rok1010
כל זה קרה לי במציאות שלא יהיו ספקות

החיים שלי חלק חלק סופי

rok1010 03/02/2011 838 צפיות אין תגובות
כל זה קרה לי במציאות שלא יהיו ספקות

נינט התקרבה ושאלה אותי"מה את עושה פה?"שתקתי והיסתכלתי באיגור מקווה שיעזור לי מולה אבל ראיתי אותו שותה וודקה עם דודו"דודו אנחנו אמורים להיות מפחידים ומאימים! לא נחמדים וטובים! לא עבדתי איתך על זה?"היא שאלה ודודו עמד במבט רציני וברח ליבכות בשרותים"את מצלמת את זה?"שאל איגור"כן למה לא?"שאלתי"אנחנו נהרוג אותך!"אמרה יפעת ומצאתי את עצמי כבולה למיטת מתכת וראיתי את ליזי משיפת סכין היא הרימה אותו ו….חתכה לחם"אתם עומדים לחתוך אותי?! או לישרוף אותי בעודי חיה?! או ליצלוב אותי ואז לישרוף אותי?!"שאלתי"לא אנחנו נעשה לך עינוים הרבה יותר גרועים,נוראים ובלתי ניסבלים"אמרה ליזי ואז היא צעקה על עומר"תשים מוזיקת מתח!"היא אמרה"טוב"ואז נישמעEnya – On your Shore "לא משנה פשוט תדליק את הטלוויזיות"היא אמרה"יש רק טלוויזיה אחת הטלוויזיה השנייה קמה לתחייה וברחה"אמר עומר"אז..נדליק רק טלוויזיה אחת"וראיתי את כימעט מלאכים אחרי 5 דקות צרחתי"תחתכו אותי! תהרגו אותי! רק תעצרו את הזוועה הזאת!!!!!!!!"והוספתי"איגור למה אתה מצלם את זה?"שאלתי"סתם.משעמם לי"ואז ליזי ניכנסה ואמרה"עכשיו נשמיע לך את babyשל ג'סטין ביבר!! מוחעעע מוחעע מוווחחעעע!!!"ואז החברים שלי ניכנסו ביחד עם סגלית כהן(היה לה רובה ממש מגניב עם ציורים של חזירונים נאצים)ואז דודו אמר"אל תירי בנו!" "למה?"היא שאלה"אחרת…אהפוך לגמד כחול!!!"ואז הוא באמת נהפך לגמד כחול ומאחוריו הופיעו הדרדסים והענק הירוק ואז הם שתו תה…"קרינה את זוכרת להביא את הקלטת של הסרט שהכנו נכון?"שאל איגור"ברור"ולקחתי את הסרט שניקרא"זהירות טלטביז!"שמסופר שם על טלטביז שמישטלתים על העולם וגורמים לבני אדם להפוך לזומבי אבל אז החתולים מישטלתים על העולם."קרינה חטקין?"הקריאה המורה"פה עניתי"איפה הסרט?"היא שאלה"פה"עניתי הבאתי לה ואז ראינו את הסרט:" אתה חושב שאתה קשוח?"שואל איגור כשהוא מעשן ונישען על הקיר וכמובן מופל"י כן אני חושב ש…שיט עומר פה!"הוא אמר וקפץ לתוך אחד הקופסאות ואז עומר שואל"למה יש לך ניבים מזויפים?"…….כולם שתקו ואחרי כמה שניות כבר מחאו לי כפיים"איך אתם קוראים לסרט?"שאלה המורה אני ואיגור ענינו ביחד"החיים שלי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך