נעלי הזכוכית ונשף הריקודים-תקציר

time machine123 22/12/2017 946 צפיות תגובה אחת

אלה התינוקת נולדה למשפחה עשירה ואמידה, אמה תמיד אמרה שצריך להאמין בקסם ובעולם האגדות. יום אחד , בגלל מחלה איומה שתוקפת את אמה , והיא נלקחת ממנה כאשר היא הייתה רק בת עשר.
אביה אשר נותר לבדו מחליט על דעת עצמו לשאת אישה ולה שתי בנות אשר אוהבות כל דקה להתאפר ולהחליף בגדים, אשר מקנאות באלה שתמיד מגלה כלפיהן נדיבות לב וטוב שאין לו סוף.
יום אחד בהיר , אביה יוצא לפגישה חשובה שממנה הוא לא חזר.
אלה נותרת עם שתי אחיותיה החורגות ואמה החורגת שמחליטות להפוך אותה למשרתת של הבית.
עולמה של אלה קורס כאשר אמה ואחיותיה החורגות הורסות את השמלה הוורודה הישנה שאימה נהגה ללבוש וברגע אחד היא מחליטה לכלוא אותה בקורת הגג , אלה מתנחמת בחיות אשר אירחו לה לחברה והיא פוגשת בפיה הטובה אשר הכירה את אמה ומשכנעת אותה שעליה לצאת לנשף הריקודים.
אלה פוגשת בנסיך ומתאהבת בו באותו הלילה. לאחר שהשעון מכריז על שעת חצות , אלה בורחת על מנת להספיק להגיע לביתה לפני שהקסם יפוג.
הנסיך המאוהב לא רוצה לשכוח את הבחורה אשר נכנסה לליבו והוא אפילו לא יודע לאן היא נעלמה.
הוא יוצא למסע חיפושים אחר בחירת ליבו עם נעל הזכוכית שנותר על הרצפה של רחבת הריקודים.
האם הוא ימצא את בחירת ליבו?
פנטזיה , עולם האגדות , רומנטיקה, מתח.
הסיפור מבוסס על הסרט " סינדרלה 2015".


תגובות (1)

צפיתי בסרט
התקציר ממש מעניין🌸

29/07/2020 13:11
סיפורים נוספים שיעניינו אותך