פלייייזזז תרשמו בתגובות מה דעתכם!

נעמה המכשפה- פרק-1

22/12/2014 751 צפיות 2 תגובות
פלייייזזז תרשמו בתגובות מה דעתכם!

יום אחד, לפני המון שנים, בממלכה רחוקה, מאוד, חיה נסיכה, לנסיכה קראו נעמה, והיא הייתה שמנה, מרושעת, מגעילה, והדבר שהיא רצתה מכל, זה להיות המלכה, ואז לילה אחד, היא נשארה ערה, ואז בשעה 02:38 בדיוק היא יצאה מהמיטה, הלכה למטבח, לקחה את הסכין הגדולה, ורצחה את, אביה ואת אימה, והלכה לישון. בבוקר כל הממלכה לא הבינה מה קרה, המלך והמלכה אינם! כל השומרים נעלו את כל החומות, והכריזו "אף אחד לא יוצא מהעיר, עד שנמצא את הרוצח, הבן זונה! שרצח אותם!" פתאום נעמה הבינה שהיא עשתה טעות, היא הלכה לטייל, בחצר הארמון, והיא הייתה עצבנית, היא הזיע, והיא הייתה חיוורת עד מאוד, היא הסתכלה, על הפרחים היפים שבגינה, אבל אז טפס את מבטה משהו אחר, בפינה של החצר, ישבה אישה זקנה, ומכוערת, היא הייתה כפופה והיו לה בגדים שחורים, "שלום" היא אמרה לנעמה, בכל המטריד שלה, "שלום. איך נכנסת? אני אקרה לשומרים!" צעקה עליה נעמה. "לא כדי לך לקרוא להם" הזקנה אמרה, "ומדוע אינני יכולה?" היא שאלה אותה, "כי אם, את תספרי להם שאני כאן, אני אספר להם, שרצחת את הוריך!" הזקנה צעקה עליה, והעינים שלה, הפכו מחומות, לצבע ירוק זוהר. "איך את יודעת?!" שאלה נעמה, שפחדה מאוד, והתחילה להזיע כמו ציפור.
"צ צ צ" הזקנה צקצקה בלשונה, "אני זאת ששואלת כאן את השאלות" "בס-בס-ב-בסדר" גימגמה נעמה

____המשך יבוא…____________________________________________________


תגובות (2)

הסיפור הכי טוב Ever

23/12/2014 10:26

תמשיכי לכתוב!

23/12/2014 20:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך