מקווה שתהנו ואולי אני יוריד את הסיפור כי אין לי הרבה צופים ותגובות

אהבה לא שונה פרק4 נער מיסתורי יפה תואר

12/10/2014 575 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו ואולי אני יוריד את הסיפור כי אין לי הרבה צופים ותגובות

אני מאוד שמחה כבר שאני לא חברה של לוסי היא מאוד מגעילה הייתה אליי ורק בגלל שאני שונה ממנה אבל אני שמחה שפגשתי את קרוליין היא אמרה שתלמד אותי כישוף מאוד חזק אני יוצאת מהביקתה ואני שמחה מאוד אבל אני צריכה לחזור לכפר שלי לקחת את הדברים שלי וליפרד מאמא שלי כמובן שאני יבקר אותה אבל אני לא יוכל לראות אותה כול בוקר אז אני חוזרת לכפר עם קרוליין הגענו ולוסי אומרת ידעתי שהיא תבוא מה קרה חזרת עניתי כדי לקחת את הדברים שלי ולהיפרד מאמא שלי טוב עכשו לא נראה אותך כול בוקר ואז קרוליין אומרת איךיכולת לגור אם הדבר המעצבן הזה ליאן אני צוחקת בשקט ואני רואה איך לוסי מתפוצצת מהצד קרוליין כזואתי יפה יש לה שיער ארוך וסגול ועניים בצבע דבש והיא גבוהה ויש לה כובע של מכשפות שחור יפה ופוני לצד כמו שלי אני מקנא בה היא יפה כול כך לי יש עניים בצבע ירוק משתלב אם דבש נכנסנו לבית שלי ואני אומרת לאמא שלי אני עוזבת אמא היא אומרת ידעתי שזה יקרה עשיתי פרצוף עצוב ויצאנו וכול הבנין בוהים בקרוליין ביופי המיסתורי שלה ומסתכלים עליי מהצד למה היא אם שיער פזור ויצאנו מהכפר ולוסי רצה לכיונינו ואומרת חכו קחו אותי לשד הכחול היא מתכוונת לאנדרוס ואז הוא מופיע ואמר ללוסי את לא תוכלי להיות מכשפה או ופיה ואומרת לא רציתי את זה אני באה בהודעה מכול הכפר שאתם מוזמנים להישאר ואז קרוליין צוחקת ואומרת לא תודה והתקדמנו ואז לוסי צועקת לקרוליין את ממש לא יפה ואז היא מסתובבת ומוציאה לה לשון כמו ילדה קטנה ואומרת קנאית ואני צוחקת בשקט אני ממש חושבת שהיה לי כייף איתם ואז אנדרוס אומר מוכנות לצאת ליער האפל למה אני שואלת אנחנו צריכים לעשות משימות אז אנדרוס יוצא לשם לבד ואני וקרוליין נשארות לבד להתאמן היא מראה לי שהיא יכולה להפוך לחתולה שחורה אם קולר פעמון בצבע ורוד ממש כיף איתה היא לימדה אותי את הקסם רק שאני הפכתי לחתולה לבנה והיא נתנה לי כובע בדיוק כמו שלה רק שבצד קשור לזה שרשרת לבנה של כוכבים אדומים זה מסמל שאני מכשפה טובה ושאני שולטת בכוכבים לעומת קרוליין שהיא שולטת בצמחים אנדרוס חזר ואנחנו רואות איתו ילד בלונדני אם עניים ירוקות כמו שלי רק זוהרות כמו של אנדרוס ואנדרוס אומר הוא מצטרף לחבורה. ואז הילד אומר שלום שמי ליאם ואני קוסם בן 17 ואני מחפש כבר מעל שנה את המכשפה ליאן …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך