titi67
השקעתי הרבה אז פליז תרשמו..

אהבה קטלנית- הקדמה והרשמה

titi67 31/10/2014 1006 צפיות 12 תגובות
השקעתי הרבה אז פליז תרשמו..

רוב הסיפור יעסוק בערפדים ואנשי זאב אבל יהיו גם סיפורי אהבה בפנים.. אז מקווה שתאהבו!

תומאס הוא כבר ערפד בן 753 שנה, הוא למד איך לשלוט ולרסן את הרצון שלו לדם והוא עוצמתי במיוחד בגלל כמות הדם האנושי שהיה נוהג לשתות שהיה צעיר. כמו לכולם יש לו סודות, חלקן משפיעות עליו ביום יום, רודפות אותו בחלומות, ומנסות להרוג אותו. הוא בעל שיער שחור קצר וחלק, עיניו כחולות בהירות והוא שרירי במיוחד. הוא נוהג להשתמש בהערות ציניות, אוהב לעקוץ ולעצבן, אוהב לחייך חצי חיוך שחושף ניב משיניו.

לוס היא נערה בת 17, היא לומדת בתיכון "ד'נגר בלאד" שמלמד בני אדם כיצד להתגונן מערפדים מוצצי הדם האכזריים, איך לחסל ולהשמיד כול יצור על טבעי ברגע הראשון שהם רואים, איך לחסל בשניות, ובמיוחד איך לירות. היא בעלת שיער בלונדיני ועיניים כחולות, שפתיים דקיקות ואדומות והיא בהירה במיוחד. שקדנית וחזקה, שיניה מושלמות בצבע צחור. ציידת מעולה ואוהבת לצייר.

פורטר הוא מזדאב בן 18, מצליח להסתנן לתיכון "ד'נגר בלאד" ומתאהב בלוס. השניים נהיים החברים הכי טובים אך לפורטר אסור לספר את הסוד האכזרי שלו, הוא משתנה לזאב עם פרווה חומה פרוותית ברגע שהוא נהיה עצבני. הוא מנסה להתחיל עם לוס כול הזמן אבל היא לא מבינה רמזים ומנסה להתרכז אך ורק בלימודים. הוא אוהב להצחיק את לוס והיא חברתו היחידה. יש לו שיער שחרחר מגולח וקעקוע בכתף של נשר. הוא יודע שהוא יצטרך מתי שהוא לספר ללוס על כוחותיו אבל הוא כול הזמן דוחק את הדחף לספר לה.

יום אחד, לוס פוגשת את תומאס.
ומשם העניינים מסתבכים, לוס תלמד מהי אהבה, בגידה, הרס עצמי ותלמד גם על עברה.

הרשמה:
שם:
מזדאב / ערפד / תלמיד שלומד בד'נגר בלאד/ צייד יצורים :
מראה:
אופי:
מראה כיצור: (אלא אם הוא או היא צייד או ציידת)
משהו להוסיף:

ולא אין בני אנוש רגילים בספר.. אז מקווה שתרשמו!


תגובות (12)

אהבתי! תומאס מזכיר לי טיפה את וולברין.
שם: מיה
גיל:15
אשת זאב
מראה: שיער שחור קצר קצת מעל הכתפיים, עיניים כחולות, בגדים בלוים ,עור בהיר ורזה מאוד. היא משתנה לזאבה שחור לגמרי אם עיניים צהובות, אנשים נוהגים לחשוב שהיא כלבה האסקית סיבירית.
אופי:אדישה, חשדנית, מעדיפה להשאר בצללים, לא מפחדת להביעה את דעתה, לא מספרת על עצמה, אם תהיה סכנה היא תציל קודם אחרים ואז אותה, יש לה קשר מיוחד אם זאבים אחרים (חיות, לא אנשי זאבים או מזדאבים [זה אותו דבר נכון?] בני אדם מכל הסוגים לא ממש אוהבים אותה).
עוד להוסיף: את יכולה בבקשה לא להכניס אותה לתוך כל האהבה הזו? פשוט שהיא לא תתאהב, אני לא מתה על סיפורי אהבה אבל זה נשמע מיוחד!

31/10/2014 18:09

    כן בטח! היא תהיה יותר לוחמת מאשר דמות שמתאהבת!
    היא נכנסה :) ואת מוזמנת לכתוב עוד דמות אם באלך ;)

    31/10/2014 18:10

שם: ונוס (מה.-.)
גיל: 18
תלמידה
מראה: שיער ארוך עד לישבנה, בצבע אדום על גבול הג'ינג'י ספק חלק ספק גלי, נתין להתווכח על זה שעות. פנייה משורטטות ועורה מעט חיוור, עצמות לחייה גבוהות וניצבותצעל עצמות לחייה נמשים עדינים ויפים. יש לה שתי גומות ושפתייה צרות, עבות בעלות צורה עגולה ומשורטטת. גופה בצורת שעון חול ועורה מעט חיוור. לעייניה יש צורת מעט חתולית וצבען ירוק בהיר ומהפנט. לרוב תלבש בגדי מעצבים אשר מבליטים את צורת גופה.
אופי: היא בעלץ ביטחון גבוה, שקדנית נורא לכל מה שקשור ללימודים, תמיד תהיה חייבת לצאת צודקת ואם תטעה תאשים כל דבר ורק לא תודה בטעות שלה. היא נורא עקשנית, ונורא רצינית בדברים כמו שאמרתי, לימודים, וגם אם יבוא הבחור הכי הורס בעולם בזמן שהיא תלמד למבחן, היא תעקוץ אותו ותסען אותו בעצבים. היא שנונה מאוד. היא אומרת כל מה שעולה בדעתה ולא לוקחת חשבון, המילה 'סליחה' לא נמצאת אצלה במילון והיא פשוט לא יודעת ואף קשה לה לבקש סליחה.
היא לא רעה, למעשה היא לגמרי חברותית למרות שקשה לה להתחבר ובהתחלה היא תהיה מעט חשדנית, היא חכמה מאוד, היא לגמרי טיפוס נקצני ושיוויוני. היא אוהבץ להתחיל מחאות ומהומות וכל העניין הזה מבדר אותה. היא אוהבת לעשות דברים שלא בחוק, ולמרות היותה טובה בלימודים תמיד תסתבך בצרות. היא מעשנת סיגריות במידה רבה ומסוכנת וכששואלים אותה למה היא תמיד תגיד 'זה כמו להתאבד רק בצורה מוכרת יותר'. היא טיפוס שקל להתאהב בו והיא גם די מתאהבת בקלות אבל פשוט לא תראה זאת.
משהו להוסיף: אני דווקא אוהבת את עניין האהבה אז אשמח אם תוסיפי אותה חחח
נשמע יפה!

31/10/2014 18:25

    דמות מעניינת ביותר..
    היא נכנסה :)

    31/10/2014 18:29

טוב, אני כבר רושם לך דמות…

31/10/2014 19:52

אני רוצה גם הרשם אפשר?
שם: רייצ'ל פא
גיל: 16
אשת זאב
מראה: שיער שחור מתולתל המגיע לה עד למותניים,עיניים כחולות ירוקות מלוכסנות. היא תלבש בגדים יפים אך לא חשופים היא מישתנה לזאב אפור לבן עם עיניים צהובות.
אופי: חברותית,עקשנית, חשדנית,אוהבת לתרום מעצמה ולעזור לאחרים. חכמה, קצת שקטה,אוהבת להציע רעיונות,היא תחשוב קודם על אחרים ואז על עצמה.
ושיהיה לה מישהו שהיא תתאהב בו.
מקווה שתוסיפי אותה.
ואם את רוצה לקרא את סיפורי הראשון "הבית המקולל" אשמח. כי יש לי מעט חוות דעת עליו…אשמח עם תחווי את דעתך עליו :)

31/10/2014 20:00

שם מלא: ג'אנג ז'ואו סו פוסן- יאנג
ערפד סיני (אני יודע קצת מוזר, אבל מאתגר…)
מראה: שיער שחור חלק, קצת ארוך שמגיע לו עד הכתפיים, שיניים חדות כסכין, כנפיים קטנות שחורות ויש איזשהו תהליך כשהוא רוצה לפרוש אותן, עיניו הופכות להיות בולטות, הוא חושף את שיניו ואז הוא עף, חיוך מסתויר, עיניים כתומות- בהירות מלוכסנות, הוא נועל בדרך כלל נעליים שחורות, שפתיים ורדרדות ודקיקות ולפעמים הוא חובש מגבעת כחולה, אבל רק לפעמים, באירועים מיוחדים ותעשי אותו מפחיד מבחינת מראה חיצוני.
אופי: רשע, אכזרי, קר, לא מוותר, דובק במטרה, אחראי, חכם, מטורף, אבל גם מוג- לב, רגיש, סבלני וסובלני, מאופק, קשקשן, פחדן, אכזרי, מר נפש וכל זה בעת ובעונה אחת. אמיץ כשהוא מרגיש מכובד וכשהוא יוצא למשימות נועזות ופחדן, קשקשן ומאופק כאשר הוא מדבר או מקשיב לחברים בדיון או שלא גאים בו, או שמחליטים להעניש אותו, זאת החלטה של מועצת הערפדים כמובן…
משהו להוסיף: אוהב לצחוק צחוקים מרושעים, גנב, פושע, אבל גם חכם ויודע לתכנן, הוא אחרי על המפות במסעי מלחמה.
ציטוט מיוחד, למרות שלא כתבת: "זה זמן לנקמה… ומסע נועז ועוצר נשימה, אני ג'אנג ז'ואו סו פוסן- יאנג, אחראי על כל הדברים ויכול להשתיק אתכם עם נשיכה אחת בלבד."
מקווה שתיקחי,
ואל תשימי אותו ישר על ההתחלה רק במקום שצריך אותו, אבל תשימי אותו באיזשהו מקום בעלילה… 

31/10/2014 20:09

נשמע מגניב, אני לא חובבת אהבה אבל אין לי בעיה איתה.
טוב הדמות:
שם- סקוט גריי
גיל- 18
צייד
מראה- בעל שיער חום בהיר המגיע לו בערך עד חצי הגב ועיניים חומות כהות, כהה עור וגבוהה. בדרך כלל הולך עם חולצות חומות ולעיתים גם כחולות כהות ומכנסיים כהים.
אופי- מה אפשר לצפות מצייד? הוא לא חברותי ונוהג להתבודד ביערות, חשדן, שנון, חכם ואם כבר יצליחו להוציא ממנו משהו טוב, זה לא יהיה יותר מאיזה מבט נורמלי ולא מטורף או מחוות שלום. ממבט ראשון כולם יחשבו שהוא נער רגיל לגמרי, לא איזה צייד מטורף, אך ממבט שני הם יבינו שהוא לא מישהו שכדאי להתעסק איתו. הוא צלף בסכינים או חץ וקשת ובעל מיומנות נרחבת בנושא חרבות כך שאין ממש סיכוי נגדו. הוא אוהב לחיות את הרגע ולא לתכנון תכניות מראש, מאוד ספונטני ותמיד אומר לעצמו, "תחייה את הרגע, הוא לא יחזור על עצמו פעמיים."
משהו להוסיף- האופי שלו הוא לא מעטפת למה שיש בפנים, ככה הוא גדל ולזה חינכו אותו, אז כך הוא מתנהל.
אני אשמח אם הוא לא יהיה בקטעי האהבה ואם כן אז שלא יהיו הרבה כאלה, אם בכלל תכניסי אותו.

31/10/2014 23:58

כולם נכנסו ^^

01/11/2014 10:04

אם צריך עוד דמות…

שם: אסטריד בליירין
גיל: 17 וחצי
ציידת יצורים
מראה: שיער שחור קצר ומתולתל שאדום בקצוותיו, עיניים אפורות וחודרות, עצמות לחיים גבוהות, חיוורת, אלגנטית.
אופי: עקשנית כמו פרד, נאמנה אך חשדנית, כשהיא הולכת היא לא משמיע צליל, סקרנית, אמיצה, לפעמים היא מנתחת דברים יתר על המידה, חדת הבחנה, עיוורת לרגשות של עצמה אך מזהה כל רגש על פניו של כל אחד מפני שלמדה זאת במשך שנים (היא מנתחת את כל תנועותיהם, שפת גופם, דרך דיבורים הכל),שנונה, ריאליסטית, היא מצחיקה אחרי שהיא מסכימה לעצמה להיפתח בפניך (מה שהיא לא עושה הרבה). היא מנומסת מאד, לעולם לא תתווכח עם אדם בצעקות, במיוחד לא מול הרבה אנשים אחרים מפני שכך חינכו אותה. תמיד מתכננת את כל פעולותיה.
משהו נוסף: ערפד מצץ את דם אמה כשהייתה בת חמש ומאז אבא שלה לא היה מי שהוא היה לפני כן, הוא לימד אותה כל מה שידע על צייד היצורים הנתעבים האלא, עד שהגיע לגיל חמישים, והיא הייתה בת עשר בלבד ואותו הערפד הרג גם אותו. היא מחפשת נקמה, היא מחפשת שלווה נפשית כי היא מאשימה את עצמה בכך שזה קרה.
ועוד דבר: הנשק האהוב עליה הוא חץ וקשת, והיא בהחלט צלפית מוכשרת מאד (אבל מאד).
(אני אשמח אם היא תתאהב באיזה ערפד/איש זאב/לבחירתך.)
מקווה שאהבת את הדמות :)

01/11/2014 18:29

אפשר עדיין להירשם? אם כן:
שם: אוליב ג'ונסון.
ציידת יצורים.
גיל: 16.5
מראה: שיער שחור עד המתניים, עיניים ירוקות בוהקות, נמוכה.
אופי: נראית תמימה אבל היא הבת חווה הכי תחמנית וערמומית שיש, לא שוכחת כלום, חשדנית, שמה לב לפרטים, לא סלחנית, נקמנית, נאמנה בקטע שתקריב את החיים שלה לאנשים מסוימים, יש לה פני פוקר מושלמים [תמיד מנצחת בפוקר…], יש לה הומור שחור משחור, קרת רוח.
משהו נוסף: היא ואחיה עד גיל שבע חיו לבד ברחוב [הם לא ידעו אף פעם מי ההורים שלהם.] עד שיום אחד, כשהם קיבצו נדבות, איש אחד התנפל עליהם, היו לו שיניים ארוכות ומחודדות. הוא נשך את אחיה, וברח. האח שלה [ג'ונתן] לא מת, אבל בבוקר שאחר כך היא התעוררה וראתה אותו יושב, כולו רועד. היא הסתכלה עליו וראה שהשיניים שלו הפכו למחודדות כמו של האיש שתקף אותם יום קודם. הוא קפץ עליה, היא ניסתה לברוח אבל הוא כבר היה מעליה. הוא רכן על העורף שלה ונשך. אחרי זה הוא הבין מה הוא עושה ופשוט ברח.
הארס מהשיניים שלו חדר לגוף שלה, ובמשך שבוע היא פשוט הלכה ממקום למקום, לא מודעת למה שקורה לה.
שבוע אחר כך, המנהל של דאנג'ר בלאד יצא החוצה. ילדה בת שבע שכבה על המדשאות של דאנג'ר בלאד. הבגדים שלה היו קרועים כמעט לגמרי, וצלקת של שיני ערפד על ערפה.
הוא לקח אותה תחת חסותו ושיקם אותה וגידל אותה כאילו הייתה ביתו, וכשהיא הגיעה לגיל המתאים הוא רשם אותה לדאנג'ר בלאד. היא הייתה אחת מהמצטיינות ובגיל 15 היא הפכה רשמית לציידת יצורים.
עוד משהו: כלי הנשק האהוב עליה הוא סכינים. היא תמיד לובשת מעיל עור, שבבטנה שלו תלויים מלא סכינים, וכל אחד מהם היא יכולה להשליך ממרחק של עד חמש מאות מטר ולפגוע בדיוק בנקודה שרצתה.

02/11/2014 11:27

    אה, והייתי ממש שמח אם היא תהיה חברה טובה של לוס ותחשוד בפורטר, ותשנא יותר מכל דבר אחר יצורים.
    אה, ושתומאס יהיה חבר קרוב של ג'ונתן.
    אוקיי?

    02/11/2014 11:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך