איך לרשום סיפור פנטזיה?

בלו 26/10/2016 743 צפיות 4 תגובות

היי, אני רוצה להתחיל לרשום סיפור פנטזיה. מעולם לא רשמתי סיפור פנטזיה, אין לי כיוון או רעיון.
איך מתחילים לרשום סיפור פנטזיה, האם אני יכולה להתפרע ופשוט להמציא עולם משלי?


תגובות (4)

תכלס כן זה כל הרעיון בסיפור פנטזיה אבל אם את רוצה הכוונה אז אחת משתמשות פה (לא זוכרת איך קוראים לה ) כתבה מדריך פנטזיה . אז פשוט תעשי חיפוש : מדריך פנטזיה

26/10/2016 20:34

כותבת בשם Amora כתבה מדריך ליצירת סיפור פנטזיה, ממליצה לך בחום לקרוא אותו, הוא מצוין.

27/10/2016 15:34

מה הכוונה ב"לרשום סיפור פנטזיה"?
תיקון לthe jin: את לא יכולה להתפרע לגמרי.
את לא יכולה לשבור חוקים הגיוניים כמו שמישהו נדקר בלב ויוצא מזה חי אלא אם כן הוא כבר מת וקם לתחייה בתור זומבי, רוח רפאים וכדומה… כי הלב שלהם כבר לא מתפקד. אם תשברי חוקים כאלו הסיפור יצא פנטזי אבל מגוחך.
אל תשכחי שאם את מכניסה קסם לסיפור את לא יכולה להשתמש בקסם בתור תירוץ לכל דבר שאין לו סיבה טובה. התוצאה היא הסרטים\ספרים של וולט דיסני.
אז בהצלחה, אם את צריכה עזרה בבניית עולם פני לספרים של טולקין הוא הראשון שכתב ספרים כאלו. אם השפה קשה מדי אז יש גם סופרים אחרים עם עולם מומצא ויש כאן אנשים עם עולם בנוי בראש שלהם (לדוגמא: hunterzoro שפרסם פה סיפור בשם "גלורטקס", אני כתבתי כמה סיפורים קצרים שלא פרסמתי ועוד אנשים שאני לא יודעת עליהם).

27/10/2016 16:56

וואו, שאלה קשה.
כמו שדרקון נודד ציינה, את לא יכולה להתפרע לגמרי. החלק הכי חשוב בסיפור פנטזיה הוא עקביות: את יכולה להתפרע לגמרי, אבל רק אם ההתפרעות הזאת תואמת את העקביות וההיגיון הפנימי. הדוגמא שעולה לי בראש היא כזאת: יכול להיות לך סיפור פנטזיה שבו מישהו קם לתחייה, אבל את חייבת להסביר איך. חוץ מזה, אם בשלב מוקדם יותר בסיפור אמרת שהקמה לתחייה היא בלתי אפשרית בעולם שלך, את לא יכולה לעשות את זה (זה שג'יי קיי רולינג עשתה את זה לא אומר שזה בהכרח טוב).
חוץ מהמגבלה הזאת, את באמת יכולה להשתגע לגמרי! זה כל הכיף בסיפורי פנטזיה.

29/10/2016 18:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך