מקווה שתהנו מצטערת שאין סימני פיסוק ועוד כמה

אהבה לא שונה פרק 11 מגלה סודות

23/10/2014 603 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו מצטערת שאין סימני פיסוק ועוד כמה

אני קמה מהר לפני אנדרוס יחד אם אריק אנחנו שמנו כריות במקומנו במיטה . ויצאנו להיתחבא וראינו אותו יוצא לכיון היער . מעניין באמת מה הוא עושה אריק התקדם ואמר בואי כבר אוקיי וראינו אותו נכנס לתוך שער שמופיע משום מקום.
אריק; ידעתי מהתחלה
ליאן; מה מה קרה מה זה השער הזה
אריק; כפי שאת יודעת אנדרוס הוא שד אבל לא רגיל הוא הבן של מלך השדים . אסור לו להיכנס לעולם האנושי ולהיפגש איתך .
ליאן; למה ולמה אתה נראה מת מצחוק אריק?
אריק; כי אני יכול להיכנס ולהלשין עליו רוצה לבוא לראות את העולם שמעבר ליאן ?
ליאו; מותר לי להיכנס?כי הבנתי ממך שאבא שלו שונא אותי
אריק ;אז מה את מכשפה מותר לכול יצור שהוא לא בן אדם להיכנס
ליאן;טוב אבל השער נעלם
אריק; נזמין אותו מחדש
ליאן; אוקיי אבל אני צריכה בגדים אחרים
אריק;צודקת
טוב אני הולכת להחליף כעבור 15 דקות אני מוכנה לבשתי כובע של מכשפות פיזרתי שיער חצאית שאשלי נתנה לי ונעליים שחורות וחולצה לבנה .
אריק; טוב אני הזמנתי אותו כבר הוא אמור להופיע עכשו
השער הופיע שוב משום מקום ונפתח אריק; מוכנה והושיט יד חייכתי ונתתי לו יד ואמרתי כן אבל עצרתי ואמרתי לו אבל אני הופכת לחתולה אריק ; טוב חבל עד שיש לי זמן איתך ! אני צוחקת והופכת לחתולה לבנה נכנסנו הכול שם מפחיד ומלחיץ. אמרתי לאריק שאני מפחדת וטיפסתי עליו בצורת חתולה כמובן והלכנו למקום מוזר והוא אמר הגענו ליאן ; לאן הגענו ? אריק; לארמון שם בטוח תמצאי את אנדרוס ופתאום התחיל רעש והופיע מסך ענק מול הארמון שם ראו את אנדרוס ונדמה לי את אבא שלו ואמא שלו . ואבא שלו מודיע הודעה חשובה אזרחי כיון שבני אחד מהימים יחליף אותי הוא צריך להתחתן . ומצאנו לו כלה מתאימה מבין כול הבנות האצילות .ואני מסתכלת על אנדרוס והמבט שלו כול כך עצוב ואמא שלו מאוד מחייכת עד שזה מוזר כבר כיאלו היא מנסה להסתיר את אנדרוס . ואני עומדת לבכות הוא שיקר לי שהוא אוהב אותי ורק אותי ופתאום. נכנסה למסך כלתו שמה הוא ; אמילי היא יפה כול כך יש לה שיער ארוך בלונדיני וגוניים שחורים עניים בצבע ירוק . ואני מרגישה מכוערת פתאום אריק מסתכל עלי במבט אמרתי לך שחבר שלך לא מתאים לך ץ ואז הם יוצאים החוצה כול משפחת המלוכה ואריק מחזיק לאמילי את היד. וככה גם המלך והמלכה ואז המלך מסתובב לראות את אזרחיו . ורואה את אריק ועוצר ומתקדם עליו ומחבק אותו אריק משלומך לא לא נכנסתה לארמון . אני פותחת עניים בשוק כי אני המומה ואנדרוס רואה אותו ועושה מבט מזלזל הוא לא יודע שאני איתו


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך