אבק כוכבים פרק 2

The_Real_Me 21/01/2012 605 צפיות 6 תגובות

כל כך רציתי לצאת החוצה מהמערה. אך פעם אחרונה שניסיתי לצאת החוצה ביום הרגשתי חולשה חזקה, כאילו השמש החמה המיסה את כל כוחי. אבל היום הייתה לי הרגשה שונה. הרגשתי שאני חייבת לצאת מהמערה, ובזמן המועט שהיה לי בעולם בני התמותה למדתי לסמוך על האינסטינקטים שלי. יצאתי מהפינה החשוכה שלי בצעדים קטנים, כמו אדם שהולך על קרח וצריך לבדוק את השטח בכל צעד פן ישבור את מה שתחתיו. בחוץ הכל היה שונה ממה שרואים בלילה. הצבעים עזים יותר, המים מנצנצים, הפרחים צומחים גובה ומנסים להגיע אל השמש ושלל חיות מוזרות מסתובבות בחוץ. הלכתי לכיוון היצורים. הם לא היו מפוחדים והמשיכו בשלהם לכמה דקות עד שבלי שום סיבה רצו לכיוונים שונים. הסתכלתי סביב בלי להבחין בשום דבר מיוחד ואז הרמתי את ראשי למעלה. השמיים הבהירים התכסו תוך שניות בעננים אפורים. ולרגע הכל היה חשוך. הקול ששמעתי כשהושלחתי לפה הופיע שוב והזכיר לי את הדברים שזכרתי ממילא "אם תשלימי את מסעך תחזרי לתפקיד" הדברים החדירו בי שביב של תקווה. בסוף המשפט העננים התפזרו והחיות חזרו כאילו כלום לא קרה. "איזה מסע?" צעקתי לאוויר "מי זה?" אך לא קיבלתי תשובה. התיישבתי על הרצפה ביאוש. יש דרך שבה אוכל לחזור לשמיים. ואני לא יודעת מה היא. "זה כלכך מתסכל!" צעקתי לכיוון הכללי ממנו בא הקול. שמעתי צעדים מאחוריי. "מה מתסכל?" נשמע קול של נער. הוא היה בערך בן גילי. "כלום. שום דבר. לא עניינך" עניתי לו. "חבל אני אולי יכול לעזור" נשמע שבאמת היה לו אכפת. "אתה לא. תאמין לי" אף אחד לא יכול לעזור לי עכשיו, חוץ מהקול אולי. הוא התיישב לידי וביקש ממני לספר לו אבל גם בלי שיגידו לי במפורש ידעתי שאסור לי לחלוק את הסוד. בנוסף השפעות השמש עליי התחילו להעיק עליי עם כל רגע שעובר. "תשמע, תודה על ההצעה אבל אני חייבת ללכת." קמתי והלכתי לכיוון המערה. "רגע!" הוא צעק מאחוריי "איך קוראים לך?" הסתובבתי לכיוונו "לילה" אמרתי ומיהרתי להסתלק משם. רק בחצי הדרך הבנתי שכל הזמן דיברתי בשפת בני התמותה. גם הקול דיבר בשפה זאת. ממתי אני יודעת לדבר בשפתם?
נכנסתי למערה רועדת משהייה ממושכת בשמש. הסתכלתי על החשכה והחנקתי צווחה. ליד קיר המערה שכבה דוממת חיה קטנה מכוסה בדם שלה עצמה. מעליה, על הקיר, היה כתוב משפט באותיות אדומות. קראתי אותו בשקט, מפחדת להשמיע את המילים בקול רם
"אם מסעך יצליח רבים יהיו מתים
אך אל דאגה, הוא לא,
את מותך תמצאי בדרכך לכוכבים
הפסיקי את המסע עכשיו
או שהקורבן הבא לא יהיה ארנב"


תגובות (6)

וואו אני בשוק!!!
איזה מסע?!?!?!
זה פשוט סיפור מעולה, אני לא טובה כמו אחרות פה בנתינת ביקורות בונות, אז אני רק אומרת מה שאני חושבת בקצרה.
הסיפור הזה באמת טוב, טוב יותר מרבים אחרים באתר.
המשיכי כך (:

21/01/2012 11:25

אעאעאעאאעעעאעא
ואני מצטטת
הבנת ?
וזה אומר להמשיך ממיד עכשיו ומיד!!!!

22/01/2012 05:02

יאי :) תודה

22/01/2012 06:38

מסכימה. עם. לוסי. ויעל. אעאעאעאעאעאעאעאעא מושלם מושם מושלם! המשך=) בבקשה! -ממש אהבתי את הסוג של שיר בסוף>< הוא מפחיד… ומגניב.. ומסע! איזה מסע?- <3 המשך!

23/01/2012 09:27

מסכימה מאד מאד מאד עם כל התגובות הנ"ל הסיפור מקסים ודחוף מבקשת את המשכו ממני בקי ♥

23/01/2012 09:41

מהמם !!!!!!!!! את כותבת פשוט מדהים :) !!! תמשיכי מהר !! :)

24/01/2012 11:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך