noaemona
תודה לפרנץ' ונילה על התגובה האחת והיחידה!

שלושה שודדים לטובים- פרק 1

noaemona 06/05/2014 867 צפיות 12 תגובות
תודה לפרנץ' ונילה על התגובה האחת והיחידה!

זה היה יום שליו במיוחד, השמש זהרה ואף ענן לא נראה בשמיים. מזג האוויר הנעים היה מושלם לתה ולעוגיות.
מרתה העוזרת יצאה לגינה לעבר שיח התה והחלה קוטפת עלים לתוך הקערה שהייתה בידה. כשסיימה מרתה לקטוף, היא הלכה בזריזות לעבר המטבח, והשאירה את הקערה על השיש, לטיפול מביאטריס, הטבחית.

המלך ג'ון הזמין את אחיו הצעיר לתה בשעה 17:00, ובשעה זו בדיוק הופיעה כרכרה מפוארת רתומה לשני סוסים לבנים כשלג, מול הארמון.
פרנק יצא מהכרכרה ונכנס לארמון, הוא החל מיד ללכת לחדר ההסבה, פונה במקומות הנכונים כאילו כל הפניות לא מבלבלות אותו כלל, כמובן, הרי שהיה קטן הוא נהג להתרוצץ בין המסדרונות ובמעלה המדרגות שבארמון, הוא הכיר את הארמון כאת כף ידו שלו.
שהגיע לחדר ההסבה, ראה בדיוק את ג'ורג' וריצ'ארד נכנסים דרך הדלת, מאז שמלאו להם 17 הם היו חייבים להימצא בפגישות משפחתיות.
פרנק נכנס, וכל העניים הופנו אליו.
ג'ון מיד קם מכיסאו ורץ לחבק את אחיו, אשתו, המשיכה לשבת בכיסאה, בירכה אותו לשלום וחייכה.
פרנק שעדין היה עטוף בחיבוק הדוב של אחיו, החל להימחץ. "ג'ון בבקשה, אתה יכול להרפות?" הוא שאל. ג'ון הרפה ונפלט לו צחקוק קטן, "או כמובן, שב, שב" פרנק וג'ון התיישבו בקצה השולחן הארוך.
"אז, ריצ'ארד! יש לך כבר חברה?" פרנק פתח בשיחה, ומיד ג'ורג' החל להתגלגל מצחוק.
"ג'ורג'! מה כל כך מצחיק אותך?" פרנק נזף בו.
ג'ורג' החל להירגע והשיב "אין לו חברה, וגם אף אחת לא תרצה אותו" הוא גיחך. "כן הוא צודק" אמר ריצ'ארד במשיכת כתפיים "אני לא מעוניין במילא, אולי בעוד כמה שנים אני יתחיל לחפש, אבל עכשיו? לא, לא נראה לי".
מרתה נכנסה עם מגש שעליו מונחים בקפידה חמשה ספלי תה ושני קערות מלאות עוגיות. מרתה החלה לחלק את הספלים.
אזבל, המלכה, הרימה את כוסה לשפתייה.
קול נפץ נשמע, הכוס נפלה מידה של איזבל.
איזבל מיד קמה, "אני מצטערת, אני מצטערת, אני אלך להביא מטלית" אמרה, ופנתה לעבר הדלתות, אך מיד מרתה עצרה אותה.
"לא, לא, הוד מעלתך, שבי , אני תכף אחזור עם ספל תה חדש ומטלית", אמרה חייכה לעבר איזבל ויצאה מהחדר.
ג'ון הרים את ספלו והניח לפני איזבל, "הנה קחי את שלי, אני אחכה למרתה", הוא אמר לה.
מרתה חזרה כעבור חמש דקות עם ספל תה ומטלית, היא נקתה את שברי החרסינה, והניחה את הספל מול ג'ון. כנראה הבינה שהוא נתן לאשתו את התה שלו.
"תודה לך מרתה" הודה ג'ון למשרתת, וזו יצאה מהחדר.
כולם שתו, אכלו ופטפטו, אבל לבסוף פרנק נאלץ לעזוב בגלל השעה המאוחרת, וכולם התפזרו לדרכם.


המשך יבואאאאאא


תגובות (12)

אני כבר אמרתי לך שאני מתה על התמונת פרופיל שלך?

06/05/2014 20:18

    כן אמרת חחחחחחח

    06/05/2014 20:19

    היא עדיין אדירה בטירוף!
    עכשיו אני הולכת לקרוא את הסיפור.

    06/05/2014 20:21

הידד תמשיכי :)

06/05/2014 20:27

ההתחלה הייתה נהדרת. ואז, לקראת הסיום היו כמה דברים שהפילו את הסיפור. אחד, ברגע שהדמויות התחילו לדבר זה נהפך פתאום לסיפור על בני נוער טיפוסיים, במיוחד כאשר אחד הנערים נשאל האם יש לו חברה. חוץ מזה, השפה שבה הם דיברו לא תאמה את השפה הגבוהה שבה הסיפור כתוב. אגב, הוא כתוב בצורה יפה מאוד בהתחלה כמו שכבר ציינתי. ודבר שלישי, שאני ממשיכה לראות בהמון סיפורים, כשמדברים בגוף ראשון בזמן עתיד, הפועל מתחיל באות א׳. דוגמה: אני אלך, אני אביא, אני אנקה.

וגם אני מתה על התמונות פרופיל שלך :)

06/05/2014 20:30

    תודה תודה, אבל השיחה על חברה שלו זה דבר הכרחי בסיפור, בהמשך זה יתברר לך.

    06/05/2014 20:45

    אני אמשיך את ביקורת:-(
    1. בעבר לא היו קערות, אלה סלים.
    2ציינת את שמה של המשרתת, כשמדובר בדוכסות קטנה(אחוזה, גם אם היא גדולה)אפשר לציינן את שם המשרתת, אבל כאן זה בארמון, היא רק משררת אפילו לא בת לוויה, היא צריכה להיות אנונימית.
    3.את לא יכולה לתת למשרתת בארמון יותר מתפקיד אחד.
    4. תפקוד המשרתים לקוי, איך ייתכן שיש רק משרתת אחת כשהמלך סועד?
    5גם אם משפחת המלוכה היא נחמדה ואהובה עדיין יש את ניין המעמדות, המלך יכול להגיש את כוסו לאשתו. אך למה שהמלכה תקום ותביא לעצמה וכולי וכולי.
    בקיצור נפלתי עלייך קשה, אבל רציתי להגיד שחוץ מהחוסר מלכותיות שהייתה פה הסיפור היה מעניין.

    11/05/2014 15:25

    סליחה באמת שלא הייתי קיימת בימי הביניים ושלא הייתי בתוך ארמון כמלכה.
    והמלכה הייתה בת איכרים, זה לא מסופר פה אבל לא היה לי איך להכנסי את זה, ודמייני שהמשרתת הי משרתת ראשית, אין לי הרבה שמות. אם את רוצה אני אוכל לכתוב בפרקים הבאים עוד משרתות, אם זה חשוב לך…

    11/05/2014 15:37

אוף איך אני יסביר לך?
אמרת שאת אוהבת לקרוא, קראי את אנה ומלך סיאם, תראי סרטים.
הארמון הוא מקום ענק משהוא כמו עיר קטנה בתוך עיר, את רוצה לעשות ארמון קטן תעשי אבל גם אז שמה של משררת קטנה לא מצויין, היא רב משרתים אחלה, אבל אז היא לא מגישה היא עומדת ליד המלך כל הארוחה ודואגת שהכול יהיה לשביעות רצונו.
אם היא משרתת אישת? הגיוני שהמלךבאופן צפציפי ידע את שמה אך לא מעבר.

11/05/2014 15:46

    אה טוב

    11/05/2014 16:03

    את נעלבת?:-(
    לא התכוונתי להעליב.

    11/05/2014 16:07

    לא מה פתאום, תודה על הערות.

    11/05/2014 16:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך