שלישיית הנסיכים\אהבת אמת.

10/02/2015 922 צפיות 7 תגובות

היה היה פעם, לפני שנים רבות, שלישיית נסיכים.
כל הנסיכים נראו בדיוק אותו דבר והיה קל מאוד להתבלבל ביניהם.
הנסיכים היו גבוהים יחסית לתינוקות שזה עתה נולדו, היו להם עיניים ירוקות ושיער שחור.
המלכה מאיה הביאה לכל אחד מהם צמיד, כל אחד היה צריך לענוד צמיד בצבע אחר.
לרן, הנסיך הראשון, צמיד בצבע ירוק.
לנתן, הנסיך השני, צמיד בצבע כחול.
ולדן, הנסיך השלישי, צמיד בצבע סגול.
הנסיכים תמיד היו לבושים בבגדי מלכות הכוללים: גלימה בצבע הצמיד ונעליים יקרות עד מאוד.
יום אחד,כשהנסיכים היו כבר נערים, בשעות הצהריים, המלכה רצתה לשדך לבנים נסיכה מארץ אחרת, אך היא לא הצליחה לבחור למי לשדך אותה, מכיוון שנשארה רק נסיכה אחת בחיים.
למה נשארה רק נסיכה אחת בחיים? אף אחד לא יודע…
לפני שנים רבות משהו מסתורי ואפל גרם להרס כל כך גדול שאף אחד לא נשאר לספר.
המלכה החליטה שהיא תערוך תחרות בו הנסיכה היא השופטת והיא תקבע עם מי היא תהיה.
המלכה הודיעה על כך שלמחרת בערב באה הנסיכה ויש להם זמן קצוב להתכונן לבואה.
הנסיך רן והנסיך נתן התכוננו שעות על גביי שעות, לעומת הנסיך דן שלא רצה שידכו לו, הוא היה מעוניין למצוא לבד את האהבה שלו.
הגיע השעה שהנסיכה צריכה להגיע והיא הגיע בדיוק בזמן על הדקה.
רן ונתן ניסו להרשים אותה לעומת דן שחייך לה את החיוך הזה שלו המקסים.
דן והנסיכה מאיה, הרגישו שזאת אהבה ממבט ראשון, הם כל הזמן החליפו מבטים ביניהם וחיוכים.
הנסיכה החליטה לצאת עם דן, המלכה והנסיכים האחרים היו בשוק, בעצם כל העם היה בשוק, מי היה מאמין שנסיכה מגונדרת כמוה תבחר דווקא בדן.
ודן ומאיה חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.


תגובות (7)

מדהים. איך אפשר לחשוב על דבר כזה? רק מוח יצירתי כמו שלך יכול להמציא דברים כאלה. סיפור מעולה, מחכה כבר לסיפור הבא שלך.

באהבה,
המעריץ מספר אחד שלך ;)

10/02/2015 00:12

ברצינות? את צוחקת עלי?
זה כמו לקחת סיפור מהאגדות ולשים פה.
זה ילדותי, זה לא מקורי… ואין לי שום דבר טוב להגיד על זה.
זה טיפשי לדעתי. מצטערת אם אני מעליבה, אבל אני ביקרותית מאד.
נשמע שהתגובה שמעלי לא התעמקה בקטע בכלל, אבל בכלל.
סתם כתב מדיהם ובלה בלה ויצירתי והתחנף וזה ריק…
הקטע הזה ריק ביותר, וממש לא מקורי.
זה טיפשי.

10/02/2015 00:20

ודקסטר – אתה נשמע מגוחך. לא התעמקת בכלל בקטע,
רק כתבת לה מחמאות בגלל שהיא כותבת לך שהיא מעריצה אותך
ובלה בלה בלה…. רואים שהתגובה שלך ריקה ביותר.
"רק מוח יצירתי כמו שלך יכול להמציא דברים כאלה" "איך אפשר לחשוב על דבר כזה?" כאילו… אתה נשמע כמו החנפן הראשי שלה. אלף, זה לא יצירתי ולא מקורי בכלל, ואתה כותב בצורה מוגזמת ביותר.. מקסימום זה יפה, מדהים, מושלם, אהבתי… אבל להגיד דברים לא נכונים ולא להתעמק בקטע, זה מעליב ביותר.
לנסיכה היו כמה אבירים, היה עני עשיר ועוד עשיר, היא בחרה בעני כי הוא היה צנוע ואדיב, ובלה בלה… לא מקורי. אני די כועסת בגלל התגובה שלך, מצטערת אם זה יצא בוטה.

10/02/2015 00:23

    תופתעי אבל אני כן קראתי ואני כן חושב שזה מדהים. אני למשל לא מסוגל לחשוב על דברים כאלה ולכן כתבתי את מה שכתבתי. כל אחד והדעה שלו. אם את לא אוהבת ולא חושבת כמוני זו לא סיבה לזלזל בתגובה שלי. אני לא מזלזל בתגובות שלך. וכן, התכוונתי לכל מילה שרשמתי.

    10/02/2015 00:28

אז רק שתדע שיש עוד המון קטעים כאלו.
זה מרגיש לי כאילו אתה כותב לה בגלל שהיא כותבת לך.
אבל זאת המחשבה שלי וזאת שלך :)
בכל מקרה, תמשיך לכתוב אתה, כי אתה כותב טוב.

10/02/2015 00:30

שטויות ivory את לא הבנת את הקטע.
אני הבנתי ממנו, שתמיד בכל ההתנסויות באהבה צעירה או לא צעירה מנסים להרשים ולעשות דברים מיוחדים כדי לקבל אהבה כשעל באמת לא צריך לעשות כלום מלבד להיות קיימים אחד ליד השנייה, או שזה מתאים או שלא, בסיפור הזה ,שני הנסיכים ניסו להרשים את הנסיכה בעוד היא התאימה לדן .
אני חושב שזה סיפור ממש חמוד עם מסר אמיתי ונכון.(לא שתמיד צריך מסר, אבל זה מה שאני קיבלתי מהסיפור).

10/02/2015 17:28

    קודם כל, תודה, אני שמחה שאהבת, דבר שני זה בדיוק מה שניסיתי להעביר. (:

    10/02/2015 18:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך