החלום שלי

12/08/2010 892 צפיות אין תגובות

לפני 20 שנה, כשאהיתי בת 10, אמי אמרה לי ללכת לישון.
ובלילה חלמתי על נסיכה שהיה לה בטירה גדולה, יפה,עם המון משרתים רצים ונעים (זזים).
והסיפור מתחיל כך:מכשף כישף את הנסיכה ואת כל הממלכה שכולם יהפכו לנמלים ושלחה אותנו לארץ הענקים.
אך נסיך יפה תואר על סוס לבן שמע זאת.
הוא ידע שבשביל הענקים הוא הנמלה ובישבילו הממלכה היא הנמלה.
הדרקו לארץ בענקים עבר הנסיך במצולות הים ולקח ממכשפת הים שלושה שיקויים:האחד שיקוי המגדיל אותך לענק השני:עושה אותך בריון וחזק יותר מענק השלישי:הופך אותך לקטן כמו נמלה וכל זה תמורת השער היפה שלו, הקול הרך והמתוק שלו,ואם הוא לא ינשק נסיכה בגודל שלו כלומר אם הוא יהיה ענק אז נסיכה ענקית אם בגודל נמלה אז נסיכה נמלית.
הנסיך עלה על היבשה ודהר עם סוסו לעבר ארץ הענקים.
כשהוא היגיעה לשם הוא שתה את שתי השיקויים: הופך לענק,והופך לחזק יותר מענק.
הוא הלך לממלכת הענקים ונילחם בענקים.
אחרי שהרג את כל הענקים הנסיך יפה התואר שתה את השיקוי המקטין לגודל נמלה. הנסיך רץ וחיפש שעות על גבי שעות את הנסיכה ולבסוף מצא אותה הוא נישק אותה והיא והוא וכל הממלכה חזרו להיות בגודל בני אדם.
כשהם חזרו להיות בגודל בני אדם הם דהרו אל הממלכה של הנסיכה אך גם הממלכה התקטנה וכל דבריה של הנסיכה לכן הם דהרו, ומיהרו אל ארץ הענקים אך בדרך עברו עוד הפעם דרך מצולות הים כדי לקחת שיקויי מהמכשפה שמקטין לצורכהם של בני האדם.
ואז הם דהרו לארץ הענקים ושפכו את השיקוי על טירת הענקים וכך הנסיך והנסיכה חיו באושר ועושר.

אני זוכרת את החלום הזה כי הוא דומה לסיפורים יפיפיה הנירדמת ולבת הים הקטנה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך