כל הערה לעזור לי לשפר את הסיפור תתקבל בברכה
ותודה לכ מי שמגיב ( :

אנשי המראה פרק ג'

15/03/2011 958 צפיות תגובה אחת
כל הערה לעזור לי לשפר את הסיפור תתקבל בברכה
ותודה לכ מי שמגיב ( :

פרק ג'
"או שלום" אמר בלומיד "אני שמח שהצטרפת אלינו".
ג'סי ראתה את בלומיד, לילי, מייק ועוד בחור שאותו לא ראתה מקודם
מי זה?
"או זה ג'וש, שבי,שבי בבקשה" אמר בלומיד

"ומי זאת? אני מניח שאתה הולך להגיד לי שהיא לפרקון"
"חה חה, לא זוהי ג'סי והיא גם באה מהמימד שלך, היא הגיעה לפניך ברבע שעה"
"או…"
"בואי שבי לידו ג'סי בבקשה, בתאבון." איך שסיים הזקן לדבר השולחן התמלא בכל טוב
"הי, תגידי איך את לוקחת את כל מה שאנחנו עברנו פה כדבר צפוי ורגיל" הוא לחש אליה למרות שלא ניראה שהוא צריך ללחוש לאור העובדה שהזקן מרותק ממשהו שרק הוא רואה מהתקרה,
הוא ראה ש"חבריו" מייק ולילי לא הפסיקו להתלחש בעצמם
"אני לא, פשוט החלטתי שאני חולמת אז אני זורמת עם זה, כדאי לך לנהוג כמוני"
"לא ניראה לי" הוא חייך אליה.

מה קורה פה לעזאזל רק לפני פחות משעתיים הוא היה בבית חזר מאימון, רצה להיכנס למקלחת וראה שעוד פעם שהשותף שלו בלגן את הדירה, והוציא לו דברים מהחדר, הוא נאנח החזיר את הדברים למקום, ואז ראה את חתיכת הזכוכית שמצא כשהיה בן 10, כמה פעמים רצה לזרוק את הדבר הזה? כל פעם משהו עצר בעדו, טוב נמאס לו כבר, הוא הולך לזרוק את זה.
ברגע שנגע בדבר המקולל הזה הכל החשיך והוא הגיע למקום המוזר הזה, עם הזקן שלא מפסיק לחייך, הגורילה [או שבעצם זאב (: ] שרק מזעיף פנים,
והבחורה היפה ביותר שראה רק בשבילה שווה להישאר במקום הזה, ועכשיו יש עוד מישהי "רגילה" מהכוכב שלו שגם היא מסתבר מופרעת, שחושבת שהיא נמצאת בחלום.

אחרי הארוחה הקוסם נעמד "טוב, אחרי שאכלתם ונתנו לכם זמן להירגע ולעכל מה שקרה לכם אתם מנחשים למה אתם פה?"
"בשביל להציל את העולם? לא זו היא תמיד הסיבה" אמר בציניות
"כן"
"מה זאת אומרת כן, אין הסבר" כל האנשים המוזרים האלה חיים בסרט?
"ניראה לכם שאין לי חיים?, אני רוצה לחזו לדירה שלי, עכשיו"
"אני חושב שהגיע הזמן שאני יסביר לשניכם למה אתם פה"
"הגיע הזמן, באמת"
"אתם הגעתם למקום שנקרא נירלנד, ההחלטה שארבעתכם תהיו אלו שיצילו את העולם נקבעה עוד בילדותכם, כל אחד מכם מצא במהלך חייו רסיס של מראה, כמובן למייק ולילי היה היתרון עליכם מכיוון שהם יודעים על הנבואה ושניהם חיפשו אותי על מנת להתחיל להתאמן, לשניכם לא היה כזה מזל אני חושש"
"רגע" קטעה ג'סי
" נא לא לקטוע אותי אם יישארו לכם שאלות בסוף ההסבר אז תשאלו.
טוב איפה הייתי, כן, הרסיס הזה בחר כל אחד מארבעתכם להיות הנבחרים, ואותי להיות המדריך שלכם, הנבואה נוצרה כשמורדרד התלמיד המוצלח ביותר שלי החליט שהוא מעוניין לשלוט בעולם שלנו ולאחר מכן לעולמות האחרים "ארץ" כפי שאתם קוראים לו, נגלתה אלי נבואה שהנבחרים שיוכלו להילחם במורדרד יחזיקו ברסיסי המראה הקסומה שהכנתי לצפייה על עולמי ועולמות אחרים אז לקחתי את המראה ושברתי אותה המראה התפצלה ל 4 חלקים והטלתי לחש למציאת הנבחרים
מייק "הזאב" בא אלי מארצו בגיל 15 לאחר שמורדרד ונתינו הרגו את משפחתו, מורדרד מתאמן אצלי כבר 10 שנים.
לילי "הזיקית" מצאה אותי בגיל 18 לאחר שסיפרה למשפחתה שהיא הולכת לטייל בעולם והיא איתנו כבר 4 שנים.
ושניכם ג'וש ג'סי מעולם "ארץ" באתם אלי היום ובכך השלמנו את המעגל, אני בטוח שגם לכם עוד מעט היו כינויים.
טוב, שכל אחד שיוציא את רסיס ויחבר אותם לרסיס האחר"
לאחר שכולם הוציא את הרסיסים וחיברו את החלק שלהם המראה התחברה מחדש כאילו מעולם לא נופצה

"עכשיו כל פעם שתרצו לראות את משפחתכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה להסתכל במראה ולחשוב את מה אתם רוצים לראות"
"יש שאלות?, לא? טוב נתראה מחר בבוקר להתחיל את האימונים, בינתיים תכירו אחד את השני אתם תהיו הרבה זמן ביחד"
וכך הוא הלך והשאיר את ג'סי וג'וש בלי מילים
"מה עובר עליו? למה הוא חושב שנקבל הכול ככה בלי התנגדות?"
"אולי כי גם העולם שלנו בסכנה! ואנחנו לא רוצים שהמשפחה שלנו תיהרג"
"אין לכם מה לדאוג גם אנחנו לא התלהבנו מזה בהתחלה, אני לא יכולתי לספר להורים שלי על מה שאני צריכה לעשות כי לא רציתי שידאגו, אז איך החיים שלכם בעולמכם "
למעלה בחדרו ראה בלומיד איך תלמידיו לומדים להכיר אחד את השני, לאחר שעה ניתן היה לראות איך השיחה הופכת להיות אישית יותר והקבוצה התחלקה לשני זוגות ג'וש ולילי, מייק וג'סי, הזוגות האלה לא יודעים את מה שהולך לעבור עליהם בעתיד הקרוב, הוא רק קיווה שהוא יצליח לשנות את מה שראה בנבואה…..


תגובות (1)

אם תוכלי לכתוב מי אומר כל דבר גוש או גיסי אבל עדיין יפה ומעניין :)

17/03/2011 13:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך