uta
אז ג'ולי הפכה למרושעת, הייתי חייב להחזיר אותה לספר, אבל לא כטובה. מקווה שאהבתם ^^

אבירי האדוואן: עלייתו של לוחם האש פרק 3: הפיה הטובה

uta 24/08/2015 847 צפיות 9 תגובות
אז ג'ולי הפכה למרושעת, הייתי חייב להחזיר אותה לספר, אבל לא כטובה. מקווה שאהבתם ^^

פרק 3: הפיה הטובה

שוק באזור האל מתים אף פעם לא היה מהנה, הרחובות קצרים והומים באנשי זאב ילדי לילה ובני כלאיים. הענקים לא מסתובבים הרבה בשוקים בגלל סיבה פשוטה, כי רק בכמה צעדים הם יכולים לשטח את כל השוק. היא לבשה סרבל חום יבש וארוך מספיק בשביל לכסות את כל גופה.
אסור שילדי הלילה יזהו שהיא נכנסה לאזורם. היא טשטשה את הריח שלה בעזרת כשף שלמדה באזור הפיות ולמדה להתהלך כמו אחד מבני האל מתים. הליכה ארוכה ומהירה.
"דם אנושי דם אנושי רק היום." קול של אחד מהמוכרים נשמע, אם אחוות המסדר תשמע על המבצע הזה היא לא תהסס ותחסל את כל מי שבשוק. "אני רוצה אחד." אמר ילד לילה אחד שהופיע מול השוק, שיערו היה משוך לאחור ועורו צחור כסיד לבן. הוא שפשף את כפות ידיו זה בזו והביט במבחנה הקטנה שבה היה נמצא הנוזל החמים, היא נעצרה והביטה במתרחש.
"שלם לי בדמך." הוא אמר, המוכר היה מלא בעל חגורת זהב גדולה שעקפה את כל בטנו. חולצתו הייתה לבנה מאפירה ומכנסו היה מעופש מלא בדם שבו הוא מתעסק רוב ימיו. עיניו שחורות כמו הלילה וידיו מצחינות. המוכר שלף אולר קטן ויצר חתך עמוק בכף ידו של ילד הלילה. "הלהב עשוי רעל של אנשי זאב, כזה שידכא את ההתרפאות שלך. אחרי שתשתה את מנת הדם האנושי הוא יתרפא בחזרה במהירות." הסביר, הוא שלף מבחנה נוספת ומילא אותה בדמו. הוא הושיט את המבחנה בעלת הנוזל האדום החמים, הדם האנושי, ילד הלילה חטף את המבחנה מכף ידו ופתח את הפקק. הוא הניח את הפיה על פיו ושתה לגמרי את כל מנת הדם הקטנה, "תענוג לעשות איתך עסקים." הוא חייך, ילד הלילה פלט נחירה כשראה שהחתך נרפא לחלוטין.
היא צעדה לכיוון המוכר, הוא חייך ואמר "שלום, את רוצה דם אנושי?" וגבותיו הזדקרו.
היא פלטה נחירה והביטה במוכר במבט קר. הוא זיהה אותה. "את פיה." הוא לחש, היא הפנתה את כף ידה לאט לצד והוא החל להיחנק ולהיאנק. "ואתה צריך לשתוק." קולה היה עדין,
"יש לך דם של אביר אדוואן?" שאלה, זה אחד מהחוקים הנוקשים ביותר של כל האזורים. כל השותה דם של אביר אדוואן ללא הרשות של אחוות המסדר ימצא עצמו בייסורים קשים ולאחר מכן במוות.
"שמעת את החדשות על אביר האדוואן שמת? זה שהיה בתוכו דם מלאכי?" שאל בעוד שפרצופו מאדים. היא שיחררה את תחושת המחנק שהייתה סביב גרונו והוא ליפף את אצבעותיו סביב גרונו ושפשף מעט.
"יש לי את הדם שלו, ואם את רוצה אותו תצטרכי לשלם לי משהו יקר מאוד." אמר והניח את כפות ידיו על הדוכן הקטן שלו. "אני יוכל להעניק לך כוחות קסם של פיות." אמר, הוא נד בראשו.
"דבר ראשון, אני ארצה את הדם שלך כמו כל העסקאות שלי. ושנית, את תצטרכי לתת לי את הכוח לשנות צורה." הוא אמר, עיניה התכווצו מעט והיא אמרה.
"עשינו עסק." אמרה, היא לקחה את האולר והעבירה שריטה עמוקה בכף ידה. הוא נתן לה מבחנה ריקה שהתמלאה במהירות. היא הניחה את אגודלה על מצחו ואור צחור הופיע לפתע במהירות ונעלם באותו שנייה שהגיע. הוא פקח את עיניו והם נצבעו בירוק בהיר, גוון יפיפייה לאדם מכוער. הוא צחק ושלף מבחנה מלאה בדם של איאן.
"תודה לך." היא אמרה, "תודה לך." הוא אמר בהדגשה וחייך. היא פתחה את המבחנה ושתתה את כל תכולת הבקבוק. היא צעדה במהירות הרחק מן השוק וכאשר הייתה רחוקה מספיק היא פלטה נחירה דקיקה, האדם שאיתו עשתה את העסקה התפוצץ כמו שברי זכוכית. דמו ניתז לכל כיוון והוא חוסל במקום על ידה.
היא הורידה את הסרבל ושיערה הבלונדיני גלש החוצה. עיניה הכחולות הביטו בכף ידה הסימן שג'ייק יצר עליה נעלם במהירות. היא שלפה מכשיר שחור קטן, כמעין מכשיר הקלטה. היא לחצה על כפתור קטן מעוגל והוא החל לשדר אל אחוות המסדר.
"שמי הוא ג'ולי ויש לי מסר אליכם, אני כבר לא הפיה הטובה יותר, אני מתחזקת בכל יום שעובר ושתיתי כבר כמויות דם של אביר אדוואן למקרה שתהיתם. תפסו אותי אם אתם יכולים."


תגובות (9)

אני אוהבת את ג'ולי המרושעת!!!
הוא התפוצץ… אני יכולה ממש לדמיין את זה, חולני…
תמשיך!!!

24/08/2015 15:56

זה גרוע, גם בגלל התגובות שלך אליי וגם בגלל…
טוב, אני אפילו לא אומר…

24/08/2015 16:04
    uta uta

    ההבדל ביני לבינך, זה
    א' יש לי סיבות למה הסיפור שלך לא טוב
    ב' לי זה לא מזיז התגובות שלך

    24/08/2015 16:06

אז שיזיז.
כי אני אומר לכל המשתמשים החדשים כאן לא לקרוא את הסיפורים'שלך,
כי אתה מעליב ופוגע ואתה מעצבן!

24/08/2015 16:22
    uta uta

    פוגע זה להעתיק משתמש של מישהו אחר.

    24/08/2015 16:31

לא הייתי חושבת שג'ולי יכולה להיות רעה!
רגע, היא שתתה גם לפני זה דם אדוואן? היא הרגה אבירים בעבר? אני לא חושבת שהיא הרגה את איאן, אחרת כל הדם היה שלה.. דאמאט אני סקרנית עכשיו!!
יש לי הערה קטנה וזה שהיה לי קצת חסר סימני קריאה בציטוט בהתחלה (זה של הדם האנושי..) אבל זהו :)
תמשיך!!

24/08/2015 16:40

The place you can go to everywhere, אתה זה שהעתיק אותו?
זה כל כך לא יפה ללכלך בסיפורים של אחרים ומי שהעתיק את המשתמש של יוטה זה עוד יותר נורא. ועוד להגיד לאנשים לא לקרוא?!
אני מבקשת כקוראת באתר וכמישהי שמעריכה מאוד את יוטה (ולא. אני לא מכירה אותו) שתפסיק עכשיו. אתה לא רציני ואתה בכלל לא מבין כמה דבר כזה זה פוגע ולא יפה. גם אם אתה לא אוהב אותו, זה לא אוהב שאתה צריך ללכלך עליו ככה ובכל צורה אחרת! זה דוחה!
ראיתי שבסיפור שלך יוטה העיר לה הערות בונות ובטוח שיש מטען כבד בין שניכם, אתה לא היית צריך לגרור את זה לרמה שאדם בונה ומשקיע ביצירות שלו ובדברים שהוא אוהב ואתה מלכלך עליהם בלי כל בושה.
אני לא מכירה אותך וגם בתכלס לא את יוטה אבל שניכם בני אדם, אתה תלמד לכבד אותו במינימום שאפשר לפחות – וזה זכויות יוצרים ולא ללכלך על יצירות של אדם ועבודות שהוא עובד עליהן קשה. אם זה לא בא לך בטוב, אתה מוכן לשתוק.

24/08/2015 16:47
    uta uta

    תודה רבה :))

    24/08/2015 16:49
    uta uta

    וזה גם לא הפעם הראשונה אז אני כבר בסדר עם זה

    24/08/2015 16:49
סיפורים נוספים שיעניינו אותך