karinrin55
למילון יהיה תגית משלו כדי שתוכלו למצוא אותו כל פעם, אני מתחילה לכתוב עכשיו פרק אז כבר יעלה משהו.

אחוות הפגיון-מילון מושגים

karinrin55 20/05/2015 833 צפיות 3 תגובות
למילון יהיה תגית משלו כדי שתוכלו למצוא אותו כל פעם, אני מתחילה לכתוב עכשיו פרק אז כבר יעלה משהו.

דבר ראשון אני ממש מצטערת על כך שלא העלתי פרק שבוע, כל החודש הזה והבא ממש דחוסים לי.
עכשיו נמשיך, ההעלאה הזאת תעזור לכל מי שקורא את הסיפור שלי אחוות הפגיון להבין הכל. כאן למטה יש מילים בשפה העתיקה עם דרך הגייה באותיות אנגליות ופירוש. מידי פעם יתווספו מילים ואני אעדכן אתכם ברציתי להוסיף של הפרק, יש כאן מילים שאולי לא יופיעו בספר הראשון אבל יופיעו בהמשך.

אברטי (Averty)- אספה של המשפחות המייסדות באצולה, באספה זו מוחלטים סמידלים לנקבות ובקשות לדלושין מוצעות. כל אספה מועברת לאחר מכן למלך כדי לקבל אישורים.

אדמיל (Ademil)- החולשה של מישהו, בין אם היא פנימית (התמכרות) או חיצונית (מאהב/ת).

אין סרלם (In serelem)- אהבה שלי, Mine love

באטלור (Batlur)- זן של ערפדים החסין לאור השמש, הם פציפיסטיים ומשמשים כמשרתים לעצולת הערפדים ומשפחת המלוכה. הם חיים כחמשת אלפים שנים ולרוב כל המשפחה של הבאטלור משרתים את אותה משפחה לכל דורותיה, לכל האצולה יש לפחות באטלור אחד.

בראליקס (Bralix)- שליחות, מטרה בחיים, יעוד

ג'ייליד (Jeylid)- ראש משפחה, כאשר האב מת הבן הבכור לוקח את מקומו.

דלושין (Deloshin)- מעמד שנקבע על ידי המלך בו הנקבה נמצאת תחת הגנתו של הסמידל שלה, לסמידל אז יש את הזכות לקבוע כל דבר בחייה.

דניריה (Daeniria)- נקבה תחת דלושין, כך שהסמידל שלה מחליט על חייה.

הסול (Hesol)- דרך הגורל, משחק החיים, דברים שמשתנים עם הזמן והמעשים, חזיונות הם הסול אחד מרבים.

וורבי (Werebi)- נקבה נשואה

טאליס (Tahlis)- זכר נשוי

טומת' (Tumeth)- מילת גנאי דומה במשמעות ל'לך תזדיין'

מא'אל (Me'el)- מילת כינוי לאמא

מושבעים- ערפדים שנבחרו על ידי בתולת הגורל לשמש להזנה ורבייה של חברי האחווה אם לא ימצאו לעצמם בן/בת זוג. המושבעים מוצאים את התפקיד כזכות ופרס למרות שרוב הערפדים חושבים שזהו גורל מר, המושבעים נשארים בגנה של בתולת הגורל עד שקוראים להם לשירות. לנצח לא חלק מהאוכלוסיה, כביכול שבויים באופוריה של הגן.

מליס (Mehlis)- זכר שהפסיד את הזכות להיות הטאליס של נקבה לזכר אחר.

נמאדל (Nemadel)- אצולת הערפדים

סמידל (Semidel)- זכר אשר מקבל את החובה לשמור על נקבה, בדרך כלל ממשפחתו.

סת'ן (Sethen)- ערפדים שבגדו במשפחת המלוכה

ערפד- מין אחר מבני האנוש, הערפדים נולדים כך ולא ניתן להפוך בן אנוש בנשיכה. כדי להפוך לערפד חייב שיהיה בגופך דם ערפדי, הערפדים עוברים את הטרנספורמציה שלהם באמצע שנות העשרים לחייהם ונשארים כך עד למותם. שנות החיים של ערפדים נעים בין אלף לאלפיים שנים, הערפדים שותים את הדם של בני המין השני ולא של בני אנוש למרות שהוא יכול להחזיק אותם בחיים. הערפדים נוצרו בידיה של בתולת הגורל, הם שכנו בארץ מאז שההומו ספיאנס עלו.

פאסטריוס (Pasterious)- מילת כינוי לאבא

פיידרקס (Feyderex)- אוייביהם הטבעיים של הערפדים, נוצרו על ידי האומגה כדי להביא שוייון לעולם. הפיידרקסים הם בני אל-מוות אשר לא צריכים לאכול או לשתות, עם הזמן גופם מאבד את הפגמנטים והם מתלבנים. הפיכה לפיידרקס כוללת טקס שבמהלכו מוציאים את לבם של בני האנוש ומחליפים אותו בחלק מהאומגה, כאשר הפיידרקס מת על ידי דקירה
בעזרת חפץ מתכתי את ליבם החלק שמחליף את ליבם חוזר לאומגה.

צל- מין נוסף של ערפדים, הם מתגוררים בשבט מרוחק שיש לו היררכיה משלו ואינם נמצעים תחת השלטון של המלך הערפדים. הם מאופיינים באופי האכזרי שלהם ובגוון העור הכהה שלהם, בנוסף הם ידועים כשסוגרי חובות ושומרי הבטחות הדוקים. הדבר הידוע עליהם ביותר הוא שהם מתעללים בקורבנותיהם (לרוב בעלי חוב או מפרי הבטחות) ולעיתים אף אוכלים את בשרם כנקמה.

רות'לא (Ruthla)- שושלת דם

ת'מל (Themel)- רופא, בתרגום מילולי המונח אומר "מרפא"


תגובות (3)

וואו, ייקח לי זמן לזכור מה כל דבר אומר חחח זה ממש מושקע שיש גם מילון מושגים :)
אני מחכה לפרק ואני ממש מבינה, כל הקטע הזה של הבגרויות איכס
העיקר שבסופו של דבר תמשיכי לכתוב ולהעלות את הסיפור, לא משנה מתי :>

20/05/2015 09:25
uta uta

אהבתי את הרעיון של מילון מושגים. אכפת לך אם אני אאמץ את זה לסיפור שלי עם קרדיט? באמת שזה יעזור אם לא אז זה בסדר :)

25/05/2015 08:41

    בבקשה, האמת חשבתי שזה קצת מוזר שיהיה מילון מושגים אבל אתה יכול לאמץ את הרעיון :)

    25/05/2015 08:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך