titi67
הפרק הזה יותר דיבר על אנשי הזאב... פרק הבא על תומאס!

אהבה קטלנית פרק 2

titi67 01/11/2014 836 צפיות 9 תגובות
הפרק הזה יותר דיבר על אנשי הזאב... פרק הבא על תומאס!

פרק 2
נ.מ פורטר
"השפתיים שלי רעדו בטירוף ברגע שנישקתי את המצח שלה, את חושבת שהיא שמה לב?" שאלתי את חברתי הטובה, רייצ'ל דיברנו בטלפון כי כול הציידים והתלמידים בבית הספר הזה רוצים לצוד אותה.
"פורטר, מתי תבין שהיא לא שמה לב אלייך. אתה רק סתם ילד בתיכון שלה! תקשיב לי, למה התאהבת בציידת בכול מקרה?" היא שאלה אותי, ולכול מי שמבולבל כרגע, אני מזדאב. אני משתנה לזאב ברגע שאני מתעצבן יש לי את אותם חושים שיש לבני אדם רק מפותחים יותר.
"היא לא ציידת." לקחתי נשימה עמוקה, איכשהו אני חושב שהיא רצתה לעצבן אותי,
"רייצ'ל את טועה!" אמרתי ואחזתי במעקה של המדרגות.
"בסופו של דבר, ברגע שתאמר לה שאתה מזדאב היא תוציא את כול האיברים שלך אחד אחד ולא יהיה לה אכפת שאתה מתרפא." היא אמרה באכזריות ובקור רוח.
"את בכלל חברה שלי?!" צעקתי וכולם המבטים של האנשים הופנו אליי,
"אני אומרת את זה רק כדי שתבין שברגע הראשון שתספר לה. אתה מת." היא אמרה וניתקה את הפלאפון. הפנתי את מבטי חזרה לחדר שלפתע פניו של סקוט נמצאות מולי,
"אהה!" פלטתי צעקה ונרתעתי לאחור,
"שלום לך פורטר.." סקוט חייך אליי חצי חיוך מזויף, והתחיל להתקרב אליי.
"עם מי דיברת עכשיו?" הוא שאל ברוגע והיה אפשר להריח עליו שהוא רוצה כבר להרוג אותי.
"תעוף ממני." ניסיתי לדחוף אותו אבל הוא נשאר באותו מקום והתחיל לצחוק צחוק מביך לפתע פניו נהיו רציניות. "פורטר, איפה אתה גר? ביערות? יחד עם משני צורה?!" הוא התעצבן והכה בי עם אגרופו וראשי נשמט לאחור מהמכה החזקה,
'תנשום..' לחשתי לעצמי, "קדימה! תוציא אותו!" הוא מחה עליי ובעט בצלעותיי. התגלגלתי במורד המדרגות וכאב עצום הורגש בעמוד השדרה שלי גניחת כאב באה ממפי וירקתי טיפה של דם.
"קדימה! תוציא.. אותו.." הוא בעט בבטני בחוזקה והתחלתי להשתעל, לפתע באה וונוס והעיפה את סקוט ממני, הוא נפל על הרצפה וירד לו דם מהאף,
"את משתפת איתו פעולה?!" הוא צעק והיה אפשר לראות את מידת הזעם והטירוף שלו,
"אני נשבע לך שאני אגלה מה אתה!" הוא צעק וניגב את הדם מאפו.
"אתה בסדר?" וונוס שאלה ברגע שהוא הלך, היא עזרה לי לקום ושערה האדמוני נגע בצווארי בעדינות הריח המעולה שלה התנופף באוויר.
"כן.." הנחתי את ידי על המצח וראיתי שיש לי חתך במצח.
"בוא למרפאה הם יתפרו לך את זה.." היא חייכה, שיט הפצע עומד להחלים.
"לא אני בסדר, תודה רבה על העזרה.. ביי"
ברחתי מאותו מקום ורצתי לשירותים, הבטתי בהשתקפות שלי במראה והפצע כבר החלים, נאנחתי ונשענתי על הכיור. "הם בסוף יגלו.." לחשתי לעצמי ומשכתי באפי.
– –
"הרופאים אמרו שאת יכולה להשתחרר בעוד כמה שעות.." חייכתי, אבל לוס רק נאנחה והביטה אל החלון. אני מכיר את ההרגשה הזו, היא מלאת חוסר אונים והיא שונאת את זה כמוני.
"מה קרה?" שאלתי והתיישבתי על המיטה הלבנה,
"אני מרגישה כול כך חסרת אונים.." היא התחילה לבכות,
"אני שונאת להרגיש ככה." היא ניגבה את דמעותיה עם העברה של ידה על העיניים,
"הבדיקות חזרו. את בסדר גמור לוס.. את יכולה להשתחרר עכשיו, אבל רק לנוח במשך כמה ימים!" אמר הרופא. הוא לבש חלוק לבן וחייך חיוך משמח.
"תודה.." היא הנהנה ומשכה באפה.

נ.מ רייצ'ל
"קדימה אל תיתן לה לברוח!" שמעתי קול בעודי בורחת מהציידים המטונפים האלה, יריות של יתדים ממתכת טהורה נורו לעברי, למזלי הייתי מהירה יותר.
"תפוס אותה סקוט!" נערה עם שיער אדומני עד הישבן צעקה ולפתע צייד קיפץ מהצד והפיל אותי לאדמה.
חשפתי את ניביי וניסיתי להתנגד אליו. אבל הוא היה חזק יותר.
"לא כדי לך גם לנסות להשתנות לזאב כי יש הכפפות האלה מלאים בחומר נוגד שינוי, פרלקורמניוס." הוא חייך והתחלתי לראות מטושטש, אך עדיין יכולתי לראות ששערותיו החומות הארוכות.
"אני משאיר אותך בחיים כי אני צריך שתעשי בשבילי משהו.." הוא הרפה את אחיזתו ממני והתחלתי להרגיש טיפה יותר הקלה,
"אני חושב שיש לך ידיד טוב.." הוא הביט לאוויר ושיחק אותה חושב,
"שנמצא בתיכון שלנו." הוא הכה את פניי באכזריות וראשי נשמט לאחור.
"והוא מזדאב.." הוא לחש באוזני ומשך בשערותיי, "אני בחיים לא אגלה לך מי זה!" צעקתי וניסיתי להתנגד אבל הרעל השפיע על השינוי שלי.
"פורטר מנרוגן!" הוא לחש באוזני השנייה וכבר ניסיתי להיאבק בו, שתי הצידיים הנוספים החזיקו בידיי.
"מה אתה צריך ממני?" אמרתי חלושות, הוא שלף סכין ונעץ אותו בבטני בחוזקה, הוא הידק את אחיזתו כלפי הסכין ואמר:
"תעזרי לי להרוג אותו."
"ואם לא תעזרי לי.. אני אהרוג את כול המשפחה שלך. האחים, האחיות, כולם! ולבסוף אהרוג אותך" הוא אמר באכזריות וסטר בפניי.
"תעזבו אותה.." הוא אמר לציידים השניים,
"הוראות בהמשך.." הוא פלט נחירה ונאנקתי. 


תגובות (9)

אהבתי מאוד!תמשיכי!

01/11/2014 14:47

    תודה :))

    01/11/2014 15:53

רגע, אז על מי היה הפרק הזה? פורטר?
אני אוהבת את איך שעשית את סקוט, למרות שזה די מחריד אותי.
תמשיכי!

01/11/2014 15:19

    הפרק היה על פורטר.. ותודה רבה !

    01/11/2014 15:52

וואו, זה נהדר, פרק נפלא, מושלם… אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא…

01/11/2014 15:59

תודה רבה.. כיף לשמוע :)

01/11/2014 16:09

תודה שהכנסת את הדמות שלי. ממש יפה. מותח. מתיי הפרק הבא?

01/11/2014 17:08

    בקרוב.. :) שמחה לשמועע!

    01/11/2014 17:14

המשך!
אז אפשר להירשם לעוד דמות? רשמתי לך הרשמה, אבל למקרה שלא תראי…
שם: אוליב ג’ונסון.
ציידת יצורים.
גיל: 16.5
מראה: שיער שחור עד המתניים, עיניים ירוקות בוהקות, נמוכה.
אופי: נראית תמימה אבל היא הבת חווה הכי תחמנית וערמומית שיש, לא שוכחת כלום, חשדנית, שמה לב לפרטים, לא סלחנית, נקמנית, נאמנה בקטע שתקריב את החיים שלה לאנשים מסוימים, יש לה פני פוקר מושלמים [תמיד מנצחת בפוקר…], יש לה הומור שחור משחור, קרת רוח.
משהו נוסף: היא ואחיה עד גיל שבע חיו לבד ברחוב [הם לא ידעו אף פעם מי ההורים שלהם.] עד שיום אחד, כשהם קיבצו נדבות, איש אחד התנפל עליהם, היו לו שיניים ארוכות ומחודדות. הוא נשך את אחיה, וברח. האח שלה [ג'ונתן] לא מת, אבל בבוקר שאחר כך היא התעוררה וראתה אותו יושב, כולו רועד. היא הסתכלה עליו וראה שהשיניים שלו הפכו למחודדות כמו של האיש שתקף אותם יום קודם. הוא קפץ עליה, היא ניסתה לברוח אבל הוא כבר היה מעליה. הוא רכן על העורף שלה ונשך. אחרי זה הוא הבין מה הוא עושה ופשוט ברח.
הארס מהשיניים שלו חדר לגוף שלה, ובמשך שבוע היא פשוט הלכה ממקום למקום, לא מודעת למה שקורה לה.
שבוע אחר כך, המנהל של דאנג’ר בלאד יצא החוצה. ילדה בת שבע שכבה על המדשאות של דאנג’ר בלאד. הבגדים שלה היו קרועים כמעט לגמרי, וצלקת של שיני ערפד על ערפה.
הוא לקח אותה תחת חסותו ושיקם אותה וגידל אותה כאילו הייתה ביתו, וכשהיא הגיעה לגיל המתאים הוא רשם אותה לדאנג’ר בלאד. היא הייתה אחת מהמצטיינות ובגיל 15 היא הפכה רשמית לציידת יצורים.
עוד משהו: כלי הנשק האהוב עליה הוא סכינים. היא תמיד לובשת מעיל עור, שבבטנה שלו תלויים מלא סכינים, וכל אחד מהם היא יכולה להשליך ממרחק של עד חמש מאות מטר ולפגוע בדיוק בנקודה שרצתה.
אה, והייתי ממש שמח אם היא תהיה חברה טובה של לוס ותחשוד בפורטר, ותשנא יותר מכל דבר אחר יצורים.
אה, ושתומאס יהיה חבר קרוב של ג’ונתן.
אוקיי?

02/11/2014 11:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך