קטניס אוורדין ☯
כן, טוב, אז אמרתי שאני אחכה עם הסיפור, ואז אמרתי שאדחה אותו איזה שבוע, ואז פשוט ישבתי מול המחשב ואמרי לעצמי "לעזאזל איתך, קטניס! פשוט תעלי את זה." ואז העלתי את זה. התחלתי לכתוב את הפרק הראשון, אבל בשביל להמשיך אותו אני אזדקק לדמויות האחים. הפרק הראשון יעלה לאחר שיכתבו לי את שלושת האחים, וסביר להניח שיכלול את רוב הדמויות מההרשמה. תודה לכל הנרשמים! קטניס אוורדין, סוף.

אברמור – הקדמה+הרשמה

קטניס אוורדין ☯ 31/10/2015 2243 צפיות 137 תגובות
כן, טוב, אז אמרתי שאני אחכה עם הסיפור, ואז אמרתי שאדחה אותו איזה שבוע, ואז פשוט ישבתי מול המחשב ואמרי לעצמי "לעזאזל איתך, קטניס! פשוט תעלי את זה." ואז העלתי את זה. התחלתי לכתוב את הפרק הראשון, אבל בשביל להמשיך אותו אני אזדקק לדמויות האחים. הפרק הראשון יעלה לאחר שיכתבו לי את שלושת האחים, וסביר להניח שיכלול את רוב הדמויות מההרשמה. תודה לכל הנרשמים! קטניס אוורדין, סוף.

אברמור

מאל ג'קסון היא נערה אמריקאית העוברת לגור באחוזה באנגליה, בכפר קטן בשם אברמור. איתה עוברים אמה, אביה החורג, אחיה הקטן ושני אחיה החורגים.
תחביבה העיקרי של מאל הוא כתיבה, וכאשר היא מחפשת באחוזה חדר שבו תוכל לכתוב היא מגלה חדר נעול ומסתורי בעל דלת אדומה וגדולה. בתוך החדר מסתתרים סודות אפלים ושטיח קיר קסום בו נשים המכונות אבריניות רוקמות את העתיד.
אך החדר הוא לא הדבר היחיד שמוזר באברמור.
כשטיפוסים משונים מתחילים להופיע באחוזת אברמור וימים כמו פסטיבל הגורל מגיעים, מאל הסקרנית נסחפת לעולם קסום שלא הכירה, תוך נסיונות להתרגל לשני אחיה החורגים ולחייה החדשים.
אבל דבר אחד היא לא יודעת:

מהקסם של אברמור אין שום דרך חזרה.

***

טוב, אם תתעלמו לרגע מהעובדה שאני יודעת לכתוב רק הקדמות צולעות, תודו שהרעיון יכול להיות נחמד.
אני צריכה שתכתבו את האחים החורגים של מאל (אחד חייב להיות בן, השנייה בת ושניהם חייבים להיות בערך בני 16) ואולי גם את האח הקטן שלה, אבל אל תשקיעו בו יותר מדי כי סביר להניח שהוא יהיה משני. בנוסף, אני אצטרך עוד כמה נערים רגילים (בערך שתי בנות ובן, תלוי כמה ירשמו.)
בבקשה תשמרו לעצמכם דמות לפני שאתם כותבים אותה, כדי שלא יהיה בלאגן כמו עם התליון.

שם:
גיל:
אופי:
מראה:
רקע:
משהו להוסיף:


תגובות (137)

אני אכתוב את האח U^U

31/10/2015 20:36

    ועכשיו אני אכתוב את הדמות :) אמממ שאלה, זה פאנפיק או שכל הדמויות הן שלך? או שהסיפור הוא השראה מהסדרה או שזה אותה עלילה? (שאלותרנדומליות)

    שם: סיירוס (והשם משפחה שלהם)
    גיל: 16
    אופי: הוא שקט מאוד עד שלפעמים חושבים שהוא לא יכול לדבר. הוא לא נוהג לדבר הרבה, ומתעסק בעיקר בעצמו (לא מבחינה נרקיסיזם, מבחינת זה שהוא לא מתעניין בכל הדברים הרגילים אז הוא מעדיף להתעסק בדברים שמעניינים אותו). הוא חכם ויודע הרבה, אבל לא כולם יודעים את זה, כי הוא לא אוהב "להשוויץ" או להיחשב כ"גאוותן" או "סנוב" בגלל הדברים שהוא יודע, שאנשים רגילים לא מודעים אליהם. עם זאת, הוא באמת מעדיף לעשות דברים בעצמו ולא סומך על אחרים שיצליחו לעשות את מה שהוא רואה בראשו.
    מראה: שיער חום כהה. עיניים ירוקות בהירות. עור בהיר.
    רקע: אין משהו מיוחד. אם קורה שם משהו מיוחד אז שישתלב איכשהו ~
    משהו להוסיף: אין לי רעיונות, אני לא מצליחה להשקיע, תסלחי לי על זה >.<

    31/10/2015 20:44

    *האח החורג U^U כי נזכרתי שיש שניים XP

    31/10/2015 20:45

אני את האחות החורגת!!!

31/10/2015 20:37

אין בעיה ^^
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 20:40

מלי לבסיס קנטיס X3
ואני רוצה לדעת איך לצבוע טקסט, גלי לי באישי !!!!
אם לא, אני לא מדבר איתך!!!!
מלי אאוט

31/10/2015 20:41

אמורה, אהבתי את הדמות, אבל יש מצב שהוא יהיה האח החורג? זה פשוט יותר יתאים לי לעלילה… אם את לא רוצה, אין לי בעי לשלב אותו בתור האח.
הסיפור הוא ממש לא פאנפיק. אני לוקחת השראה מהסדרה וההתחלה די דומה, אבל כעיקרון זה שונה.
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 20:47

    אוקיי, רק עכשיו תיקנת לאח חורג (איזה קטע ^^)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 20:48

    חחח זה מה שהתכוונתי XD כתבתי לך למעלה ^

    31/10/2015 20:48

    אבל כשכתבתי את התגובה את עוד לא תיקנת.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 20:49

    וכשכתבתי את התגובה הזאת לא כתבת את התגובה שמעליה XD

    31/10/2015 20:55

תשמרי לי דמות של בת! :)

31/10/2015 20:47

האחות החורגת והאח החורג, תאומים???

31/10/2015 20:54

    בסדרה הם היו (נראה לי) אבל זאת לא חובה (למרות שאני מעדיפה שכן, כדי שכולם יהיו פחות או יותר באותו הגיל.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 20:55

תשמרי לי דמות!
איזה כיף גם אמורה העלתה ספר חדש, גם א.מ.ש (לא יצא לי לקרוא סיפורים שלה אבל הם נשמעים אדירים) וגם את מעלה הרשמה!
^^

31/10/2015 20:54

    אממ… איזו דמות? כי אם אתה כותב את האח (לא החורג) אז כדאי שתעשה אותו יותר קטן משאר הדמויות (סביבות גיל ארבע עשרה, אולי פחות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 20:56

    זה לא ממש ספר חדש XD רק יצא לי לשכתב ממנו קצת, אני לא אמשיך אותו כרגע. אני אמשיך אם יקרה ולא יהיה לי שום רעיון לסיפור שאני רוצה לכתוב אחרי שאסיים את "מבוך האשליות" P:

    31/10/2015 20:57

    אעשה את האח, אם כך! ^^

    31/10/2015 20:58

    הי אתה מודע לקיומי. איזה קטע. *מוחמאת מהעובדה הזאת*

    31/10/2015 21:14

אברמור!!!!!! סידרה מדהימה!
אני לא יכולה לכתוב כלום אני עוד עלולה להרוס!
מחכה בקוצר רוח מטורף לראות מה תכתבי !!

31/10/2015 20:56

    חשבתי שאני היחידה שראתה את זה :O
    אל תפחדי, אני בטוחה שרק תשפרי ^^
    תודה רבה!
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 20:57

אמורה, את ידעת שיש לדיסני סרט שנקרא "היורשים", שהוא פחות או יותר על העיקרון של אבר אפטר היי ומצוד האגדות, רק שהנבלים(שהילדים שלהם בסיפור) הם: קרואלה דה ויל, ג'אפר, המלכה הרשעה, מליפיסנט. תנחשי איך קוראים לבת של המלכה הרעה. לא, לא רייבן. לא, לא איימי. איב!
– זהמהשקורהכשמחפשיםפרטיםעלאברמור –

31/10/2015 21:03

    אני ראיתי את הסר הזה! (בת דודה שלי המליצה לי.) נחמד, אבל לא יותר מזה. ואני שנאתי – ועדיין שונאת – את זה שהילדי של הנבלים הופכים לטובים בסוף! למה, למה, למה?!
    מאל (זהו, עכשיו תפסתם אותי, לקחתי השראת שם מסרט של דיסני), הדמות הראשית, הייתה כל כך מגניבה ואז שחטו אותה עם כל הפוצי מוצי הזה בינה לבין הבן של היפה והחיה (אח של אנג'י באופן טכני) שאני שונאת!
    זהו, סיימתי. רגע, לא.
    למה? למה? למה?!
    אוקיי, עכשיו זהו.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:09

    חחחח נראה לך שלא?! יש לי אותו על המחשב (אבל בלי תרגום… מזל שאני מבינה מספיק כדי להבין).
    אלה מאל, איב, קרלוס וג'יי (ובובו סטיוארט משחק את ג'יי! הוא משחק בכל כך הרבה דברים! וההיא מליב ומאדי משחקת את מאל, ומסתבר שהיא גם שיחקה בפרק אחד במנטליסט P:)

    31/10/2015 21:21

    אה, בלאק, אפילו יש לי את הספר של הסרט! שאני עדיין לא יודעת אם זה לפי הסרט או עלילה אחרת (מקווה שכן, אחרת זה יהיה טיפה מבאס)..

    31/10/2015 21:29

    ואי ממש אהבתי את הסרט,
    אבל את אולי תעדיפי את הספר,
    שבו אין פוצי מוצי

    31/10/2015 22:27

הו זה נשמע ממש מעניין~ אני לא ארשם כי עצלנות אבל ההקדמה ממש סקרנה אותי. זה פאנפיק לסדרה? ואיך את עושה את הכתב הצבעוני הזה?

31/10/2015 21:12

    זה *לא* פאנפיק, זה פשוט בהשראת הסדרה וההתחלה די דומה. רשמתי הסבר לצבע בהודעה הקודמת שפרסמתי, מוזמנת להציץ ^^
    תודה רבה!
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:17

שם: בראנדון (בראד) ג'קסון
גיל: 13 (בקרוב 14)
אופי: הוא דיי נחמד, לפעמים מציק שמשעמם לו (כמו כל האחים הקטנים -_-), הוא דיי אכפתי אך לפעמים מתחצף ונהיה ציני. הוא דיי חמים וחביב על ידי כולם, חנפן שזה גורם להקיא.
מראה: הוא בעל שיער שחור עם פסים ירקרקים משוכים לאחור, צידי שערותיו מגולחות לגמרי ועיניו בצבע ירקרק כמו עיניו. הוא אוהב ללבוש ז'קט עור שחור ומכנסי ג'ינס שחורים, גופו דיי צנום בהשוואה לכתפיו הרחבות ושיניו ישרות ונקיות.
רקע: אני אשאיר את זה לך, אני חסר רעיונות אחרי שכמעט סיימתי היום את ארבעת השומרים! XD (אני בפרק 18 עכשיו, כיפאק היי לי!)
משהו להוסיף: מצפה להתחלה ^^ ושלא תעזי לנטוש את התליון! בא לי לראות מה שלום דין פייר!

31/10/2015 21:21

    הידד! אני הצלחתי שיהיה לי חמישה פרקים גמורים של מבוך האשליות ושלושה של מצוד האגדות, והיום בקושי כתבתי, כי אמרתי "דדדייייייי!!!!" מספיק לסופ"ש אחד XP
    מעריצה את זה שאתה לא מתייאש מכל כך הרבה כתיבה של אותו סיפור.

    31/10/2015 21:23

    דמות מעולה, מתאימה לפרק הראשון שתכננתי.רקע לא היית חייב לכתוב, כי הוא אח של מאל אז אין להם רקע ממש שונה.
    אני לא עוזבת את התליון! למה אתם חושבים ככה? אני פשוט מתחיל סיפור שני כי אני חושבת שהוא יזרום יותר (כי יש לי השראה מסדרה ותמונות.) דווקא יש לי רעיון לפרק החדש של התליון (והוא כבר באורך נחמד של עשר דקות) ואני בטוחה שאעלה אותו בשבוע הקרוב.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:25

    ארבעת השומרים תמיד היה ספר מועדף עליי.
    לצערי הייתי צריך לנטוש ולהקפיא את מלחמת העולמות שאין לי רעיונות אליהם בכלל, ואת ואן הלסינג שאין לי מושג איך להמשיך (למרות שהיה לי רעיון דיי נחמד לגביו, פשוט לא מצליח לכתוב אותו.)
    אבל היי! להסתכל על חצי הכוס המלאה!
    כתבתי היום שבעה פרקים $-$
    כל פרק בערך שתי דפי וורד (אולי שלוש.)
    גאה בעצמי~

    31/10/2015 21:29

    מאיפה יש לך זמן בכלל? והשראה?
    למד אותי את סוד הכתיבה הבלתי נגמרת!
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:31

    :םםםםם
    המקסימום שלי זה ארבעה פרקים שכל אחד הוא עמוד וחצי בממוצע :ם
    שאפו!
    הו ויש לי כמה רעיונות למצוד האגדות (לספר השני- כן, כן, יש לי רעיון לספר שני. לא חלק שני, ספר שני! מודה.) מתמונות מהסרט של היורשים. שלצערי יש ממש מעט באינטרנט.. אבל גם זה טוב.

    31/10/2015 21:40

    הסוד..
    הרבה שואלים אותי מה הסוד שלי להשראה וכתיבה רבה כל כך. אני מניח שהשראה זה רק מהדמיון, הרי לא ראיתי (לפחות אני) דבר שדומה לארבעה נערים ששומרים על שער קסום בספר / טלוויזיה.
    בהתחלה מתחילים מהרעיון הכללי- ארבעה נערים ששומרים על שער קסום.
    אחר כך מפתחים אויבים למשל : איש זאב מיתולוגי, או יצורים בדיונים. שאת רוב המיתולוגיות אני מוצא בויקיפדיה.
    אחר כך אני מפנה זמן (אחרי שאני לומד למבחנים, עושה שיעורים וכו')
    וכך אני מצליח לכתוב כל כך הרבה.
    זה הכול עניין של חשק ורעיונות! וזמן, כמובן.

    31/10/2015 21:43

    הו אתם לא רוצים לדעת איך "התגלות הקסם" היה נראה בהתחלה XDDD שונה לגמרי ממה שהוא עכשיו! ההתחלה עצמה בכלל לא הייתה ככה.

    31/10/2015 21:44

וואו נשמע אדיר!!!
מחכה בקוצר-רוח שתתחילי!!!

31/10/2015 21:31

    תודה! את לא רוצה להירשם? (למרות שאחרי מה שעשיתי עם ההרשמה בסיפור שלך אני לגמרי יכולה להבין אם לא PX)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:32

    אולי ארשם בקרוב.
    (למרות שגם ככה יש פה הרבה כותבים מוכשרים שעושים לך דמויות אז לא נראה לי שתצטרכי אותי ^^)

    31/10/2015 21:35

בלאק, אני מקווה שאתה כותב דמות של אחות בלתי נסבלת בעליל (כי עלה לי רעיון ובא לי שמאל והיא יריבו.)
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 21:32

קטניס את עושה צחוק????
ה"סוד" שלך לצבע זה HTML!!!! אני כל כך כועס עלייך עכשיו!
בלתי נסבלת?O_O אופסי…
אני רק יגיד לך שהיא פמיניסטית. אבל את יודעת מה, יש סיכוי שעם האופי שלה היא בתי נסבלת לפעמים…

31/10/2015 21:34

    אה, זה מה שזה? לא היה לי מושג. חברה שלחה לי את זה לפני שבועיים במייל ואמרה לי שאולי זה יעבוד על האתר, לא שאלתי שאלות. PX
    קצת בלתי נסבלת? טוב, לפחות יש לי עם מה לעבוד (והיא הולכת לשנוא את הדמות של יוטה ואת מאל, ככה שאולי אני אצליח לסחוט ממנה עוד קצת בלתי נסבלות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:47

אורורה, את גם כותבת מוכשרת! את באמת לא צריכה להשקיע בדמות של עמודי וורד, אני לא קפדנית. אם את בכל זאת כותבת דמות, עדיף שהיא תהיה בן.
תודה בכל מקרה! ^^
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 21:48

קטניס, יש מצב שאברמור זו סדרה כזאת שיש שם כזה חוט זהב כזה שרוקמים איתו דמויות קטנות של האנשים באברמור וכשפורמים את הדמויות האלה, האנשים נעלמים???
אם כן, יש מצב שראיתי…

31/10/2015 21:49

    אממ… כן, גם זה (אבל לא רק זה.)
    יש מצב שראית את הארבעה פרקים ששודרו בישראל (כמוני.) אני לא חושבת להמשיך לראות את הסדרה, כי בסוף בטח יצא שאני אהיה יותר מדי מושפעת ממנה ולא אצליח לחשוב על רעיונות משלי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 21:51

שם:(תהרגי אותי אבל אני פשוט אוהב את השם הזה – ) בלה (והשם משפחה שלהם).
גיל: 16.(אם אפשר שהיא תהיה התאומה הקטנה)
אופי: בלה היא הבן אדם המצחיק והאנרגטי ביותר שתפגשו. היא יודעת לעשות את הדברים הכי מצחיקים, ולהוציא חיוך מכל אחד(חוץ מסיירוס) כמעט בכל מצב.
המילה "שעמום" לא בלקסיקון שלה. תמיד יש לה מה לעשות והיא נהנית מהדברים הפשוטים וה"רגילים" לכאורה, כשכולם מוצאים אותם למשעממים.
היא חכמה מאוד, אבל אנשים תמיד יתייגו אותה כ"היפה והטיפשה", והיא שונאת את זה.
היא לא מקדישה זמן למראה החיצוני, בכלל, אך בכל זאת היא מצליחה להיראות יפה. היא שונאת איפור ולקים, ואת כל הדברים שבהם הבנות בגילה בד"כ משתמשות. היא פמיניסטית מאוד ותוכל להיכנס לקרב(פה בד"כ הקרב יהיה קרב של מילים. למה "פה"? תמשיכי לקרוא..) סוער עם אנשים שובניסטים מאוד. כשמישהו יפגע בה או ביקרים לה רוב הסיכויים שהיא תרביץ לו, בין אם זה בן או בת(והיא הייתה בבתי חולים כמה פעמים בגלל זה).
היא מאוד חברותית והיא תשמח לעזור לכל אחד.
היא תולעת ספרים, ספורטאית, אוהבת לצייר ולאפות ולטייל. במיוחד לטייל. היא פריקית רצינית של טיולים, והיא תשמח להרצות לכל אחד על שימור הטבע וחיות בסכנת הכחדה. אשמח אם היא ומאל יקראו אחת לשנייה בכינויים מקניטים.
יש אנשים שיגידו שהיא קוץ בישבן, אבל זה אף פעם לא עצר אותה מלהמשיך ולהיות כזאת, וזה אף פעם לא יעצור. היא לא אוהבת לדבר על זה או להיזכר בזה אבל כשהייתה קצת יותר קטנה(13 – 15 כזה) ילדות מהכיתה שלה היו מציקות לה ומתעללות בה. אם זה אפשרי, אשמח אם יהיה לה קראש רציני על היפה והחיה.
אם תצליחי לשלב את זה איכשהו בסיפור – הצבע האהוב עליה זה כתום(אם לא אז לא נורא, סתם רציתי לכתוב את זה).
מראה: שיער בלונדיני ארוך, שכשהוא נרטב, הוא מקבל גוון כהה יותר של קינמון.
עיניים ירוקות נוצצות וריסים די ארוכים. שתי גומות חן וחיוך יפה וצחור. היא רזה, ומבחינת גובה היא ממוצעת +.
יש לה עור בהיר ובמבט ראשון היא נראית קטנה יותר ממה שהיא באמת.
רקע: אני לא רוצה לסתור לך דברים אחרים בסיךור, אז לבחירתך.
משהו להוסיף: בלתי נסבלת מספיק? ;)

31/10/2015 22:04

    בלאק, אתה לא תאמין לי, אבל התחלתי לכתוב את הפרק והייתי חייבת לכתוב את השם של האחות, אז חשבתי שאני אכתוב לה איזה שם ואחכה לדמות שתכתוב ואשנה אותו. קראתי לה בלה! (טלפתיה היא ההסבר היחיד.)
    טוב, אני פשוט אמצא איזו סיבה שמאל ובלה ישנאו אחת את השנייה. והיא ובראנדון הולכים לריב כל הזמן.
    תודה על הדמות!
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 22:13

    אה, ושכחתי – אכפת לך שהיא תהיה צמחונית? (בגלל האהבה שלה לחיות וכל זה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 22:18

טלפתיה זה באמת ההסבר היחיד.
מעולה! האמת היא שזה עוד טלפתיה, כי גם אני תכננתי שהיא ובראנדון יריבו אבל אמרתי שנשאיר את זה לבחירתך ובסוף שכחתי מזה…
מצפה בקוצר רוח לפרק הראשון!

31/10/2015 22:18

    את הפרק הראשון כנראה תקבלו בקרוב, אני כותבת אותו והאצבעות שלי פשוט רוקדות על המקלדת (וכנראה מפספסות כמה צעדים פה ושם בגלל המהירות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 22:19

אפילו יותר טוב! שתהיה צמחונית!

31/10/2015 22:21

    זה מסתדר לי עם איזה רעיון בפרקים הבאים. תודה!
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 22:22

יש עוד מקום?
אם כן תוכלי לשמור לי אותו?
~למהאניתמידמפספסתאתזה?~

31/10/2015 22:24

    ברור! לך תמיד יש מקום. אני אשמח אם אתכתבי דמות בן, חסרות לי כאלו.
    קטניס אוורדין, סוף.

    31/10/2015 22:28

החלטתי שאכתוב דמות בן, זה בסדר והאם יש לה מקום?

31/10/2015 22:37

קיבלתי! בזמן האחרון אני מגלה שאני טובה יותר בכתיבת בנים מאשר בנות ~זהרע?~
אפשר קריפי?

31/10/2015 22:41

בקריפי את מתכוונת לג'ולס ו – וייס סטייל?

31/10/2015 22:43

    דמויות מלחיצות, פומה.
    וייס לא מתאים לאנשים רגישים. XD

    31/10/2015 22:50

אממ… מסכימה שהוא יהיה קריפי של הבהלות וסרטי אימה, לא קריפי כמו ג'ולס (את יודעת, פחות בואו-נרצח-פיות ויותר בואו-נצפה-בסרטי-אימה-שיגרמו-לכולם-לרוץ-לאמא.)
קטניס אוורדין, סוף.

31/10/2015 22:51

    טוב… שיהיה קריפי-סרטי-אימה, אבל אל תחשבי שהוא יהיה חביב והגיוני *אזהרה*
    כבר כותבת לך אותו :)

    31/10/2015 23:02

שם : לסלי הנרייט
גיל: 17
מראה: לסלי יחסית גבוהה, יש לה עצמות לחיים בולטות, ותווי פנים חושניים מאוד. היא בחורה מהממת, צבע עורה הוא שזוף, ועיניה ירוקות כזית, ובולטות מאוד על עורה. שיערה חום כהה בעל גוונים בהירים, ושפתייה בשרניות ובעלות אודם טבעי.
אופי: לסלי היא בהחלט הבחורה שבחורים ירדפו אחריה כל הזמן, היא פשוט מושכת אלייה אנשים ביופיה, למרות יופייה המזמין לסלי היא בכלל לא הטיפוס החביב. היא קשוחה מאוד ביחסיה אל אנשים, ונוטה להיות צינית ויבשה לאנשים שלא נתפסים לה טוב בעין (היא מזהה אנשים מהר מאוד, היא נוטה להתייחס מגעיל בעיקר לבנים, בגלל שהיא יודעת על הכוונות שלהם, והיא רעה מאוד לבנות כי, טוב, היא שונאת בנות.) יש לה חברות מעטות, שגם הן יפות מאוד, ואיתן היא שומרת על קשר מינימלי, בגלל שעדיין לא הצליחה להתחבר באמת ובתמים לאחת מהם. היא לא נוטה לסמוך על אנשים, וכשהיא באמת לבסוף סומכת על מישהו, היא תהיה נאמנה לו מאוד. פעם, נהגה לסלי לדבר כטיפשה בבתי הספר וכך גם התייחסו אליה, כשהתבגרה היא פשוט זנחה את הרגלי המשחק שלה והתנהג בדיוק כמו שהיא: גאונה. לסלי היא פשוט חכמה (כמו רוב הדמויות שלי, לול.) היא מסוג החכמים שבסוף יצא לעולם עם נושא מתמטית וזכה בפרסום ועריצות עולמית. היא טובה ברפואה, (היא אוהבת לקרוא ספרים על קרדיולוגיה, למרות שסוברת שתהיה פסיכיאטרית) וטובה במתמטיקה, ממש, אבל ממש טובה במתמטיקה. היא ידועה בעיקר בסגולתה של מחשבה מחוץ לקופסא.
חוץ מטיפוס מעט מיזנתרופי וחכם כמו תומאס פיין, לסלי היא גם טיפוס מאוד מוזיקלי, ונוהגת לנגן בגיטרה, ולשיר מצויין. אם יהיו לה חברים אמיתיים, היא ככל הנראה תהיה מאוד מגוננת עליהם (היא טיפוס מאוד נאמן) ומחויבת אליהם.
עמוק בפנים, היא נורא אכפתית, ויהיה לה קשה מאוד לסבול אבידות מכל סוג.
רקע: לסלי באה מבית עם עבר לא קל: אביה התאשפז במחלקה פסיכיאטרית (ומשם הזיקה להיות פסיכיאטרית) ומאז אימא שלה פשוט לא הכי מתייחסת אליה. היא אוהבת אותה, מאוד. אבל היא מזכירה לה מידי את אביה, ולכן מעדיפה שלא להתייחס אליה. אביה של לסלי נכנס למחלקה לאחר שניסה להטביע אותה, ואימא שלה מאשימה אותה בכל הסיפור, אבל היא לא אומרת זאת בקול. היא מביאה לה כל מה שהיא צריכה- בגדים, נעלים, כסף וכל הדברים החומרים, וכך עשתה מאז שאביה אושפז כשהייתה בת 10.
משהו להוסיף: נוטה להתעצבן ולהיות אלימה כשמזכירים לה את אביה, יש לה התקפי פאניקה קשים, מאוד פוחדת להישאר לבד, ובלילות עדיין יש לה סיוטים של אביה מטביע אותה (נוטה להתעורר בצרחות)

31/10/2015 22:53

    נוסחה מתמטית**
    רק עכשיו אני קולטת כמה הדמות הזאת גרועה

    31/10/2015 22:59

תחי הקרדיולוגיה!

31/10/2015 22:56

אני מתארת לעצמי שגם אם הייתי אוזרת אומץ וכותבת דמות כבר הכל תפוס….בכל מקרה- ההקדמה דווקא בסדר. זה מגניב איך שהכנסת תמונה וכתבת בכל מיני צבעים. אני לא אבקש ממך לגלות לי כי כבר אמרת שאת לא תגלי… טוב בכל אופן אני מחכה לקרוא…

31/10/2015 22:59

אוף! אוף! אוף!
אמרו לי שהעלית ולא יכולתי להיכנס! אוף!!!
אם נשאר משהו, אז תשמרי לי.. אני בכל מקרה כנראה אכתוב אותה רק מחר (ואם נשאר משהו תעשי טובה ותשלחי לי הודעה, כי אני לא אמצא את זה כאןXDD)
אם באלך שאני אכתוב דמות מיוחדת או רעה או משהו (~מכורהלדמויותשלי~) אז בכיף! ותזכרי שאני פה לעזור (ומאוד מחכה לזהXP)
תתחילי!

31/10/2015 23:10

*רציתי מאוד לכתוב את האח הקטן, אבל התבאסתי מזה שהוא דמות משנית אז כתבתי עוד דמות*

~האח הקטן
שם: מייק פְנֵר ג'קסון(פנר זה שם אמצעי.)
לעיתים אחיו נוהגים לכנותו כ- מייקי, מייק'ס ומיקי מאוס.
גיל: 8, אם אפשר.
אופי: האח הקטן והמציק שמתחשק להיפטר ממנו ולשלוח אותו לעיר אחרת בתוך אריזה של קופסת מתנה. הוא ילדותי(מן הסתם) ונודניק עם תואר. הוא תמיד מנדנד למאל ג'קסון, אחותו הגדולה, בניסיון להצטרף לחבריה במפגשים סודיים ומה שנראה כ"הרפתקאות" בעיניו הקטנטנות וחסרות הפרופורציה, אך היא תמיד מסרבת. הוא "נדבק בחיידק הכתיבה" מאחותו, והוא אוהב לכתוב סיפורים. אומנם מטופשים למדי בעיניי אחותו הגדולה, אך אמו תמיד ראתה בו סופר פוטנציאלי.
(ואולי אפילו יש סיכוי שהוא יהיה קשור ל"הרפתקה" של מאל משום שגם הוא כותב? את תחליטי.)
מראה: הדבר הראשון שמבחינים בו כשמסתכלים על מייק בפעם הראשונה, הוא לחיים אדומות ועגלגלות, ותפוחות עד מאוד. בשל כך, אחיו(שתמיד מחפשים הזדמנות לרדת עליו) נוהגים לכנותו "מר תפוח" בניגוד לרצונו, מכיוון שלחייו כה תפוחות עד כדי כך שהן נראות כאילו הוא מחזיק בתוך פיו תפוח שלם בגודלו.
עיניו הגדולות והסקרניות ניחנו בצבע כחול עמוק, ושפתיו דקיקות. צבע שערו חום כהה.
(רציתי לתאר אותו כדומה למאל אחותו, אבל אני לא יודעת מה המראה שלה.)
רקע: הוא ילד תמים ורגיל שרק מחפש הרפתקאות בחייו השוממים, לכן הדבר היחידי שתמצאי תחת תגית "רקע" זו אלו סיפורים קצרים ומשעשעים על מייק המסכן והטיפש שנקלע למצבים לא נעימים במיוחד. למשל, הפעם ההיא שהוא ננעל בשירותים. מקרה זה נחרט בזיכרונו כ"טראומה".
משהו להוסיף: יש לו בובה של ג'ירפה ששמה "מיה" שהוא מאוד אוהב. הוא נוהג לסחוב אותה לכל מקום.

~"נער רגיל"
שם: אוון קראי.
גיל: 16. (אני לא יודעת מה הגיל של מאל וחבריה, אז נתתי לו גיל "ממוצע".)
אופי: חברמן, רוכש חברים בקלות ואוהב להיות בסביבת אנשים וחבורות בעיקר. מאל היא החברה הכי טובה שלו(מכירים מגיל 7,) והוא נוהג ללוותה לכל מקום, לכן כשמאל נקלעת לתעלומת ה"אברמורים", הוא מצטרף אליה להרפתקה.
הוא כן ואמיתי, לפעמים עד כאב. הוא מעדיף לומר לאדם את האמת בפרצוף מאשר לשמור את השקר בפנים. לא מסוגל לשמור סודות.
הוא מצחיק, אך לא כל-כך שנון. הוא לא מתוחכם או חכם. יש לו ביטחון עצמי מסוים אך הכריזמה שלו שואפת לאפס, ולכן נאומים ותכנוני מזימות ורעיונות תמיד יופנו לחבר אחר בחבורה.
הוא אוהב מאוד לבשל ומעריך את אומנות הבישול. לפעמים הוא מתחיל לדבר על כך באמצע שיחה וחבריו נאלצים להתמודד עם הטיפוס החופר שנהפך להיות בנושא. אם לומר את האמת, אוון הוא טיפוס די חופר, ולא רק בנושא הבישול. חבריו נאלצים ולא פעם להקשיב לנאומיו קורעי הלב על בגידתה של חברתו בו. הסיפור הזה אולי יכל להיות נחמד בפעם הראשונה שסופר, אך בפעם ה-21 זה הפך להיות חסר טעם.
מראה: שיער שחור ודליל(קצר מאוד.) עיניים ששטופות בגלים של צבע כחול בהיר ושפתיים חייכניות עם גומות המעטרות אותן בצידן. די נמוך, ובשל כך חבריו נוהגים לרדת עליו לעתים קרובות ולכנותו "דאוורפי"(דווארפי זוהי הטיה למילה Dwarf= גמד. גמד הוא יצור שמזוהה עם גובה נמוך, ומכאן בא השם.)
רקע: לעתים הוא ומאל נהגו להיקלע לחוויות משעשעות ומטופשות בתור ילדים(ראי את סעיף הרקע של מייק לדוגמא,) אך חוץ מזה חייו רגילים ונורמאליים, נטולי כל ריגוש או סיפור מיוחד שצריך לספר.
משהו להוסיף: הוא שונא פיצה!

זהו, מקווה שהדמויות טובות ומתאימות(אוון לא יצא משהו-משהו, אבל לא נורא.)
בהצלחה בסיפור. וכמו שכבר אמרתי, מצפה בקוצר-רוח שתתחילי!!!

31/10/2015 23:16

    ~כיףוירטואלילדמותשלאקיימת~
    גם אני שונאת פיצה!!!

    31/10/2015 23:39

אין קריפיות ~פרצוף אומלל~
שם: דיקן גידן -חהחהחה^^-
גיל: 16
מראה: בעל שיער חום בהיר קצר ופרוע שצבועים בו גוונים כחולים זוהרים ועיניים כחולות בהירות כלכך שבחושך נראה כאלו הן זוהרות. צבע עורו בהיר יחסית אבל לא מאוד. הוא גבוה יחסית לגילו, משקל ממוצע + נאה ובסך הכל הוא נראה אדם… לא חביב.
אופי: פריק רציני של ספרי/סרטי מתח/אימה או שניהם. הוא מסוג האנשים שיבואו לך בלילה עם מסכה מפחידה על הראש ויאירו עליך עד שתתעורר ותצרח, רק בשביל הכיף. בשבילו מתח ואימה אלה החיים. הוא קרא כמעט כל ספר מתח/אימה שיצא לאור – אוהב מאוד את הסופר סטיבן קינג – וצפה כמעט בכל סרטי האימה שיצאו בשנים האחרונות, כי אין לו כוח לחפש עוד אחורה באינטרנט. הוא לא נחמד במיוחד. הוא ציני ולא כל כך מתייחס לאנשים סביבו אלא במטה להפחיד אותם ולצחוק לעצמו אחר כך. הוא אדם די נאה ובנות נוטות להגניב לעברו מבטים וחיוכים סמויים, הוא מתעצבן מזה בכל פעם מחדש. מדי פעם הוא מוצא על שולחנו מכתב ולידו סוכרייה ורואה את אחת מבנות הכיתה מגניבה לעברו מבטים כל שתי שניות. יש לו בערך שתי שניות של מחשבה נורמלית על המכתב, ואז הן נגמרות. את המכתב הוא קורע בכעס וזורק לפח ואת הסוכריה שומר לאחר כך. בואי נראה… מה עוד אפשר לכתוב? אה כן. תכונות: אז ככה, דיקן הוא לא הבן אדם החכם ביותר שתפגשו. ברוב במקצועות הוא לא מקשיב ויודע רק את הבסיס, חוץ ממתמטיקה. הוא גאון מתמטי שיכול לחשב לך כמה קילומטרים עובר האור במרחק של 1400 שנות אור – רעיון לסיפור, עזבי – בשתי דקות בערך. אחרי מרתונים של צפייה בסרטי אימה, הדבר האהוב עליו הוא לשגע אנשים בעזרת חישובים בלתי אפשריים בעליל ומספרים שבלתי לניתנים לשיעור. איכפתי בסתר לאנשים שמתחבבים עליו בדרך הזויה ומסובכת כלשהי שאפילו הוא לא מצליח להבין. האיכפתיות הזאת מתבטאת בסך הכל ביחס לא מזלזל מצידו אליהם ובהפחדות חוזרות ונשנות שקורות בכל שניה ושניה ביום. הוא אוהב להציק לאנשים, מה שקצת סותר את אופיו. ברוב הזמן הוא נוטה להתבודד עם עצמו ולהמציא גרסאות קריפיות לשירי ילדים – כמוני – ונוהג לזמזם אותן במשך כל היום. ודבר אחרון לפני שאני מסבכת אותך בכל מובן אפשרי: יש לו נטייה/פחד מוזר מאוד, שניים בעצם. הראשון – תמיד. אבל תמיד. שיפגוש בדרכו בתחנת אוטובוס, הוא יעבור מאחוריה. הוא שונא את המבטים שאנשים נועצים בו כשהוא עובר מלפנים. השני – לא משנה איפה ולא משנה איך, הוא תמיד ילך מימין לדברים. עצים, פחים, עמודי חשמל וכו'… גם אם זה אומר לטפס מעל גדר או משהו כזה.
רקע: אין לי כלום. תוכלי להמציא בעצמך? אם לא תגידי ואנסה לכתוב משהו.
משהו להוסיף: סליחה אם בלבלתי אותך. אני ממש לא מפוקסת עכשיו אז יכול להיות שלא הייתי עקבית וסתרתי את עצמי בכמה מקומות…
בכל מקרה, אהבתי מאוד את ההקדמה ואקרא את הסיפור גם אם לא תקבלי אותו. אבל אני כן רוצה שכן!
^-^

31/10/2015 23:33

בא לי שדיקן ובלה יהיו ביחד… לא יודע למה… אבל פשוט בא לי…
פומה, אולי הוא לא קריפי אבל הוא בהחלט דמות מעניינת…

31/10/2015 23:38

    לא קריפי… כן. אוף :(
    אתה לא יודע מה תכננתי בשבילו, אבל קטניס אמרה שלא קריפי כזה אז שיניתי :/
    חה. מצחיק אותי רק לחשוב כמה הדמות המקורית הייתה אומללה אם היא הייתה קוראת את עצמה של עכשיו.

    31/10/2015 23:47

אני מרגישה כבר לא קשורה-_-
איך את לא אוהבת פיצה, פומה?! ז-זה… פיצה!

31/10/2015 23:42

    כי הבצק העבה *מדי* הזה נתקע תמיד בגרון. זה מלוח והגבינה לא מוסיפה. ועם כל התוספות האלה, נראה כמו מפלצת -,-

    31/10/2015 23:45

    אז לא טעמת פיצה טעימה!

    31/10/2015 23:51

אה! שחכתי להוסיף…
*מצטערת מראש בלאק*
אם אפשר, אשמח אם לסלי תתעניין בו באופן כלשהו ותנסה להתקרב אליו אבל הוא לא יתייחס אליה, כאילו כדי 'להחזיר' לה על יחסה לאחרים וזה רק ימשוך אותה עוד יותר.
ו – אה… בלאק? בלה היא מסוג הטיפוסים השנואים עליו. אנשים שלא עוזבים אותך לא משנה כמה תבקש.

31/10/2015 23:44

    אבל.. לסלי בחורה טובה (עמוק עמוק בפנים)
    אם היא תרצה אותו אני כל כך אשפפ אותם
    ומצטרפת להרגשתך לגבי פיצה- היא פשוט עושה בחילה
    אני יותר בקטע של המבורגרים

    31/10/2015 23:50

    יאק. המבורגרים…
    לא הם ולא פיצה עושים לי את זה -,-
    הפעם האחרונה שאכלתי המבורגר הייתה… לפני שנה בערך. נראה לי :/

    31/10/2015 23:58

    OO:
    הלם.
    פשוט הלם…
    את לא אוהבת המבורגרים? אבל אבל
    זה בשר עם קטשופ, מה יש לא לאהוב :(
    בכל מקרה, קטניס, אם את כן מקשיבה לפומה בסוף,
    אז לפחות תעשי שדיקן סוגשל מחבב אותה ^^
    ושהם יהיו יחד בסוף.

    01/11/2015 00:02

    ורק בלה נשארת לבד… :(
    תס, תעשי לי טובה ותכתבי זיווג לבלה…

    01/11/2015 00:04

    אני לא אוהבת גם קטשופ. או פופקורן. או חומוס/טחינה וכל מוצרי השומשום למיניהם…
    סלחי לי שאני מעציבה אותך. אני בן אדם מאוד בררני כשמדובר באוכל.
    או בכל דבר אחר -,-

    01/11/2015 00:07

אופסי…
דבר אחד בטוח, אני ופומה לא מתקשרים טלפתית…

31/10/2015 23:47

למה? כבר קרו מקרים. לא זוכרת כרגע מהם, אבל הם קרו :)
ותס. את כן קשורה!

31/10/2015 23:49

לסליקן? זה נראה לי הכי טוב…

31/10/2015 23:53

יואו פוה גם אני לא אוהבת המבורגרים! ופיצה קצת ממש תלוי

01/11/2015 00:31

ליאנה, דמות מעולה.
אורורה, גם הדמות של מייק מעול, אבל כבר כתבו לי את האח הקטן… טוב, אני אבליג ואוסיף אותו לסיפור. אוון גם מעולה, רק יש משהו שלא הבנתי. הוא גר באברמור? כי טרה והמשפחה שלה עוברים לשם רק בתחילת הספר.

01/11/2015 03:37

    *מאל (פשוט בסדרה לדמות הראשית קוראים טרה…)
    שיט! אינטרנט טלפון מעצבן! ~נשלחבטעותאםלאהבנתם~
    פומה, גם הדמות שלך נכנסה (למרות שאת אדם רשע. מי לא אוהב פיצה? והמבורגר? לכי לבדיקת אנושיות!)
    נראה מה יהיה לגבי השיפופים בהמשך (אתם יודעים שאני לא טובה בזה!)
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 03:47

תס, אני אשמח אם תכתבי נערה (ותהפכי אותה למיוחדת, כמו שאני מכירה אותך (; )
קטניס אוורדין, סוף.

01/11/2015 07:46

שם: רואהן ג'ונס
גיל: 17 וחצי בקרוב שמונה עשרה.
אופי: תמים, שקט, לא מתקשר הרבה, טוב לב "הילד הטוב" לכאורה. אחד שמבין ומקשיב לאחרים. הוא חסר ביטחון עצמי. אך רוצה להוכיח לעולם שהוא קשוח, עצבני וגם לו יש דעה. לרוב אנשים קולטים אותו כרכרוכי ורואהן מתעב את זה.
מראה: רעמה שחורה שתמיד מסודרת בקפדנות לאחור. עיניים כחולות שמי שמביט בהם שוקע בהן. גוף צנום וחלק מכל קעקוע או עגיל.
רקע: הוא אביו, אמו ואחיו הקטנים היו הדיירים הקודמים באחוזת אברמור, אך לילה אחד אביו נעלם והם לא ראו אותו יותר. המשפחה האומללה עברו לגור כמה קילומטרים ליד אברמור. היעלמותו של אביו הם בגדר תעלומה נכון להרגע, ומשפחתו של רואהן מעדיפים לשכוח את הסיפור ולהמשיך הלאה. אך רואהן תמיד מנסה למצוא הזדמנות לבקר באחוזה ולגלות מה קרה לאביו באותו הלילה.
רואהן הוא אח בכור ותמיד משגיח על אחיו הקטנים וצוחק איתם. אימו נמצאת בדיכאון מאז המקרה עם אביו של רואהן ומסרבת להמשיך הלאה, אך היא מתפקדת.
משהו להוסיף: לרואהן יש תמיד עצות טובות. הוא לא חכם במיוחד.

טוב… אז ככה-
אני לא נוהגת לכתוב דמויות כשיש הרבה תגובות כי אני תמיד מפחדת שהדמות שלי תאבד בתוך כל התגובות. אבל ההקדמה משכה אותי שאני לפחות אנסה…
לא הסתכלתי יותר מידי בדמויות האחרות אז אני מצטערת אם יצא דומה למישהו, בהצלחה ומקווה שאתקבל.

01/11/2015 08:12

    דמות מעולה, ממש אהבתי אותה. אבל יש משהו שלא הסתדר לי ברקע – הדיירים הקודמים באחוזת אברמור יופיעו בהמשך, ואני כבר יודעת מי הם. בכל זאת, אני יכולה לשלב את ההעלמות של אבא שלו באחוזת אברמור.
    תודה על הדמות!
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 08:40

קטניס, יש לי רעיון לגבי הדמות של אורורה – מייק.
למה שלמאל לא יהיו שני אחים? ואז בלה, מאל וברנדון יסתדרו גרוע, אבל בלה ומייק יהיו סוג של חברים ממש טובים? כי סך הכל הם נשמעים לי די דומים, ויכול להיות נחמד אם הם יהיו שותפים למתיחות, בדיחות וכאלה…
מתי את מתחילה???
אמרת שהאצבעות שלך רוקדות על המקלדת… אני מצפה לראות פרק ראשון היום!!
בא לי כבר שתס תכתוב דמות!!!

01/11/2015 17:15

מצטרפת לבלאק~ מתי הפרק הראשון יעלה?

01/11/2015 18:17

    נכון ^

    01/11/2015 18:35

בגלל שביקשתי אני אעשה בת:)
בהשראת אלופי העולם הישראלים החדשים!♥♥ אנחנו על המפהה
שם: אנג'ל ליסאריי
גיל: 15 \ 16 (מה שתחבר לך יותר נכון)
מראה: היא דיי גבוהה (קצת מעל הממוצע לגילה) והיא רזה ובעלת שרירים שלא ממש נראים לעין. יש לה עור יחסית שזוף , עצמות בריח בולטות וכתפיים בולטות אבל רכות. (את מבינה, כן?). יש לה אף ישר, שפתיים בעובי בינוני, שיניים צחורות ועיניים כחולות-אפרפרות. יש לה שיער בלונדיני (עם מעט גוונים חומים בתוכו, אבל הרוב בלונדיני) ארוך וחלק-גלי. יש לה שרשרת פשוטה שעליה יש כוכב ים פשוט ממתכת כסופה והיא לא מורידה את השרשרת אף פעם.
אופי: כשהיא מרגישה חופשייה ונאהבת בסביבה שאוהבת אותו היא הטיפוס הכי אוהב וחם בעולם. היא יכולה לוותר על הכל בשביל האנשים שחשובים בה, היא מסורה ואוהבת, מצחיקה וקלילה שאוהב לרקוד בטיפשות ולשיר "בכאילו" את השירים שהיא אוהבת ולעשות כל דבר שיעודד מישהו אחר. יש לה חיוך מדבק ומהפנט ואתה לא יכול להפסיק להביט בה.
לצערנו היא לא בדיוק כזאת, כרגע היא טיפוס מאוד סגור, שכל הזמן קר לו והוא רועד. היא פוחדת להיפתח למישהו ולשחרר את הכאב שלה כי אז מישהו נוסף ינטוש אותה. היא מעדיפה לעשות דברים לבד, בשקט וביעילות, והיא טיפוס חכם ופיקח. היא לא בדיוק "אדישה" לסביבה, אם מישהו ידבר אתה היא תענה ואז תשתוק – אבל היא פוחדת להיקשר לאנשים. קשה לה לשבור רושם ראשוני, ואם מישהו יצחק עליה (גם סתם בצחוק ולכיף) היא תמיד תזכור את התחושה הפוגענית ולא תצליח לעולם להתחבר אתו. היא אוהבת את הים והיא גולשת מקצועית לשעבר, כרגע יש לה טראומה ממים. אם מישהו יכה אותה או יכאיב לה או משהו היא תשתוק ותנסה לברוח משם. היא לא נשברת בקלות (מבחינה פיזית והכל – של סחיטות וכאלה)
רקע: האמת? במקור היא בכלל מצרפת. היא גרה בצפון-מערב צרפת, בעיירה קטנה שצמודה לים (שמפריד בין אנגליה לצרפת). היו לה זוג הורים אוהבים ואחות קטנה בשלוש שנים, והיא חיה נהדר.
מגיל צעיר היא אהבה את הים. היא למדה לגלוש גלישת רוח (♥) ולשלוט ברוחות החזקות של צרפת כבר בגיל 10. מגיל 13 היא כבר החלה להתחרות בתחרויות עולמיות.
כשהיא הייתה בת 15 (או 14, תלוי מה תחליטי לגבי הגיל שלה. בעיקרון שנה לפני הגיל המקורי שלה) היא השתתפה בתחרות פשוטה ופתוחה לכולם, וההורים שלה באו לראות. היא התנדבה בלימוד ילדים קטנים גלישה, כמו את אחותה, ואז קרה ה-דבר (באמת שזה מטופש אבל בסדר)
אנשים מכוסי פנים ולבושים בבגדים עבים ושחורים תקפו את התחרות. הם צרחו על כולם שם והחזיקו רובים,ואנשים התחילו לברוח בצרחות. כל מי שהיה באותו זמן בתוך הים הותקף \ או נורה – וירו בהורים ובאחותה של אנג'ל מול הפנים שלה. הם החלו לעבור איש-איש: כל מי שהצליח לשרוד את היריות נחטף – כולל אנג'ל.
במשך כמעט שבוע היא הייתה חטופה עם עוד 7 אנשים בערך – קשורה, בוכה בשקט מהפחד שיפגעו בה. כל מי שצרח או דיבר חזק מידי נורה במקום. כל פעם הם בדקו את האנשים שהם חטפו, לוודא שהכל בסדר מסיבה כלשהיא – ואנג'ל תמיד עברה את המבחנים. היא לא ידעה איפה היא.
אחרי כמעט שבוע שהיא הייתה חטופה את כל הצעירים יותר, החלשים, לקחו אל מחוץ לחדר ושחררו להם את הידיים, רק אז היא גילתה שהיא באמצע ים. היא שמעה יריות בכל האנשים שנותרו בתוך החדר, והאיש ששמר על כל הצעירים אמר להם שאף אחד מהם לא עבר את המבחן. הוא לחש לה בשקט שהם הבאים בתור.
מפחד שלה הרגע היא קפצה מהסירה ושחתה הכי רחוק שיכלה, מסיבה מסויימת הסירה פשוט פנתה משם ונסעה.
אחרי שעות רבות שהיא שחתה בלי הפסקה, היא ראתה יבשה מרחוק. היא החלה לצרוח אבל הכוח שלה נגמר. היא החלה לטבוע בים – צועקת לעזרה כלשהי. באותו שלב היא ראתה יבשה במרחק כמה קילומטרים מהחוף – עד שלא הצליחה להחזיק את עצמה. לפני שהיא טבעה היא שמעה צעקות מרחוק.
היא התעוררה ומצאה את עצמה במשאית מוזרה, שחורה. היא הייתה מונשמת ורעדה כולה. אמרו לה שהיא טבעה וחילצו אותה ברגע האחרון – והיא בכלל באנגליה כרגע. היא התחילה לבכות וחיברו ליד שלה צמיד מוזר והזריקו לה משהו. לפני שהיא נרדמה אחד מהם חייך אליה חיוך מוזר ומרושע, אבל היא לא הייתה בהכרה מספיק זמן לגלות למה.
בפעם השנייה שהיא התעוררה היא מצאה את זה שוכבת על אדמה קרה, מלוכלכת ורטובה, מול אחוזה גדולה. היא הרגישה שהיא לא מצליחה לקום, ורק כשפתחו את דלת האחוזה מישהו שמעה אותה צועקת בקושי, עם גרון כואב ולב שבור.
מישהו, אחד מהתלמידים בפנימייה (אני אשמח אם זה יהיה אחד הדמויות) מצא אותה בחוץ, עדיין פצועה וקפואה, ומיהר להכניס אותה פנימה. מנהלת הפנימייה החליטה לתת לה להישאר באברמור בקלות. הבחור שמצא אותה מנסה לדבר אתה וליצור קשר והכל אבל היא מתחמקת ממנו, כי הוא מעלה בה כל כך הרבה זכרונות רעים.
משהו להוסיף: מי שלא ידע, יש שני אלופי עולם חדשים לישראל, אבל ישראל לא שמה על הספורט הימי, למרות שאנחנו כל כך טובים בו. לא קרה לאף אחד כלום, זה פשוט משהו שהרגיש לי נכון לכתובXD ~קריפי~ יש לי עוד רעיונות בשבילה שאני אכתוב לך מתי שהוא במייל, סבבה?
אה, אני הייתי רוצה שמישהו יתאהב לה והיא פעם ראשונה פשוט תבכה ותתפרק♥

01/11/2015 18:33

אלוהים אדירים, סיירוס ואנג'ל!
זה פשוט כל כך נכון!
תס, דמות מגניבה, מוזרה וחמודה, אהבתי!

01/11/2015 18:39

בלאק, האצבעות שלי אכן רקדו על המקלדת. הפרק גמור. אבל אני מפחדת שיקרה לי מה שקרה עם התליון ואני פשוט אכנס ללחץ בפרק השני. התחלתי את הפרק השני, והפרק הראשון יעלה היום (אם אני אחליט להיות נחמדה ואתקדם עם הפרק הבא) או מחר.
בעניין מייק – אני כבר כתבתי את הפרק הראשון, ועכשיו לשנות כדי שהוא יופיע שם יהיה קצת קשה. אני לא יודעת אם הוא יהיה אח של מאל או לא, אבל יהיה לו מקום בסיפור.
תס, הדמויות שלך כל כך טובות! ואתגם תמיד נותנת לי רעיונות עם הרקעים המיוחדים שלהן. תודה, תודה, תודה!
והאמת שתכננתי משהו בין סיירוס לדמות של ליאנה (שברח לי השם שלה) אבל הכל פתוח.
קטניס אוורדין, סוף.

01/11/2015 21:08

    היום! U^U

    01/11/2015 21:25

    #לסליעלהמפה
    חחח סליחה.
    אני פשוט, ממש רוצה שתתחילי.

    01/11/2015 21:55

    אז ככה קראו לה! חשבתי עליה ועל סיירוס כי היא משום מה הזכירה לי את סורשה מהסדרה המקורית (שהתאהבה באח של טרה. זאת אומרת, מאל.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 22:00

    חחח כן, האמת שאני ראיתי רק את הפרק הראשון של הסדרה, אז כל מה שאני זוכרת זה שהיא פגשה במישהו בדרך מפחידה כזאת והביאה אותו לאחוזה ואז הוא פגש באחותה שכזאת מגעילה כזאת והוא כזה התלהב ממנה יותר. (מקווה שזאת לא לסלי)

    01/11/2015 22:43

אה, ותס, את תמיד מוזמנת לשלוח לי רעיונות במייל. ^^
קטניס אוורדין, סוף.

01/11/2015 21:10
AS AS

יש לי שאלה אולי לא קשורה כל כך אבל איך העלית תמונה והכתוביות יצאו צבעוניות?

01/11/2015 21:20

תעלי היום!
אם כבר כתבת בלי מייק אז אל תשני, תעלי היום!!! תעלי עכשיו!!!

01/11/2015 21:26

A S, את ההסבר לצבע אתה יכול למצוא בהודעה הקודמת שהעלתי. לגבי התמונה – אם תלחץ עליה היא תוביל אותך לאתר. אתה רק צריך ללחוץ על הלוגו של האתר בפינה הימנית למעלה, שם תמונה ששמורה לך על המחשב, וזה נותן לך קישור מיוחד שאתה צריך להעתיק אל הסיפור שאתה רוצה לשים בו את התמונה.
ולא נראה לי שאעלה את הפרק היום, אני עוד לא באמצע של השני. אני בטח אעלה אותו מחר בסיסבות שש (אולי לפני אם אני לא אצליח לעצור בעצמי.)
קטניס אוורדין, סוף.

01/11/2015 21:38

קטניס. את. בן. אדם. רשע.

01/11/2015 21:43

    תודה! הרבה זמן לא אמרו לי משהו כל כך נחמד ^^ (לא צינית.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 21:44

אז מה אם את עוד לא באמצע של השני?
תני לנו הצצה קטנה!

01/11/2015 21:43

    אתה באמת רוצה הצצה לפרק? *הרמת גבה*
    במה זה יעזור לך?
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 21:44

כשאני אומר הצצה אני מתכוון הצצה לכל הסיפור ובעצם אני מתכוון לפרק ראשון…
את יודעת מה? תחתכי את הפרק באמצע! אם הפרק ממשיך גם אחרי שהם באים לאחוזה תעשי שהפרק יעעצר כשהם באים לאחוזה. וככה יהיו לך שני חלקים.
בבקשה קטניס, אל תכריחי אותי לחכות עד מחר בשש…

01/11/2015 22:03

    בלאק, הפרק באמת יצא די ארוך, והוא יחולק לשני חלקים. אחד מהם אני אעלה מחר בשש (אולי לפני) ואת השני עוד שלושה ימים. אני מניחה שתצטרך להתמודד עם זה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 22:12

קטניס מחר אני חוזרת מבית הספר רק בעשר בלילה, ואז אני מתכוננת לעוד מבחן שיש לי.. בבקשה תעלי עכשיו!!
נ.ב. אין לי תיבת מייל באתר ואי אפשר לשלוח לך-,-

01/11/2015 22:23

נו!
קטניס!
בבקשה!
מה אכפת לך???
כל היום נכנסתי לאתר שוב ושוב בתקווה שהעלית את זה, מה אכפת לך להעלות חלק 1 עכשיו???
כמה זמן זה כבר יקח, מקסימום חצי שעה.

01/11/2015 22:33

בדיוק!!
אני מסכנת את הצלחתי במבחן בהיסטוריה מחר בשביל לראות שאת מעלה-,-
פליזליזליזליז

01/11/2015 22:43

סליחה, תס, אבל לא נראה לי שזאת השעה האידיאלית להעלאת פרק… אני יכולה להעלות אותו בעוד יומיים כדי שזה לא יתנגש לך בשעות בית ספר (מרוצים עכשיו? ^^)
קטניס אוורדין, סוף.

01/11/2015 23:11

    א-את רעה!!!!
    אולי תעלי בבוקר? אם אני אגמור את המבחן מוקדם אני אציץ! אל תהיי רעה! או שתעלי בין 5 לשש ויהיה ליאולי רבע שעה לבדוק בין לבין (אני ממש עמוסה בימי שני)
    אה, אגב, תשלחי לי הודעה במייל כשאת צריכה עזרה / כשבא לך עוד מידע על אנג'ל, כי אצלך בפרופיל אי אפשר לשלוח..

    01/11/2015 23:17

    תס, אני לא הולכת להעלות פרק בחמש לפנות בוקר. תצטרכי לחכות.
    ומה זאת אומרת אי אפשר לשלוח בפרופיל שלי?
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 23:24

    אני לא קמה בחמש לפנות בוקר. 0.0 והאמת שאפילו בשלישי לא ממש יהיה לי זמן לנשום-,- אני הולכת להיכשל במבחנים!!
    כשנכנסים לפרופיל שלי, לדוגמא, כתוב "צור קשר עם תולעת סיפורים", אצלך לא כי כשבנית את החשבון שלך בטח לחצת שכותבים לא יוכלו לשלוח לך מיילים.
    אולי פשוט תעלי מחר? מחר בצהריים? הכי מוקדם שאת יכולה!
    אל תהיי רעה-,-

    01/11/2015 23:36

    את יודעת מה? בסדר, מחר בצהריים. וכדאי שאני אשנה את האופציה הזאת בפרופיל…
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/11/2015 23:51

קטניס, מתי את מעלה???

02/11/2015 16:11

    ברגע שאני אגיע לבית שלי (יציאה לא מתוכננת.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    02/11/2015 16:52

אוף!!!
תגיעי מהר!
נ.ב.
אני צריך את העזרה שלך במשהו..

02/11/2015 17:08

    אני לא יודעת מתי אני אגיע… אוף, הלוואי שיכולתי להעלות את הפרק, אבל הוא בוורד שלי!
    ובמה אתה צריך עזרה?
    קטניס אוורדין, סוף.

    02/11/2015 17:33

קטניס זה מה זה לא בסדר…
מתי את משערת שתגיעי?
אני צריך עוד דמות לסיפור(בית ספר לחיים) אבל אני אתן לך עליה קצת מידע כדי שתכתבי אותה, רוצה?

02/11/2015 17:51

    למה לא? היא בטח תהיה בבית המוזיקה ותנגן על תופים. אבל היא תהיה מוכנה רק בערב…
    ושקלתי לפרסם את כל הפרק היום, כי אין לי שום מקום שמתאים לחתוך בו את הפרק.
    קטניס אוורדין, סוף.

    02/11/2015 17:55

אז אני נותן לך עכשיו קצת מידע עליה, בסדר?
היא בבית המוזיקה והמחול. היא מנהיגת הבית. היא "מלכת הכיתה", היא מפונקת, חושבת שהיא טובה מכולם ושכולם לא לרמתה והיא ביצ'ית. היא מציקה ומתעללת(יחד עם חבורת השפוטות שלה) לבנות האחרות…
אני יודע שזה לא מסוג הדמויות שאת כותבת, אבל רציתי לאתגר אותך…
תגידי לי אם את מעוניינת…
אז תעלי את כל הפרק! אם בכלל תחזרי הביתה בשעה נורמאלית….

02/11/2015 18:03

    כן, טוב, דמויות כמוהה הן לא ממש סוג ההתמחות שלי, אבל אני אוהבת אתגרים. אז שיניתי את דעתי, היא תהיה במחול, לא במוזיקה.
    סביר להניח שלא אחזור הביתה בשעה נורמלית… הכי מוקדם שאני אצליח לחלץ זה עוד שעה בערך (וזה לא ממש סביר.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    02/11/2015 18:08

מההתחלה תכננתי שהיא תהיה במחול חח…
אהה… אפילו עוד שעתיים זה בסדר!
תגיעי הביתה ב7:30 בערך ואז ב9:00 כבר תוכלי לשלוח לי את הדמות וגם להעלות את הפרק…
זה שעות די נורמאליות…

02/11/2015 18:14

    כן, נראה לי שאנ אבסס אותה על מישהי שאני מכירה (ודי שונאת, אם לומר את האמת) מהשכבה שלי. גם היא רוקדת, והיא די מעצבנת…
    אני באמת לא יכולה לתת שעה מוגדרת לחזרה שלי הביתה. אבל כן, אולי עוד שעתיים. אולי שעתיים וחצי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    02/11/2015 18:18

תשתדלי כמה שיותר מהר…

02/11/2015 18:28

אני הרגע קלטתי משהו~
בלאק, כתבת תגובה בתור 'תגובה'!!! רגע היסטורי 0.0
ובכוונה כתבתי את זה פה ולא במקום שזה קרה, חפשו בעצמכם -,-

02/11/2015 22:21

    ועכשיו שאלה רצינית- למה אתה אף פעם לא כותב את התגובות שלך ב- 'להגיב' ורק בכאלה "חדשות"?
    מקווה שלא נעלבת מההצהרה שלי :/

    02/11/2015 22:23

כי לפעמים צריך רואים שנוספה תגובה אבל אז צריך להתחיל לחפש אותה וכשיש כבר מעל 100 תגובות, זה מתחיל להיות בעייתי…
לא נעלבתי, מעניין שהבחנת…

02/11/2015 22:30

יש פה טריליון תגובות ואת שלי לא תראי אף פעם.

08/11/2015 23:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך