בעוד הם המשיכו בשיחתם.
המכשפה הצעירה בחנה אותם במבטים אחרונים ואז פנתה לשאול אותם. "מה דעתכם על עסקאות? אתם אוהבים?"
"את בהחלט מדברת בשפה שלי." רפאל לא הצליח להוריד את החיוך מהפנים. "מה יש לך?"
"ראיתי שדיברתם עם החתולה המחייכת." היא הודתה. "על דרך החוצה."
"את מכירה?" רפאל שאל בתקווה.
"אין מישהי שמבינה בשערי סופות יותר ממני." השיבה. "אבל, וכמובן שיש אבל, במקרה הזה זה יותר מסובך."
"יותר מסובך… באיזה מובן?" איב שאלה בחשד.
"ובכן, בשביל כשפים כמו אלה צריך סדר וכוח מסוים." המכשפה הסבירה. "כאן, כבר הבנתם, אין הרבה סדר. הכוחות קצת משוגעים כאן, אני יכולה להעביר אתכם לבית שלכם בלי ראש. אני בטוחה שאתם לא רוצים את זה."
"אז מה בדיוק יש לך להציע?" איב נאנחה בפקפוק.
המכשפה גיחכה בביטחון. "אני פה מספיק זמן כדי שיצא לי לחשוב על תוכנית טובה שתעזור לי ולכם לצאת מכאן."
"מה?" רפאל שאל בסקרנות.
"טוב," היא פנתה אליו. "אני אני אצליח להשתלט על הממלכה הזאת, אין שום סיבה שלא אצליח לסדר את הכוחות שלי."
רפאל חייך בהבנה והגיש לה את ידו ללחיצת הסכמה. "ובכן, מכשפה," הוא אמר. "אני לא יודע אם אי פעם שמעת על אבא שלי, עוץ לי גוץ לי, אבל תהיי בטוחה שבתור הבן שלו, אשמח לסייע לך בזה."
"למען האמת, השם דווקא מוכר לי." היא הפתיעה את שניהם בתשובתה. "אבל, כן, אני מניחה שאוכל לסמוך עלייך שתעשה עבודה טובה. אתה נראה כמו אחד שדוגל בזה."
"אני הטוב שבתחום." הוסיף. "רפאל." הציג את עצמו.
"איזי." המכשפה לחצה את ידו וחיוך לבן שיניים עלה על פניה.
איב, שהסתכלה על שניהם, לא אהבה את העניין. כמובן, היא מאוד אהבה את העובדה שרפאל המתוסכל מתחיל לחזור לעצמו, אבל לעשות עסקה עם מכשפה? דווקא מכשפה? אחת שאימה נקראת "המכשפה המרושעת מהמערב"? אפילו לנבלים כמוהם זה יכול להדליק נורה אדומה.
"מה איתך, פיה?" איזה פנתה אליה בשאלה. "תרצי לעזור לי לקחת את הכס?"
"שאת תהיי המלכה?" היא שאלה בפקפוק. "אם זה אומר שנעוף מפה, אז למי באמת אכפת, נכון?" היא הושיטה לה את ידה.
"נכון מאוד." הן לחצו ידיים כהסכמה מבוטחת לעסקה המשולשת, אבל איב עדיין לא הייתה בטוחה שזה המעשה העדיף עבורה.
טוב, מקסימום, אם יקרה משהו, היא תוכל למצוא את הנסיך שיוכל לעזור לה. הוא לעולם לא יתנגד לצאת גיבור.


תגובות (12)

וואו! וואו! וואו!
אוקי כדי לכתוב לך את התגובה שביקשת אני צריך לעשות קצת סדר.
אנג'י, רפאל, איימי, איב, נואר, כריס, גראנד, קרלוס, איזי, צ'שר – לא שכחתי מישהו במקרה נכון?
אז ככה – הייתי מצפה שאיב ואיזי(כרגע אני ממש אוהב אותה!) ישנאו אחת את השנייה. אני מתאר לעצמי שרפאל יהיה עם צ'שר או איזי, למרות שצ'שר לסבית נראה לי דווקא רעיון די טוב… בא לי שאנג'י וגראנד ישאו אחד את השנייה, שאיימי גם תשנא אותו ושנואר דווקא תאהב אותו. שאלה – גראנד, קרלוס, צ'שר ואיזי בגילאים שלהם? נראה לי שכריס לא יסתדר טוב עם צ'שר וקרלוס.
בא לי שיהיו גם ילדים לאליס, מלכת הלבבות, המלכה הלבנה, הארנבון, הנמנמן, הכובען המטורף – ואם כבר גראנד, אז למה לא גם פיטר – פן/טינקרבל/וונדי וכו'.
ואת יודעת מה? מה עם אלאדין, אמיצה, לשבור את הקרח, הגיבן מנוטרדאם, הנסיכה והצפרדע, טרזן, מולאן, פוקהונטס ופינוקיו???
כל אחד מהם(טוב נו, לא כל אחד מהם, אבל רוב הסיפורים שהזכרתי יכולים להוסיף המון) יכול להוסיף המון, וזה הזדמנות מעולה בשבילי לכתוב עוד דמות לסיפור הזה(לא מרפה. לעולם לא.).
אני חושב, שעוד מעט הולך להיות כל כך מצחיק, ואני אפילו לא יודע למה.
אמורה, אני דורש עוד פרק!(יש לך כבר איזה 10, לא? תהיי נדיבה ותשתפי אותנו)
פרק מעולה!!! אני אוהב את הצוותים החדשים(או שפשוט לכל צוות נוסף עוד מישהו) ומעניין אותי מה יקרה הלאה.
תמשיכי!!!
ותפסיקי לגרום לנו לקנא בכתיבה שלך!

31/12/2015 20:53

    חחחח תודה רבה ^^
    טוב, אז ככה:
    -קוראים לו קארל! קרלוס הוא מהיורשים (3>), והדמות שלי נקראת קארל. (כן, כן, הם ממש דומים, כי מה לעשות שקארל מבוסס על קרלוס, אבל האופי דווקא שונה, אתה תראה ^^)
    -בקשר לשאר האגדות/סיפורים, הם השתנו לגמרי בסרטים של דיסני ככה שאם אני אכתוב עליהם זה יהיה לפי הסיפור המקורי (כמו שאיב היא הבת של הפיה הרעה ולא מליפיסנט).
    -אני מראש החלטתי לא לכתוב על אליס עצמה, כי היא לא קשורה לסיפור. מבחינת העלילה היא עוד מישהי שהגיעה לשם.
    -אתה כבר תבין למה רק הוק ולא השאר.
    – צ'שר בסביבות הגיל שלהם (למשל, גראנד וקארל הם בני עשרים, כשהאחרים בני שמונה-עשרה ושבע-עשרה). ובקשר לשאר הדמויות מארץ הפלאות, אני רק אומר לך לחזור לפרולוד שיצא לי לכתוב אחמאחמ.
    – אני מניחה שמחר אני אפרסם עוד פרק (כי אני באמת כותבת מלא ויוצא לי לפרסם רק בסופ"ש ;.;)
    – אה, ו- אתמול עלה לי רעיון לספר שלישי (ממש רציתי שיכלל בספר השני, אבל זה פשוט לא היה מתאים מבחינת העלילה, אז… יאפ.), והוא הולך להיות טוב ~0~ והדמויות החדשות שיהיו בו יהיו מאוד ספציפיות (אתה כבר תבין כשאני אגיע אליו).

    31/12/2015 21:14

ואו ואו ואו אני צריך סדר!
גראנד הוק הוא – הוק האמיתי נכון? לא הבן של הוק?
אוקי, שאלה שנייה, אם המכשפה מהמערב נמצאת שם – זה אומר שארץ אוז קיימת? (היא משם נכון? למה אני לפעמים מתבלבל.)
וספר שלישי מתוכנן, כבוד, אמורה.
שמח שהסדרה של הספרים האלה לא תגמר בזמן הקרוב ^^

31/12/2015 21:29

    אה ובנוגע לפרק, מושלם בלה בלה בלה (חזרה על דברים שכבר אמרתי.)
    תמשיכי :)

    31/12/2015 21:30

    היי, היי, אני דורשת שתענה על כל הסעיפים שכתבתי ברציתי להוסיף! (טוב, למרות שכתבת לי גם בווטפאד, אבל זה היה לפני הפרק ~)
    אממ אוקיי אני פשוט אגיד לך לחכות להמשך ~^~ כדי לא לגרום לך לחשוד עקב התשובות שלי חחח
    ויש לומר עוץ! לא אוז! אוז זה אמריקאי… זה כשהיה להם קשה מדי לעברת, כמו כל הדברים המודרניים כיום… כזה עצוב…

    31/12/2015 21:32

    הו, ותודה רבה ^^

    31/12/2015 21:33

ספר שלישי? ברצינות אמורה?
אולי תזרקי לנו(או בעצם לי) איזו עצם על הרעיון? ועל הדמויות הספציפיות שיהיו שם?
חוץ מזה, אם תגידי לי מה הרעיון מוח המשוגע שלי כבר ימצא דרך להכניס את זה לעלילה.
נו, אז מה את אומרת?

31/12/2015 21:36

    אממממ בוא רק נאמר שהוא לא הכי מקורי.. >.< אבל אני אשתדל לעשות אותו מקורי U^U אני לא רוצה לגלות כלום מזה, כי אני רוצה להתחיל לחשוב עליו כשאהיה בסוף הכתיבה של הספר השני U^U

    31/12/2015 21:48

אני מניח שזה קשור בוואנס? מלכות הרשע?
נו, אמורה, בחייך!!! תגלי!!!

31/12/2015 21:58

    אממ לא, הפעם זה לא קשור לוואנס (רק מבוך האששליות קשור לוואנס, הסיפור הזה קשור לרעיונות אחרים שאני מוצאת.)
    אני לא יכולה לגלות U.U אבל אתה מוזמן להעלות השערות ^^

    31/12/2015 22:00

לפי סעיפים:
מה דעתי על הפרק? אני לא חושבת שיש צורך להביע אותה. מדהים כתמיד ומעורר קנאה כתמיד ויותר.
מה דעתי על הדמויות? דעתי על הדמויות הישנות לא השתנתה (וככל הנראה גם לא תשתנה) אבל הדמויות החדשות זה כבר סיפור אחר.
את צ'שר כבר ציינתי, ממש אוהבת את הדמות הזאת ^^
איזי, לא. פשוט לא. היא יותר מדי דומה לרפאל בכדי שאוכל לחוש אליה חיבה כלשהי.
קארל, הוא כל כך מגניב!
גראנד, חוץ מהשם המוזר הוא אחלה. אבל אני מקווה שהוא לא דומה להוק כי אז… עדיף שלא אפתח את זה פה -,-
זה מוזר מאוד, אבל משום מה אין לי רעיונות. וזה מעצבן אותי. מאוד.
אבל יש לי הרגשה מוזרה שאיזי תבגוד בהם בסוף ושגראנד יתברר כאדם נחמד מאוד. ואני מאוד מקווה שפיטר לא מת אם לא הוספת את הילד שלו!
אני דורשת המשך. עכשיו. ברגע זה. אלא אם קרה נס וכבר העלית אחד נוסף בזמן שאני כותבת את זה. כנראה שלא.
תמשיכי!!!

01/01/2016 01:36

    חחח תודה רבה. אני רק רוצה לציין למי שחשבעל הילד של פיטר פן- פיטר פן הוא בעצמו ילד ככה שזה יהיה מטריד אם יהה לו בן או בת אז… זו בערך הסיבה למה לא הכנתי אותו, כי דווקא חשבתי על זה חחח. ייאיי סוף סוף מישהו שמבין עד כמה קארל מגניב! אה ואל תדאגי בקשר לאיזי, היא לא כמו רפאל.

    01/01/2016 08:46
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך