זאת ה"הפתעה"!!! אני ממש מקווה שאהבת!!! וששאר הקוראים אהבו! קיוויתי שזה יוכל לפתוח מעין טרנד חדש כזה, שכל אחד יכתוב על הדמויות שלו מ"מצוד האגדות". כל הזכויות שמורות לכותבת המדהימה אמורה(Amora). מקווה שתהנו!!!

פאנפיק(?) ל"מצוד האגדות." כל הזכויות שמורות לאמורה.

12/11/2015 931 צפיות 32 תגובות
זאת ה"הפתעה"!!! אני ממש מקווה שאהבת!!! וששאר הקוראים אהבו! קיוויתי שזה יוכל לפתוח מעין טרנד חדש כזה, שכל אחד יכתוב על הדמויות שלו מ"מצוד האגדות". כל הזכויות שמורות לכותבת המדהימה אמורה(Amora). מקווה שתהנו!!!

"היא כל כך יפה." אמרה בל, מתמוגגת בעודה מסתכלת על התינוקת בעריסת העץ הצהובה.
"היא דומה לך." אמר אדם, חייך לרווחה וכרך את זרועו סביב כתפיה של אשתו, בל.
"אבל יש לה את העיניים שלך," אמרה בל בהרמת גבה, "וכמו שאתה יודע, העיינים הם הצוהר לנשמה."
"אז את אומרת ש…?" שאל אדם בהיסוס, לא בטוח לאן היא חותרת.
"שהיא תהיה אמיצה וחזקה כמוך."
הוא גיחך מעט ועיניו הירוקות נצצו. "היא גם תהיה עדינה, נדיבה וביישנית כמוך."
"אז אחרי שסיימנו להעריף על התינוקת מחמאות," אמרה וחייכה אל התינוקת בעריסה, מה שגרם לתינוקת לפלוט קול צחוק, "לא הגיע הזמן שנבחר לה שם?"
אדם הרהר מעט, אך החליט כמעט מיד.
"נקרא לה אנג'י, כמו אנג'ל, כי היא יפה כמו מלאך."
בל הנהנה בראשה לחיוב. היה ניתן לראות שהשם מוצא חן בעיניה.
"אז אנג'י," אמרה בל, הרימה את התינוקת מעריסתה ודגדגה אותה קלות באפה, "מוכנה למסיבה?"

כעבור שלוש שנים –

השלט הגדול שניצב בכניסה לארמון, כבר רמז על יוקרת המסיבה.
הוא היה לבן וגדול, ונכתב עליו באותיות מעוטרות, צהובות וכחולות, 'ברוכים הבאים ליום ההולדת השלוש של אנג'י'.
אבל מכיוון שמארגני המסיבה, הנסיך אדם והנסיכה בל, הידועים יותר בכינוי 'היפה והחיה', היו עשירים מאוד, וגם כי מוזמני המסיבה היו כאלה, לא הייתה הפתעה.
אולי אפשר להגיד שהאירוע שנעשה גדול מדי, יחסית ליום הולדת של ילדה בת שלוש, אבל מי שהכיר את המשפחה הזאת טוב, ידע כמה אדם ובל אוהבים את אנג'י ולמה זה היה כל כך חשוב להם.
"שלגייה!" קראה בל בהפתעה ומיהרה לחבק את חברתה הותיקה, "את נראית נפלא כתמיד."
"מדברת ה'יפה'," אמרה שלגייה וצחקה קלות בעוד בל רק גלגלה עיניים.
"ותראו מי זאת!" אמרה בל בחיוך רחב והתכופפה עם רגליה כדי להיות בגובה העיניים של הילדה כהת השיער בעלת העור החיוור. "אלי הטוב, נואר, את גדלה בקצב מטורף!"
הילדה, נואר, חייכה בביישנות, ומשכה מעט בשמלת אמה, מנסה להסתתר מאחוריה.
"איפה בעלך?" שאלה בל בסקרנות.
"עם בעלך." אמרה שלגייה בגיחוך.
"אז איפה ילדת היום הולדת?" היא הוסיפה לשאול, "לנואר יש מתנה גדולה גדולה להביא לה, נכון?"
"כ – כן." אמרה נואר בהתרגשות. היא ואנג'י היו חברות טובות מהרגע הראשון שנפגשו, ובכלל נואר הייתה לאנג'י כמו אחות גדולה.
"אז היא שם." אמרה בל והצביעה על הילדה עם שיער הקרמל שהייתה עסוקה ברדיפה אחרי פרפרים.
נואר רצה לעברה ומיהרה לחבק אותה ולתת לה מתנה גדולה וארוזה.
"עכשיו תסלחי לי," אמרה בל בנימוס, "אני אלך לקבל עוד כמה אורחים ברשותך."
נואר הנהנה וצעדה לדבר עם הנסיכות האחרות.

"נראה לי זה הזמן המתאים להוציא את העוגה." לחש אדם לבל.
"אוי לא," אמרה בל ומיד החווירה, "שכחתי להכין עוגה."
"א – " ניסה אדם לדבר אך בל קטעה אותו מיד.
"אני לא מאמינה!" היא אמרה בכעס, "איזו מן אמא אני?! איך שכחתי את העוגה ליום הולדת של הבת שלי?!"
"את לא -" התחיל אדם להגיד, אך נקטע שוב, אך הפעם, לא על ידי אשתו.
"מישהו אמר עוגה?"
הדובר היה אדם גבוה, בשנות הארבעים המאוחרות, בעל עור בהיר, שיער ארוך בצבע חום בהיר שהגיע עד לעורפו ועיניים מעט קטנות וכהות. הוא לבש חליפה כהה ומגונדרת ועניבה אדומה. בידו אחת הוא החזיק מקל הליכה, ובידו השנייה הוא כישף בדרך קסם עוגה גדולה ויפה.
"עוץ לי!" קראה בל בשמחה ומיהרה לחבק אותו, נזהרת לא לגעת ביד שכישפה את העוגה. היא מעולם לא ראתה אותו כל כך – מגונדר. בעצם, היא מעולם לא ראתה אותו כל כך נקי. "המון תודה."
"בל יקירתי," אמר בחיוך, "זה באמת שום דבר."
מבטי התהדמה על פניהם של האורחים התחלפו במבטי כעס, במיוחד על פניו של אדם.
"מה הוא עושה פה?" הוא שאל בעצבנות.
"אני הזמנתי אותו." אמרה בל בניסיון להרגיע את הרוחות.
"את עשית מה?" שאל אדם כלא מאמין.
"אני הזמנתי אותו." היא חזרה על דבריה בשנית והנהנה בראשה כדי לסמן שהכל בסדר.
"הנסיך אדם," אמר עוץ לי גוץ לי וקד קידה צנועה, "אני מבטיח לך שכוונותי טובות."
"לחטוף תינוקות זאת מטרה טובה אצלך?"
"אוי, תמיד חוזרים לסיפור הזה," נאנח עוץ לי ברוגז, "כמה פעמים אני צריך להגיד שאני הרווחתי את התינוק ביושר? היא," אמר, נמנע מלהזכיר את המילים 'בת הטוחן', "חתמה על חוזה! אני רציתי לקיים אותו."
"אתה צוחק עליי?" אמר אדם בגלגול עיניים.
"אם הייתי צוחק היית כבר מבחין בכך," הוא מיהר להשיב, "חוץ מזה, אם זה משנה לכם משהו, בסוף לא לקחתי את התינוק."
"לא לקחת?" שאל אדם בחוסר אמון.
"לא לקחתי, אמרו את השם שלי ועצרו אותי, אותו הדבר." הוא אמר בחיוך, "בכל מקרה אני מבטיח לך, וכמו שאתה יודע הבטחות אצלי שוות הרבה, שלא באתי לעשות שום דבר רע. רק לחגוג."
אדם התלבט אם להאמין לו. הוא ידע שעוץ לי הוא אשף של משחקי מילים, אבל אם אשתו סמכה עליו, אדם סמך על אשתו.
"אם ככה, תודה." אמר אדם במעט היסוס.
"ועכשיו, כשסיימנו את הדיבורים," הוא אמר והניח בעדינות את העוגה על אחד השולחנות הסגולים שניצבו שם, "איפה ילדת היום הולדת?"
הוא צעד לעבר אנג'י ויצר יש מאין בובת פרווה גדולה של חד – קרן בצבעים ורוד סגול ולבן.
"ולזה יקירתי," אמר בחיוך והושיט לה את הבובה, "קוראים חד – קרן."
אנג'י מלמלה תודה וחיבקה הבובה החמודה בחוזקה. אפילו אדם לא יכל שלא לחייך.
"בל יקירתי, אפשר להחליף איתך מילה?" הוא שאל אותה והיא הנהנה לחיוב.
הם צעדו למקום קצת יותר מרוחק מההמולה הרועשת של המסיבה.
"את יודעת, לא הרבה חושבים על זה," הוא התחיל להגיד, "אבל היום הזה מיוחד גם בשבילך. אחרי הכל, זה היום שבו ילדת את אנג'י." הוא אמר כשהוא מניח את שתי ידיו על ראש מקל ההליכה.
"אוקיי, תודה." אמרה בל בביישנות.
"בקיצור, אני רוצה לתת לך מתנה, והפעם, אני לא דורש כלום בתמורה."
"עוד חד – קרן?" שאלה בל בגיחוך.
עוץ לי גוץ לי יצר שוב, מחלל האוייר הריק, פריט כלשהו.
הפעם זה היה ורד, בעל עלי כותרת אדומים וגבעול ירוק ומעט קוצני שנסגר בצלחת זכוכית בעלת מכסה זכוכית.
"הוא יפהפה!" אמרה בל באושר, "תודה רבה!"
"והוא גם קסום," אמר לה עוץ לי בגאווה, "תשאלי אותו שאלה כלשהי, והוא יענה לך בדרכו המיוחדת."
"תודה לך." אמרה בל בוחנת את הורד היפה לפרטי פרטים.
הוא מסר לידיה את כלי הזכוכית שבתוכה היה הורד ולאחר מכן אמר, "אני חייב ללכת, מזל טוב!"
"תודה!" אמרה בל וחיבקה אותו חיבוק פרידה. אחרים לא היו מגלים אמפתיה כזאת לנבל המפורסם, עוץ לי גוץ לי, אבל בל הצליחה לראות את הצד הטוב שלו, ובהחלט היה לו אחד כזה.
"רק בל?" הוא שאל
"כן?"
"תזכרי שלכל קסם נלווה מחיר." הוא אמר ואז נעלם בעננת עשן סגול.
בל מסרה את הורד לאחת מהמשרתות ונתנה לה הנחיות איפה לשים אותו.
אחר כך היא חזרה למסיבה ושמה לה שאדם מתקרב אליה בצעדים מהירים.
"איפה הוא? מה הוא רצה?" הוא דרש לדעת?
"הוא עזב." היא אמרה בעודה מהרהרת על דבריו האחרונים, "הוא רצה לאחל לי מזל טוב."
"אה," אמר אדם, "בואי, השארנו לך חתיכת עוגה."


תגובות (32)

אוקיי זה ממש ארוך ואני עם אנשים אז אני אקרא אותו מחר כשייה לי זמן חחח
וואו יש לי עוד וי לעשות ברשימה. מישהו עשה פאנפיק על משהו שכתבתי חחח *מסמיקה*

12/11/2015 23:36

אני לא בטוח אם זה נקרא פאנפיק… מקווה שכן…

12/11/2015 23:40

זה ממש חמוד^^
אני שמחה שהעלית סיפור, כי אני צריכה לבקש ממך ומפומה משהו.
הגעתי למסקנה שאני צריכה עוד דמויות בצבע הדעת – מתחשק לך לנסות לעזור לי בקטע הזה?

12/11/2015 23:44

כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן! כן!
תודה רבה תס!!!!!!! יש בקשות מיוחדות???
רגע, מה עם קטניס? היא גם רצתה לכתוב דמות, לא? או שהיא כבר כתבה?
המון תודה!!!

12/11/2015 23:49

תס, אני גם רוצה!!!
קטניס אוורדין, סוף.

12/11/2015 23:51

אבל שום דבר על הפאנפיק(?)?

12/11/2015 23:51

חח לך הצעתי במייל, קטניס – אבל אני אשמח.
פשוט הגעתי למסקנה שלכל סיפור שאני נותנת דמות הוא הכי ההפך ממה שחושבים – ואנג'י לא מספיקה לי.
אני צריכה..
2 דמויות טובות ודמות רעה ממש (פומה – לכי עד הסוף)
אם אתם רוצים לכתוב דמות אחרת ממש שביקשתי זה גם בסדר, אני סומכת עליכם שהם יהיו דמויות אדירות (באמת, סומכת עליכם)! אני אעריך אם תשלחו לי בצור קשר באתר, כי בא לי שהן יהיו סוד (?) בערך.
נ.ב. לאף אחת לא יקראו בסיפור שלי בלה!!!

12/11/2015 23:55

    אני על הרעה!
    בן/בת?

    12/11/2015 23:57

    העדפה לבן.

    12/11/2015 23:58

    אין שום בעיה.
    רשעים בנים הכי כיף לכתוב ^^
    רק בעיה קטנה, אין לי אפשרות לצור קשר באת, עם אף אחד…

    13/11/2015 00:00

    לא מסכימים לך?
    אם אין ברירה אין ברירה… אני מעדיפה שזה יהיה לא במקום שכולם רואים את זה אבל זה בסדר.. את יכולה לשלוח כתגובה באתר אם יש ממש בעיה.

    13/11/2015 00:04

    שלחתי לך הודעת ניסיון בצור קשר. פשוט פעם אחרונה שניסיתי לתקשר ככה עם מישהו זה לא הצליח -,-
    אם זה נשלח אליך תחזירי לי הודעה שאדע :)

    13/11/2015 00:29

    לא שלח.. את לא חייבת אם לא נוח לך ככה..

    13/11/2015 00:50

    אולי תנסי לשלוח את הודעה אלי?

    13/11/2015 00:53

    צור הקשר שלך לא פתוח..
    תשלחי פה או בהרשמה של צבע הדעת. זה לא נורא.

    13/11/2015 01:19

    החלפתי אימייל, אולי עכשיו זה יעבוד?

    13/11/2015 01:23

    זה לא קשור, זה עניין של החשבון במשתמש בסיפורים. אם לא נוח לך עם זה לא משנה זה לא חשוב לי כל כך..

    13/11/2015 01:33

    אני יכולה לשלוח כאן את הג'ימייל החדש. הוא לא עם השם שלי או משהו כך שלא ממש אכפת לי.
    או שאת מעדיפה שאשלח לך בהרשמה?

    13/11/2015 01:35

    חח אז בואי פשוט תשלחי לי בהרשמה. זה גם יקל טיפה עלבלאק.
    תודה!:) ולילה טוב

    13/11/2015 01:49

פנאפיק(?) ממש חמוד!
אנג'י הייתה אז ילדה כל כך מתוקה, ונשארה כזאת -,-
ונואר ביישנית!
ועוץ לי גוץ לי מופיע. עכדשיו הסתקרנתי לדעת מה היה המחיר -_-
הייתי עושה אחד גם על ג'ולס אבל… מה כבר אפשר לכתוב?

12/11/2015 23:55

תס, אני גם מעדיף לא בצור קשר… סורי..
אני אקח את הבת הטובה(אלא מה? פומה זה הבנים הסדיסטיים, אני זה הבנות המתוקות).
תודה רבה פומה!
וואי, יש כל כך הרבה דברים שאת יכולה לכתוב על ג'ולס, ואני חושב שאת יכולה לכתוב את זה ממש טוב.

13/11/2015 00:12

אוף ממש בא לי לכתוב את הקטע הזה על ג'ולס אבל הוא מתרחש אחרי הספר השני וזה יהרוס את הסוף..

13/11/2015 00:25

לכל קסם יש מחיר!- מוואנס!!!

13/11/2015 00:53

חחחח אוקיי עכשיו קראתי כי הייתי חייבת ^^ יואו זה היה חמדמד! ועוץ לי היה מוזר כי הוא היה נחמד. ממש ציפיתי לאזכור של רפאל. אולי תכתוב עוד אחד על דמויות אחרות? *0* דמויות קטנות זה הכי חמוד.
אה, ושכחת להוסיף שלעוץ לי גוץ לי יש אוזניים מחודדות (זה חשוב להזכיר את זה, כי הוא שדון)

13/11/2015 01:08

תודה רבה!!!
עוץ לי גוץ לי בכוונה היה נחמד – רציתי להציג צד אחר שלו.
רפאל לא יופיע פה, כי עוץ לי הוזמן, ולא הילד שלו.
בכלל כמו שאת כתבת באחד הסיפורים, רוב הגיבורים וילדי הגיבורים לא ידעו שלנבלים יש בכלל ילדים.
אין בעיה! אני אפילו אשמח!
אופסי… את יודעת – כשתיארתי אותו, הייתי עם תמונה של מר גולד במקביל, ובגלל זה שכחתי את האוזניים המחודדות!

13/11/2015 07:50

ברור שלכל קסם יש מחיר זה מוואנס!!!
בכלל, וואנס נתנו לי השראה מטורפת.
אם זה לא היה ברור, הזכויות שמורות גם לוואנס.

13/11/2015 07:51

*שלגיה* הנהנה והלכה לדבר עם הנסיכות האחרות.*
בלאק, סליחה שלא הגבתי כשקראתי את זה אתמול… הייתי עסוקה במשהו.
בכל מקרה, פאנפיק (?) מקסים. אנג'י הייתה יצור חמוד ונשארה כזאת. אני מדמיינת את נואר הקטנה כממו החניכה שהייתה לי כשהייתי בכיתה ו'… (אני עוד זוכרת אותה! יש לי זיכרון טוב מדי.)
הולך להיות לזה המשך? (סלח לי על האנוכיות, אבל אני מקווה שלא כי בא לי פרקים של נפש חיה ובית הספר לחיים ^^)
הייתי כותבת על איימי אבל… אין לי על מה.
תס, אני כותבת דמות בת טובה, אבל טובה-קשוחה כזאת, בסדר? (לא היה ולא יהיה לי הכישרון לכתוב דמויות כמו שבלאק כותב. הן חמודות מדי.) וחשבתי שהפנת את ההצעה לליאנה כי אני כבר כתבתי דמות!
קטניס אוורדין, סוף.

13/11/2015 08:24

חחח באמת אמרתי את זה? אני לא זוכרת מתי זה היה 0-0

13/11/2015 09:46

וואו, בלאק
רעיון מדהים, פאנפיק מעולה! אנג'י חמודה כל כך וגם נואר. ועוץ לי גוץ לי טוב,
אולי טוב מדיי, אבל טוב.
תיאורים יפים, אם תשלב רק עוד קצת על תיאורים על השמלה ועל האולם זה יהיה מושלם !
תמשיך! (יהיה לזה המשך, נכון?)
או ומה עם נפש חיה?!!??!?!?!?!

13/11/2015 13:29
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך