מקווה שתהנו אני ממש חושבת שרק עכשו באמת מתחיל הסיפור כי ליאן מתחילה להכינס לעניינים

אהבה לא שונה פרק 10 יום כיף

22/10/2014 697 צפיות 2 תגובות
מקווה שתהנו אני ממש חושבת שרק עכשו באמת מתחיל הסיפור כי ליאן מתחילה להכינס לעניינים

בוקר אני קמה ואני סוף סוף גיליתי חצי ממה שאני רוצה ואני באמת עכשו אם אנדרוס אבל אני לא ישקר שאני לא מחבבת את אריק. כי אני כן “ואני מבולבלת כול כך “אבל אני אם אנדרוס ואותו אני אוהבת ואני מתכונת . שאריק לא יסיח את דעתי בשום אופן או ינסה לחבל בקשר שלנו אני עדיין במיטה מתחת לשמיכה קר מאוד פתאום נכנס חורף ואני מאוד שונאת את העונה הזואת כי אין מה ללבוש נרטבים כול הזמן ומפחיד בלילה בגלל הרעמים ויש אור כול הזמן בגלל הברקים .טוב אני צריכה לקום נדמה לי לפחות ככה אבל לא ממש יש לי כוח . וגם אריק ואנדרוס אל הבוקר לא ממש עושה לי חשק לקום מהמיטה למרות שאני יחד אם אנדרוס ואני באמת אוהבת אותו! קרוליין ראשונה קמה ואומרת כולם להתעורר אני חושבת שכולנו צריכים לאכול יחד ארוחת בוקר לקום !
אשלי קמה ומשכה לה בשיער ואז היא באה למיטה שלי ואומרת קדימה קומי ליאן ואז קרוליין אומרת לא על תעירי אותה . ואריק אומר נו אשלי תעירי אותה ואנדרוס לא שלא תעירו אותה ליאם; תעירו נאותה קרוליין לא רצית ארוחת בוקר שכולם היו ביחד קרוליין ; טוב כן אבל אתם קמתם לבד וגם לא רציתי שהיה מתח אל הבוקר ואני יודעת שהיה . ליאן ; קמתי לפני כולם עזבו אותי אנדרוס באה ומתקרב אליי ואני מסתובבת אליו והוא עושה לי פרצוף ליאן מה אנדרוס ואני מסמיקה אנדרוס; אני חושב שאת מנסה להתחמק מי משהו ליאן ; לא אני לא והינה אני קמה לארוחת בוקר נורמלית לחלוטין אנדרוס ממשיך לעשות פרצוף של מת מצחוק והוא מחבק אותי ואמר לי אני אוהב אותך . ליאן ; גם אני אותך אריק מושך את אנדרוס ואומר נו אנחנו נאחר לארוחת בוקר ויש לו פרצוף של קנאה אמרתי טוב עלינו קומה לחדר המטבח. אני מרחמת על ליאם כי אני רואה את קרוליין ואשלי בסינר והשולחן מלא באוכל וליאם יושב וכול אחד דוחפת לפה שלו אוכל ואשלי אומרת נכון האוכל שלי יותר טעים קרוליין ;לא שלי יותר טעים ואז היא מסתכלת עלינו סוף סוף הגעתם . כן אריק עונה ואז כולם יושבים לידי אנדרוס ואריק משני הצדדים . ואני מחזיקה לאנדרוס את היד מתחת לשולחן ואריק מושך לי בשיער ואני אומרת איה למה זה כאב . והוא צוחק ואנ יחד איתו ואז אנחנו מפסיקים ונהיה רגע של שקט . והסתכלנו על אחד והשניה ואנחנו מסתובבים ישר ואני מסמיקה ואנדרוס מסתכל עליי במבט שובב . טוב קרוליין סיימה להכין את המנה האחרונה . ואז אני מבקשת מאשלי שתעביר לי את הסוכר ואז אריק מעביר ומחייך ואני בחזרה ואני מכינה סמיילי על הפנקיק ואז אנדרוס אומר ליאן תפתחי את הפה פתחתי והוא אכיל אותי הרגשתי תינוקת ואני עושה לו עניים עצובות והוא צוחק ואני יחד איתו והוא ממשיך לאכיל אותי ואז אריק קם לוקח לו את המזלג ומאכיל אותי במקום אנדרוס ואז הוא קם ואומר מה הבעיה שלך אריק אותו בעיה שלך רק אתה פתרת אותה ולקחתה לי את הפתרון וזה לא נחמד ואני מנסה לחטוף לך אותו בחזרה . ואני קמה ואומרת דיי את אפילו לא אומר סליחה . אריק; על מה סליחה מה עשיתי לך נישקתי אותך ? ליאן ; לא פשוט אתה עצרתה לי באמצע הזיכרון אריק;; אולי בגלל שלא רציתי שתפגעי אולי את ראית חלק מהדברים הטובים את כנראה לא זוכרת איך הגעת לכפר ועוד אוקיי ליאן .
סליחה אריק פשוט אני מבולבלת , בכיתי ואז אשלי וקרוליין באות וקרוליין אומרת שיחת בנות ואני אומרת אני אם אנדרוס אבל מחבבת אותו ואת אריק . אשלי אני חושבת שאריק יותר חמוד בגלל שלא היכרת אתו קרוליין ; אבל גם את אנדרוס היא לא הכירה צדדים אחרים טוב אני אם אנדרוס אותו אני אוהבת אבל אריק כול הזמן מפריע לא לי וזוגיות שלנו. תביני אותו הוא מקנאה אמרה אשלי נכון מצב קשה טוב אני הולכת לאנדרוס היי הוא אמר היי רוצה לעשות משהו ביחד אנדרוס; למה לא לאן את רוצה היום אני לא הולך לאף מקום . אני באמת חושבת לאן הוא תמיד נעלם בבוקר . ליאן טוב בוא נלך לטייל ביער טוב אני רק הולכת לקחת משהו מהמגירה שלי זואת המגירה שאני סוגרת בקוד כישוף . טוב יש לי שם דברים שמזכירים לי המון זיכרונות טובים ויומן . אוקיי לקחתי את את המטה קסמים שלי והלכתי לאנדרוס ואנחנו הולכים ליער ומחזיקים ידיים לאחר שעתיים. ליאן; טוב אנדרוס נחזור היה כיף מאוד אבל אני רוצה להספיק לעשות משהו אנדרוס ; אוקיי ביי ביי עניתי והלכתי תוך כדי אני חושבת ץ לאן אנדרוס הולך כול הזמן ואני שומעת כול ונבהלת צורחת ומסתובבת. רואה את אריק מת מצחוק אני אומרת מאיפו הגעתה אריק; מהעץ הירוק הוא אמר לי שתצטרכי אותי כי את חוקרת משהו . ליאן ; לא נכון ועץ מדבר אם כולם רק איתי לא נמאס ליי אריק ; טוב העץ לא דיבר איתי אני קורא מחשבות טוב מחר תצא בבוקר שהשמש לא זרחה טוב אריק ענה והלכנו לביקתה ואני מחייכת אליו


תגובות (2)

ממש יפה! תמשיכי.

22/10/2014 16:28

פרק כל כך ארוך בלי סימני פיסוק בלי מרכאות זה לא יכול להיות פרק טוב כי הוא לא מובן אין מעברי זמן.
אבל שהיה בהצלחה.

22/10/2014 16:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך