uta
הנה הקישור לתמונה למי שלא הבין כיצד נראה הסימן : http://www.sumopaint.com/images/temp/xzobmesiitdptxxa.png מקווה שתאהבו ^^

אבירי האדוואן: המפגש פרק 6- המאבק

uta 05/08/2015 741 צפיות 6 תגובות
הנה הקישור לתמונה למי שלא הבין כיצד נראה הסימן : http://www.sumopaint.com/images/temp/xzobmesiitdptxxa.png מקווה שתאהבו ^^

פרק 6: מאבק

הילד הצנום מיד ללא כל אזהרה זינק על לורן,
למרות שלורן היה חזק פיזית היה נראה כי הילד יותר חזק ממנו. גופו של לורן כשל לנפל על האדמה. הילד היה מהיר מאוד, הוא הכה את הפנים המסורטטות של לורן מספר פעמים, שיערותיו החומות נפלו ונשמטו מצד לצד לפי תנועת ראשו המושמט של לורן.
רבקה שלחה לכיוון הילד את הפגיון השחור שלה במהירות והוא ננעץ בכתפו. מיד הוא הביט ברבקה, עיניו הלבנות נראות כמו שני חורים בוהקים וצחורים להפליא, לורן ניצל את הרגע בשביל לאחוז בגרונו של הילד בחוזקה ולהדק את אחיזתו בו.
רבקה מיד זינקה לכיוון השניים אך הילד הצליח לחמוק מאחיזתו של לורן ולבעוט בפניו וראשו של לורן נחבט ברצפה. ממש כמו הבזק הילד הסתובב וזינק לכיוון רבקה.
הפגיון השחור היה נעוץ עדיין בכתפו, השניים התנגשו זה בזה ונפלו על הרצפה, כאשר הילד מעל רבקה. לורן ניסה לקום אבל משהו עצר בעדו מלעשות זאת. ראשה של ג'יין הסתחרר והיא הרגישה שהיא עומדת להתעלף, טעם מתכתי הורגש בפיה והיא נאחזה בכתפו של ג'ייק בכדי שלא תמוטט על הרצפה.
הילד הכה רבות מספר את פניה של רבקה. היא חנקה את גרונו הקצר בעוד שאגרופיו נופלים במהירות על פניה. פניו האדימו מעט אך היה נראה כי הוא מוביל בקרב הזה. ג'ייק הרגיש שהוא חייב לעשות משהו ואם לא רבקה עלולה למות. "אני חייב לעזור להם." הוא אמר ומיד רץ לעבר הילד הצנום, מושך את שיערותיו לאחור ומזנק מיד לגופו של הילד. ג'יין כמעט והתמוטטה על הרצפה אך הצליחה להחזיק בספה. היא הרגישה כל כך חלשה מסיבה מסוימת.
"ג'ייק!" לחשה, הוא נפל על גופו של הילד והשניים נזרקו על הרצפה.
"לא ראוי מטומטם אחד. אתה תשלם על מעשייך." הוא רטן בקול והכה את פניו של ג'ייק בחוזקה. ליבה של ג'יין החסיר פעימה. הוא נצמד מעט לקיר ולקח תנופה בכדי להכות את פניו של הילד, לאחר המכה הוא אחז בחולצתו של ג'ייק והשליך אותו בחוזקה על הקיר.
"לא!" קראה רבקה, היא ידעה מה יקרה אם ג'ייק ימות. מיד היא קמה על רגליה ורצה לעבר הילד אך הוא הניף את כף ידו לכיוונה והיא נזרקה אל השולחן עשוי העץ שהיה מסביב לספות. ראייתה של ג'יין החלה להיטשטש והיא נבהלה מעט מהתנופה שבה רבקה נפלה על השולחן ומחצה אותו לגמרי. היא מיד זינקה לעזור לרבקה למרות איך שהיא התנהגה אליה.
ג'ייק היה זרוק על הרצפה, הילד הכה בפניו וראשו הושמט לאחור. דם נטף מאפו של ג'ייק, דמו היה בצבע ארגמן והוא נפל מעט על קצה שפתו העליונה.
ג'ייק חיכה לכך שהילד התקרב מספיק, הוא לקח תנופה וזינק על כתפו של הילד, הוא תפס את הפגיון השחור ומבלי להבין בכלל מה הוא עושה הוא נעץ את הלהב במכה אחת חזקה בחזהו של הילד.
"להתראות בן זונה." הוא אמר בלחישה,
גופו התמוטט על הרצפה ונהפך לאפר, לורן הביט בג'ייק ובילד שהיה זרוק ליד רגליו. הוא היה המום מהמראה, כמה משיערותיו של ג'ייק נפלו על מצחו, הוא אחז בפגיון וידו מעט רעדה.
רבקה מיד קמה על רגליה והביטה גם היא במחזה, עיניה נפערו. לפתע הופיע על מפרק כף ידו עיגול שחור דק, קווים שחורים עברו על עורו ונצרבו על מפרק כף ידו, שלושה קווים מעוגלים כלפיי כיוון אחד הופיעו על המפרק ויצרו באמצע מן משולש. הפגיון החליק מידו של ג'ייק ועיניהם של השלושה היו מופתעים, הפגיון קרקש מעט בנפילתו אך כולם היו מרוכזים בקעקוע שהופיע על מפרק כף ידו של ג'ייק.
רבקה התקרבה מעט וג'יין אחריה. רבקה ולורן החליפו מבטים זה עם זה והסכימו על כך.
"איאן חייב לראות את זה."


תגובות (6)

פרק מצוין! חבל שהיה קצת קצר (לא מתלונן). אין הערות. פשוט מעולה!!

05/08/2015 20:57

אהבתי מאוד!! מחכה להמשך!!

05/08/2015 22:46

המושמט- *השמוט*
הושמט- *נשמט*
מסביב לספות- *בין הספות*
"…עיניהם של השלושה היו מופתעים." שני דברים, הראשון- עיניים זה נקבה. השני- 'מופתעים' לא נראית לי מילה מתאימה למשפט הזה.
חוץ מזה ומעוד כמה טעויות קטנטנות – שאני אפילו לא מצליחה לזכור – אהבתי מאוד את הפרק!^^
תמשיך!!!
נ.ב: אני מנסה להבין מאיפה הסימן הזה מוכר לי…

05/08/2015 23:40

    רק שאלה קטנה- קיבלת את הדמות? רק לדעת אם לתכנן בשבילה משהו אצלי או לא…

    05/08/2015 23:42
    uta uta

    קיבלתי אותה. את יכולה להשתמש בה כדמות אצלך גם זה לא יהיה לי כל כך אכפת כי היא יצירה מפרי דמיונך ^^

    05/08/2015 23:48

    לא… אם קיבלת אותה היא כולה שלך! :)

    06/08/2015 00:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך